Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najciekawsze jest to, ze wg Eurotaxu (sprobujcie zrobic symulacje w Allianz Direct) nasze 23i sa warte 80-85 tysiecy :mad2:
Beste Maschine der Welt
  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Porządnie to Ty Swistar się ogarnj. Bo jak wypisujesz swoje 6,6 sekund do setki i podkreślasz 130tyś to aż mi jest Ciebie żal. Jeśli nikt Cię jeszcze nie uświadomił to prawdziwe pieniądze maja tylko Ci ludzie dla których wartość ma każda dobrze wydana ZŁOTÓWKA. Po przeczytaniu kilku ostatnich Twoich postów czuć że prosty człowiek z Ciebie co podkreśla na każdym kroku co on to nie ma. Może zamiast zderzaków to zainwestuj trochę w rozum. Zamiast je zmieniać to może lepiej dozbieraj do tych swoich 130tyś i kup PRAWDZIWĄ 3.5i sDrive a nie się bawisz w jakieś podróbki. Aaaa i gdybyś nie wiedział to E92 nie jest za bardzo rodzinnym samochodem, no ale może Tobie z kombi się pomyliło ;)
Opublikowano

335i i Z4 3.5i są dla leszczy.

Prawdziwy kozak kupuje 911-kę GT2 i śmiga. Co to jest 300 KM w ciężkiej budzie :lol:

I jeszcze do quatro turbo trzeba zapakować coby moc do 1500 KM podnieść :norty:

Napinanie się mocą też nie jest na poziomie. Nie każdemu moc jest potrzebna.

A już na pewno nie kupiłbym auta mocniejszego ale tańszego w zakupie ze względu na powypadkową historię...

A 6,6 s do setki to taki najprostszy miernik. Ja w swoim kapeluszu jestem zadowolony :lol:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano
Porządnie to Ty Swistar się ogarnj.

ty się chłopaczku ogarnij,bo jak już wcześniej ci napisałem zakupiłeś "rodzinne auto" bóg wie jak klepane i nie mając pojęcia o e89 się napinasz.

Tak to możemy pisać bez końca. :duh:

Bo jak wypisujesz swoje 6,6 sekund do setki i podkreślasz 130tyś to aż mi jest Ciebie żal.

w jednym poście o tym wspomniałem informacyjnie, bo byś nawet nie wiedział jakie posiada parametry 23i

Jeśli nikt Cię jeszcze nie uświadomił to prawdziwe pieniądze maja tylko Ci ludzie dla których wartość ma każda dobrze wydana ZŁOTÓWKA.

właśnie tak prości ludzie jak ty tłumaczą się brakiem gotówki.

Może nie zrozumiałeś ale ja nie napisałem, że mam pełne wory kasy. Zwyczajnie sobie radzę, czego i tobie życzę :norty:

Może zamiast zderzaków to zainwestuj trochę w rozum.

ty inwestowałeś i jakoś nie pomogło :mrgreen: zaś mi rozumu wystarczy tego co mam :cool2:

bawisz w jakieś podróbki.

może twoja wiedza jest tak cienka, że nawet nie wiesz, iż pakiet ///M nie jest podróbką.

Dodam również, że w twoim qp również taki występował...no ale co tam dla ciebie taki pakiet,hahaha...ważnie, że 335i

LPG już wstawiłeś? Bo wiesz, prawdziwy bogacz liczy każdą złotówkę :lol: czyż nie tak? A lpg to przecież oszczędność.

i gdybyś nie wiedział to E92 nie jest za bardzo rodzinnym samochodem

dla jednego za bardzo a dla ciebie nie za bardzo rodzinnym, nie wiem dlaczego jest tak w przypadku twoim, że rodzinne auta zaczynają się dopiero od "kumbi" :8)

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Do puki nie pojawi się ktoś kto ma iny model niż 2.3 bo większość z Was posiada tylko takie. To użytkownik Jacek1976 nie może mieć jakiegokolwiek porównania. Zachwalacie swoje zabawki, że wybór to kompromis, itd. Więc najlepiej niech sam zainteresowany usiądzie na początku za kierownicą wersji 2.3 a później 3.5i DKG i porówna. Jeśli chce mieć samochód w 100% czysty bez przygód to niestety może tylko szukać w tych 2.3 i nic więcej. Kupując w tych samych pieniądzach model 3.5i musiałby go sprawdzić jak był uszkodzony i najważniejsze jak naprawiony. A wiemy że można wszystko sprawdzić tym bardziej z USA bo jest pełna historia. Jakoś naprawy też jest do sprawdzenia, przecież są ludzie co to robią. Oczywiście ktoś zaraz powie że takich aut się nie naprawia, tylko ze w serwisie BMW można kupić każdą część realoem.com. Swistar powie Ci że handlarze mają układy z wszystkimi serwisami i warsztatami w Polsce ;) więc uważaj i poszukaj sam jakiegoś.

Kolego Swistar w zimie to nie jeździsz ale opony oczywiście zimowe masz, montaż wydechu od 3.5i jak to opisałeś na bmwsport i zmiana zderzaków od wersji 3.5i to oczywiście nic innego jak upodabnianie wersji 2.3 do 3.5i czyli PODRÓBA. Na koniec zamontuj emblemat od 3.5i i masz już samochód który od początku chciałeś.

Opublikowano

Cieszę się, że śledzisz moje posty z bmw-sport :cool2: może zauważyłeś, że moja zZz nie jest kiepsko wyposażone.

Tylko jak czytasz moje posty to również czytaj je ze zrozumieniem, bo koła zimowe mam (były dodatkowo przy aucie) ale jak byś się wczytał to byś zauważył, iż koła zimowe od dawna się turlają w e60 żony.

Co do zmian w moich autach...tak zmieniam sobie to i tamto, bo mi się podoba.

Może nie zauważyłeś ale sporo ludzi coś tam grzebie i zmienia w swoich autach.

Znaczka zaś 35i nie wstawię bo to by był niezły żart. To nie 316i ze znaczkiem ///M. :duh:

I jeszcze raz powtórzę, że nie jest to temat o porównaniu 23i vs 35i, bo kolega szuka auta za 100tys plnów.

 

Jaką opcję kupna Z4 polecacie? -to jest tytuł postu.

Więc skoro kolega przeznacza 100tys. to ja osobiście mu nie polecam 35i, bo jedynie za taką kasę można kupić szrota.

Ciężko będzie również kupić bezwypadkowe 23i ale lekko uszkodzone pewnie się kupi.

Kolega Dyziek24 pewnie nadal będzie namawiał na 35i :norty: ale cudów nie ma :(

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Więc skoro kolega przeznacza 100tys. to ja osobiście mu nie polecam 35i, bo jedynie za taką kasę można kupić szrota.

Ciężko będzie również kupić bezwypadkowe 23i ale lekko uszkodzone pewnie się kupi.

 

Mi sie udalo :norty:

Ale to byl cud :!: Ogloszenie rano o 7 wypatrzone, o 10 warowalem juz z zaliczka przed salonem :mrgreen:

Do tego dostalem gwarancje na 2 lata do 200.000km :cool2:

Po dolozeniu Top Hifi i 18tek z M-pakietu (balem sie 19tek bo wszystkie pekaja) ten woz jest dla mnie perfekcyjny (sportowe fotele, navi CIC)...brakuje jeszcze kierownicy M

Swoja droga z4 niesamowicie trzyma cene :?:

Dwa lata temu sprzedawalem 4 letnie E91 325d z salonu, o podobnej wartosci fakturowej (220k PLN) za ledwo 35% wartosci poczatkowej.

Nie widzialem Z4 z salonu PL za mniej niz 50% wartosci :mad2:

Ludzie trzymaja ceny bo w DE najtansze sa po 20kE i po dolozeniu akcyzy i kosztow sprowadzenia, robi sie tez ponad 100k PLN. Lepiej sie zakredytowac na kolejne 20-30k PLN i wziac 2012 ex-ag...Minus taki, ze ogromna dziura pod maska i silniczek zamiast mruczec tylko bzyczy :?

Beste Maschine der Welt
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Myślę, że każdy wariant silnikowy w E89 jest dobry. To nie auto na tor , mimo że Clarkson pokazywał ze Stigiem że też sobie radzi, a auto do przyjemnościowej jazdy przez 6 miesięcy w roku. Tym się raczej nie goni więcej niż 150 - od tego są inne auta. Producent grając na emocjach i poczuciu wartości własnej potencjalnego nabywcy oferuje auta z różnymi silnikami i odpowiedniej do tego cenie. To kiepsko może wpływać na wzajemne relacje posiadaczy różnych modeli - uśmieszki, docinki, protekcjonalne poklepywania po dachu. Różnicę owszem słychać ale czy widać? Sądzę że lepiej kupić dobrze doposażony model o mniejszej pojemności niż większego golasa. I najważniejsze, auto musi być bezpieczne czyli z dobrą przeszłością a jeżeli już coś się zdarzało to historia powinna być pełna, udokumentowana a leczenie wyłącznie w prawdziwym serwisie BMW, z gwarancją. Tymi autami jeździ się nie tylko dla otoczenia (zazdrośni dresiarze i mdlejące laski) ale głównie dla własnej przyjemności, wtedy warto wiedzieć i czuć że to czym jedziesz to coś porządnego a nie polakierowany trupielec.
Opublikowano

A dla mnie ważny byłe też aspekt zużycia paliwa.

Zetką na ogół jeżdżę w trasę. Lubię mecze :norty:

W Boxsterze spalanie na trasie to było około 10 l/100 km

Ostatnio jadąc do Łodzi w dzień spalanie wyszło mi 8,8 l/100km, a wracając w nocy 7,6 :shock:

Jadąc normalnie. Autostrada 140-150, trasa szybkiego ruchu 120-130. Na normalnych drogach do 120.

Na torze się nie pojawiam, policji strach :wink: ...

Pewnie, fajnie by było mieć Zetkę z 350-konnym motorem. Ale i tak bym tego nie wykorzystał.

A budżet musiałby być o niebo wyższy.

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano

Wg mnie kazda zetka r6 pali tyle samo.

23i ma bardzo krotkie przelozenia i akurat w trasie mysle, ze spalnie bedzie takie jak 35i. Jezdzilem troche 335i i ten silnik pali mniej niz e85 30si.

Nowe 20i i 28i pala przy spokojnej jezdzie na pewno mniej.

Beste Maschine der Welt
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
poszukaj po autoryzowanych dealerach. Ja kupiłem mojego w grudniu zeszłego roku jako 3-latka z przebiegiem 31000, kupiony w salonie Polska i pełną historią serwisową.
Opublikowano

Witajcie koledzy! :)

Otrzymalem oferte zakupu Z4 23i 2009 przebieg okolo 50 000, objetego Premium Selection z nastepujacym wyposazeniem:

 

2PA Śruby antykradzieżowe do kół

2S5 18" koła aluminiowe Multi - spoke 293

230 EU Specific Additional Equipment

249 Kierownica wielofunkcyjna

302 Autoalarm

387 Osłona przeciwwiatrowa

4CE Drewno szlachetne Fineline, antracytowy

4UT Dzielone i składane oparcie kanapy z tyłu ze zintegrowanym rękawem bagażowym

423 Dywaniki welurowe

428 Trójkąt ostrzegawczy, apteczka

430 Lusterka przyciemniane automatycznie

431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

470 Mocowanie fotelików dziecięcych ISOFIX na przednim fotelu pasażera

481 Sportowe fotele przednie

493 Pakiet dodatkowych schowków

494 Ogrzewanie foteli przednich

5AC Asystent świateł drogowych

502 Spryskiwacze reflektorów

508 Czujniki parkowania z przodu i z tyłu

521 Czujnik deszczu

534 Klimatyzacja automatyczna

544 Tempomat z funkcją hamowania

609 System nawigacyjny Professional

644 Przygotowanie do telefonu komórkowego ze złączem Bluetooth

672 Zmieniarka na 6 płyt CD

677 Zestaw hi-fi Professional Logic 7

7NH Pakiet serwisowy 5 lat/100000 km

7SL Designe Pure White

 

Cena ofertowa: 94 900 zł

 

Jakie jest Wasze zdanie? Czy to dobra oferta?

Opublikowano

Poczytałem i posprawdzałem.... to auto raczej nie istnieje.

1. Ciężko mi sobie wyobrazić Z4ke jako roadstera z dzieloną tylną kanapą....

Cytat z listy: 4UT Dzielone i składane oparcie kanapy z tyłu ze zintegrowanym rękawem bagażowym

2. Kolejna psrawa to sytsem navi... do dzis dnia w Z4 niema (moim skromnym zdaniem) Logik 7

Cytat z listy: 677 Zestaw hi-fi Professional Logic 7

 

To pokazuje ze cała ta lista jest albo ogromnym błędem sprzedawcy.... bo ją pomylił z jakimś innym BMW, albo wpadka nieuczciwego sprzedawcy który nie ma tego samochodu albo Bóg wie co to za przypadek... (bez kometarza)

 

Sam samochód.... Z4 2,3i i jezeli jeszcze z automatem to jest bardzo dobrym samochodem tyle że wykastrowanym z legendarnego silnika 6 cylindrowego... co dla wielu osób niema znaczenia. Wiec jeżeli akceptujesz w BMW 4 cylindry zamiast 6 to spokojnie polecam ten wozik wirtualny.

"Jeśli masz wroga, idź nad rzekę, usiądź nad brzegiem, kontempluj i spokojnie czekaj, aż nurt przyniesie Ci jego zwłoki"
Opublikowano
Pomijając oczywistą kwestię z kanapą, wina z audio leży po stronie BMW. Z wersji Basic, Hi-Fi, DSP, tę ostatnią dawniej starano się wciskać klientom jako Carver (z samym Carverem miało to tyle wspólnego, co Saddam Hussein z Irlandią, jako że robił to Phillips a grało badziewnie), a późnej jako Logic7. Już końcowe roczniki E85/6 z systemem DSP marketing określał jako "Logic7". Pewnie tyle w tym prawdy, co z Carverem.
20141104_063438-1.jpg
Opublikowano

To Z4 stoi w Inchcape Wrocław.

 

Po długich namyslach postanowiłem zamówić nowe Z4, odbiór w okolicach lutego :)

Opublikowano
To Z4 stoi w Inchcape Wrocław.

 

Po długich namyslach postanowiłem zamówić nowe Z4, odbiór w okolicach lutego :)

 

Mam tylko nadzieje że... zamówiłeś 6 cylindrówke 306KM.

Ale tak czy inaczej, życze dużo radości z nowego samochodu.

 

Ja odbyłem własnie jazdę nowym BMW 4.... z silnikiem 2litry oznaczonego jako 28 czyli model 428i. Wszystko było w porządku poza tym że ów samochód miał właśnie o 2 cylindry za mało i... no właśnie. Dla mnie to juz nie BMW :( Dźwięk silnika jest imitowany przez głośniki.... BOŻE - Widzisz i nie grzmisz :nienie:

A jak na złość nigdzie w okolicy niema modelu z 6 cylindrami. Dokąd ten świat zmierza..... :duh:

"Jeśli masz wroga, idź nad rzekę, usiądź nad brzegiem, kontempluj i spokojnie czekaj, aż nurt przyniesie Ci jego zwłoki"
Opublikowano
To Z4 stoi w Inchcape Wrocław.

 

Po długich namyslach postanowiłem zamówić nowe Z4, odbiór w okolicach lutego :)

napisz co zamowiles? pod testowke? upust flotowy?

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Witajcie :)

 

Teraz i na mnie przyszedł czas, by po przeszło 2,5 roku przymiarek i planów, ostatecznie kupić Z4 :D

 

Stoję jednak przed dość poważnym dylematem: kupić prawie nowe 28i (ex AG lub z salonu PL) z pełnym wyposażeniem i oczywiście poliftowe, czy jednak brać używane 35is (też z pełnym wyposażeniem), ale niestety model przedlifotwy (produkcja 12.2012)? Maksymalna nieprzekraczalna kwota do wydania: 220 tys. To i tak więcej niż było pierwotnie i to tylko ze względu na 35is. Z drugiej strony czy to nie za dużo 220 tys. za model 2012, gdy 1-wsze modele LCI pojawiają się już powoli ok. 245-250 tys.?

 

Nieukrywam, że mojemu sercu zdecydwanie bliższe jest 35is, ale niestety ciągle jest to model przedliftem. Lifting w E89 jest więcej niż symboliczny, bo poza reflektorami, kierunkami z chromem i czarnym polerowanym plastikiem wewnątrz, nawet w salonach BMW nie są w stanie podać więcej modyfikacji. Oczywiście pojawił się też pakiet Pure Traction z niesamowitym kolorem Valencia Orange, ale już samo Z4 rzuca się w oczy, a co dopiero w takim kolorze... w moim wypadku to nie przejdzie ;) Niestety domyślam się, że przy sprzedaży wszyscy będą tylko patrzeć na to czy jest to LCI, czy nie, więc różnica w cenach modelu przed i po liftowych może być naprawdę spora. Dlatego w salonie namawiają mnie do zakupu 35is po liftingu (to łączy wszystkie moje wymagania), ale niestety takie auta są dużo ponad moje możliwości finansowe i dlatego wybór staram się ograniczyć do takich 2 opcji jak w pytaniu powyżej: słabszy polift, czy topowy przedlift...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Zależy jak długo masz zamiar tym pojeździć. Jeśli długo to różnica w cenach lift/polift z każdym rokiem będzie mniejsza. Poza tym myślę, że jako używka silnik 3,5 będzie rodzynkiem i zawsze się znajdzie na niego fan.

Co do kultury pracy silnika to nie ma o czym mówić :lol:

Chromowane kierunki możesz sobie wstawić do przedlifta bezproblemowo.

Dla kieszeni będzie lepsze spalanie z 2.8

Ja bym wziął...

3.5 :8)

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano
Patrząc tylko i wyłącznie z punktu widzenia odsprzedaży to tak jak napisał Chendo 35is bedzie zawsze rarytasem, bo to najmocniejsza wersja w tej budzie, auto bijące osiągami starsze BMW M ;) PS zazdroszczę dylematu, moje Z4 nie bedzie takie "tlusciutkie" ;) pzdr ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.