Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam tak jak temacie mam problem z klekoczącym łańcuszkiem rozrządu i zwiazku z tym moje pytanie czy da się to samemu ogarnąć ,czy oddawać do mechanika.Jeżeli robił już ktoś coś takiego,to proszę o relacje.NO i gdzie kupić .dzieki i pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chyba jesteś pierwszy.

Jesteś pewny tej diagnozy?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no niestety chyba tak.pozdejmowałem paski i odgłos nie ustał a poza tym byłem u mechaniora i on potwierdził niestety diagnozę.A słychać tak jakby z przodu głowicy jakieś rozwalone łożysko było
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
vanos umiera?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
zdjąlem obydwa paski i niestety trzeszczy nadal .Czy naprawdę nikt nie wymieniał łańcucha rozrzadu?Wiem że tam jest jakiś napinacz czy to możliwe ze padł ten napinacz i nie naciąga dostatecznie łańcucha?
Opublikowano

W sumie w silnikach M52 jest to baaaaardzo mało spotykane by rozrząd padł.

 

Pamiętaj że masz vanosa tak jak kolega wyżej pisał. I on hałasuje pod tym czarnym deklem na samym początku silnika patrząc od wentylatora.

 

Najlepiej nagraj filmik

Opublikowano
co do naprawy tego vanosa to sprawa do ogarnięcia samemu czy trzeba oddawać auto do szpecjalisty.No i zakup zestau naprawczego.wszedłem na alle i ceny wachają się od 130 do 300 zł który wybrać (poj.vanos)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz takie pytania to nie zabieraj sie za to.

polegniesz.

 

Szukaj kogoś kto ci to zrobi.

Można kupić zregenerowany już vanos i tylko go zmienić ale i to będzie zbyt skomplikowane dla ciebie.

 

Chyba , że potrafisz więcej niż sądzę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

przecież wymiana vanosa to nic skomplikowanego tak samo jak jego otwarcie i wymiana podzespołów : x

Co prawda nie wiem jak wygląda to w pojedynczym vanosie ja mowie o podwójnym !!

ale i w pojedynczym chyba gorzej byc nie może :D

 

Ja osobiscie nie oszczedzal bym na jakosci kupujac zestaw za 130 zl :x

Opublikowano

u mnie tez halasowalo-tez myslalem ze lancuszek.

 

poszukaj mojego posta .tam jest nagrany film. poruwnaj sobie.

 

a co sie okazalo- srubki od visco sie poodkrecaly (bo wymienialem visco na inne) i halas byl taki ze jakby lancuszek halasowal.

 

diagnoza w 5 min. odkrecilem visco ,wlaczylem silnik i zero halasu. ufff... jaka ulga...

srubki skrecilem na fest na klej do gwintu.loctice

z mojä bee nie idzie sie nudzic
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
panowie a przy wymianie uszczelki w vanosie ile trzeba zeszlifować tej tulejki lub ile wy przy wymianie ,,zdjeliście,, setek z tego
Opublikowano
Ja dokładnie nie pamiętam ile to było.Ale wiem że gdy robiłem to ręcznie to trzeba było sie napracować.Pamiętaj aby za każdym razem po szlifowaniu dokręcić nakrętke.Luz musi być minimalny.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
odświeżę trochę temat.Otóż wymieniłem górny rozrząd,uszczelki w vanosie i stuki niestety nadal są;pojawiają sie przy spadku obrotów do 500-600 obroty raz falują raz jest ok jakieś dalsze sugestie? Do czego służy ten czujnik na vanosie może on jest walnięty ;no i pytanko czy możnagdzieś nabyć samą nakrętkę do tłoka vanosa(tę którą tak trudno odkręcić) >Jakby ktoś chciał to mam do sprzedania nowy naciąg do łańcucha rozrządu wiadomości na priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.