Skocz do zawartości

Zakup X3 rozterki opinie porady porównania


Chrisb

Rekomendowane odpowiedzi

To radzicie wrocic do serii czy zostawic tego chipa? Podobno robil go Andrzej Poniedzialek - referencja w chip tuningu. Auto jezdzi tak 3 lata i hula. Na co powinni zwrocic uwage w aso na przegladzie przedzakupowym w kontekscie tego chipa?

Kolego nie jestem mechanikiem ale powiem Ci że jakiś dobry miesiąc temu miałem podobne rozterki przed zakupem właśnie wspomnianej e38, tam można się naprawdę wpakować :) zapytałem właściciela czy zgodzi się na przegląd w specjalistycznym zakładzie który naprawia tylko BMW, zapewniam Cię że będę wiedzieli co sprawdzić :) ja wiedziałem ile muszę do niej włożyć żeby była taka jak sobie wymarzyłem :)

Nie pisze tu o jakiejś "przydrożnej" stacji diagnostycznej której właściciel albo diagnosta chleją wieczorem razem wódę z handlarzem :)

Co do kosztu to w takim warsztacie nie powinni wziąć więcej jak 2,5 do 3 stówek w ASO musisz liczyć ze 7 setek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

znaczek ma prawidłowo umiejscowiony, na koniec produkcji, razem ze zmianami we wnętrzu (chromowane - tytanowego koloru obwoluty przy pokrętłach radia itp.) pojawia si napis ixdrive i pojemność silnika na drzwiach.

Auto dobrze wygląda, opis przekonuje.

jedź i sprawdzaj...

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ,ze jest ok.Autor wcześniej nic nie wrzucił z auta to sobie gdybaliśmy :D

Auto Rawski hmm....kiedyś było już o ich sprawdzaniu aut i sprawdzanie było ok natomiast teorie co do napraw i uszkodzeń aut juz niekoniecznie.Kiedyś nawet jeden z forumowiczów ze dwa,trzy lata temu sprawdzał tam X3 i było spoko.

Weź pod uwagę to ze ta cena jest dość wysoka ale jeśli stan jest taki jak w opisie to jest do przyjęcia choć negocjuj oczywiscie :mrgreen: Za tę cenę auto i tak długo będzie "wisieć " w ogłoszeniu i sprzedawca wie o tym :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak gościu wie co ma to raczej ciężko będzie pertraktować :)

Oczywiście wie że będzie "wisieć" ale przyjdzie taki co mu się spodoba i zapłaci jak auto dobre i nie wytłuczone.

Jedno co mi nie pasuje to kolor :) dla mnie jedynym słusznym jest czarny ale to kwestia gustu oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ja nie mówię ,że opuści 5000 choć w styczniu jak nie sprzeda to inaczej już będzie:)-)

Eeee no, na jakiś zbiornik paliwa pewnie puści :)

powiem że ponad dwa lata temu postawiłem z kartką żony Scenica, cena była adekwatna do stanu ale bardzo wysoka, bodajże 9600 gdzie ten rocznik mozna było kupić za jakieś 7 tysi a nawet całkowite szrotki jeszcze niżej.

Stał 8,5 miesiąca aż pewnej soboty przyjechało dwóch gości w tym dniu było to już ich szóste oglądane auto jak później przyznali a pierwsze które zgadzało się z opisem i ze stanem faktycznym.

Dałem im kluczyki, pojechali się przewieźć sami, przyjechali za parę minut, zapłacili, umowa i pojechali.

Widziałeś za ile mam wystawioną swoją x3? wiem że postoi ale ciśnienia niema, dostoi się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tym aucie: http

Szukam X3 w automacie z silnikiem 3.0sd (286KM) ale rozważam też 3.0d (218KM) Budżet do 50tys. Nie musi być idealny, byle bez szpachli i uczciwy przebieg, może być poobijany, porysowany itp. Czy te modele różnią się czymś więcej niż silnikiem?

Z tego co widzę, to spalanie mają na podobnym poziomie a osiągi dużo przyjemniejsze w wersji biturbo. Ciężko mi znaleść jakieś rzeczowe informację na temat tego silnika. Jeśli dodatkowe koszty przy serwisowaniu to tylko druga turbina, to według mnie warto dopłacić do 3.0sd Ale może się mylę. Z góry dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto tanie nie jest ale to nie znaczy że pewniak,dał bym go dał do działu aut z ogłoszenia tylko w tytule twojego wątku wpisz nr VIN

viewforum.php?f=44

Wiem że tam chłopaki mają uczulenie na Radom.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.etkbmw.com/bmw/PL/vin/decoder/WBAPD11010WH63794/PL/

 

VIN: WBAPD11010WH63794

Type code: PD11

Model: X3 2.0D (EUR)

E-F-R series: E83 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M47/T2

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: ALLR

Transmission: MECH

Paint code: A08 - SILBERGRAU METALLIC

Upholstery code: LUF1 - LEDER NEVADA/F1

Prod.date: 2007-05-25

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2R5 BMW LA wheel, star spoke 204

S4BZ Interior trim finishers Titanium light

P7AT Advantage + Comfort Package

S8SP Control unit COP

S8SW Transport protection foil

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S386 Roof railing

S413 Luggage compartment net

S423 Floor mats, velours

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S662 Radio BMW Business CD

S785 White direction indicator lights

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S881 Operating instructions, French

S962 Deleted, licence plate support front

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do -paco13- chyba pomyliłeś nr VIN bo mnie pokazało X3 z silnikiem M47N2.

Ja wolę używać https://www.bmwdecoder.com/history za 2,99€ są daty ze stanem licznika po wizytach w ASO.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam .

Nie jestem znawcą bmw , mam więc pytanie , które silniki w x3 ( o ile takie są) , mają rozrząd z przodu.

Które są mniej awaryjne.

Przeczytałem już trochę tego forum , ale nie mogę znaleźć tego co mnie interesuje.

Pozdrawiam. I z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Nie jestem znawcą bmw , mam więc pytanie , które silniki w x3 ( o ile takie są) , mają rozrząd z przodu.

Które są mniej awaryjne.

Przeczytałem już trochę tego forum , ale nie mogę znaleźć tego co mnie interesuje.

Pozdrawiam. I z góry dzięki.

 

Jeżeli chodzi o diesle to M47 (2,0) jak również M57 (3,0). Co do benzyn - nie mam wiedzy

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Panowie podpowiedzcie aktualnie mam fajne auto e46 ale... chce zakupić E83 z 2005 roku z silnikiem 3000D w automacie bogata wersja koleś pisze że sprowadził sobie go z Italii. Deklarowany przebieg na dzisiaj 203 tyś sprawdzałem w rejestrze gov na 2016 miał 189 tyś.

 

Wypowiedzcie się drodzy koledzy czy się tym autem interesować w cenie 29 000 czy to jednak stanowczo za mały budżet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na stan auta. BMW przy tym przebiegu powinno wyglądać bardzo dobrze. W gov można sobie wpisać co się chce. Jak kupił auta we Włoszech z przebiegiem 350 tysięcy cofnął licznik w pl i pojechał na przegląd z stanem 190 to tak mu wpisali. Nie wierz w przebieg zobacz na stan auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję problem jest 700 km aby je zobaczyć. Na pierwszy rzut oka fotki auto wygląda ładnie ;) stąd moje zainteresowanie, no ale możliwe, że muszę te 700km zrobić :) zabrać kompa INPA ;)_

 

Przypomnę coś sprzed 1,5 roku:

 

Postprzez elerro » 27 Lut 2015 15:40

 

tak , rzeczywiście to jest to ;] no nic nie pozostaje jak podjechać o sprawdzić ... sam w sobie napęd jeśli działa poprawnie to nie zauważysz nic niepokojącego jeśli chcesz sprawdzić czy działa czy jest odpięta wtyczka z rozdzielacza w celu ukrycia wady itd itd to proponuje przytrzymać przycisk kontroli trakcji aż pojawi się ikonka 4x4 i niech ktoś patrzy jak się zachowują koła i słucha :) twoja rola taka sama tylko im mniejsza przyczepność drogi tym lepiej w przypadku tej skrzyni w polift sprawdz czy po zatrzymaniu i przełączeniu na sport startuje z 2 biegu ( nie wiem dlaczego ale tak powinno być, czasem trochę to opóźnia start z ronda czy skrzyżowania )... resztę jak jeździłeś automatem w 4x4 to pewnie wiesz ... zawsze polecam pojechać na serwis .... jak nie serwis to jakiś kanał itp na 90 % masz pęknięte sprężyny z tyłu jak w większości x3 ( na ostatnim dolnym zwoju ) no chyba że ktoś już wymienił jak nie ? punkt dla ciebie i targuj cenę sprężynki to 500 zł , sprawdź czy grzeją równomiernie fotele ( lubi się przepalić mata ) włącz radio ( nie płytę ) i uruchom ogrzewanie tylnej szyby ( większość x3 jakie oglądałem miało przepalone ścieżki w ogrzewaniu w szybie jeśli tak jest radio będzie strasznie zakłócało ) jak masz asystenta zjazdu - ilustracja auta jadącego w dół - sprawdź czy działa z jakiegoś wzniesienia, opony czy mają jeden rozmiar i czy są takie same ( jak nie ? dolicz koszt wymiany opon w x drive muszą być jak tabliczka znamionowa nakazała ), standardowo test zegarów czy kontrolki nie powyłączane i kompa podepnij jak masz możliwość - pewnie wyjdą świece jak w większości choć czasem to tez sterownik świec nie daj sobie wmówić ze po skasowaniu błędu problemu już nie będzie odpalisz i błąd powróci ... x3 z tego rocznika mają jeszcze pierwszy aku więc to tez od razu leci jako koszt wymiany no ale tu pewnie nie utargujesz ;]]]]] kierownica i fotele przytym przebiegu nie mają prawa być zniszczone to samo gałka łącznie z jej lakierowaniem ma być perfekt ... jak błyszczy chromem zamiast matowej stali możesz liczyć 400 000 i to po mieście... sprawdź mocowania w podsufitce w miejscach gdzie zapina się roletę bagażnika - jeszcze nie widziałem żeby ktoś to dobrze zmontował po ewentualnym uszkodzeniu tyłu /dachu... pojeździj troszkę i włącz w tescie zegarów test tem silnika na 90 % będą do wymiany termostaty w twoim przypadku w 3.0d po lift masz jeden termo - główny koszt jakieś 200 zł oryginał, no i oczywiście jak go rozgrzejesz to w trybie zwykłym i but ... ma lekko przyjemnie zmieniać biegi i rwać na każdym jak pocisk to samo na trybie sport ... zostaw w trybie sport i wyhamuj z 100 na/h porządnie ale nie z piskiem opon - powinno ładnie pozbijać biegi bez większego czucia tego w aucie, potem pokręć troszke 1 i 2 na parkingu na skręconych kołach jak czujesz jak dołącza się napęd to skrzynka pewnie do remontu... to chyba tyle ze specyficznych przypadłości reszta to jak w każdym aucie ... ależ sie rozpisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega dziękuję. trochę się napaliłem na tą wersję ale to .... zły doradca a tu podaje link bo w pierwszym poście zapomniałem https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-x3-CID5-IDhvsTl.html

 

Wersja fajna ale stan wnętrza tragiczny. Fotel ,tunel itp.

Moja ma 231 tyś pewnego przebiegu (z polskiego salonu - znam poprzedniego właściciela) i wygląda o niebo lepiej - mimo w zasadzie "miastowego" przebiegu (15000 km rocznie)

 

Chciałbyś obejrzeć - zapraszam do Sulejówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mega dziękuję. trochę się napaliłem na tą wersję ale to .... zły doradca a tu podaje link bo w pierwszym poście zapomniałem https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-bmw-x3-CID5-IDhvsTl.html

 

Tam przebieg pewnie do 400 tysi dochodzi. Moja ma 270 i wygląda 100X lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.