Skocz do zawartości

E90 2.0d 2005, Włocławek wbavc3206va25175


Rekomendowane odpowiedzi

Ale z jednym trzeba się zgodzić, żeby zajezdzić pięciocylindrowy turbo diesla, trzeba się wykazywać rzadko spotykanym barbarzyństwem :mrgreen:

Dokładnie jest tak jak napisałeś Adi.

2.4 D5, to silnik nie do zajeżdżenia. Jak ekipa wybiera się gdzieś w dalszą trasę to tylko D5 :mrgreen: Auto ma grubą trójkę z przodu a śmiga jak nowe.

 

Mój znajomy miał V70 z 2,5d i dojechał nią do bańki km. Pod koniec auto już wizualnie nie wyglądało ale technicznie w dalszym ciągu w stanie przynajmniej dobrym.

Gdyby ktoś nie wierzył to mam jeszcze fotkę ze stanem licznika 965881km.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale z jednym trzeba się zgodzić, żeby zajezdzić pięciocylindrowy turbo diesla, trzeba się wykazywać rzadko spotykanym barbarzyństwem :mrgreen:

Dokładnie jest tak jak napisałeś Adi.

2.4 D5, to silnik nie do zajeżdżenia. Jak ekipa wybiera się gdzieś w dalszą trasę to tylko D5 :mrgreen: Auto ma grubą trójkę z przodu a śmiga jak nowe.

 

Mój znajomy miał V70 z 2,5d i dojechał nią do bańki km. Pod koniec auto już wizualnie nie wyglądało ale technicznie w dalszym ciągu w stanie przynajmniej dobrym.

Gdyby ktoś nie wierzył to mam jeszcze fotkę ze stanem licznika 965881km.

 

To przebiegi normalne ale 2,5 to nie d5... tylko 2,4 :)

 

Skąd się wzioł pete_wwa ? On nawet nie ma elementarnej wiedzy o motoryzacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wydłużymy maskę to nie potrzebujemy juz silńika V :cool2:

 

V TYLKO po to powstały zeby je zmieścić pod maska .

 

Dobrze, że nie zajmujesz się konstruowaniem samochodów. Silnik V jest po to krótszy , żeby środek ciężkości wepchnąć jak najgłębiej w kabinę. Chodzi o rozkład mas.

 

Volvoski 5 cylindrowiec pochodzi z dostawczego VW. Stąd jego trwałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z jednym trzeba się zgodzić, żeby zajezdzić pięciocylindrowy turbo diesla, trzeba się wykazywać rzadko spotykanym barbarzyństwem :mrgreen:

Dokładnie jest tak jak napisałeś Adi.

2.4 D5, to silnik nie do zajeżdżenia. Jak ekipa wybiera się gdzieś w dalszą trasę to tylko D5 :mrgreen: Auto ma grubą trójkę z przodu a śmiga jak nowe.

 

Mój znajomy miał V70 z 2,5d i dojechał nią do bańki km. Pod koniec auto już wizualnie nie wyglądało ale technicznie w dalszym ciągu w stanie przynajmniej dobrym.

Gdyby ktoś nie wierzył to mam jeszcze fotkę ze stanem licznika 965881km.

 

To przebiegi normalne ale 2,5 to nie d5... tylko 2,4 :)

Ja to wiem :) .

Przytoczyłem tylko dwa przykłady.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem z kolega na zmianie mapy silnika w BRK tuning (Inowrocław) polecam tą firmę bo chłopaki podchodzą profesjonalnie do sprawy i znają się na swoim fachu. Pytanie przy tej okazji czy cena 1200zł za chip tuning bmw e90 2,0d to dobra cena ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.