Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Jestem przed zakupem X3 z silnikiem 2.0D. Słuchajcie na co zwrócić uwagę, czytam sobie i wiem że pada słynna zębatka...czyli wszystkie wibracje jazda z małymi prędkościami na maksymalnym skręcie do przodu i do tyłu powinna iść gładko tak ? jakie jeszcze wady szukać a ktore lepiej żeby się nie pojawiły ?:)

 

Liczę na waszą szybką pomoc;)

 

Rafał

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zależy jaki przebieg, ja z doświadczenia sugeruje umówić się w serwisie na przegląd przed zakupem - koszt od 200 do 700 zł (zależy czy aso czy nie ) ja dzięki temu zaoszczędzilem 2 700 zł. ... kupowałem auto z przebiegiem 142 000 - okazało się ze klapki były już luźne. ...
Opublikowano
. kupowałem auto z przebiegiem 142 000 - okazało się ze klapki były już luźne. ...

 

Chciało im się to sprawdzać czy dopłaciłeś za to ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

 

Jestem przed zakupem X3 z silnikiem 2.0Dł

 

Jakim budżetem dysponujesz ??? Jakie roczniki ???Jakie chcesz wyposażenie ??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Zapłaciłem za przeglad 350zl (serwis bmw ale nie aso w poznaniu). Sprawdzili całe auto mechanicznie, blacharsko i komp. Wskazali co jest na jutz do zrobienia, a co w drugiej kolejności. Wyszły te klapki oraz coś jeszcze - sprzedający był ok i dogadaliśmy się co do kosztow naprawy:)

Dlatego teraz jeszcze szukam serwisu w warszawie żeby mieć autko pod kontrolą.

Opublikowano
Wyszły te klapki oraz coś jeszcze - sprzedający był ok i dogadaliśmy się co do kosztow naprawy:)

.

Czyżby zdejmowali kolektor ssący??

Opublikowano
Inaczej nie sprawdzą a za te pieniądze to się chyba coś koledze pomyliło z tymi klapkami ze sprawdzali :mrgreen: :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Tak zdjeli kolektor. myślę że wiedzieli że będzie wymiana robiona od razu - wiec i tak zarobili. Warsztat jest w miare nowy i mieli niskie ceny.
Opublikowano
Inaczej nie sprawdzą a za te pieniądze to się chyba coś koledze pomyliło z tymi klapkami ze sprawdzali :mrgreen: :mrgreen:

po twoim poście sięgnąłem po fv i faktycznie cena była wyższa - przegląd przed zakupem 600zl. Przepraszam za pomyłkę. W aso w poznaniu wołali 950 zł.

Opublikowano
Nie wiem na czym to polega - ale jak sprzedawałem grand Vitara to w aso kupiec zapłacił 350zl stąd moja pomyłka. Ceny w aso bmw w zależności od miasta zaczynają się od 400 zł (slask) do 1200 zł (warszawa) ja swojego szukałem przez 3 miesiące - warto się przyjrzeć:) nie był najtańszy ale w porównaniu do tego co oglądałem był najlepszy. Dodam tylko ze nigdy nie myślałem ze kiedyś kupie bmw;) i uważam że to była najlepsza decyzja - 4 napędowe auto rodzinne:)
Opublikowano
Cena w ASO uzależniona kolego od tego co chcesz w przeglądzie przedzakupowym.Taki za 1200 to już full opcja :cool2: :cool2: Małe rozbieżności są ale bez przesady .Zresztą tutaj był fajny temat jak to koledze ASO sprawdzilo niezlą furę i dalo dobrą opinię a potem sie okazalo,iż auto sztukowane z dwóch.....i co ?? Aso niewinne :mad2: :mad2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Tutaj niestety się z kolegą sfinks'em nie zgodzę - we wszystkich aso sprawdzałem ten sam zakres usług - ceny np w warszawie różniły się od 800zl do 1200zl.....w świętokrzyskim i na slasku był mniejszy zakres - bez rolek. Ale to jest spór czysto akademicki, wg mnie warto poszukać sprawdzonego serwisu i wydać te 600zl i mieć spokój
Opublikowano
. Ale to jest spór czysto akademicki, wg mnie warto poszukać sprawdzonego serwisu i wydać te 600zl i mieć spokój

 

Biorac pod uwage jakie umiejetnosci posiadaja "fachowcy"z ASO nie mozna byc niczego pewnym i tym bardziej "mieć świety spokoj"..

Tylko jednego mozna byc pewnym-duzo lzejszego portfela.

W 2010 r sprzedawałem auto ,ktore miałem od nowości,kupiec oplacil przeglad w w ASO -500 zl.Ok.dwóch godzin samochód był prześwietlany na wszelkie mozliwe sposoby.

Nic nie znaleźli ,auto zostalo polecone przez ASO jako wyjatkowo zadbany egzemplarz i warty zakupu.

A prawda była taka ,ze 3 razy był malowany z powodu drobnych uszkodzeń,brakowało mu osłon termicznych ,ktore jezdżac po lasach pourywałem i jeszcze mial pare rzeczy do wymiany ale 'fachowcy"z ASO tego nie wykryli aczkolwiek niektore było widac bardzo dobrze.Np.uszkodzony łącznik elastyczny kolektora wydechowego z tłumikiem.

Smiac mi sie chcialo jak widzialem tego sieroty w akcji,samochód sprzedałem i sam pokazałem nowemu wlascicielowi co jest do zrobienia i co były malowane ,zeby o tym wiedział i aby np.nie wprowadzal nieświadomie w bład nastepnego wlasciciela auta.

Reasumująć:warto dac auto do sprawdzenia ale tylko komus kto to zrobi porzadnie i naprawde wiec gdzie i co trzeba w aucie sprawdzić.osobiscie uwazam ze ASo jakiejkolwiek marki wcale nie gwarantuje dobreji wlasciwej oceny stanu auta.

Wiecej, szybciej a przedewszystkim rzetelnie o aucie powie pierwszy lepszy handlarz za darmo lub za drobna opłata niz pseudo fachowcy z ASO..

Opublikowano
Pierre - ja właśnie tak zrobiłem. W poznaniu wybrałem warsztat bmw ale nie aso. W moim przypadku (może miałem szczescie) znaleźli trochę rzeczy o których poprzedni właściciel nie wiedział. .... np ze przod byl lakierowany:) wg mnie zrobili to dobrze - zdjeli wszystkie osłony podspodem, posprawdzali czy niema wyciekow, zajrzeli do intercooler'a. Zrobili mi listę wszystkich uwag. Robiłem to w bmw Mikołajczak. Jedyny problem to maja z oceną czasu - czekałem 1h dłużej niż było zaplanowane;)
Opublikowano

Seb witaj !

Jednego nie rozumiem, p

Tak zdjeli kolektor. myślę że wiedzieli że będzie wymiana robiona od razu - wiec i tak zarobili

Auto jeszcze nie było kupione to kto zapłacił za zaślepienie tych klapek ? bo jak byś nie kupił to by to był prezent dla sprzedającego ?

A jak by w czasie tego przeglądu wyszły ukryte wady i byś się zniechęcił do kupna do te 600zł poszło by w błoto ? i tak dalej kilka następnych aut ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Koszty napraw poszły w wiekszosci na konto sprzedającego - obniżył cenę samochodu. Koszt przeglądu to bylo moje ryzyko, ale najpierw sam wsiadłem za kierownicę i tylko raz pojechałem do serwisu - wcześniej zawsze coś było nie tak juz podczas pierwszej jazdy....
Opublikowano

Ok, fajny dział dla kupujących.

 

Ja dla odmiany dojrzewam do sprzedaży swojej X3.

 

Jakby ktoś szukał pewnej bezwypadkowej sztuki z 3-litrowym dieslem i automatem to polecam.

Aktualnie 200 500 km i powoli rośnie.

 

Po zakupie zrobiłem:

- wymianę olejów (silnik, skrzynia, rozdzielacz, mosty)

- wymianę tarcz, klocków, szczęk oraz płynu hamulcowego

- wymianę wahaczy przednich górnych + przednich dolnych

- wymianę drążków i końcówek + geometria

- wymianę tłumika drgań i pasków

- wymianę kolektora ssaącego

- wyminę sprężyn tylnych

- wymiane świec żarowych oraz sterownika

- wymianę termostatów i płynu

- wymianę czujników poziomowania (przód + tył)

- wymianę listwy otwierania bagażnika

 

Prawie wszystkie części nowe z serwisu; jedynie sprężyny i czujniki poziomowania używane, a sterownik swiec naprawiany w Nysie. Tarcze i klocki Bosha.

Przez 2,5 roku zrobiłem 33 tyś km. Nic się nie dzieje. Samochód nigdy nie zawiódł.

 

Auto w bieżącej eksploatacji.

rok prod. 2004, nr Vin WB42866, jestem trzecim właścicielem (znam poprzedników - sprzedawany wśród znajomych), pochodzi z polskiego salonu (ciekawostka - kosztował 230 tyś zł)

 

Jakby co - PW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć koledzy.

Zaczynam się rozglądać za "nowym" autem. Miałem już 10 sztuk różnych beemek, a teraz chodzi mi po głowie albo e60, albo e83. Zależy mi na ekonomii, bo pracuje samochodem, więc stawiam, na dwulitrowego diesla. Jak one się sprawują w tej budzie, wiem, że były wersje 150 i 163 konne. Jak wygląda spalanie i czy wszystkie wersje były 4x4? Obecnie jeżdżę e46 z takim silnikiem, w tej budzie jest wystarczający, ale X3 chyba trochę więcej waży.. Co możecie mi doradzić?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Wersje różnią sie tylko tym iz poliftowe czyli od 2007 są mocniejsze.Poza tym silnik 150 km możesz bez problemu zrobić do tej mocy :mrgreen:

4x4 jest w każdej :cool2: Silnik znasz, bo to ten sam.Bez problemu daje radę z tym aucie no chyba,ze chcesz się scigac :mrgreen: :mrgreen:

O spalaniu jest cały temat w tym dziale ... :search: :search: :search:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik znam jak najbardziej, chodziło mi właśnie o to czy jakoś to jedzie, jak się tym wyprzedza.. W sumie i tak od razu po zakupie oddałbym go do podkręcenia jeśli mocy by brakowało. O spalaniu poszukam. Dzięki.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Ja tam latam tymi X-ami juz kilka lat i dla mnie są ok :cool2:

Jak potrzebuje sie trochę poscigać to mam cos innego ale spokojnie X3 do no powiedzmy 200 leci :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Do polatania nie ścigania 2.0 wystarczy.Też miałem e46 2.0 i spalanie w x ie mam ok 1-1.5 L większe niż w e46

 

Wysyłane z mojego SM-T705 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Witam. Czy się kierować przy zakupie X3 3.0i automat. miałem dziś okazję przejechać się takim wozem i jeśli chodzi o wygląd zew.,zawieszenie , układ hamulcowy , kulturę i pracę silnika oraz skrzyni automatycznej w trybach sport i multitronik oraz normal , nie budzi jakichkolwiek usterek, skrzynia działa płynnie nie szarpie silnik pracuje równiutko cichutko. Przebieg 200000 km rocznik 2006. Jedynie co mnie trochę niepokoi to lekki białawy nalot na korku wlewu oleju ( czy to coś poważnego? macie tak też) czytałem że to może być powodem jazda po mieście z niedogrzanym silnikiem a po otwarciu korka w czasie przcy motorowni cisza nic nie dmucha . Co sądzicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.