Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Doradzac ciezko. To bedzie 16to letnie x3. Absolutnie wszystko moze byc do naprawy. Silnik (wycieki, picie oleju), dyferencjaly, reduktor, polosie, korozja, opony bardzo wazne. Naprawy takiego auta moga przewyzszyc wartosc auta. Tu nie ma prostej odpowiedzi.
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dokładnie .. a ludzi którzy dbają = inwestują w takie autko to na prawdę ciężko znaleźć ( poza forum :mrgreen: ) ..


Ja kupiłem chyba najlepsze jakie było ( w danej poszukiwanej konfiguracji... z końca produkcji E83) dostępne w ogłoszeniach a i tak w ciągu 3 dni włożyłem blisko 5.000 zł na podstawowy serwis ... mało tego >>> końca nie widać :mrgreen: ..

Z rzeczy tak poza konkursem które wychodzą na bieżąco i czekają na wymianę/naprawę w najbliższych dniach :

- poduszki mcpersona przód + odboje i osłony

- termostaty

- naprawa pixeli w liczniku

- naprawa czytnika CD w radiu ( na szczęście zmieniarka działa )

- tarcze tył i przód + klocki

- naprawę oświetlenia tyłu ogarnąłem sam na szczęście ;)

- kilka elementów środka - bo mnie denerwuje ten złażący ala gumolit :(

no i ja mam M57 więc egr, kolektor, diagnostyka wtrysków, turbin.. itp ... itp.. itd ... :norty:


SZUKAJ, SZUKAJ i jeszcze raz szukaj ... nie żałuj 300 czy 500 czy nawet 800 zł na paliwo bo trafisz ładną sztukę to zaoszczędzisz 5 razy tyle ;) ..

Masz już BMW z czasów kiedy ta marka budowała porządne auta .. E83 to też jeszcze ten okres kiedy Bejca miała dna fury na lata a nie wydmuszki z papieru .. Wiesz że wszystko jest ładnie zaprojektowane pod względem obsługi i wymiany .. ceny nie zabijają .. ale sporo tego się psuje i summa summarum ;) ................ :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

Dzieki :D

Nie ukrywam że ciężko przesiąść się z BMW na auto innej marki. :oops:

Szukam auta na lata. :roll:

Edytowane przez BaRaNka
Opublikowano

Do tej pory oglądałam:

https://www.olx.pl/oferta/bmw-x3-e83-3-0i-231km-xdrive-sport-pakiet-CID5-IDFYypU.html#3c5b876b06

Co myślicie?

Ciekawa opcja też?:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-3-0-automat-4x4-mozliwa-zamiana-ID6DmM8G.html?#gallery-open


Myślicie że można zaufać BMW sprowadzanym, sprzedawanym w komisach, od osób prywatnych?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sport pakiet raczej omijaj, sa bardzo twarde i po chwili zachwytu masz go dosc, to samo tyczy sie jasnego srodka, bardzo ciezko jest utrzymac w czystosci.
Opublikowano

Dzięki.

Z tym jasnym środkiem - racja - zwłaszcza przy dwójce dzieci może być ciężko :roll:

Jasny środek mnie zachęcił bo skoro zadbany to i może stan techniczny auta zadbany :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdjecie zrobione obok zakladu czyszczenia tapicerek samochodowych, oj ci handlarze, nie mysla nic a nic :D
Opublikowano

Ten pierwszy IDENTYCZNY jak mój tylko przedlift ... ale środek i kolor i wersja ... Kiera tylko bez "M" no i radio inne + parę detali ..

Poza tym EU, ładny, komplet kluczy, ja bym atakował tego .. te fotele to bajka są ..

Ten biały to USA, musiał mieć sporą przygodę skoro go ktoś wziął na handel ( koszty kontenera , opłat itd ) .. raczej byłbym sceptyczny .. Nie wiem, ale 2006 a kiera taka ???


Teraz widzę że to srebrne to OLKUSZ .. jakieś 45 km ode mnie ;) ...

Opublikowano

Tak, tą z Olkusza już oglądałam. Fotele marzenie.

Wersja Shadow Line - to samo mam u siebie w e34. Uwielbiam. :P

Ale kolor to nie srebrny tylko taki srebrny błękit :lol: - Blue-water metallic

Opublikowano

No to mój jest A08 czyli silber-grau metalic ..

Z tym że ten water to dla kobitki to miodzio przecież :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no, patrzymy realnie, sporty siedzenia to nie jest bajka, waskie i twarde, kazda szmatka w bmw jest lepsza, bajka to sa komfortowe siedzenia. Ta pierwsza...gdzie sa xnenony? Spryskiwacze sa a lamp juz brak czyli szkoda z przodu i kasy na lampy zabraklo.
Opublikowano

W fotelu kierowcy jak siedziałam to raczej twarde nie były.

Nie wiedziałam że w X które mają spryskiwacze powinny mieć xenony :(


Widzę że ciężko będzie z poszukiwaniami.

Nie pojawie się zbyt wiele nowych ofert.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wstawiajac autka na to forum, raczej nic nie kupisz, jest wiele osob, ktore od lat siedza w marce i zawsze cos bedzie nie tak :D Dla mnie, podstawowe pytanie, dlaczego benzyna?
Opublikowano

Wyposażenie według VIN. Nie ma xenonów?

205 Automatic Transmission

226 Sports Suspension Settings

249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel

2CK Lt/aly Wheels Star Spoke 143

302 Alarm System

321 Exterior Parts In Body Color

330 Sports Package

386 Roof Rail

413 Luggage Compartment Net

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 439 Interior Trim Finishers

441 Smokers Package

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 464 Skibag

473 Armrest, Front

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

493 Storage Compartment Package

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

520 Foglights

534 Automatic Air Conditioning

548 Speedometer With Kilometer Reading 550 On-board Computer

606 Navigation System Business

620 Voice Input System

644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds

676 Hifi Loudspeaker System

760 Individual High-gloss Satin Chrome

775 Individual Roof-lining Anthracite

785 White Direction Indicator Lights

801 Germany Version

818 Main Battery Switch

840 High Speed Synchronisation

851 Language Version German

863 Europe/dealer Directory

877 Deletion Cross-over Operation

879 German / On-board Documentation 8SP Cop Control

999 Order Control First Dealer Cars


Benzyna ponieważ w tygodniu jeżdzę krótkie odcinki, co nie służy dieslom.

Rano niestety nie zawsze jest czas aby silnik miał czas po odpaleniu sie dogrzać. :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Faktycznie :shock: Brak xenon. Uczymy sie cale zycie. Mam nadzieje iz spalanie 25/100km w miescie akceptujesz? Podpytuje poniewaz 3.0i to dosc klopotliwy zakup.
Opublikowano

Cieżko chyba akceptować takie spalanie ;)

Wspominałam że chce założyć gaz dlatego tez myśle o silniki 3.0i.

Opublikowano

Podpytuje forumowiczów ponieważ jak widzisz po przesłaniu samym ogłoszeniu sporo moge się od Was dowiedzieć.

O reflektorach nie wiedziałam i gdyby nie to że zwrociłes na to uwage kompletnie bym na to nie wpadła.

Teraz juz wiem ze musze tez sprawdzać wyposażenie i ze reflektory moga sugerowac czy byla jakas kolozja czy nie ;)

Podziekować

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jak moge podpowiedziec, daj sobie luz z pb, poszukaj poliftowego 2.0d 177ps, koniecznie w automacie, to co chcesz wydac na lpg wydaj na wymiane rozrzadu i podstawowy serwis i ciesz sie autem. 3.0i ma moc tam gdzie jej nie potrzebujesz a diesel ma moment tam gdzie tego potrzeba. Argument, male odcinki, to nie argument. Wielokrotnie pisalem, benzyna w x3 buczy a nie jedzie i pali jak smok. Decyzja nalezy do Ciebie.
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za rade.

W Krakowie zanoszą się z pomysłami zakazu wjazdu dla starych diesli.

W zimie akcje smogowe :cry2:

Tak wiec moje e34 525 tds bedzie garazowane.


Przyszła pora na benzyne i 3.0i wydaje sie najrozsadniejsza z gazem. :wink:

Edytowane przez BaRaNka
Opublikowano

w skrocie poza dzwiekiem. to glupi pomysl.

powyzej jest wyjaśnione n47 to euro 5 i nikt ci takim autem nie zabroni jezdzic.

Opublikowano

Kurcze .. też bym średnio widział gaz ...

Pogłębiałem temat ( jednym z moich klientów jest gość montujący gaz wiele, wiele lat .. ) i tak po szczerej rozmowie okazało się że to nie jest tak kolorowo .. Ma być dobrze to będzie DROGO ale to nie koniec tematu.. Najgorsza sprawa to to że u nas ( w przeciwieństwie do np. DE ) nigdy nie wiesz co lejesz do zbiornika ( ile propanu a ile butanu ) i strojenie takiej instalacji to wróżenie z fusów ..

Sonda badająca skład mieszanki jest tylko JEDNA i bada całość spalin .. nie wie na przykład że jedna cewka na trysku jest ubita - powoduje za mały wtrysk gazu .. komp reguluje AFR dodając gaz na pozostałych i dla ciebie i dla ECU jest SPOKO .. a tak na prawdę jeden gar ( zawory ) dostają po tyłku mając zbyt uboga mieszankę i przegrzewając się cały czas .. Jeden jak jeden a jeśli padną dwie itd ???

Nawet jak nic nie padnie to samo wystrojenie AFR ( skład mieszanki paliwowo-powietrznej ) pod cholera wie co zalejesz z bańki na stacji to praca na zasadzie wróża Macieja ...

4600 zł to koszt montażu ( mniej więcej ) do tego akku w miejsce na Webasto ( pod maskę ) co chwilę filtry i to pod warunkiem że wszystko siądzie za pierwszym razem bo może być tak że po montażu dopiero się schody zaczną ...

Rozrząd w 2.0 d + przegląd turbiny i wtrysków i wsio ... myślę że na jedno wyjdzie ;) .. a nawet jeśli nie, to radość jazdy dislem który rwie od dołu a rozpędzanie benzyny pod 5.000 obr. .. no nie wiem :mrgreen:

Opublikowano

3.0d będzie pancerny .. jeśli jeszcze skrzynia manual to auto trwałe i w miarę bezkłopotliwe .. ale te 2 - 3 litry na 100km łyknie więcej

M57 ( ten silnik ) jest często zakładany np. do Nissana Patrola w autach które robią za cywilne wersje czołgów :mrgreen:

Na MK4 na YT jest fajny filmik gdzie Michu opisuje go jako bodajże 3 silnik z 10 najtrwalszych pieców ....i nie żeby był jakąś wyrocznią ale swoje już przeżył i deko doświadczenia ma ..


2.0d to śledziłem ale nie pamiętam konkretnie jak tam z tym rozrządem było .. to pewnie ktoś z użytkowników napisze ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.