Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema pany

Przechodzę ten sam problem z woda za siedzeniami pasażera,wiec mogę powiedzieć co nieco.Otoz w moim przypadku woda dostaje się przez tapicerkę w drzwiach w najniższym punkcie.Tapicerka rozebrana ,mata w trzech miejscach nieszczelna z masa bitumiczna, w dwóch miejscach u góry i oczywiście w najniższym punkcie na dole.Wsztsko rozebrane i zrobiłem test, lejac wodę po zewnętrznej stronie szyby,wszystko widać Jak na kartce, woda kapiac na gumowa osłonę zawiasu wewnętrznego cieknie centralnie w najniższy punkt membramy.Czyli wniosek taki że nawet odpowiednio szczelna membrama (w miejscu łączenia z masa bitumiczna)trzymala by wodę ponieważ tworzy się tam kieszen.Porobie może dzisiaj zdjęcia,to wszystko pokaże na fotach. :wink:

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dokładnie! Robiłem to w mojej f11. Ściągamy boczki, podklejamy każde miejsce gdzie łączenie odkleiło się. Stosując podgrzewanie starego spoiwa lub wymiana na nowe. I problem z głowy, robimy test zanim skręcimy ponownie i git.

Taki urok BMW Premium.

Paweł.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Poza drzwiami jest jeszcze problem z zaślepką w grodzi czołowej.


 

Jesteś pewien, że ten problem wysępuje w autach na rynek nie z UK? Wszystkie fora/filmy, które do tej pory przejrzałem pokazują ten problem w autach z UK.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, problem z przeciekającą wodą w E90 (tak wiem to nie F10, ale problem ten sam)


Mam trzy pytania:

1. polecacie sznur butylowy, czy taśma butylowa wystarczy??


2. wymieniać sznur/taśmę na całym obwodzie czy tylko w miejscu przecieku???


3. nowe spinki zakupić w ASO, czy w zwykłym motoryzacyjnym też dostane???

Opublikowano
Spinki i sznur bitumiczny kupisz w ASO za małe pieniądze. Ja u siebie poszedłem na cwaniaka i rozgrzałem starą warstwę i wkleiłem ponownie. Nie utrzymało się to długo, więc mam jeszcze raz do roboty drzwi. Więc jak robić to raz a dobrze.
Paweł.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ten sam problem u mnie ale w F01 wersja IRL(UK) zalana cała jedna strona, wymieniłem tą zaślepkę teraz susze cały czas auto.Zabierałem sie od środka i po wyciągnięciu tej zaślepki probowałem przepychać ten odpływ w rogu i wpadł mi taki krótki wężyk ,czy ktoś nie orientuje od czego on jest?ecc51a348ba7b0a1m.jpg9092ab127522bab6m.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,


Nie będę zakładał nowego tematu mimo że mam F11. Ostatnio zaczęło mi lekko cuchnąć stęchlizną w samochodzie, całego sprawdziłem i widzę że podłoga za fotelem kierowcy jest mokra. Powiązałem to szybko z faktem, iż po deszczu gdy otworzę drzwi tylne, za kierowcą, to wylatuje z progu sporo wody, pomyślałem że po większym deszczu wody tej było tam tyle że w końcu wlaciała w podłogę. Pytanie dlaczego zbiera się woda w progu? Czy ma to związek z problemem boczka w samych drzwiach o którym pisaliście w tym temacie czy jakiś końcowy odpływ przy samym progu jest zatkany? Chciałbym się Was poradzić zanim zabiorę się za rozkręcanie boczka. Z góry dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ściągnij tapicerke z drzwi a oswieci cie w czym jest problem. Jak ci moze woda wylatywac z progu? Woda sciekajac z wnetrza drzwi zostaje na progu i przelewa sie do srodka. Dlatego masz mokro. Nie szukaj na sile. Zdejmij tapicerke podgrzej dokladnie klej i przyklej te gabke porzadnie i przestanie cieknac.

🙃🙃

Opublikowano
Moim zdaniem jest to wada konstrukcyjna i trzeba ją naprawić samemu. Ja w najniższym punkcie tam gdzie pianka przyklejona jest do blachy drzwi wywierciłem otwór . Teraz woda się już nie zbiera i problemu nie ma.
Opublikowano

Ta wewnętrzna blacha jest stalowa?

Jeśli tam nawiercimy i będzie tam wiecznie woda to może być problem z korozją...

Też o tym myślałem, wiertło 4 mm i gotowe, byłby drenaż :mrgreen:

Opublikowano
Moim zdaniem jest to wada konstrukcyjna i trzeba ją naprawić samemu. Ja w najniższym punkcie tam gdzie pianka przyklejona jest do blachy drzwi wywierciłem otwór . Teraz woda się już nie zbiera i problemu nie ma.

 

Ja zrobiłem to inaczej. Dołożyłem drugi sznur butylowy na samej krawędzi blachy przez całą jej dolną część. Teraz nie tworzy się już „kieszonka” między blachą a pianką i nic się nie leje już od 3 lat.

Opublikowano

Tak opisowo to ciężko wytłumaczyć. Jak zdejmiesz boczek to zobaczysz gdzie trzeba wiercić. Jak dobrze pamiętam to jest dolny narożnik przy zawiasach. Delikatnie odrywasz czarną piankę. Najlepiej nożykiem odcinasz uszczelnienie butylowe.

Blacha jest aluminiowa to z korozją nie ma problemu.

Opublikowano
Witam mam taki sam problem jak inni zbierajaca sie woda na dywaniku za fotele i leje sie bardzo duzo wody gdy oteieram tylnie drzwipytanie moze jeest nastepujace czy znacie moze jakis warsztat w okolicz 3miasta ktory zajaby sie ta usterka z gory dziekuje i PozdrWiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Max pol godziny roboty i masz to ogarniete. 1 sruba ktora znajduje sie pod plastkiem klamki. Pozniej tylko oderwac boczek drzwi. Zwykla suszarka do włosów podgrzac dobrze klej bitumiczny i podoklejac piankę. Serio warsztat ci niepotrzebny do tego.

🙃🙃

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Spinki i sznur bitumiczny kupisz w ASO za małe pieniądze. Ja u siebie poszedłem na cwaniaka i rozgrzałem starą warstwę i wkleiłem ponownie. Nie utrzymało się to długo, więc mam jeszcze raz do roboty drzwi. Więc jak robić to raz a dobrze.

 

możesz kolego podpowiedzieć o jakie spinki dokładnie chodzi, chciałbym podjechać do ASO i jakbym trafił na jakiegoś niedoświadczonego to będę wiedział z czym mam wyjść.

Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spinka u dilera z 4 zl sztuka. Na aliexpress 50 sztuk po 12 zl mniej wiecej mozna znalezc. :mrgreen:

🙃🙃

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Widzę temat szeroko opisany i chyba całkowicie wyczerpany, tak by się mogło wydawać.

Ale u mnie problem z kałużą z tyłu na podłodze ciągle występuje (Nie jest do anglik). Sprawdziłem wszystkie drzwi. Mimo że boczki były suche i nie przeciekały (brak oznak wody), i tak profilaktycznie dokleilem nowym sznurkiem butylowym wszystkie te membrany, wymieniłem nawet koreczki boczkow. Sprawdziłem drożność czterech odpływie szyberdachu ,- drożne. Szukałem pod maską w okolicach podszybia czy gdzieś się tam woda nie zbiera, lałem kilka wiader, wszystko spływa. Czysto, bez liści, ta klapeczka od odpływu w podszybiu co czasem liście ją przycinają - sprawna.

A mimo to po osuszeniu wykładziny minęło półtora miesia znów mam kałuże z tyłu. Skąd to się do dziadostwo tam dostaje? Jakieś jeszcze pomysły?

Jak suszylem pierwszym razem to zdjalem przedni fotel, wykładzinę do góry tak bym widział cała podłogę, pozamykalem drzwi i lałem wodę. Nic się nie zbierało, a przynajmniej nie w takim tempie aby było do dla mnie dostrzegalne. Więc wyszuszylem, wszystko złożyłem do kupy, i tak jak mówię, znów kałuża

Opublikowano
Na kanale Vlasov dziś wrzucili kolejny film z uszczelniania drzwi, nic nie dokładał tylko podgrzewał tą gumę i przyklejał na nowo, ja tak robiłem i u mnie trzyma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.