Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ale po takich fotkach co mamy ocenić ? kolor ? ( spoko ) brak skóry ? ( dla mnie odpada ) cenę ? ( na taki przebieg i opisywany stan trochę tanio coś ) jak masz niedaleko jedź popatrz i pisz co zobaczyłeś ;]]
Opublikowano
Tą akurat widziałem na szybko. Cos tam było malowane brak skóry za to kiera świeżo obszyta. opony do wymiany bąble i turbo się dziwnie odzywa. a i jeszcze wszędzie ledy gdzie tylko można było zamontować. tez szukam 3,0 x3
  • Moderatorzy
Opublikowano
Weź numer vin od sprzedającego.
Opublikowano

Ohara5, witaj !

To auto jest dla handlarza warte 20tys , kupi to mały warsztat i włoży w niego 10-12 tyś i wystawi jako bezwypadkowe za 40tyś

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Zalezy w jakim stanie jest auto poza tymi nie duzymi ( chyba )uszkodzeniami ... jesli jest ok to za okolo 15 - 17 tys naprawisz uszkodzenia i wyjdzie prawie 50 ... za 50 znajdziesz nie uszkodzona tzn. Juz naprawiona bo nie uszkodzone to w salonie stoja ... ale zdazaja sie tez uzywane nigdy nie bite (1 na 500 ) kwestia jak dlugo chcesz szukac ... ja swoja 3.0d 2007 kupilem za 56 ale mam ideal stan i pewny przebieg 194000 oczywiscie kilka elementow ma malowanych ale ja jestem realista i wiem ze przejechanie prawie 200000 bez obcierek czy stluczek graniczy z cudem ... a tym co tak krzycza nie kupił bym nigdy radze zeby nie jechali do zadnego dobrego magika bo sie moga niezle zdziwic co za przygody i przebieg mialo ich auto :) nie ma reguly ale prawdopodobienstwo olbrzymie. Pozdr.
Opublikowano

Moim zdaniem samochód jest warty rozważenia jeżeli szukasz takiej opcji z benzyną , wygląda dość świeżo i ma bogatą wersję z tego co widzę jezeli przebieg jest udokumentowany i na przykład był jeden właściciel to obejrzałbym auto , zrobiłbym jazdę próbną jak chodzi automat i napędy , przejrzał zawieszenie i spróbował jak najwięcej

zbić cenne piszą ze do negocjacji . Napraw z tego co widzę nie powinna przekroczyć 7-8 tyś. A wiem co mówię bo sam w tym roku kupiłem taką x3 tyle tylko że tył był lekko uszkodzony sprzedający wstawił ja już do blacharza i po zrobieniu cena była by 10 tyś większa mnie naprawa kosztowała 3,5 tyś . Tak jak kolega pisze wyżej tak i tak 90% tych aut miało jakąś przygodę a tu jak sam naprawisz to będziesz miał porządnie zrobione .

Opublikowano
Pewnie ze mozna i 8 tyś wszystko zalezy jakim sposobem ... kupić drzwi maske blotnik i generalnie wszystkie blachy w tym samym kolorze też nie problem... pytanie cz ytym da sie przejechać czy jest unieruchomione ;) bo ciekawe co pod maską itd. swoja drogą nawet lampy nie pobite mi to wygląda na bliskie spotkanie z dużą mięką zwierzyną leśną i obcierka bokiem po np barierkach lub rowie
Opublikowano

Witam.

Planuję zakup X3 z 2006 roku od znajomego. Jest to 2 litrowy diesel, 150 KM. Kupiony został około półtora roku temu od handlarza, prosto z lawety. Obecny przebieg to 240000, ale zapewne kręcony. Od zakupu wymienione były filtry, klocki, i przepalony DPF. Podjechaliśmy wczoraj do mechanika, który podpiął samochód pod komputer + zajrzał do silnika i pod samochód. Wyszło, że uszkodzone są wszystkie świece + problem z DPFem. Samochód bierze aż 1 litr oleju na 1000km + spalanie jest trochę wysokie (ok. 12l/100km po mieście, ale podobno zimą to normalne dla tego modelu). Sprawdzany był też miernikiem i wszystko wyszło ok - jedynie na drzwiach pasażera z przodu jest trochę grubszy lakier, bez szpachli - naprawiona parkingówka. Mechanik powiedział, że ten DPF to można albo przeczyścić i przepalić, albo całkowicie wziąć wyrzucić, zmienić mapę i przynajmniej na przyszłość nie będzie z tym problemów (nie znam się na tym, więc co możecie powiedzieć mi o takim rozwiązaniu?). Czy problem z DPFem może być przyczyną tak mocnego poboru oleju? Co ogólnie myślicie o tym samochodzie? Warto się w to pakować, czy sobie odpuścić? Dziś wieczorem będę miał VIN, więc będzie można sprawdzić.

Opublikowano

z jakiego regionu Polski jestes ?

Dpf ? wywalić żaden problem + zmiana softu też żaden problem silnik o którym piszesz to silnik 1 d0 1 z e46 i tam nie było dpf i było ok.

Generalnie dpf - zapchany ma wpływ na spalanie ale nie wiem czy aż taki poza tym prawidłowo powinien wypalać się sam w momencie kiedy nazbiera sie około 38 gr w filtrze i oczywiście są ku temu sprzyjające warunki ( 90 stopni silnik stała prędkość powyżej 75 km/h i obroty stałe w granicach 2000-2500 ) wiem z autopsji swoim latam głównie miasto i raz na 2 tygodnie wylatuje na 10 minut żeby przepalić dpf (podpinam bmwhat z BT pod obd i widze jak na dłoni ile gr w dpf i kiedy startuje wypalanie i ile zostało po procesie wypalania w filtrze super programik).

Jeśli chodzi o spalanie 12l w zimę w mieście w 2.0l to chyba sporo choć nie mialem styczności z tym konkretnie 150 konnym, ja mam 3.0l i pali mi w zime w mieście 13~ na nierozgrzanym.

Świece ? standard ! czasem trzeba wymienić ja również wymieniałem wszystkie, ale może to być też dość popularny problem czyli - sterownik świec, koszt nie duży więc spoko.

Ty się świecami nie przejmuj tylko sprawdź chociażby korekcję wtrysku i napęd.

Branie oleju przy dpf ?? hmm nie wiem mój jest sprawny i nie zauważyłem żeby brał olej więc ciężko mi się wypowiedzieć.

240000 ? dlaczego zakładasz z góry że kręcony ?? skąd importowane auto ? sprawdzałeś jakaś historie w salonie ? zniszczone w środku ?

Zastanów się też czy te 2.0l zasilane 150km na 1800 kg wagi z napędem na 4 koła to dobry pomysł ;/ moim zdaniem nie ! Po krótkim czasie będziesz żałował że tak mało mocy.

Podsumowując wszystko kwestia ceny auta i ile chcesz włożyć na początek żeby to ponaprawiać.

ZASADA 1 i NAJWAŻNIEJSZA NIE NAPALAJ SIĘ !!!

Opublikowano

Pytasz

Warto się w to pakować, czy sobie odpuścić?

Każde auto ma swoją cenę , jak chcesz kupić bez wkładu finansowego przez 2 lata to tego nie bierz , ale jak masz cierpliwość do aut to przy odpowiednio niskiej cenie brać i wszystko po kolei robić .

Dużo pali i dużo bierze oleju ? a czy ma swoją moc ? Czy ma dobrą kompresję ? Może silnik był przegrzany ?

Może brać więcej oleju bo np poszły uszczelniacze na turbinie , albo ma spore przedmuchy i odma sobie nie radzi, a możne tylko odma jest zatkana ?

duże spalanie ? to już będzie większa lista do zrobienia.

Silnik co prawda mały ale nie znamy dynamiki twojej jazdy , np ja ( blisko emerytury) jestem zadowolony ale np mój szwagier uważa że by się przydało więcej .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Dużo pali i dużo bierze oleju ? a czy ma swoją moc ? Czy ma dobrą kompresję ? Może silnik był przegrzany ?

Może brać więcej oleju bo np poszły uszczelniacze na turbinie , albo ma spore przedmuchy i odma sobie nie radzi, a możne tylko odma jest zatkana ?

duże spalanie ? to już będzie większa lista do zrobienia.

.

 

Jeśli faktycznie był kręcony i ma problemy z dpf ,to skrajnie może byc silnik juz po prostu porzadnie zajechany.

Kiedy zaczynaja sie problemy z dpf ,bardzo prawdopodobne ze do oleju w silniku przedostawała sie ropa,a wiadomo jakie konsekwencje dla silnika niesie brak odpowiedniego smarowania.

Opublikowano
Witam .Od miesiąca posiadam bmw x3 e83 2.0 d 150km na niskich biegach jak dodaje gazu lekko szarpie mam wrażenie że coś sie dzieje z napędem. Czy ktoś wie jak mozna sprawdzić czy napęd jest uszkodzony. Autko jest na zimówkach 17stki przód inne i tył inne ale w takim samym rozmiarze czy to może być powód szarpania?
Opublikowano

Po pierwsze to nie dział o tym kolego

Po drugie to jakbyś nie był leniem i wykazał jakąkolwiek inwencje to byś znalazł rozwiazanie ale po co uzywac :search: :search: prawda ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
oczywiście że opony jako pierwsze do wymiany !!ale faktycznie to nie ten dział !!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post.

 

Przymierzam się do kupna BMW X3 E83.

Szukam już jakiś czas tego samochodu.

Odbyłem już jedną jazdę próbną i jestem bardzo zadowolony. Jestem wręcz prawie przekonany o zakupie, ale...

 

 

... ale jest jeszcze jedna sztuka która mnie bardzo interesuje i chciałbym ją zobaczyć. Niestety mieszkam kawał drogi od owego samochodu.

 

http://otomoto.pl/bmw-x3-panorama-dach-bi-xenon-C35569914.html

 

BMW które mnie interesuje znajduje się w komisie EUROCARS na Podkarpaciu. Między Dębicą a Rzeszowem.

 

Może ktoś z Was widział ten samochód?

 

Jedyne co wiem to, że pochodzi z Włoch. Jest małe wgniecenie na lewym nadkolu. VIN: WD37265. Dwa elementy były malowane, ale nie szpachlowane.

 

Może coś więcej ktoś będzie w stanie powiedzieć na temat samochodu albo komisu w którym się znajduje.

 

pozdrawiam!

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

 

Kuba

Opublikowano

Na start - buaha ha ha 145000 przebiegu w 3 litrowym dieslu X3 z 2004 ha aha zaplułem monitor... czyli 14 tys rocznie ? Ha ha ha ha... to są jeszcze tacy co się na to łapią ? Ok ok dobra dosyć ... wiec tak !

Po 1 przebieg minimum ! powtarzam minimum ! Zamień jedynkę na dwujkę z przodu ,

po 2 po fotkach to mogę powiedziec ze ma coś nie halo z zawiasem po jednej stronie z tyłu stoi ewidentnie krzywo ...no chyba ze taka fotka ale wątpię

po 3 z Włoch ... to nie zaleta ;) poproś o nr VIN to zobaczymy co to za czarodziej ;)) i pokaż to auto na które jesteś prawie zdecydowany ....

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak :) przebieg jest komiczny. Liczę się ze zmianą 1 na 2...

Przemawia do mnie wygląd i wyposażenie a nie "magiczny przebieg".

 

Też zauważyłem że krzywo stoi ale mam nadzieję że to tylko kwestia zdjęcia albo podłoża.

Rozmawiając z handlarzem, powiedział, że nie wymaga żadnego wkładu finansowego...

 

Włochy... no wiem... Też się tego boję..

Vin podałem w poprzednim poście.

 

http://otomoto.pl/bmw-x3-3-0-diesel-4x4-C35421487.html - tym jeździłem i bardzo mi się podoba...

Opublikowano

Przecież Vin podany...

Mi za to nie podobają się kontrolki przy pracującym silniku...

 

A ten z Warszawy ma brzydką kierownicę i brak xenonów.

 

P.S. A myślałem ze moje pewne (bo znam samochód od wyjazdu z salonu) 202000 km to mały przebieg. Może tamten z Włoch jeździł w Wenecji ?

Opublikowano

Może i wenecka ;) ale według VIN najpierw poszła na niemiecki rynek ;) a co do kontrolek to co tam widzicie martwiącego ? Świeci się tylko koniec plynu do spryskiwaczy 1 przepalona żarówka 2 i sygnalizacja otwartych drzwi/klapy 3 zerkne jeszcze na VIN warszawskiej

 

 

... no i teraz jest weselej bo ta z Włoch jeździła najpierw u niemcow;) zaś ta z Warszawy została wyprodukowana na rynek WŁOSKI ( wersja językowa i literatura Włochy ... auto ewidentnie z salonu włoskiego) jeśli więc miało to dla ciebie wczęściej znaczenie to informuje że obie są z Włoch tyle ze ta czarna miała też niemieckie doświadczenia drogowe ;)

Opublikowano
Ta z Warszawy to wiem że jest z Włoch. Sprzedawca kupił poleasingową. Sprzedaje bo ma za dużo samochodów. Żona woli Forda a on ma nowszą "3". Była porysowana na zderzakach ale sam w autoryzowanym serwisie pomalował wszystkie przycierki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.