Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pilną pomoc... wymieniłem dzisiaj pompę wspomagania zalałem płyn uruchomiłęm i :shock: na podniesionych kołach cięzko było kręcić kierownicą...ok odpowietrzyłem(chyba dobrze) i teraz tak jak auto jest podniesione to idzie tak

 

większy kawałek idzie paluszkiem a znów kawałek cięzko itp dla czego... ahaa i po uruchomieniu jedna piana była w zbiorniczku.A stara pompa na podniesionym aucie palcem można było kręcić w prawo i w lewo a tutaj jak mówię kawałek idzie delikatnie a dalej znów cięzej

Opublikowano

jak stara pracowała lekko to daj starą pompę. :mrgreen:

Durne pytanie durna odpowiedź. Jak stara chodziła jakoś tam dobrze a "nowa " nie to jaki z tego wniosek? Odpowiadać nie będę chyba dasz radę sam.

Opublikowano
Zalej betonem. Kazda inna odpowiedz i tak nie ma sensu, bo za glupi jestes zeby ogarnac tak trywialny temat...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
no ale powiedzcie tylko dla czego jak auto było podniesione i była stara to palcem można było kręcić mega szybko a tutaj za pierona nie da się znaczy da tzn od początku idzie git w połowie już CIęzej i potem znów git dla czego tak? no proszę powiedzicie bo nie wiem mam odesłać pompę czy co
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwisz się. Jak się czyta twoje posty to krew człowieka zalewa. Jestem bardzo spokojnym człowiekiem, ale to już jest masakra. Zresztą to nie jest jedyne forum, na którym męczysz ludzi. I na każdym wszyscy mają cię dosyć i zlewają albo robią se jaja.
Opublikowano

Staszek, jak w zbiorniczku masz pianę to znaczy że pompa jest zapowietrzona, w zbiorniczku nie może być za niski ani za wysoki poziom płynu.

Odpowietrzenie to jest proste : po uruchomieniu silnika kilka razy skręcasz na maxa w prawo , i odwrotnie czyli w prawo.

Ps

Nigdzie sie nie doczytałem dlaczego płyn chłodzący Ci szedł w odwrotnym kierunku.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

pompa odesłana.Ma przyjść druga teraz z 2004r

 

zostało tak zrobione:

 

Przewód przy magłownicy odkręcony,auto uniesione deko do góry,i kręcenie po 15/20 razy w lewo i w prawo płyn zleciał...nie zakręcałem tam na dole tylko przystapiłem do demontażu pompy..odkręciłem przewód gumowy to szybko następnie już przewód taki z gwintem co się w pompę wkręca... po wyjęciu go uszczelka mała pękła kupiłem w sklepie mniej wiecej taką samo ale lipa i tak po nocy z tamtąd ciekło muszę ori zamówic uszczelkę ok.. pompa zdemontowana..

 

zakładam drugą...podłączam przewód gumowy+wkręcam ten twardy przewód z gwintem.....następnie na dole zakręcam od magla śrubę...zalewam płyn i kręc na podniesionych kołach prawo i lewo i pompa az zgrzyta i kierownica mimo podniesonych kół cięzko jak cholera chodzi...dolałem płynu zakrciłem zbiornik uruchomiłem auto i co? jeden zgrzyt przy kręceniu i cięzko chodzi kierownica... potem ustał zgrzyt ale kierownica nie do końca lekko chodzi raz lekko a za chwilę znów ciężej...otworzyłem zbiornik a tam zamiast płynu PIANA!!! to w starej jak wymieniałem płyn i doszczętnie spuściłem i zalałem na nowo nie było nic 0 piany to jakim cudem tu piana.i efekt taki...auto odpalone i jak się przysucha to tak mruczy wyje pompa delikatnie a jak ruszy się kierownicą minimalnie w prawo czy w lewo od razu nie BUCZENIE tylko wycie...w zbiorniczku nie ma żadnych bąbelków itp co się dzieje??

 

hmm a czy to nie trzeba czasami odkręcić korek jak płyn zalany i odpalić auto by powietrze wypchało?? bo może ja przez to,ze korka nie odkręciłem podczas odpalania to powietrze tam dalej jest??ale można odkręcić?? nie wywali po silniku płynu?

Opublikowano

Czy na uruchomionym silniku kręciłeś kierownicą kilka razy do oporu na max w prawo i lewo ? bo tak sie prawidłowo odpowietrza, korek może być zakręcony.

Ty przeczytaj swoje posty bo z nich jednoznacznie nic nie wynika , a właściwie to wynika że sie miotasz z kata w kąt, no ale kiedyś przerobisz wszystkie podzespoły a aucie to będziesz sie śmiał z tego co tu pisałeś.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
lepiej korek miej zakręcony bo Ci może fontanna wyskoczyć

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Kolego Faliszewice... czy moze to być przyczyną?? zauważyłem że tutaj z boku pompy co wchodzi przewód z gwintem pomalutki sączy się olej mimo,że kupiłem o-ring pewnie za duży.. czy przez to moze łapać powietrze? skoro olej wydobywa się???
Opublikowano
czy przez to moze łapać powietrze? skoro olej wydobywa się???

Tego Ci nie powiem bo sam nie wiem ale jak jest nieszczelność to należałoby to zlikwidować i będziesz miał odpowiedz na twoje pytanie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

do tej pory nie mogę skumać dla czego pompa druga wyje... dokładnie jak ta stara....tylko bardziej-jedynie tutaj z tego przewodu co się wkręca do pompy jest wyciek bo o-ring jest zły i czy przez to może łapać lewe powietrze??

 

przyszła mi druga już ta z 2004r odkręciłem korek a tam na sitku syfu trochę było to kupiłem 1l mobil atf 220 i co chwila zalewałem pompę i telepotałem na wszystkie strony i wylewałem+przekręcałem kółkiem od pompy i teraz sitko jest salon ale i tak pewnie coś tego zostało na dnie

 

w środę przyjdzie o-ring OE BMW do pompy+zacisk specialny na wąż i od nowa się zabieram za to.Bo dziwne jest to,że na starej pompie jak 2 razy wymieniałem olej raz na mobil atf220 potem na valvoline to nie było jaj w stylu rzędzi itp od razu kiera leciutko chodziła itp podejrzewam,że ta pompa jak leżała to miała malo oleju i podczas płukania mogłem kólkiem od pompy kręcić(jak ja jeszcze w ręku miałem jak płukałem na podwórku) by zaciągała sobie a tego nie zrobiłem

Opublikowano

Mam pytanie stara pompa zawyła jak się kręciło kierownicą a tą co mam teraz to po odpaleniu auta już słychać delikatne wycie nie kręcąc kierownicą... co lepsze pompa jest 100% sprawna bo była sprawdzana przed demontażem z innnego auta....

 

czy magiel to może wyć?? czy wogule magiel może wyć przy kręceniu kierownicą??

Opublikowano

Staszek powiedz czy Ci się dalej w zbiorniczku pieni, bo jak się pieni to możne być dalej słabo odpowietrzone lub gdzieś jest nieszczelność i zaciąga powietrze a przy tym będzie wyć.

Inna sprawa czy masz węże do pompy oryginalne? bo jak masz jakieś pokombinowane to może Ci nie tłumi drgań od pompy.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Węże są ori,w pompie nic się nie pieni..płyn czerwieniutki... jedynie przy maglu jak by wyciek był i może tam łapie nieszczelność sam już nie wiem od czego to wyje
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.