Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie, mam gorączkę :8)

Z tym hamowaniem, to tak cztery do pięciu razy powinno wystarczyć.

A czerwone dlatego, że NIE muszą ale mogą się zrobić, więc trzeba mieć to na uwadze i uważać, bo może braknąć chwilowo hamulca.

U mnie po pięciu hamowaniach zrobiły się czerwone, więc ... jest to realne i trzeba na to uważać .

Wykonywanie tego typu zabiegów tylko i wyłącznie na własne ryzyko.

Opublikowano
Nie, mam gorączkę :8)

Z tym hamowaniem, to tak cztery do pięciu razy powinno wystarczyć.

A czerwone dlatego, że NIE muszą ale mogą się zrobić, więc trzeba mieć to na uwadze i uważać, bo może braknąć chwilowo hamulca.

U mnie po pięciu hamowaniach zrobiły się czerwone, więc ... jest to realne i trzeba na to uważać .

Wykonywanie tego typu zabiegów tylko i wyłącznie na własne ryzyko.

 

Jeśli zagotujesz cały układ hamulcowy ,to "zeszklą "się klocki, będzie to skutkowało wydłużeniem się drogi hamowania.

Możesz też wtedy zagotować płyn hamulcowy ,wystarczy 200 stopni,przy starym płynie nawet 150 stopni.

A i tak będą piski.

 

Więc nie wypisuj takich "dobrych" rad.

Opublikowano

Nie będę obstawał przy swoim, że to jest konieczne i takie super, ale wiem że tak zrobiłem i pomogło.

Następną sprawą jest to jak pisałem wyżej że sam serwis bosch tak robi, więc chyba coś w tym musi być.

Nie wiem dlaczego ale tak robią / robili.

Może to chodzi o taki fakt, im droższe "lepsze" klocki, to posiadają w swoim składzie więcej metalu, co za tym idzie rozgrzanie metalu i wolne schłodzenie = odpuszczenie metalu, przez co staje się bardziej miękki. To moja teoria na ten temat, więc mogę się mylić ponieważ nie mam magisterki z metalurgi

Maniura i tu zapomniałem o jednej rzeczy, ja miałem płyn ate typ 200 który posiada troszkę większą temp.

Opublikowano

Maniura i tu zapomniałem o jednej rzeczy, ja miałem płyn ate typ 200 który posiada troszkę większą temp.

 

Nie wiem czy jesteś świadomy ,że ten płyn nie do końca nadaje się do twojego samochodu.

Typ 200 ma gęstość 1400.

Odczujesz to przy temperaturach -20,gdy zacznie działać dsc.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Wiem że to pewnie infantylne pytanie: ale dla pewności je zadam bo nie wiem czy to możliwe że po 3 miesiacach od wymiany tarcz i klocków od hamulca nożnego piszczą mi jak hamuje(zwłaszcza jak hamuje do zera lub na małej prędkości). Mechanik twierdzi że nie ma sie czym przejmować i że to jest zależne od mieszanki z jakiej jest mechanizm hamujacy(tarcze i klocki, jak się domyśliłam) ale nie jestem tego taka pewna.

 

Będę wdzięczna za przejaśnienie sprawy.

Opublikowano

Jakiej marki masz klocki ?

W większości wypadków to podczas wymiany było słabo wyczyszczone i nie posmarowane gdzie trzeba.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.