Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co może być problemem w moje bmce może ktoś wie potrzebuję pomocy fachowej please?!

Mam bmw 523i `98 od jakiegoś czasu jest problem z odpaleniem auta zapala z wielkimi trudnościami i to za 7-8 razem a i tak zaraz jak odpali to gaśnie.Jak uda mi się go odpalić to auto wogóle nie chce jechać stał się mułem z 2 tonową przyczepą wogóle nie chce jechać. Wskażnik pokazuje maks spalanie przy przyspieszaniu a zajmuje mu to do 100 jakieś 30 sek. :jawdrop: o zgrozo! Ponadto przy zapalaniu jak auto jest zimne po całej nocy zapala się czerwona kontrolka od temperatury?. Jestem nowym właścicielem nie zna jeszcze tego auta ale jak narazie same minusy.! No normalnie szczena opada :jawdrop: co robić proszę o pomoc!!! :( :cry:

Opublikowano
Trzeba sprawdzić połączenia masowe na silniku i może przydało by się świece już wymienić...
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Heh teraz jest sezon na sondy lambda pewnie to ona na 100% :mrgreen:

A tak poważnie to trzeba by sprawdzić czujnik temp. cieczy piszesz, że się zapala. Dobrze by było sprawdzić błędy... Objawy pasują do awarii tego czujnika: kłopoty z odpaleniem i osiągami.

Jak jest ze spalaniem, samochód zagazowany?

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

silnik korkowy masz pod koletorem i na zdjeciu go nie zobaczysz, sonda jest wkrecona do wydechu, gdzies pod przednimi siedzeniami a przepływke masz miedzy numerkiem 12 a 4. zaraz za filtrem powietrza (12) przechodzi wtyczka do przepływki.

Ja tez bym spardził czujnik temperatury i czujniki obrotów na wale i na wałku rozrządu, ktorys z nich mógł paść a to także objawia sie trudnym odpalaniem.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

dzieki wielkie BARTO

zastanawia mnie jeszcze numer 5 i 4 jak bys mogl rozwiac moje wontpliwosci to bym Cie prosil o to

 

pozdro

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano
ponieważ w moim M50 to nieco inaczej wyglada moge tylko zgadywać ze nr 4 moze być TPS bo jest blisko przepustnicy a nr 5 możliwe ze czujnik tempratury zasysanego powietrza, ale nie daje głowy, niech powiedzą ci którzy maja M52. U mnie czujnik temperatury wkrecony jest w kolektor od spodu, a tu może inaczej wymyslili

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc odnośnie moich problemów z odpalaniem auta i problemem z jazdą teraz to jest całkiem inne auto (normalne) okazało się że był to czujnki położenia wału korbowego oraz przebicia na fajkach od świeć miały różną oporność. Czujnik i fajki do wymiany.Wielkie dzięki. :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.