Skocz do zawartości

330d po wjechaniu w wode wielki problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum wiec nie wkurzajcie sie odrazu jak cos zrobilem nie tak zakladajac temat

Chodzi o to ze podczas wielkiej ulewy wjechalem w wode na glebokosc calego kola 17 cali i po wyjechaniu z niej pod maska cos trzaslo i auto umarlo. Po zholowaniu i osuszeniu auta efekt jest taki ze odpala ale nie na wszystkie cylindry, cos stuka pod maska i strasznie kopci na bialo i smierdzi takjakby przypalonym olejem. Dodam ze spod maski od strony podszybia tez wydostaje sie dymek. Pomuszcie bo nawet nie wiem od czego zaczac

Opublikowano

Mogło stać się wszystko w tej sytuacji,nawet możesz mieć krzywe korby.

Jeśli turbo zassało wodę,a silnik sam zgasł to silnik prawdopodobnie do rozbiórki.

Opublikowano
w poszukiwaniach znalazlem pare opcji np. pekniety wal, uszczelka pod glowica albo zawieszone wtryski ale w 2 pierwszych przypadkach wydaje mi sie ze bym jej nie odpalil a tym bardziej nie ruszyl autem z miejsca a wtryski patrzylem po wtyczkach i tylko do 6 sie nie dostalem a reszta wporzadku
Opublikowano
w poszukiwaniach znalazlem pare opcji np. pekniety wal, uszczelka pod glowica albo zawieszone wtryski ale w 2 pierwszych przypadkach wydaje mi sie ze bym jej nie odpalil a tym bardziej nie ruszyl autem z miejsca a wtryski patrzylem po wtyczkach i tylko do 6 sie nie dostalem a reszta wporzadku
Opublikowano
Do przeglądu układ doładowania powietrza - czy nie ma zassanej wody. Jeśli jest chociaż odrobina - układ do czyszczenia. Koniecznie wyciągnąć wtryski i zakręcić rozrusznikiem żeby ewentualna woda miała ujście. Jeśli po złożeniu dalej będzie coś nie teges to Będzie Miał W....
Opublikowano
Na uszkodzonej uszczelce moze odpalic zalezy jak jest uszkodzona,a silnik raczej byl goracy jak wjechales w ta wode na cale kolo a to bedzie z 50cm wiec silnik dostal szoku krotko mowiac i moglo cos peknac a jak dymi i smierdzi olejem do tego stuki to bez rozbierania sie nie obejdzie zeby stwierdzic usterke.
Opublikowano
To nie uszczelka.Krzywe korby,koniec kropka.A tak w ogóle to ty napewno oddałeś auto do warsztatu albo do piekarnii?Tam nie potrafią ci nic powiedzieć?
Opublikowano
do warsztatu oddaje w poniedzialek ale chce zasiegnac waszych opinii zeby mnie nie wydymali mechanicy mowiac o jakichs innych rzeczach
Opublikowano

jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi jak wcisne sprzeglo to jeszcze bardziej sie czaska silnik a tak poza tym to moge tak dojechac do warsztatu czy juz calkiem zajade silnik

sorki za takie pytania ale jestem laikiem jezeli chodzi o mechanike

Opublikowano

Ja bym nie pogarszal sytuacji, która i tak nie jest już ciekawa. Proponuje hol lub laweta

 

Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Piszesz :

odpala ale nie na wszystkie cylindry, cos stuka pod maska i strasznie kopci na bialo i smierdzi takjakby przypalonym olejem. Dodam ze spod maski od strony podszybia tez wydostaje sie dymek.

Dymek z podszybia to możne być z pękniętego kolektora wydechowego, kopcenie na biało to resztki wody co się prawdopodobnie dostała do turbo itd.

Stukanie pod maską to jak tylko oznaka pracy na nie wszystkie cylindry do by było dobrze ale może oznaczać silnik do rozbiórki aby zrobić prawidłową diagnozę.

Czy masz dalej dobry stan oleju i płynu ?

Jak by wał się skrzywił to w zasadzie lepiej wymienić cały silnik chyba że byś się samemu za to wziął, wobec powyższego jak pojedziesz tym autem do warsztatu to nie wiele zmieni bo jak silnik do wymiany to i tak mu nie zaszkodzi tylko pytanie czy dojedziesz ? Ale dla mniejszego ryzyka to laweta.

Tylko wybrać taki warsztat aby te auto nie wędrowało z warsztatu do warsztatu.

Najlepiej jak byś miał kumatego mechanika co by Ci zrobił diagnozę na miejscu.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
plyn chlodniczy i olej w normie jezeli sie okarze ze silnik do roboty to chyba bede musial sprzedac w takim stanie jaki jest i poszukac jakiejs wiekszej bawary
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
panowie tak jak przewidywaliscie jest krzywa korba na 6 cylindrze a teraz mam problem przy skladaniu powiedzcie mi jak zablokowac wał zeby ustawic rozrzad?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.