Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wydaje mi się, że lepiej kupić większy silnik, lać lpg i mieć banana na twarzy niż jeździć 316 czy 318 i dumnie jechać z podniesioną głową gdy wyprzedza nas gazowe 325 :lol:

Jeśli chodzi o turbinowe silniki to koledzy mają racje. Jest to loteria co się trafi. Wystarczy jeden półgłówek lub atechniczny człowiek żeby zajechać dosyć dobry samochód. Bierz E46 w sedanie z jakimś R6 i LPG. Nie pożałujesz. Jeśli będziesz pokonywać tylko 15k km to musisz kupić już z gazem samochód, bo po prostu Ci się to nie zwróci w szybkim czasie. A jazda tym samym samochodem przez 4 lata tylko po to, żeby wyjść na swoje mija się z celem ;)

Opublikowano
Wydaje mi się, że lepiej kupić większy silnik, lać lpg i mieć banana na twarzy niż jeździć 316 czy 318 i dumnie jechać z podniesioną głową gdy wyprzedza nas gazowe 325 :lol:

 

Tak WYDAJE CI SIĘ !!!!!!!!

 

Instalacja LPG która podoła silnikowi ponad 150 konnemu nie kosztuje 2tyś zł tylko 3tyś lub 4tyś

 

Po samych wypowiedziach właściciela tematu od razu można wywnioskować że pewnie skończy z oplem corsą albo z astrą.

BMW albo się lubi i kocha albo nienawidzi.

Opublikowano

albo kupic sobie lekka alfe 147 2.0 150 km, i takim autem obejedziesz 325 i 525 ;-) albo jeszcze lepiej cytryne. C1 1.6 16v VTR i to to.

 

Mojemu ojcu moje 318 na trasie potrafila spalic mniej niz 6 litrow, mam.zdjecie. w normalnej jezdzie na trasie 7-8 wiec po co gaz?

Opublikowano
albo kupic sobie lekka alfe 147 2.0 150 km, i takim autem obejedziesz 325 i 525 ;-) albo jeszcze lepiej cytryne. C1 1.6 16v VTR i to to.

 

Mojemu ojcu moje 318 na trasie potrafila spalic mniej niz 6 litrow, mam.zdjecie. w normalnej jezdzie na trasie 7-8 wiec po co gaz?

 

A jaka to jest jazda z takim spalaniem? Gdzie emocje i radosc z jazdy? Zreszta, o czym my tu mowimy. I tak i tak skonczy sie na golfie albo jakiejs audicy, bo przeciez na wiosce mowia ze sie nie psuja...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

cena eksploatacji e46 nijak ma się do a3 za te 10 tysi nie kupi e46 w tak dobrym stanie jak a3 poza tym prorównanie cen

http://allegro.pl/zawieszenie-przod-audi-a3-po-2004-roku-meyle-i4413247165.html

http://allegro.pl/wahacz-wahacze-tuleje-kpl-meyle-hd-bmw-e46-wawa-i4411161398.html

ten przykład jest akurat najbardziej trafny bo to jest pięta e46 potem maglownica pompa wspomagania ceny 2 krotnie wyższe od a3 no i cena instalacji lpg tak samo 2 razy wieksza(dobra instalka 4500)

cena samego filtra paliwa do mojej to koszt 180 oleju wchodzi 6,5l

 

 

więc przestanie pierniczyć gośc ma 10k na e46 i za 3 miesiace bedzie musiał sprzedać

 

Kolego jak wczesniej ktoś powiedział jak nie bedziesz w stanie przeznaczyć 500 miesięcznie na e46 to zapomnij i kupuj a3

e46 to mój 8 samochód nie wim ile ty masz lat ale mam nadzięję ze to nie bedzie twój pierwszy bolid

Opublikowano

jak wiozę 3 osoby i bagaż, to gdzie tu miejsce na zapier******?

 

ogólnie tak jak czytam ten temat, to większość tutaj typowych kierowców bmw, byle by gaz wcisnąć do oporu. Gosciu pierwsze auto (czyli jak rozumiem bez doświadczenia) chce ponad 150km, napęd na tył, aż sie prosi a kolejną ścięta latarnię...

 

a uwierzcie ze bmw nie jeździ się tak dobrze, miałem fiata, reno, vw, i mimo ze one proywadziły się nieporównywalnie gorzej od bmw, to miałem wtedy duzo łatwiej na drodze, częściej ktoś wpuścił, ktoś ustąpił pierwszeństwa, a beem? zapomnij o tym. każdy jak widzi beem, to myśli, ze tępy dres czy pirat za kółkiem i już takiej uprzejmości na drodze nie ma. Stajesz na switałach, stoisz pierwszy, podjezdza gosciu młody widzi ze beem z boku, i już gazuje, już chce się z beem sciagć... Ale jak ludzie się dziwią jak kogoś przepuścisz na pasach...bezcenne.

 

na auto wydasz 10koła, wymienisz olej i filtry, czyli +350, wymień pasek rozrządu + 1000, ubezpiecz +700, koszty rejestracji i opłaty skarbowej + 400, załóż gaz 3500, to sobie policz ile ci jeszcze brakuje bo żeby z całością zmieniścić sie w 10kołach, to bys musiał e46 znaleźć za 6 koła max...!

Opublikowano

U mnie wrecz odwrotnie, wpuszczaja az za czesto w miescie, niedlugo wytre przycisk od awaryjnych z tego dziekowania

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Powiem Ci na swoim przykładzie:

 

Miałem do dyspozycji 13.900 w styczniu, oglądałem paręnaście egzemplarzy 320i przedlift, o ile blacha była ok w miarę bo gdzie coś się wydarzyło było dobrze to zrobione to z silnikami dziwne rzeczy się działy a to chodził jak traktor, a to lał porządnie z pod pokrywy zaworów, a to wybijało płyn więc coś z układem chłodniczym było nie tak. Trafiła się w końcu 320i po lifcie więc R4, jechało się tym super i dynamiczniej niż 320i R6 przed liftem a sam silnik miał zbliżony dźwięk do R6. Jednak gość się końcowo rozmyślił że nie sprzedaje i nic z tego nie wyszło.

 

W końcu trafiliśmy ze znajomym na 320i z 1998 roku więc przedlift, mocno wyposażoną w środku - kubełki, multifunkcja, radio cd bussines bmw, listy chromowe na zewnątrz, roletka itd. była zima więc i trochę lipny czas na zakup auta, ale oglądnęliśmy i wyglądało to sensownie chodź gość chciał 13.000 próbowaliśmy targować i za nic w świecie nie chciał za bardzo pójść, w końcu stanęło na 12.500 ale dziś po pół roku wiem że kupić bym ją kupił ale za nie więcej jak 11.000.

 

Przede wszystkim jak będziesz kupował R6 przed lift zwróć uwagę na parę ważnych spraw które już na wstępie mogą wymagać roboty:

- czy silnik pracuje równo jeżeli nie możliwe przyczyny: czujnik położenia wałka rozrządu, puszczająca uszczelka pod zaworami (w moim przypadku po jej wymianie wahania obrotów ustały jak ręką odjął) - koszt ok. 200 zł ori uszczelka, gumy po śruby około 50 zł, robota - 50 zł.

- zawieszenie przód - stan tuleji tylnich przedniego wahacza, samego wahacz i sworzni, drażków kierowniczy i jego końcówek bardzo często zaniedbywane rzeczy i na częściach lemfordera nie kombinując z prasowaniem sworzni i tuleji masz za części około 800 zł (Meyle, Lemforder) + robota i geometria

- zawieszenie tył (a szczególnie mocowanie sanek - oglądnij czy nie jest wyrwane bo jak tak czekają Cię nie lada problemy - spawanie wzmocnień i wymiana tuleji) - koszt podejrzewam około 1500 zł

- kolejna sprawa to progi - oglądnij czy nie były kombinowane już a jeżeli tak czy dobrze są zrobione

 

Myślę że to taka moja opinia co ja zauważyłem po pół roku i niestety po poprzednim właścicielu mam do roboty aby doprowadzić auto do sprawnosci

 

--

Pozdrawiam

Opublikowano
a co byście koledze polecili zamiast e46, cos innego niż bme, cos co by sie tak samo dobrze prowadziło, i miała tak samo perfekcyjna pozycję za kierownica
Opublikowano
Lexusa IS,ale tutaj trzeba by było dopłacić,zresztą za dobrze utrzymaną BMW też trzeba trochę więcej położyć.Podkreślę słowa"dobrze utrzymaną",bo niektórzy twierdzą,że za 10 tys to spokojnie można e46 kupować...owszem można,ale stan z reguły bezie raczej kiepski.Wydaje mi się,żę lepiej zapłacić przy zakupie więcej za dobry stan niż kupować "okazje"i później bujać się od mechanika do mechanika bez końca....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tym silnikiem jest szansa (wg mnie za słaby jak na jego apetyt na paliwo), ale osobiście wolałbym kupić ładną e36, np 323i a będzie duuużo lepiej jeździć :cool2:

 

edit: Jeździłem trochę a3, golfem IV..czyli w sumie tym samym :mrgreen: i dopiero wsiadając do bmw czułem, że jadę :wink: największym szokiem była jazda e46 i przesiadka do golfa :P

Już na samym początku proponowałem dobrze utrzymaną e36.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wiem, za 10tysiecy nie ma szans kupic dobra e46, ale mysle, ze uzbieram wiecej.

Kolega kilka postow wyzej podsunol mi ciekawy pomysl - e46 z silnikiem R4 318Ci, czyli 143km - Co o tym myslicie panowie ?

R6 150km jakos mnie nie kreci, bo tak jak pisaliscie wczesniej - osiagi nie sa proporcjonalne to spalanego paliwa... A 323 znalesc w cenie np. 13 tysiecy to chyba tez nie bedzie latwo.

 

Co do audi a3 turbo 150km - Co poradzicie mi sprawdzic i jak przy ewentualnym kupnie takiego auta ? Jak najprosciej sprawdzic czy turbinka dobrze chodzi, itd. ?

Pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na forum audi nie wiedzą? To co to za forum :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolego bierz a3 to nic innego jak golf 4 w ładniejszym opakowaniu

co do sprawdzenia to walisz na szarpaki dach przy rynienkach po 10 latak gazuje pokrycie więc są purchle jesli ich nie ma po tym okresie to na 99% malowanych dach

sterownik cewek lubi się wywalić kompresje na cylindrach zobacz no i nieszczęsna turbina ale tu nie ma reguły pod kompa ciśnienie doładowania

Tak jak wczesniej pisałem jest dokładnie 2 krotnie tańsza eksploatacja

Jest jeszcze golf 4 1.8t lub 2,3 150Km

Wiem że dla nie których to obcich że na wsi to golf ale prawda jest tak że u nas pod Otwockiem jest najwięcej BMW mówią zagłębie BMW

Każdego stać na coś innego i tyle

Moim pierwszym autem był tylnio napędowy 126p:-) lata 90

miałem też fieste XR2,polo 1.4,golfa vr6 audi a3 1.8t

Na pierwsze auto teraz wybrał bym coś w stylu polo 6n2 14,1.6 lub golfa4 zależy ile masz oleju w głowie

Od razu myślisz o gazie więc kup auto z max 2-3 letnią instalacją niech gaz juz ma po co przepłacać

 

Zaryzykuj kup BMW i baw się przynajmniej narazie :-D żyje sie raz

Jak cos ci padnie pomożemy doradzimy od tego jest forum

a zapomniał bym jutro jestem w pruszkowie 11-13 mam pasofta i kabelek pod inpę za darmo mogę coś dodać do e46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.