Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W związku z tym że poprzedni temat o tym aucie został zamknięty. Nie zdążyłem nawet wkleić VIN ! Teraz to robię i proszę o ocenę.

http://otomoto.pl/bmw-330-sprawdz-jasny-srodek-super-stan-C33953835.html

WBAAY71010CJ71324

 

Już teraz może być? Panie moderatorze ? :) tamten temat proszę usunąć.

Wygląda że wszytsko jest ori. Nic nie zmienane od nowości. Wypowiedzcie się. Fakt jest po swapie ale czy zaraz trzeba go skreślać ? Przecież są też forumowicze którzy robią SWAPy i co mieszacie ich z błotem ? Myślę poważnie o tym egzemplarzu. Ew w grę wchodzi jeszcze 328i (193 KM) bądź 325i z taką samą mocą tylko nie wiem który silnik lepszy.

 

 

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAAY71010CJ71324

Kod typu AY71

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC)

Data prod. 2002-07-16

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nikt nikogo z blotem nie miesza ALE jak robisz swap sam to wiesz ze zmieniles nie tylko silnik ale tez wszystko inne. Nie wiem jakie sa roznice w zawieszeniu ale hamulce napewno sie roznia. Rozmawiales z kolesiem? Zrobil wszystko jak trzeba ? Akumulator przy R6 powinien byc w bagazniku.

 

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAAY71010CJ71324

Kod typu AY71

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N42

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/HELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6HC)

Data prod. 2002-07-16

Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem. Mówił że wszystko co potrzebne było wymieniane hamulce wymienione na wikesze, skrzynia biegów, mówił że teraz zawieszenie sztywne czuć kazdy dołek ( nie wiem jak bardzo,jeszcze nie jeździłem) bede miał porównanie bo mam mazde323f BA dosyć mocno usztywnioną i obniżoną. Ale nie o to chodzi. Ile może kosztować taki swap powiedzmy na taki 3 litrowy silniczek ? Ze wszystkimi potrzebnymi częściami. Ta cena trochę dziwnie niska i z tąd moja obawa heh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już nawiązujesz do forumowiczów, którzy robią swapy to wysil i poszukaj tematów o tym. Jak nie na naszym forum to na bmw-sport. Jak nie znajdziesz takich, to poczytaj ogólnie o M54B30 i jak te silniki doprowadzić do porządku. Swojego czasu natknąłem się na informację, że swap na M54B30 w porządnej firmie a nie w stodole kosztuje 7-8k, nie pamiętam tylko czy za same graty czy z robocizną. Wiecz policz sobie ile ten cudowny samochód musiał kosztować na wejściu, by mieć taką cenę na wyjściu przy założeniu, że swap zrobiony porządnie i wiedząc, że sprzedający chce jeszcze na tym aucie zarobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tamtej przekładanej. Facet sie mnie wypytuje czy przyjade. Wstępnie byłem z nim ugadany. Mówi żebym dał znać bo jak nie to auto rejestruje i zostawia sobie :P Ciekaaaweee nagle już nie chce go sprzedawać. Jak mu napisałem co myślę o tej ofercie tak jak napisał kolega wyżej (odnośnie ceny swapowania itd.) A co z tamtą drugą którą wstawiłem 2.5 L benzynka z LPG ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dozbieraj kilka Pln-ów i kup oryginał, a nie jakieś kombinacje alpejskie, za 24-26 możesz nabyć 330i w m-pakiecie. Dobry swap na 330i z gratami to koszt około 12-14( w 3.0 masz kompletnie inne zawieszenie z tyłu niż nawet w 2.8;)).

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem. Mówił że wszystko co potrzebne było wymieniane hamulce wymienione na wikesze, skrzynia biegów, mówił że teraz zawieszenie sztywne czuć kazdy dołek ( nie wiem jak bardzo,jeszcze nie jeździłem) bede miał porównanie bo mam mazde323f BA dosyć mocno usztywnioną i obniżoną. Ale nie o to chodzi. Ile może kosztować taki swap powiedzmy na taki 3 litrowy silniczek ? Ze wszystkimi potrzebnymi częściami. Ta cena trochę dziwnie niska i z tąd moja obawa heh

 

Hamulce dal większe....hmmm to pierwszy w Polsce artysta, który wstawił zaciski od 330 w 15 calowe felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hamulce dal większe....hmmm to pierwszy w Polsce artysta, który wstawił zaciski od 330 w 15 calowe felgi.

Felgi na aucie to 16" co nie zmienia faktu że w 330i minimalny rozmiar felgi to 17" .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co najmniej. Chyba że się akceptuje 3 z przodu, ale na liczniku.

 

Przebieg w tych samochodach ma akurat wg mnie małe znaczenie, a dla osoby, która ma pojęcie o bmW przebieg nie ma żadnego znaczenia.

 

Ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia mogą jedynie sugerować się przebiegiem, ale taka ocena w 90% przypadkach jest błędna bo przeważnie handlarskie 180 tys jest większym trupem niż realne 300 tys.

 

Jak ktoś dbał i miałbym potwierdzenie, auto byłoby zadbane, itp., to nie zawahałbym się kupić nawet 400tys.

 

jeździłem bmkami z przebiegami ponad 300 tys. i zdarzały się trupy jak i zadbane, ale te 180 tys z allegro czy otomoto to w 90% trupy z cofką 200k których nie chciało się remontować, i tak cofaja czekając na barana bez pojęcia który wlasnie zasugeruje się niski przebigiem. a jak ktoś jeździ i dba to nie wstydzi się przebiegu i go 300 tys nie przeraza.

 

bmw z potwierdzonym przebiegiem do 200 tys kosztują swoje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kosztują, ale jest to też zawsze czymś okupione, ja przepłaciłem w styczniu 2011 za swoją - wiedziałem że miała ocierkę strony ale przebieg sprawdzony po głębszej analizie w aso - 160 tyś.

Teraz 210.

Nie warto mi sprzedawać, bo sam zaliczyłem drugą ocierkę ale dziewiczej strony i parę innych pierdół a to zderzak się zerwał a to śmietnik wyrósł pod marketem itd itd- pewnie usłyszałbym że po dachu albo coś :) - nota bene są ślady bo gradzie na dachu :) - nawet tego nie ruszam.

Co do swapa - u mnie zmiana na 330d to liczyłem 8-12k, ale po swapie się nie sprzedaje tylko jeździ.

Być może ktoś kupił z zatartym silnikiem i wsadził 3.0, ale wątpię.

Zresztą co to za swap ...

A! dodam, że dla mnie przebieg miał znaczenie bo przynajmniej połowy samochodu nie musiałem wymieniać i puki co udaje się dalej nie wymieniać bo nei ma takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beltuss, zgadzam się. Chodziło mi tylko o to, że realny przebieg ma też znaczący wpływ na cenę samochodu w DE. Zależność prosta - im mniejszy przelot, tym większa cena, pod warunkiem, że samochód cały. Chociaż też nierzadko zdarzają się wyjątki, że samochód ze sporym jak na polskie wyobrażenie przebiegiem (np. z "2" z przodu) też może swoje kosztować - zależy od stanu i wypasu. Obserwowałem z ciekawości z rok temu przedliftowe 330i na mobile z naprawdę dobrym wypasem, można by na oko określić jako "full", przebieg 274k bodajże był, a Niemiec cenił 7200 albo 7400 euro. I nie schodził z ceny przez co najmniej rok, a może nadal wisi w ogłoszeniach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.