Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tym silnikiem jest szansa (wg mnie za słaby jak na jego apetyt na paliwo), ale osobiście wolałbym kupić ładną e36, np 323i a będzie duuużo lepiej jeździć :cool2:

 

edit: Jeździłem trochę a3, golfem IV..czyli w sumie tym samym :mrgreen: i dopiero wsiadając do bmw czułem, że jadę :wink: największym szokiem była jazda e46 i przesiadka do golfa :P

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No tak, e36 na pewno znalazl bym w lepszym stanie, ale moim zdaniem jest to juz za stara buda ...

2.0 150km ile spali w miescie ? Zmieszczę sie w 10l/100km ?

Myslalem nad audi a3 i mercedesie c180, ale najbardziej mi sie podoba e46, a wy panowie jak sadzicie ?

Dodam, ze to bedzie moje pierwsze autko ;) Nie chce zeby bylo drogie w utrzymaniu.

Dzieki i pozdrawiam.

 

EDIT. Ja jeszcze nie jezdzilem z zadnych z tych wymienionych aut, ale bmw z tego co slysze to slynie ze swietnego prowadzenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na pierwsze auto nie szarpałbym się na stare e46..tak jak pisałem proponuję e36, jak wg Ciebie jest za stara to szukaj faktycznie a3.

Przejrzyj ten temat:

viewtopic.php?f=69&t=200081

Jak chcesz zmieścić się w 10l w mieście to 316/318i lub diesel :P

Wg danych fabrycznych ponad 15 :mrgreen:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/275/e46_320i.html

 

edit: 15 niby przy gazie, ale do tych 12,5 można dodać śmiało 20%, więc wyjdzie 15, wg mnie to normalny wynik na krótkich dystansach zimą.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz.

Myslisze, zeby nie kupowac e46, mozesz to bardziej uzasadnic ? :)

Czyli ogolnie lepiej a3 ( myslalem o 1.8 z turbo ( gaz ) lub bez ) ?

 

Spalanie R6 rzeczywiscie moze przerosnac moje fundusze takze chyba za jakis czas jakas trojeczke bym sobie kupil jak mnie bedzie stac :) W sumie do R6 tez mozna dac gaz, ale nalezalo by dac ten z wyzszej polki, a to znowu duze koszta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś w stanie wydać miesięcznie na auto 500 pln? Nie wliczaj w to paliwa :norty: jak tak to kupuj śmiało, jak nie trafisz trupa to się zmieścisz, ale jak tak to będzie gorzej..słuchaj trudno określić ile będziesz musiał włożyć, ja w swojego kopciucha przez ponad 3 lata nie wydałem więcej jak 3-4k (w tym są części eksploatacyjne poza oponami), a większość Ci powie, że wydała w 2 lata nawet 10k i kopciuchy są bee..więc wszystko zależy od egzemplarza :wink: ale tak jak napisałem wg mnie musisz być w stanie wydać na części 500,- na miesiąc jak chcesz jeździć e46.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Troche mnie postraszyles, 500zl na miesiac ?Chodzi ci o to, ze tyle bede wydawac jak kupie trupa czy po prostu w kazdej e46 to standart ? To niby co takiego trzeba naprawiac ? :D
Opublikowano

Japierdziele, czyli powiedzenie BMW - Bedziesz mial wydatki to jednak prawda ? :D

A myslalem, ze jak kupie zadbany egzemplarz to bezawaryjnie bede jezdzil.

Opublikowano
Nie przesadzajmy. Miałem wcześniej Golfa IV 1.9 , teraz mam E46 R6 w lpg i koszt podróży jest porównywalny. Ale jeśli chodzi o budżet to ciężko wziąć ładną sztukę. W takiej cenie to dobre Golfy i A3 chodzą :) Nie strasz tymi sumami kolegi bo chyba kupiłeś jakiegoś grata który potrzebuje wymiany całej instalacji elektrycznej :P Do tej pory (auto kupione w grudniu) wymieniłem wahacz, tuleje wahacza, łączniki stabilizatora, czujnik położenia wałka rozrządu, jednak kupiłem ten egzemplarz z wybitym sworzniem i była wynegocjowana cena. Także śmiało kupuj, a na pewno nie będziesz żałować.
Opublikowano

Na poczatek chyba audi a3 bedzie ( mysle, ze bedzie sie dobrze prowadzic, bo to dla mnie dosc wazne ), a jak uzbieram wiecej pieniedzy to e46 z R6 pod maska... z dobrym gazem. Trzeba znalesc dobrego fachowca i powinien doradzic mi dobre czesci jesli chodzi o wtryski, itp.

Dzieki za pomoc panowie ! :)

Opublikowano
A3 w 1.8T jest bardzo ciekawym pomysłem ;) Lecz uważaj, bo jest pełno lewych samochodów. Wciąż trwa moda na Audi, więc dużo szrotów jeździ po naszych drogach. Jeśli wybierzesz diesla to spalanie wyjdzie w granicach 6L ;) Powodzenia i szukaj z głową. Jak kupiłem Golfa bez głowy i żałowałem :D
Opublikowano

1.8t rzeczywiscie fajny silniczek to moze byc, bym go zagazowal i git, ale jeszcze zobaczymy jak to bedzie. Diesla chetnie, wysoki moment od samego dolu, ale co ja bede jezdzic ... 15 tysiecy rocznie to pewnie max takze wiesz. Poza tym turbinka, wtryski, itp...

Bardzo dziekuje za wskazowki i ogolnie za pomoc ! :)

Pozdrawiam.

 

EDIT. Co do tych lewych aut - Moglbys mi tutaj bardziej cos podpowiedziec, bede ostrozniejszy przy kupnie wtedy ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podejrzewam, że koledze chodziło o kradzione egzemplarze, ale myślę, że ta generacja co Cię interesuje już jest poza zainteresowaniem wielbicieli cudzej własności :wink: najlepiej byś zrobił jakbyś kupił e36 323i (w Twoim budżecie byłoby to ładne autko), ale widzę, że uparłeś się na a3 :P

Te 500,- to taka średnia na miesiąc, jak trafiłbyś na mało doinwestowany egzemplarz e46 R6 z początku produkcji, pewnie na starcie na doprowadzenie auta do stanu używalności wydałbyś jakieś 2k a pozostałe 4k rozłożyłoby się w czasie..czyli np wyrwane mocowanie wózka, 2 x amortyzatory, 2 x wahacze, przepływomierz, pompa paliwa, czujnik wałka rozrządu, walka z rudą, pewnie jakieś oponki, to przy okazji ładniejsza felga..itd :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Aha, ok, rozumiem :)

E 36 niby fajne autko, ale za bardzo kojarzy mi sie z "dresiarzami" lub "szpanerami", e46 jest juz bardziej dostojna, elegancka ;) Hehe, no ale nigdy nie mowie nie.

Opublikowano

Bierz a3 1.8t miałem przez rok wyśmienita furka lejesz paliwo i goo

ma swoje mankamenty jak kazdy w a3 ale w tym silniku jest duży potencjał do chipa szukaj z kodem silnika AGU jezdziłem taką 24o Kucy potem szukałem s3 6 miesięcy ogladałem 12 s3 same trupy i dzieki przypadkowi trafiła mi się 330ci która już 2 lata śmigam najdłużej ze wszystkich poprzednich aut

części nie są takie drogie jesli sam nie wymienisz tarcz klocków czy pompy wody no to już inna bajka mechanicy zedra z ciebie ostatnia koszulę tylko dlatego że bmw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze powiedziane z tą koszulą :cool2: jest dokładnie jak napisałeś, to co można najlepiej zrobić samemu, masz wtedy pewność, że zrobione dokładnie i parę groszy zostaje w kieszeni.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Fajnie slyszec pochlebne opinie na temat a3 1.8turbo, bo to raczej bedzie moje pierwsze autko. Oczywiscie gaz do niego bede musial zalozyc, bo bym nie wyrobil na sama benzyne :D

A jak po przejsciu z a3 do e46 ?

 

EDIT. Orientujecie sie jakie sa koszta czesci do a3 ? Czy taki remont glowicy ( ponoc delikatne w 1.8 ) duzo by mnie wyniosl, nie liczmy roboty ;)

Opublikowano
Nie słuchał tych pierdół bierz e46 bo e36 to już staroć jest. Spokojnie za tą kase coś kupisz dobrego. Tylko zwróć uwagę też na wyposażenie nie bierz pierwszego lepszego golasa. A co do cen części to chyba serwisowe są takie drogie bo dobre zamienniki są w cenach części do audi. Benzyna przed liftem jest dość tania w utrzymaniu i naprawach. Sam rok temu kupowałem za 11,500zł swoją tylko ja sprowadzałem i doszły do tej ceny oplaty jeszcze
Opublikowano (edytowane)

Właścicielu tematu ma strasznie bzdurne pojęcie, myślisz że jak kupi 1,8t i założy gaz to będzie jeździł jeździł i jeszcze raz jeżdził bez awaryjnie i nawet niebo stanie mu się różowe i ptaszki zaćwierkają z radości.

 

Taki chXj , aby śmigać dobrym 1,8t to trzeba dać z 20 tysięcy a nie około 10 tysi.

Za 10 tysi to kupisz trupa do remontu i 2 tysiące miesięcznie będzie mało !!!

Edytowane przez dziabi3
Opublikowano
A juz w ogole trzeba zaczac od faktu, ze polecanie silnika turbo-benzynowego, zwlaszcza nastoletniego, to jak strzal w kolano osobie, ktorej sie to poleca. Ta sama zasada - i z jednym i z drugim idzie zyc, no tylko nie oszukujmy sie, bolesne to i generalnie same problemy.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Z drugiej strony właściciel tematu mówi o instalacji LPG jak o założeniu prezerwatywy, ale niestety to nie takie proste.

Aby założyć LPG to trzeba mieć najpierw komu dać do założenia.

 

No chyba ze uwierzysz w różowe słowa Pana Mietka ze stodoły a potem będziesz na forum LPG pisał :

 

"Cześć chłopaki mam założoną super instalacje LPG tzn reduktor alaska , wtryski czerwone sportowe valteki ale coś mi słabo idzie powyzej 4,5 tys obr, jakoś muli"

 

A co najlepsze Pan Mietek będzie się zapierał że taki zestaw obrabia 500 koni w jego prywatnym Camaro która akurat stoi u lakiernika (tak całkiem przypadkiem)

 

carl0s

A3 w 1,8 t to nie taki potwór aby był za groźny na jego pierwsze auto.

Miałem Punto GT 1,4 turbo benzyna i to a3 wciągało nosem i tym autem trzeba było uważać co się robi na drodze.

Opublikowano
Z drugiej strony właściciel tematu mówi o instalacji LPG jak o założeniu prezerwatywy, ale niestety to nie takie proste.

Aby założyć LPG to trzeba mieć najpierw komu dać do założenia.

 

No chyba ze uwierzysz w różowe słowa Pana Mietka ze stodoły a potem będziesz na forum LPG pisał :

 

"Cześć chłopaki mam założoną super instalacje LPG tzn reduktor alaska , wtryski czerwone sportowe valteki ale coś mi słabo idzie powyzej 4,5 tys obr, jakoś muli"

 

A co najlepsze Pan Mietek będzie się zapierał że taki zestaw obrabia 500 koni w jego prywatnym Camaro która akurat stoi u lakiernika (tak całkiem przypadkiem)

 

carl0s

A3 w 1,8 t to nie taki potwór aby był za groźny na jego pierwsze auto.

Miałem Punto GT 1,4 turbo benzyna i to a3 wciągało nosem i tym autem trzeba było uważać co się robi na drodze.

 

Nie chodzi mi o moc auta, bo w przypadku 1.8t to jest raczej niemoc. Chodzi mi o sam fakt turbinowego silnika benzynowego, ktorego posiadanie i ujezdzanie pociaga za soba koniecznosc stosowania sie do pewnych zasad. Ktore to zazwyczaj sa ignorowane przez ktoregos z kolei uzytkownika, albo wszystkich, i w nastoletnim aucie to jest wlasnie gwarancja problemow.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma takiego samochodu który mając naście lat obojętnie ile by nie kosztował nie będzie wymagał inwestycji. Nie dziś, nie jutro to w bliskiej przyszłości. A takie E46 za 10kzł będzie wymagać ich w bardzo bliskiej przyszłości o ile nie w chwili zakupu. Bo ilu jest takich użytkowników E46 którzy w auto wartości 10kzł w głupie wymiany zawieszenia zainwestują ~2kzł, opony ~1kzł, jakieś oleje filtry itp kolejne 500zł? To się robi powoli 1/3 wartości. A jak ktoś zainwestuje to nie sprzeda go za 10kzł. No ale marzenia warto mieć. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.