Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ludzie nie wierzcie w cuda...za dobre auto trzeba zaplacic niestety... :roll: Pozniej tylko beda zakladane nowe tematy "dlaczego szarpie,dziwne buczenie,brak mocy" itd itp.Pomyślcie troche :D
Opublikowano

A moja skromna opinia - poparta doświadczeniem - jest taka, że chociażby tutaj ktoś cuda wypisał to i tak najważniejsze rzeczy stwierdzi się dopiero na miejscu.

 

Bo przecież dużo większe znaczenie ma to, jak samochód pracuje, jak się prowadzi niż jakie miał seryjne felgi:)

Po zdjęciach i VINie to sobie można wróżyć z fusów że to malowane tamto szpachlowane ( to jest wg. mnie też kwestia ujęcia i padającego światła ). Inna sprawa to jak po VINie wyjdzie że wyjechał srebrny a na zdjęciach jest np. czarny - to wiadomo, ale do tego nie trzeba forum.

 

Nie łudźmy się, większość samochodów ma bogatą przeszłość i to, że coś było malowane, ma znaczenie ale nie tak ważne jak kultura pracy silnika np. A w jakim stopniu było uszkodzone i tak można stwierdzić dopiero na miejscu

Opublikowano

Witam

 

Proszę o informację czy warto brać pod uwagę zakup X3 z przebiegiem 250 tys dla silnika 2.0 (177KM) ? Rozrząd podobno zrobiony. :?

Opublikowano
Rozrzad w tym modelu się często robi wiec pytanie kiedy był robiony:)

 

Raczej w silniku 177 km.

 

No a o taki właśnie chodzi:)

Opublikowano
Często tzn co ile ? Tam jest łańcuch. Jeszcze jedno pytanie, jak jest z automatycznymi skrzyniami czy tam też inżynierowie przygotowali jakieś niespodzianki? Nie wiem czego się spodziewać przy takim przebiegu.
Opublikowano
Często tzn co ile ? Tam jest łańcuch. Jeszcze jedno pytanie, jak jest z automatycznymi skrzyniami czy tam też inżynierowie przygotowali jakieś niespodzianki? Nie wiem czego się spodziewać przy takim przebiegu.

Zdania na temat jednostki 2.0 177km sa rożne.Jedni sobie chwala,drudzy nie.Wszystko jest uzaleznione od tego w jakim stanie kupisz samochod.Przy takim przebiegu,na pewno bedziesz mial do zrobionia naped xdrive,bedzie dawal juz o sobie znac.Możliwe,ze ktos juz cos z tym robil,wiec bedziesz miec spokoj.Natomiast jest chodzi o automatyczna skrzynie biegow,to musisz o tym wiedziec,ze kazdy automat wytrzymuje max 200 tysiecy i trzeba go niestety naprawic. :nienie:

Opublikowano

Tak jest łańcuch ale niestety trzeba go co jakiś czas wymieniać. osobiście nie posiadam tego motoru więc na temat jak często go wymieniać niech się wypowie ktoś kto go ma. Gdzieś, nawet tu na forum, czytałem że co 30 tys ale to chyba przesada:). Jak będziesz miał szczęście to załapiesz się na akcje serwisową BMW i wymienią ci za darmo ( najczęściej sam napinacz). qpa tam jest taka, że rozrząd jest tam od strony kabiny więc trzeba wyjmować cały silnik ( można też zrzucić skrzynie i wtedy jest dostęp ale z tego co wiem, mechanicy nie chętnie chcą to robić bo cały dzień muszą trzymać ręce do góry:) )

 

Automacik jak ktoś dbał to powinno być ok. Oczywiście podstawa to olej + jeśli poszarpuje przy zmianach mechatronic (tłoczki, tulejka, adapterek i ewentualnie separator)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co 30tys km rozrząd z napinaczem to raczej w 1.6THP.

ten 2.0 177KM jest tak awaryjny? a późniejsze motory 2.0 są już lepsze?

Opublikowano
co 30tys km rozrząd z napinaczem to raczej w 1.6THP.

ten 2.0 177KM jest tak awaryjny? a późniejsze motory 2.0 są już lepsze?

Nie chce Cie do niczego namawiac,ale jesli chcesz 2.0,to szukaj 150 km lub 163 :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie namawiasz mnie :)

Ale dobrze wiedzieć... rozumiem że nowych benzyn dwulitrowych nie ma już co kupować?

Opublikowano
Matador automat 200 000 i trup ? Bzdura... nie piszcie glupot .... wszystko przez te auta które mają na blacie 200 000 a naprawdę 500 000 ... automaty zf odpowiednio używane polataja i 300 000 bez naprawy .. co do 2.0 szukaj 150 lub 163 a jak już wiele razy mówiłem do e83 2.0 się nie nadaje !! Szukaj 3.0 najlepiej w SD
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a co to SD?

 

czyli te 184KM i 245KM też mam odrzucić?

 

mówimy o benzynie, ale wiadomo że diesel ze względu na większy moment lepiej nadaje się do ciężkich, dużych aut. Choć nie zawsze warto...

Opublikowano

ja mam zwykłe 3.0 bez SD czyli 218 km i jestem mega zadowolony. jak ktoś chce latać to niech kupuje Z3 a nie X3:)

 

U mnie przebieg dużo większy niż 250 tys ( sam nawet nie wiem do końca jaki bo ktoś profesjonalnie cofnął licznik ) i nie mam problemów ani ze skrzynią ( delikatnie tylko poszarpuje na ciepłym przy zmianach ale to mechatronic i mam nadzieje po sprawie ). xDrive mi poszarpywał przy gwałtownym przyspieszaniu. Już miałem dawać do regeneracji ale wymieniłem olej ( komputer sygnalizował potrzebę jego zmiany ) i na razie jest ok. Dużo osób namawia na regeneracje tych skrzyń jak tylko pojawią się jakieś niepokojące objawy, że niby redukcja kosztów. Moje zdanie jest taki, żeby jeździć aż się coś całkiem posypie. Bo niby po co ciągle otwierać tą skrzynie i wymieniać poszczególne elementy - samo zdjęcie i założenie to koszt ok. 250 zł. jak coś to całość od razu robić.

Opublikowano
SD to tez 3.0 d ale na 2 sprezarkach i ma 286 zamiast 218 km o nm nie wspominając ... to prawda 218 tez robi swoje.. sam takim jeżdżę ... ale ? Ale dziś kupiłbym SD ;) a jeśli mówicie o benzynie to tylko 3.0 chyba że jeździsz tylko w mieście nigdzie ci sie nie spieszy i nie przeszkadza ci ze 2.0 w miescie w tym aucie spali praktycznie tyle samo co 3.0 ... poza tym 90 % 3.0 benzyna to USA czyli Używane Szpachlowane Auta ..
Opublikowano
niedawno kupiłem X3 z silnikiem 2d. 150 km, ze skrzynią manualną 6 biegową. auto ładnie się zbiera, nie pali przesadnie dużo w cyklu mieszanym. może w przypadku częstszych wypadów poza miasto przydałby się mocniejszy silnik ale przy takiej jeździe jak moja 50/50 wystarcza 2d.
Opublikowano
2.0 w miescie w tym aucie spali praktycznie tyle samo co 3.0 ... .

 

A skąd takie cuda kolego bierzesz ??? Jeżdziłem i tym i tym i co ?? Rożnica spora tym bardziej w mieście :mad2: :mad2: :mad2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Biorę z praktyki !

Jeżeli 1.5 l robi dla ciebie różnice to ja na to wpływu nie mam... głowa muru nie przebijesz no ale wal ile wlezie ... jeździłem i jednym i drugim przez kilka dni i żeby sprawnie poruszać się po mieście 2.0 w benzynie trzeba kręcić jak kosiarkę - nie zszedłem poniżej 13 litrów za to 3.0 fajnie się buja i z wyglupami w 15 sie zamykałem ...

Jeżeli warto się męczyć dla tych max 2 litrów to kup i lataj ... ale idąc ta droga kup sobie krowe zamiast konia i klep ja po dupie batem ile wlezie !! Dojedziesz gdzie trzeba i przy okazji się mleka napijesz... a że krowa zdyszana i cysterne wody wypije na finiszu to już inna sprawa ...

co do kolegi wyżej jeśli 2.0 150 "się zbiera " to winszuje ! Ale ok rozumiem dla każdego coś innego właśnie po to tyle silników żeby mieć wybór. .. ja pisze o swoich odczuciach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.