Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mysle powaznie nad modelem x3 r ok 2005 w dieslu 3.0

Chciałem się dowiedzieć od Was na jakie spalanie trzeba sie przygotowac i jakie ma auto właściwości terenowe?

napęd 4x4 jest caly czas czy sie wlącza? Reduktor?

Np czy bmw x3 da radę przejechać przez piach, czy sie zakopie?

szukam jakiegos auta suva (wyzszego niz osobowy) abym mial mozliwosc wjazdu np do lasu i przejechania drogą błotną, wjazdu pod góre z górki tam gdzie zwykla osobowka by sie zakopala


Wiec pytanie x3 przejedzie przez piasek (taki jak na plazy?)

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Odpowie mi ktoś proszę.

Jeżeli chodzi o x3 i silnik 3.0i z LPG to udana konstrukcja? Jakie są koszty eksploatacji?

Jeżeli chodzi o diesel z 2004 roku to:

2.0d 150KM

2.0d 177KM

3.0d 204KM


Jak jest z tymi silnikami? Jakie są koszta eksploracji.

Olej wymieniam co 10 tys km. Rocznie robię 10 tys km. Czasem auto stoi nieodpalany tydzień max 2, czasem robi kilka km dziennie, raz w miesiącu trasa 150 km w jedną stronę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nikt nie odpowie bo zakres pytan masz ogromny, na pare stron pisania. Zacznij od przeczytania tego co zostalo napisane.
Opublikowano
Nie X3 nie jest autem w piach i błoto,drogi szutrowe owszem ,lekki snieg czy ostre zakręty x radzi sobie nieźle na takie wojaże polecam Sorento albo patrola
na drogi szutrowe to spokojnie nadaje sie zwykła osobówka... dziwi mnie fakt ze mimo napedu 4x4 x3 zakopie sie w piachu

Odpowie mi ktoś proszę.

Jeżeli chodzi o x3 i silnik 3.0i z LPG to udana konstrukcja? Jakie są koszty eksploatacji?

Jeżeli chodzi o diesel z 2004 roku to:

2.0d 150KM

2.0d 177KM

3.0d 204KM


Jak jest z tymi silnikami? Jakie są koszta eksploracji.

Olej wymieniam co 10 tys km. Rocznie robię 10 tys km. Czasem auto stoi nieodpalany tydzień max 2, czasem robi kilka km dziennie, raz w miesiącu trasa 150 km w jedną stronę.

to spokojnie bierz benzynę v6 w gazie a nie baw sie w diesla

taka pojemnosc spali ok 13-18l lpg i nie będziesz słuchal klekotu i bawil sie w naprawy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepsze jest jak zielony, piszacy o silniku v6 (w bmw :D), daje rady na forum. Wychodzi wtedy taka mikstura ciekawa jak bezproblemowe x3 w benzie z lpg :duh:, moze jeszcze dopisac, w manualu kupuj....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A moj dziadek ursusem wyjezdzal z takich wielkich dolow a mial naped tylko na tyl a tu x3 4x4 nie pojedzie po piasku....aaa, tu chyba o opony chodzi...
Opublikowano

Przeczytałem ze 100 stron i zgłupiałem.

Jeden pisze, że 2.0d 150KM jest spoko, trwały silnik o ile dna sie o olej i rozrząd.

Inny 2.0d 177KM tylko i wyłącznie automat.

Jeszcze inny tylko pancerny 3.0D.


Kurde nie wiem już sam.


Mógłby ktoś strescic mniej więcej te silniki, na jakie bolączki mogę się nastawić i o ewentualnych kosztach napraw?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

150km jest stary/trwaly/glosny

3.0d wcale nie jest pancerne a trwale i paliwozerne

Kazda benzyna R6 to aksamitna praca ale zawsze walka z wyciekami oleju i jego spalaniem oraz slaby NM co srednio do x3 pasuje

177km konstrukcja nowsza/cicha/fajny moment obrotowy/niskie spalanie i buda zawsze poliftowa, stan rozrzadu najwazniejszy a wlasciwie jego wymiana

Opublikowano

1. 2.0d 150KM spali mniej czy więcej od 3.0d 177KM? Biorąc pod uwagę tu i tu manual?


2. Jeżeli przy 2.0d 177km wymienie kompletny rozrząd, olej co 10 tys km to będę mógł sie cieszyć zdrowa i bezinwazyjna jazdą?

Opublikowano
Zależy w jakim stanie kupisz, ma x3 2 d podniesiona do 205 km spalanie 7 l w teren nie polecam ,w trasie mogę sit łapać z niejedną osobówką silnik m47 rozrząd z przodu narazie niespodzianek brak
Opublikowano

Dobra Panowie to co brać 3.0i LPG czy 3.0D?

Auto będzie mi służyć z kilka ładnych lat. Rocznie robię 10 tys km.

Co będzie tańsze w eksploatacji?

Co może mi się popsuć w 3.0i z LPG a co w 3.0D?

Skrzynia automat.

Opublikowano

zawsze mnie ciekawilo czy różni się dźwięk benzyny v6 a R6 i co jest lepsze? A diesel R4 a R6 rozumiem ze R6 nie klekocze? Ile taka 3.0D pali trasa, miasto?


Dziwi mnie fakt ze pomimo napędu 4x4 nie mozna wjechac np do lasu, drogą leśną to ja osobówka pojadę, tylko pytanie czy x3 nada się jak wystąpi tam bloto, śnieg i zaczną sie kola slizgać, bądź piach, myslalem tez nad jepem grand cherokee w gazie 4,7 v8

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bmw nie produkowalo silnikow v6. Benzyna r6 chodzi jak benzyna, diesel r6 chodzi jak diesel. X3 jedzie po zaspach jak szalone. Napisze raz jeszcze. To gdzie auto moze badz nie moze wjechac zalezy od tego jakie masz opony zalozone.
Opublikowano
zawsze mnie ciekawilo czy różni się dźwięk benzyny v6 a R6 i co jest lepsze? A diesel R4 a R6 rozumiem ze R6 nie klekocze? Ile taka 3.0D pali trasa, miasto?


Dziwi mnie fakt ze pomimo napędu 4x4 nie mozna wjechac np do lasu, drogą leśną to ja osobówka pojadę, tylko pytanie czy x3 nada się jak wystąpi tam bloto, śnieg i zaczną sie kola slizgać, bądź piach, myslalem tez nad jepem grand cherokee w gazie 4,7 v8

 

1. Moja 3.0D pali (trasa 90% na S'ce śr 150 km, miasto 10%)- 10,5 l. Z przyczepą na tempomacie 95 km na S'ce 11 l.

2. Nie klekocze R6 to wzorowy silnika D.

3. X to auto, którym podobnie jak osobówką na S'ce jedziesz szybko- komfortowo, jak również podjedziesz pod duże krawężniki, w piach i śnieg lepiej niż osobówką.

Opublikowano
Przeczytałem ze 100 stron i zgłupiałem.

Jeden pisze, że 2.0d 150KM jest spoko, trwały silnik o ile dna sie o olej i rozrząd.

Inny 2.0d 177KM tylko i wyłącznie automat.

Jeszcze inny tylko pancerny 3.0D.


Kurde nie wiem już sam.


Mógłby ktoś strescic mniej więcej te silniki, na jakie bolączki mogę się nastawić i o ewentualnych kosztach napraw?

 

Stary, jakie byś nie kupił w silniku D po 2009 r automat X-drive, to jeżeli chcesz pojeździć jeszcze 100 tyś, a ma uczciwe ok 200 tyś przebiegu to miej w pogotowiu do 10 k pln na:

- wymianę olei

- doszczelnienie

- kolektor

- turbina

- rozrząd

Opublikowano

Kolego ja chce kupić x3 w roku 2004-2007 max.

Jak 3.0i to 2004, jak 3.0d to 2004 z racji że jest nawigacja, po lifcie jest tylko schowek.


Tak w ogóle czym się różni x3 z 2004 roku od tej po lifcie? Jedynie te sprzed liftu miały nawigację, te po lifcie brak nawigacji ale dodatkowo radio wyświetla nazwę stacji. Czyms się one różnią jeszcze?


3.0d czy 2.0d 150KM będzie tańsze w eksploatacji i mniej awaryjne? Chodzi o rok 2004.

Bo już wiem, że 3.0i z LPG to na bank będzie mniej awaryjne czy tańsze od najlepszego diesla. W dieslu jest zbyt dużo pierdół do popsucia gdzie w benzynie ich nie ma w ogóle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O jeny. Juz dawno nie czytalem takich bzdur. Odpadam z tej dyskusji.
Opublikowano

A no możesz odpaść.

Moi koledzy lub w rodzinie mają diesle i albo turbo pada, albo wtryski albo inne pierdół, których nie ma w benzynie i to koszt spory.


Wyjaśnij mi jedno. Mam benzynę 7 lat. Poza klockami, tarczami, serwisem oleju nie wymieniłem nic. Czy - 25 czy +35 auto pali, jedzie i bezawaryjne.


Prawda jest taka, że w benzynie nie ma tyłu niepotrzebnych pierdół które ma diesel.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz fiata punto/seata altea/opla astra, to tak ale ty chcesz kupic prawie 20to letnie bmw w benzie i jeszcze na LPG z 4x4.
Opublikowano

Kolego mowa o audi.

Rozrząd, klocki, tarcze, amortyzatory, sprężyny, jakieś drobne groszowe pierdoly w zawieszeniu, olej co 10 tys km, nabicie klimy i tyle przez 7 lat. V6 silnik igła. Tu się nic nie psuje. Nawet świec czy przewodów nie wymieniałem.


Dlatego pytam się o bmw bo nie chce by x3 była skarbonka. Samochód ma jezdzic być niezawodny a nie w głowie jakies turbiny, dpfy, wtryskiwacze, koła dwumasowe itp.


Dlatego pytam o x3 co tu się psuje najczęściej i ile to kosztuje bo by auto wyglądało ale stało u mechanika to ja dziękuję.


I dlatego myślę albo sprawdzone a6c6 2.4 LPG V6, silnik wiem że igła i tu nic się nie psuje albo bmw x3 3.0i LPG lub te 3.0d jak piszecie ze to solidny silnik bo x3 jest większa od audi a6c6.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zostan przy audi. Takiego silnika, 2.4 v6, nawet audi juz nie robi. Wskoczysz w benzyne x3 i sie tylko zrazisz do marki.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak znajdzie m54 z przebiegiem 50-100 tys. km po dziadku z Niemiec, to się nie zrazi przez najbliższe 4 lata.

Ale nie ma już takich aut, zostały 400-500k km kapcie, w których trzeba pół samochodu wymieniać, żeby to wyglądało i jeździło jak na BMW przystało.

Opublikowano

No i dlatego właśnie pytam odnoście 3.0i w bmw jak sytuacja wygląda z naprawami, usterkami i mniej więcej co się psuje i ile to kosztuje. To samo 3.0d.

Audi nalatane 400 tys prawie i zero awarii. Pancerny silnik i osprzęt.

Dlatego albo a6c6 2.4 LPG albo bmw x3 3.0i LPG lub 3.0d.


Chce spróbować bmw x3 bo to większy samochód. Gdybym miał kasę kupiłbym sprawdzona q5.

Inne modele,, suvow,, mi się nie podobają. Bliski jest nissan qashqai ale lubi rdzewieć i cena jest wyższa od bmw i nieadekwatna. Tam to golas praktycznie w środku.


Wy macie BMW pewnie z kilka sztuk,, od zawsze,,. Dlatego chciałbym Was spytać co tu w x3 najczęściej pada, na co uważać i na co się przygotować oraz ile kasy szykować, bo skarbonki to nie chce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.