Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od dwóch tygodni walczę z lagiem przy dynamicznym starcie. Opóźnienie na oko wynosi około 1,2 - 1,5s, przejrzałem w tym kierunku układ dolotowy, m.in. przeczyściłem EGR plus elektrozawór nim sterujący, uszczelniłem kolektor ssący, wywaliłem kalpy z kolektora, wymieniłem dwa przetworniki ciśnienia odpowiadające za sterowanie przepustnicami przy turbinach, zrobiłem test disem wszystkich trzech przepustnic odpowiadających za prawidłowe działanie układu doładowania - mechanicznie na oko wszystkie się ruszają.

 

Zrobiłem pomiar ciśnienia doładowania podczas dynamicznego startu gdzie dokładnie widać opóźnienie w dostawie mocy, poniżej film pierwszy:

https://www.youtube.com/watch?v=GhdATAUhc0g

 

Dodatkowo pomiar ciśnienia doładowania w trakcie jazdy:

https://www.youtube.com/watch?v=kx0Exjy8O0s

 

Wszędzie widać opóźnienie w dostawie mocy przy szybkim depnięciu na pedał gazu.

 

Ktoś się spotkał z takimi objawami?

Jakieś pomysły gdzie tkwi problem?

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.