Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mkjohny,

co za bzdury piszesz :duh: :duh: :duh:

BMW X3 E83, jeżeli dobrze pamiętam, zadebiutowało we wrześniu 2003 roku na targach we Frankfurcie, a do sprzedaży weszło w pierwszym kwartale 2004 roku, więc jakie najlepiej przed 04 rokiem kupić :mrgreen:

Poczytaj trochę forum, internet, a później zacznij zadawać pytania...

o pisaniu nie wspomnę...

Benzyna zamiast krwi...
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chodzi mi o 3.0 d i z tego co wyczytałem najlepiej przed lift z tym silnikiem .

Fakt zle napisałem rok, co nie znaczy że zaraz trzeba po kimś jechać. Zadałem pytanie wystarczyło odp. Nie każdy jest alfą i omegą .

Opublikowano

Do : MkJohny

rok 2004 manual 280000 tyś 28000tysiecy

Czy warto czy szukać młodszej?

Jak to prawdziwy przebieg i był regularny service to się niema co bać. Te jednostki nie były upalane przez "gniewnych młodych". To nie znaczy że przez 10 lat tylko będziesz lał paliwo i jeździł po 50 tys rocznie.

Tu na forum jest inny dobry dział do oceny samochodu z ogłoszenia.

W tytule postu wpisujesz nr "VIN" a w treści podajesz link do ogłoszenia lub fotki tego samochodu . Tam zaglądają starzy wyjadacze co po fotkach wiele Ci powiedzą.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44


Jak poszukasz do znajdziesz linka do strony jak samodzielnie po "vinie" sprawdzić historię serwisową czyli w domyśle przebieg.

Jest tam "jeden" co za opłatą sprawdzi Ci pełną historię serwisową włącznie z fotkami po wypadku.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Kupiłem auto i jestem zadowolony oczywiście trzeba było trochę pokonserwować to i owo głównie spód gdzie nie gdzie taka picerka zacisków . Polecam jak nie ma za dużego przebiegu tak moim zdanie do 400 tys a mam diesla 2 i to wersja 180 kM fabrycznie jest naprawdę . Na początek trzeba zrobić reset komputera i się ustawi po nowemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A po Polska kolega potrafi pisac? Co z wami sie dzieje? Przeciez tego [BAD] nie idzie zrozumiec :duh:
Opublikowano

Witam,

Przymierzam się do zakupu BMW X3 z silnikiem 3.0 si (272km)

Od razu zaznaczę, że po zakupie będę montował LPG.

Co możecie mi powiedzieć na temat tego silnika, jakie ma spalanie LPG itp?


Budżet - 55.000 PLN (na samo auto)


Z góry dzięki za odpowiedzi!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NAVIGATOR,

ZOBACZ NA PV, WYSŁAŁEM CI DWIE WIADOMOŚCI.


Felgi w twoim BMW, to nie styling 214 (20" mieszane z X5, X6), tylko patrząc na zdjęcie, STYLING 114 - felgi dostępne w opcjonalnym sport pakiecie

Komplet mieszany:

przód - 8J x 18 opony: 235/50/18

tył - 9J x x18 opony: 255/45/18


I taki rozmiar opon musisz mieć!


Gratulacje świetnego auta, sam takie posiadałem (tylko manual, 2.0d po programie Ac Schnitzer w kolorze Mysticblau i skórze Graublau) ponad 5 lat i było super. Do tej pory je miło wspominam.

Benzyna zamiast krwi...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

planuję zakup e83 interesuje mnie tylko benzyna i mam takie pytanie czy silnik N46B20 150KM wystarczy do tego auta ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Beznadziejny silnik do tego modelu, w ogóle to nie jedzie a pali. Przy nie najgorszym wyposażeniu, razi brak ksenonów i kierownica (dobrze, że chociaż z multifunkcją). Nie oryginalne felgi, chińskie wszystkie znaczki i emblematy, nie wspominając o ///M.

Daj ogłoszenie do odpowiedniego działu z numerem vin, jak pisze kolega wyżej, więcej osób się wypowie.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Beznadziejny silnik do tego modelu, w ogóle to nie jedzie a pali. Przy nie najgorszym wyposażeniu, razi brak ksenonów i kierownica (dobrze, że chociaż z multifunkcją). Nie oryginalne felgi, chińskie wszystkie znaczki i emblematy, nie wspominając o ///M.

Daj ogłoszenie do odpowiedniego działu z numerem vin, jak pisze kolega wyżej, więcej osób się wypowie.

 

dzieki

jezeli mozna odpowiedni dział to jaki ????

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
odnośnie możliwości 150 km w tej budzie to za zrywny to on nie jest :) dla mnie osiągi są akceptowalne jednak poruszam się głównie z prędkościami 100-120 km poza terenem zabudowanym
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście, wszystko zleży od preferencji kierowcy. Nie każdy potrzebuje rakiety pod nogą przecież :wink:

Tylko lepiej uprzedzić, aby ktoś nie czuł się rozczarowany, kupując X3 z takim silnikiem, bo mógł oczekiwać jednak czegoś szybszego.

Benzyna zamiast krwi...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć!

Od razu zaznaczam, że jestem kobietą i proszę o wyrozumiałość w mocno fachowych aspektach :)

Przymierzam się do zakupu BMW X3 e83, rocznik gdzieś około 2007 najlepiej, przebieg do 250 000 km z silnikiem 3.0 D. Przesiadam się z dramatycznie awaryjnego MLa W163 (ostatni wyjazd 300 km na lawecie). Samochód jest mi potrzebny na regularne pokonywanie trasy liczącej 700 km (zachodniopomorskie-śląskie), a SUV i napęd 4x4 jest niezbędny zimą w górach, gdzie musze dojechać do działki, a dojazd utrzymany różnie. Jak myślicie, czy samochód z takimi parametrami nada się i pojeździ trochę? Mam na myśli parę lat względnego spokoju za kółkiem, z uwagi głównie na dzieci. Mój budżet to ok. +- 35 tys.

Znalazłam takie ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-3-0d-skora-xenon-navi-alu18-ledy-oplacona-4x4-nowy-rozrzad-ID6CKzyN.html?fbclid=IwAR1XUOcaBGAnYwM0BS6xlUKOu4oMSJDnH7fJvCFEBb9-KJgBmpUylY-rx7I#8950447589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Szukaj 2.0d po 2008 roku z silnikiem n47 177 koni w automacie. Najlepsze polaczenie ekonomi z osiagami. Z tym z ogloszenia jest cos nie tak, silnik m57, stare 3.0d, nie wymienia sie w nich rozrzadu. Albo przebieg razy dwa albo silnik sie rozlecial i bylo to robione przy "okazji".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z kolegą. To fajne połączenie ekonomii z jazdą i zawsze za te pieniądze, będzie świeższe auto z możliwością mniejszego przebiegu, niż w 3.0 d. Poszukać, zrobić dobry pakiet startowy, nie zapominać o dobrych oponach i właściwych parametrach celem trwałości xdrive i cieszyć się jazdą, bo to fajne auto (sam przez prawie 6 lat takie używałem). Wcale nie jest zawalidrogą, a awaryjność na dobrym poziomie (przynajmniej moje takie było :) . Polecam.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Witaj! Ze swojego doświadczenia powiem tobie szczerze że mam taki 3.0d i spalanie miasto ok 10l trasa 8 normalna jazda bez szaleństw też automat. Musisz tak jak koledzy piszą patrzeć w pierwszym miejscu na koła muszą być najlepiej oryginały z ogumieniem zgodnym z naklejka na słupku od strony kierowcy żeby cieszyć się xdrivem. Kolega ma ten 177km ale w e60 i wymiana rozrządu kosztowała go 4000zl.

Koledzy a z ciekawości ile wam pala te 177 tylko bez sciemy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie mam ale jezdzilem wieloma x3 177ps. Pala dokladnie 2L mniej niz 3.0d. Ciekawostka, f25 z tym silnikiem pali jeszcze mniej, spokojnie 5.2L poza miastem, fakt, tam 8hp robi robote. Wymiana rozrzadu w x3 to 3.5tys, w e60 to 2.7-3tys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawostka druga: moje obecne X3, X3 F25 2.0 d LCI, silnik B47 z M Performance Power Kit, automatyczna skrzynia 8hp, ogumienie mieszane M pakiet: najmniej na trasie według komputera 5.9 L. Tylko tak z ciekawości, jadąc w dodatku doładowanym autem na wakacje sprawdziłem, bo tryb eco tylko dla cierpliwych :wink: . Jazda autostradowa, max 120 - 130 km/h.

Poprzednie moje X3 E83 2.0 d z manualną skrzynią jednak więcej paliło.


Jadąc M3, 13 L wzwyż to norma :mrgreen:, ale to auto ma sprawiać radość kierowcy.


Tak , czy siak, X3 obu generacji to fajne auto według mnie, pomimo głupiego gadania osób, które nigdy nie jechały takim autem.


PS.

Rozrząd się wymieni i spokój. Koszty do przeżycia.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F25 nie ma konkurencji. N47/B47 silniki proste, trwale, ciche, ekonomiczne, do tego skrzynia 8hp, najlepsze multimedia na rynku, mowa o idrive. Nikt tego nie oferuje. Pewnie dlatego tak trzymaja cene. Ostatnio szukalem dla znajomego. Co fajnego sie pojawilo w kwocie 50-52 od razu znikalo.
Opublikowano
Dziękuje za zainteresowanie! A jeżeli rozrząd był wymieniany 5 lat temu, przy przebiegu 80 tys, to należy to zrobić ponownie, czy już śmiało można ten wydatek wykluczyć? Sprawdziłam sobie gagatka po numerze VIN w BMW i faktycznie. Tylko przebieg dość niski, bo przy 2008 roczniku tylko 126 tys km.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Anka, poszło PW.

Jeżeli na pewno jest taki przebieg, to z rozrządem masz na razie spokój, bo jest pewność, że wymieniony w ASO.

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.