Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy zna ktoś jakiś sposób ustawienia nastawnika w TDS oprucz impy pompiarza itp,czy można to ustawić samemu w miarę dobrze?
Opublikowano
moja chodzi jak zegarek ale turbo załącza mi się gdzieś od 2,5 do 3 tys...I dużo pali...Co może być przyczyną?Gdzie szukać?
Opublikowano
zabawa nastawnikiem trochę pomagała ale była nie równa praca silnika problemy z odpalaniem teraz jest ok ale to turbo tak jakby łapie z opóznieniem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnę się pod temat. TDS jedzie w miarę, spalanie też od bidy ujdzie. Posiadam automata e39, przy wciśnięciu kick down puści słaba chmurę, prawie ledwo widoczną, ale na ciepłym trzeba chełtać chwilę. i tu pytanie, czy nastawnik czy pompa do regulacji??
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
mi pomogła regulacja nastawnika zapewne odpowiada on za dawkowanie paliwa,ale były momenty że trzeba było auto kręcić trochę zanim zatrybi to ustawiałem dalej teraz odpala bez problemu ciepła czy zimna
Opublikowano
Ja mam czasem tak że jak mam np. tak jak obecnie pomiędzy rezewą a 15 L to jak postawie trochę krzywo auto i jest motor ciepły to kreci powiedzmy z z 2,5-3 sek i zapala.. Kolejne odpalenie jest już normalnie od strzała albo pół obrotu ale myśle że to już pompka swoje wysłużyła i jak mało paliwka to nie zaciąga bo jak jest więcej to nie ma takich cyrków

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Możliwe że sito jest u mnie brudne ?? Bo dziś paliła mi się rezerwa zrobiłem na niej z 32-34 km i jak postawiłem auto pochyło to kręciło koło 4 sek aż zapaliła, jakiś czas temu takich problemów niebyło przy małej ilości paliwa pompa sucha dawka na ciepłym prawidłowa błedów w motorze nie ma co warto sprawdzić w baku ?? Dodam jeszcze że przy ilości paliwa 15 l lub poniżej pojawiają się pęcherzyki powietrza w przewodzie od filtra paliwa do pompy wtryskowej filtr był wymieniany jakieś 2 miesiące temu auto od tego czasu zrobiło koło 2 tys km

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.