Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oczywiście, że wiem :)

 

dzwięk i awaryjność też pewnie inna, jeździłem zetką z tym silnikiem i przyśpieszenie, elastyczność jest dla mnie ok/

Wersją 3l nie jeździłem.

 

Szukam opinii użytkowników :)

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Fawkes, to będzie trudne zadanie. Szukam od 8-9 miesięcy w podobnym budżecie (bardziej nastawiam się na 30i i nie było na razie niczego interesującego. (35i i is nie chcę, ze względu na N54, 23i jest ok po kwietniu 2010, kiedy to tłoki KS mają już poprawione pierścienie, w 28i potrafią korby wyjść bokiem - poszukaj sobie wątki na amerykańskim forum Z4 czy 3ki z tym silnikiem, po drugie jest to silnik turbo - niby fajny, ale ....)

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

23i nie chcę, wolę poczekać i mieć mocniejszy silnik

co jest nie tak z n54 ?

 

jakie macie faktyczne spalanie w swoich zetkach ?

Opublikowano

Nagar, łańcuch, wastegate w turbo (są dwie), nietrwała pompa wysokiego ciśnienia (20-50 tys km). Wolę wolnossące N52, w szczególności 3 litrowe 30i (23i wyprodukowane przed 2010-05 ma problemy z pierścieniami na tłokach firmy KS).

 

Lepszym i bardziej optymalnym silnikiem wydaje się 28i (silnik N20) z turbiną twinscroll. Można spokojnie podnieść moc do 300KM i cieszyć się szybkim autem z lżejszym ryjkiem (tak, wiem, traci się dźwięk R6).

 

PS: to z tym 28i i korby bokiem, to głównie USA, w EU się tutaj aż tak to nie występuje. Ciekawe, z czego to wynika (widocznie amerykanie są w stanie popsuć wszystko, w szczególności masowo manualne skrzynie biegów w nowej Mazdzie MX5 ND)

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witajcie poraz kolejny.

Mysle ze to najbardziej odpowiedni dzial.

Postanowilismy z zona (wlasciwie zona sama zaproponowala a ja nie moglem odpuscic takiej okazji) zeby kupic ciekawe auto. Mamy taka sytuacje ze ja dojezdzam codziennie ponad 170km i do tego celu sluzy honda civic a zona tylko 2-3km lub chodzi na nogach. Idealnie pod funcar'a jako drugie auto.

Podoba sie nam Z4 E89. W gre wchodzi tylko automat. Nie jestem osoba ktora interesuje chodzenie bokiem (nie umiem) ani zabawa na torze. Auto ma sluzyc w codziennym przemieszczaniu sie po miescie na bardzo krotkim odcinku ok 2km. Zapewne bede go bral na spacer raz na tydzien lub dwa. Poza tym chcielibysmy miec mozliwosc w cieple weekendy otowrzyc dach i cieszyc sie taka opcja. Dodatkowo auto musi zniesc wyprawe raz lub dwa razy do roku na wakacje okolo 3-4tys km.

Nie interesuje mnie R4. Mam obiekcje przed 3.0 turbo w kazdym wydaniu bo wydaje mi sie ze przy takiej eksplatacji jak moja zona bedzie to niedobre dla silnika.

Kwestia spalania nie gra roli.

Widzialem w internecie na as24 kilkadziesiat aut z silnikiem:

1) 23si - 2.5 R6 204km

2) 30i - 3.0 R6 258km

Ktory z tych dwoch (lub jakis inny) uznawany jest za lepszy wybor?? Kwestia 1s do setki szybciej jest dla mnie pomijalna - nie o to tu chodzi.

Ceny koncza sie na okolo 27000 euro. Uwazam ze lepiej kupic drozej a pewniej niz jakis zajechany szrot.

Dodatkowe pytanie odnosnie Premium Selecion. Czy mozna to porownac do kupna nowego auta z gwarancja na dwa lata??

Moje dotychczasowe kontakty z bmw to e90 325 2.5 R6 manual - bardzo fajne auto i silnik ale brak automatu oraz e60 330d - jak to diesel. Jezdzilo bajecznie i to w automacie.

Kazda uwaga bedzie cenna bo jestem kompletnie zielony.

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano (edytowane)

ad 1) jak 23i - bierz po 2010-04 - wcześniej (zwłaszcza pierwsza połowa 2009 i wcześniej) silniki N52B25 mają pierścienie zbierające olej, które lubią się wcześniej poddać (150-200 tys przebiegu, może trochę wcześniej). Mocy wystarcza, ekonomia jest ok (500-600km na baku, nawet 700, jak lecisz 80km/h z otwartym dachem, bez szarpania się).

 

ad 2) tak, ten silnik jest najbardziej ok, niewiele cięższy od 2.5, za to możesz brać dowolny rocznik (nie ma problemów z pierścieniami). Do automatu polecałbym właśnie ten, ponieważ 6-biegowy ZF poprzedniej generacji (czyli przed 2012) jest "taki-se" (jak dla mnie) i mocniejszy silnik bardzo mu pomoże. Generalnie, gdybym miał wybór (a średnio miałem, ponieważ szukałem czegoś dość długo i 30i było jak na lekarstwo), to wziąłem dość dobrze wyposażoną 23i

Edytowane przez cra3y

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Opublikowano

Dziekuję za bardzo rzeczowa i wzczeprujaca wypowiedz.

Sprawa jest bardzo świerza ale na 90% kupimy taki samochód. Plan jest taki żeby na wakacje za rok polecieć kabrioletem. Poza tym żona na ulicy pokazuje mi z4 i mówi - Boże, jaki on ładny. Więc sprawa przesądzona ;d

Cieszę się również pozytywną opinią tych napędów. Zapewne poszukamy 3.0, ale 2.5 będzie w 100% wystarczające.

Co do ceny jeśli trafie na fajne 3.0 w dobrej cenie i przy ogladaniu cokolwiek mi sie nie spodoba a za duzo wicej bedzie idealne 2.5 to na pewno doplace do 2.5 ;p

Jeszcze raz dziękuje za informację. W razie pytań będe pisal pw

Pozdrawiam

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć.

Swoje 35is zakupiłem w listopadzie zeszłego roku. Ale dopiero na wiosnę miałem okazję pojeździć i choć częściowo poznać jego możliwości. Wcześniej posiadałem 9 lat Mazdę MX-5 NBFL z miękkim dachem po wielu modyfikacjach (kompresor dający 236KM, wydech, hamulce, zawieszenie). O Z4 marzyłem zawsze, a marzenia trzeba spełniać :D .

W niedzielę wróciłem w dwutygodniowego wypadu do Tyrolu czyli zachodnia Austria i pólnocne Włochy. W sumie zrobiłem 4900 km z czego połowa to dolot po autostradach, a druga połowa bez dachu po górskich drogach. O szczegółach wyjazdu i o trasie poczytacie tu: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=27134 .


A tu o moich wrażeniach z Z4.


Gdy go kupowałem na komputerze pokazywał spalanie na poziomie 19l/100. Masakra. Mam znajomych z autami z duzymi i mocnymi silnikami jak Maserati Spyder Cabrio z osmiogarowym silnikiem Ferrari czy Mercedes ML 63 AMG z wolnossącą jednostką 6.3l. Super samochody tylko ich własciciele krzywią się na stacji benzynowej. Stać ich ale ... . Jeśli chodzi o Z4 35is to jestem w szoku w temacie spalania. Najmniejsze zużycie jakie osiągnąłem w Austrii przy prędkościach 60-100 km/h z otwartym dachem to ok. 7,8 l/100. Największe dzienne przy szybkiem jeździe krętymi górskimi dróżkami w granicach 14l/100. Średnie dzienne po górach ok. 11,5 l/100. W Warszawie podczas jazdy miejskiej z klimą ok. 11,5-12 l/100. Jestem super zadowolony. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że przy pałowaniu osiagnę i 20l/100.


Z4 to jest baaardzo komfortowe auto w porównaniu do MX-5. W porównaniu do Skody Superb, którą jeździłem ostatnie 8 lat także. A to jest przecież wielkie auto. W Z4 brakuje podobno dwóch tylnych siedzeń :mad2: , mi tam ich wcale nie brakuje. Miejsca na nogi jest mnóstwo. Sposób ustawiania foteli daje mozliwość ich wygodnego dopasowania. Także na szerokość jest komfortowo. Z wiatrołapem praktycznie nie ma owiewu tylnej części szyji, co w MX-5 było nagminne. Za siedzeniami i na tylnej półeczce za siatką jest sporo miejsca na drobiazgi czy nawet wieksze miękkie przedmioty. Bagaznik przy otwartym dachu to ok. 150l czyli dokładnie tyle co cały w MX-5. Zakupiłem dwie szyte na miarę walizki i jest super. Przy dach zamknietym robi sie juz 300l, a to wystarcza w zupełności. Auto jest baaardzo niskie. Wjazd na krawężnik stanowi problem, mozna zostawić zderzak. Nalezy sie wspinać po oponie, a najlepiej trzymać z dala od krawężników. Wsiadanie i szczególnie wysiadanie ... uciążliwe. Kierownica dość gruba, pewny chwyt. Wygodna. Wnętrze obszyte wysokiej jakości skórą daje poczucie komfortu i prestiżu. Prawdziwa klasa premium ale bez takich ekstrawagancji jak w Bentleyu czy Maserati. Niestety jak każda skóra na siedzeniach ... nie lubi jeansów. Schowek "na rękawiczki" duzy i wygodny w dostepie. Schowek podłokietnik dość mały, ja umieściłem tam adapter na telefon. Niestety moja wersja jest jakas idiotyczna bo w tym schowku ma jedynie wejście AUX i zapalniczkę, a nie ma portu USB. Mam USB jedynie w schowku na rękawiczki służące do update'ów. System audio jest całkiem niezły. Ale ja mam hopla na tym punkcie i baaardzo wysoko postawioną poprzeczkę. Gra poprawnie. Nawigację daje się opanować. Ma parę minusów ale idzie je przeżyć. Dla mnie wyznacznikiem są produkty Garmina. Ekran jest wystarczająco duzy i bardzo czytelny nawet w silnym słońcu.


Zawieszenie w trybie normal jest dość komfortowe ale ... tył lubi na nierównościach np. na studzienkach uciekać na boki. Jest to takie delikatne szarpnięcie, ale wyczuwalne i wkurzające. W trybie sport utwardza się i ta przypadłość znika. Największą bolączka zawieszenia są ... felgi i ilośc gumy na nich. To 19", wysokośc gumy z przodu 35, z tyłu 30. Masakra. Wpadnięcie w dziurę to przede wszystkim nagły huk i twarde, głuche tąpnięcie super odczuwalne na kręgosłupie. Dlatego bolączką tych felg jest to, że pękają. A jak pękają to ... potrafią tracić powietrze. Mam zimowe koła rozmiaru 17" i tam nie ma juz tych problemów. Jest dość komfortowo. Teraz w Austrii i nawet we Włoszech gdzie drogi górskie są duzo gorszej jakości nie odczuwałem żadnego dyskomfortu od zawieszenia. Niestety polska rzeczywistość jest juz zupełnie inna. Należy bezwzględnie wystrzegać się dziur.


No i zostały na koniec wrażenia z ... silnika. Nie lubię silników doładowanych z turbiną. Dlaczego? Bo konsumują olej. Zarówno w dieslu jak i w benzynie. Takie sa moje doświadczenia. Z kompresorem w MX-5 nie miałem tego problemu. Podobnie jest tutaj. Sa dwie turbiny i byłem ciekawy jak jest z konsumpcją. Podczas tego wyjazdu dolałem 1l po ok. 3800 km. Fakt, że na autostradzie leciałem w granicach 140-220 km/h, a w górach też było dośc agresywnie. Zobaczymy teraz po powrocie w cyklu miejskim przy spokojnej jeździe. Norma wg. BMW to ... 0,7l/1000km. Czyli 7l na 10.000km :shock: . Silnik, a raczej w połaczeniu z wydechem, ma znakomity gang. Nie jest to V8 ale słychać, że to rzedowe 6 cylindrów, a nie tylko cztery :D . W trybie normal turbo dziura jest wyczuwalna. W trybie sport jest lepiej ale nie jest to natychmiast jak przy kompresorze. Auto zbiera się bardzo nisko, juz od jakiś 1300 obr/min. Generalnie auto ma znakomite przyspieszenie biorąc pod uwagę jego masę. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Przy ostrym starcie nalezy mocno trzymac kierę, szczególnie w Sport+. Generalnie całe góry przejeździłem w trybie Sport i ani razu na serpentynach nie miałem uślizgu tylnej osi. Opony to Pirelli P Zero. Na wiosnę założę Michelin Pilot Super Sport. Dla porządku wspomnę, że to run flaty. Na Sport+ sie bałem, nie mam z tym trybem żadnego doświadczenia, a przepaście były zbyt blisko. Muszę sie wybrać na jakiś track day i potrenować jak auto sie zachowuje i gdzie znajduje się limit. Generalnie w porównaniu do MX-5 nie ma szpery. I to sie czuje nawet w Sport+. W Z4 czuje się jego masę i nie jest on tak "sprawny" i zwiny w zakrętach jak MX-5. Miata do zakrętów jest stworzona. Z4 większą masę i rozstaw osi musi nadrabiać mocą. Co mu sie znakomicie udaje. Automatyczna skrzynia dwusprzęgłowa jest super szybka i jazda po górach w automacie to czysta przyjemność i adrenalina. Obie ręce na kierownicy chodzą lewo i prawo i mozna sie skoncentrować na czystej jeździe, a nie na wachlowaniu lewarkiem. Moze kiedyś pobawię się łopatkami. Na autostradzie w Niemczech zamknąłem licznik na 260 km/h czyli przy fabrycznym ograniczniku. Podobno można to zdjąć i dostanie się jakieś kolejne 20 km/h.


Jazda bez dachu to czysta przyjemość. Duzo większa niż w MX-5. To jest po prostu większe i bardziej komfortowe auto. Jeden klik (no prawie bo przycisk trzeba cały czas trzymać co jest upierdliwe) i dach jest złozony lub rozłożony. Podobnie jak w MX-5 NC. Niestety odchodzi się od twardych dachów ponieważ ważą prawie 100 kg. A dla mnie twardy dach był podstawowym kryterium wyboru auta. Praktycznie zawęziłem się do walki Z4 vs. SLK. A w SLK nawet mi przez chwile przez myśl przeszłą wersja turbo śmierdziela :mrgreen: :nienie: .


I na koniec jeszcze jedno. W Miacie miałem wiele modów. I z modowania czy tuningu już się wyleczyłem. Zero :nienie: . Czysta seria. 340 KM w Z4 pozwalają zapomnieć o modach :8) .


Tyle moich pierwszych wrażeń po dwóch tygodniach jazdy praktycznie non-stop.


Pozdro

  • 10 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Wrażenia ciagle takie same. Rewelacja.


W zeszłym roku zrobiłem trip przez Szwecję do Norwegii na Lofoty i z powrotem. 9000 Km. Większośc bez dachu. Norwegia to takie małe Alpy, skrócone od dołu o jakieś 2000 m. Czyli szczyt w Alpach 3500 m ma w Norwegii jakieś 1500 m. No i góry schodzą do samego morza albo do fiordów. Jazda tamtymi drogami to czysta przyjemność i adrenalina. Pomimo restrykcji dotyczących prędkości. Ale jest pusto. Droga Trolli i Droga Orłów są przereklamowane. Są duzo lepsze miejsca, a tam podobnie jak w Alpach na znanych przełęczach jest tłoczno.


Jesli chodzi o auto żadnych problemów nie licząc tych, o których wiedziałem czyli ...felgi. Te 19-o calowe felgi pękają. Na jednej z trzech najstarszych dróg w Norwegii, która była nierówna z łatą na łacie straciłem jedno koło. Felga pękła, powietrze uszło i opona nadawała się na smietnik. Na szczęscie było to już pod koniec podróży, do domu wróciłem na tanim Chińczyku i zaklajstrowanej feldze.


Silnik, skrzynia, zawieszenie chodza jak marzenie. Jesli chodzi o zawias nie jest to już fabryka. Zerknijcie co napisałem wczesniej. Kupując auto wiedziałem, że dwa przednie amory to już ich koncówka. Posypały sie po pierwszych Alpach. Ponieważ cena dwóch przodów to ok. 7500 zł zakupiłem coś innego. Kompletny, gwinowany i ustawialny zawias KW Variant 3. Trochę trwała zanim go odpowiednio ustawiłem ale teraz to jest bajka, a oryginalny zawias w porównaniu do tego to smieć. Wreszcie auto trzyma się drogi i porządnie wybiera nierówności włącznie z duzymi dziurami. Róznica jest kolosalna. Za cały zawias zapłaciłem niecałe 9000 zł. Czyli cztery amory i cztery sprężyny. Czyli tyle co przednie amory OEM. Jedna róznica, że przestawiając normal/sport/sport+ przestawia mi się jedynie program silnik/skrzynia, a amory są ustawione na stałe. Nie uważam tej zmiany za mod czy tunning tylko po prostu za zastapienie nieekonomicznych oryginalnych części innymi.


Firmowe Pirelli P Zero zamieniłem na Michelin Pilot Super Sport. Ciut lepsze od Pirelli ale jakiegoś kolosalnego skoku nie ma. Na P Zero jeżdzę na drugim dużym Audi. Na 17" zimówkach ciagle pierwsze Pirelli Sotto Zero ale teraz będzie ich ostatni sezon bo maja 10 lat. Snieg ostatnio w Polsce nie bywa więc na obręcze trafi ponownie autostradowy bieżnik, zapewne od Continentala.


Jesli chodzi o pobór oleju mam juz pewne doświadczenia. Zrobiłem tym autem ponad 30 tys km. Jesli jeździ się normalnie i nie przekracza na autostradzie powiedzmy 140 km/h to nie ma problemów. Zwiekszona konsumpcja następuje gdy lata się 180-240 km/h.


Jak na razie nie widzę nic na co mógłbym to auto zamienić. Zapewne pozostanie ze mną na długo. Ciagle mi sie podoba i sprawia ogromną frajdę. A korzystam z niego na codzień.


Pozdro

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dobrze wiedzieć o tym zawiasie. Z tego co widzę 35i mogła mieć ten VDC zawias w opcji, który 35is ma w standardzie.
Opublikowano

Dodam jeszcze, że najniższe spalanie jakie osiągnąłem to 7,5l/100 na powrotnej drodze z Oslo do granicy ze Szwecją.


zlWAGE.jpg


Jak widać przebieg był odpowiednio wiarygodny, a nie chwilówka. Prędkośc ok. 100km/h.

Pozdro

Opublikowano (edytowane)

Tak. DCT. E89 35is nie występował w manualu.


Częstą "przypadłością" tej skrzyni jest pocenie się dolnego dekla. Jedyną radą jest wymiana choć sama uszczelka też wystepuje w zamienniku. Przy okazji wymiany oleju w skrzyni po przebbiegu 90 tys km wymieniłem oczywiście filtry oraz ten dekiel ze śrubami. BMW nie zaleca wymiany oleju w skrzyni twierdząc, że jest wieczny. Ja tam swoje wiem . BTW w tym modelu skrzynia to Getrag (GS7D36SG), a nie ZF.


Pozdro

Edytowane przez pmcomp
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zapomniałem, mam jeszcze takie pytanie... Mam dwa auta z "dachami panoramicznymi" otwieranymi, w x5 tak do 80 km/h jest spoko można jechać, w mercu ze względu na inny sposób otwierania tak do 60 a jak jest w cabrio? Do jakiej prędkości z otwartym dachem można jechać by było jeszcze w miarę cicho? Jaka jest prędkość podróżna z otwartych dachem?
Opublikowano

U mnie do 180 km/h :mrgreen:


A tak normalnie to do 100-120 km/h nie ma żadnego problemu. Całą Norwegie zrobiliśmy z otwartym dachem. Ale w Szwecji na dolocie było 32 stopnie w cieniu i cały czas dach był zamkniety i klima włączona.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja w E85 dla porównania podam bez dachu z windschottem 120-130 idzie wytrzymać.

Z dachem 150 - 160.

Opublikowano

Z dachem to się zamyka licznik ... 260 km/h. Autostrada Monachium - Garmich Partenkirchen bo tam było odpowiednio pusto.

:duh: :mrgreen:


Podobno po zdjęciu blokady pojedzie 280.

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wzmożona ostrożność, bo auto nie jest bezwypadkowe. Tu jeszcze akcyza była opłacona to w ogóle musiał być rozbity, bo nie opłaca się ściągać takiego auta całego.

E85 3.0si po opłaceniu akcyzy wychodzi 80k z Niemiec lekką nogą a tutaj E89 za 70...

Vehicle Information
Type
Value
VIN	WBALM71070E372055
Prod. Date	2009-07-17
Service History	!! CHECK HISTORY !!
Type	Z4 35i
Series	E89 (Z Series)
Body Type	Roadster
Steering	Left Hand Drive
Engine	N54
Displacement	3
Power	225kw / 306hp
Drive	HECK
Transmission	Manual
Colour	Tiefsee-blau metallic (A76)
Upholstery	Leather "Kansas/black" (PASW)
Check mileage	http://www.auto-records.com

Comfort And Interior Equipment
S430	Interior/Outside Mirror With Auto Dip
S431	Interior Mirror With Automatic-Dip
S488	Lumbar Support, Driver And Passenger
S428	Warning Triangle And First Aid Kit
S494	Seat Heating Driver/Passenger
S493	Storage Compartment Package
S481	Sports Seat
S459	Seat Adjustment, Electric, With Memory
S423	Floor Mats Velours
S4UT	Throughload Opening W/Int. Transport Bag
S4AD	Interior Trim Strips, Brushed Aluminium

Multimedia
S633	Preparation, Mobile Phone, Business
S612	BMW Assist
S6AB	Control, Teleservices
S6AA	BMW TeleServices
S677	HiFi System Professional DSP
S6FL	USB/Audio Interface
S616	BMW Online
S620	Voice Control
S615	Extended BMW Online Information
S609	Navigation System Professional
S6NF	Music Interface For Smartphone
S7SP	Navi Professional/M.-Ph.Prep. Bluetooth
S698	Area-Code 2 For DVD
S654	DAB Tuner
S614	Internet Preparation
-	Bavsound Speaker Upgrade Available

Driver Assistance And Lightning
S548	Kilometre Speedo
S534	Automatic Air Conditioning
S5AC	High-Beam Assistant
S563	Light Package
S502	Headlight Cleaning System
S521	Rain Sensor
S524	Adaptive Headlights
S544	Cruise Control With Brake Function
S508	Park Distance Control (PDC)

Wheels And Drive
S2TC	Sport Gearbox With Twin Clutch
S2VF	Adaptive M Chassis
S2XA	Sport Leather St. Wheel W/ Shift Paddles
S216	Hydro Steering-Servotronic
S230	Extra Package, EU-Speciifc
S249	Multifunction F Steering Wheel
S2KW	BMW LA Wheel V-Spoke 296

Environment And Safety
S801	National Version Germany
S8SP	Control Unit COP
S302	Alarm System
S851	Language Version German
S863	Dealer List Europe
S387	Wind Deflector
S319	Integrated Universal Remote Control
S322	Comfort Access
S879	On-Board Literature, German
S8SC	Telematics Access Request,Country-Spec.

Individual Equipment
S775	Headlining Anthracite

Other Equipment
S9AA	Outer Skin Protection
S1CB	CO2 Equipment
S1CD	Brake Energy Regeneration
S1CA	Selection Of COP-Relevant Vehicles

Opublikowano

Rozmawiałem ze sprzedającym - gwarantuje bezwypadkowość. Komis twierdzi, że na aucie jest położony nieoryginalny lakier, może malowany cały jeszcze raz.

Z Niemiec, z dalekich Niemiec koszt to od 11,5 do 14tys euro + 18% za trzy litrówkę, W przeliczeniu wychodzi 74tys. np:

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-Z4-sDrive30i-gr-NAVI-VOLLLEDER-TOP-EXTRAS/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_52_,frn:2009,prn:3000,prx:15000,ful:petrol,pwn:185,dmg:false,vcg:cabrio/pg:vipcar/288976597.html


https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-Z4-sDrive30i-Aut./vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_52_,frn:2009,prn:3000,prx:15000,ful:petrol,pwn:185,dmg:false,vcg:cabrio/pg:vipcar/299830239.html


Celuje tylko w E89 ze względu na twardy dach i tylko silniki sześciocylindrowe.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Masz bardzo życzeniowe myślenie, ani jeden ani drugi nie ma unfallfrei. Wstawiłeś najtańsze sztuki. odprywatnego plus bezwypadkowy to zaczynają się od 19k EUR. Szybka matma i wychodzi 100k zł. Jak wiesz lepiej to kupuj.

Powtarzam, E85 jest droższe.

To auto ma 2 turbiny i jak widzę VDC, na start może być kilkanaście tys. zł.

Z DCT nagle będzie kapało - znów kilka tys.

Jeszcze wtryski.

Masz tu:

2011 BMW Z4 35IS purchased for $36500 with 21k miles in Oct2014


currently 81k miles Jun2017 and the work done so far:


$700 rear pads/rotors 2nd replacement

$1200 replace cracked valve cover assembly

$700 carbon intake cleaning (walnut blast)

$200 fuel tank vent valve replaced

$900 trunk rear partition replaced (cracked)

$900 front pads/rotors

$1200 cruise control stalk replaced

$2100 front struts replaced

$1000 oil filter housing gasket replaced

$800 rear pads/rotors 1st replacement

$40 front headlight bulbs replaced

$800 replace center armrest cover (hinge cracked)

$400 replaced spark plugs

$7000 replaced all 6 fuel injectors


$17,940 total in repairs


HPFP was replaced by previous owner.


anticipating these repairs on the horizon:

DCT leak - estimate 2500$

water pump - unknown

hard top roof hydraulics - unknown

Opublikowano

Czy życzeniowe, mam założony budżet, chcę kabrio, w tym budżecie mieszczą się różne auta i albo się coś wpasuje albo nie, nic na siłę. Dziś byłem oglądać R129 SL500 bo jest taki na miejscu i jak zawsze chciałem taki mieć tak dla niego mógłbym zrezygnować ze sztywnego dachu. Oglądałem też IS250C i muszę przyznać, że jest to auto bez wad ale bmw da wiekszą radochę z jazdy.

Co do wydatków, nie można zakładać, że każdy się zepsuje i w każdy będzie trzeba wkładać nie wiadomo ile. Gdyby tak było to po przytoczonym przez Ciebie przykładzie każde starsze Z4 i z większym od tego przykładowego przebiegiem powinno być złomem na śmietniku. Mam e53, jeźdźę nim naprawdę dużo i wiem, że jeśli chce się jeździć dobrze to trzeba płacić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.