Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zastanawiam się nad kupnem x3 e83 2004r 3.0i manual 274k przebiegu benzyna+lpg. Z racji tego że jest kilkaset kilometrów ode mnie chciałbym najpierw zrobić wstępną walidację telefoniczną czy w ogóle jest sens jechać. W związku z tym mam pytanie: o co się pytać dzwoniąc do osoby sprzedającej taki model? Jeśli wszystko będzie ok i podjadę obejrzeć samochód, na co warto zwracać uwagę?
Zapytaj się czy sam kupiłby to auto. Poza tym jeżeli stan opisany przez sprzedawcę będzie się różnił od stanu faktycznego, to przynajmniej, będziesz mógł z czystym sumieniem walnąć mu w ryj. Abstrahując od twojego pytania, to bardzo głupi pomysł jechać kilkaset km po auto. Wiem bo sam jeździłem.
Opublikowano (edytowane)
to bardzo głupi pomysł jechać kilkaset km po auto.
A dlaczego? Ja wszystkie swoje auta kupowałem daleko (najbliżej 130km, najdalej prawie 600) i uważam, że jest dokładnie odwrotnie - warto pojechać nawet 600km, żeby kupić zdrowy wóz.



P.S. Jest tu może ktoś z Lublina, kto zna te samochody na wylot i zechciałby pomóc mi obejrzeć jedną sztukę? Nie za darmo oczywiście :) Wielkim plusem byłoby jakby dysponował kompem diagnostycznym, żeby sczytać błędy przynajmniej.

Edytowane przez YatzeK
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktoś pisał o x3 spod Lublina. Pamiętam że czarna i 2.0. Polift
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozbroił mnie ten emblemat X3 rodem z Tesco na klapie :duh: Razi brak ksenonów, poza tym wygląda na czystą i zadbaną.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

No emblemat rzeczywiście wiocha. Z bliska wygląda jak z Mietka. Przebieg autentyczny - sprawdziłem historię serwisową. Przy 70kkm robiony kolektor dolotowy, przy 160kkm turbina. Na żywo wygląda tak samo dobrze, jeździ też bardzo przyzwoicie. Potrzebuję tylko kogoś, kto zna te samochody i ewentualnie zauważy coś, co ja pominąłem. No i komp by się przydał, żeby błędy zczytać.

Ksenonów mi jakoś specjalnie nie trzeba - chyba ze te zwykłe reflektory jakieś słabe są?

Opublikowano

Omijać to badziewie z daleka!2 lata się męczyłem.Kupe kasy na naprawy.Szybko mi przeszła radość z jazdy.3.0i.

To była moja trzecia bmka.Najgorsza.poprzednia E46 60tkm bezawaryjnie.Tą francą bałem sie od domu odjechać.A jeszcze jak się dowiedziałem ile sprzęgło do manuala?4000 z robotą!!!Szajs!

Opublikowano
Szukam właśnie E83 i mam pytanie - czy lift to tylko zmiany w wyglądzie? Czy oprócz wyglądu są jakiekolwiek inne argumenty za/przeciw kupowaniu przedlifta?
Opublikowano
Podobno oprócz zderzaka innego to w srodku plastykowe elementy tak nie skrzypia, ale z tego co widzialem to silniki chyba w 2.0 maja wiecej koni
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Inne zderzaki, wysuwane spryskiwacze lamp, inne reflektory przód, lampy tylne, lusterka zewnętrzne na koniec produkcji inne. W środku tapicerki drzwi (nie ma siatek, tylko normalne plastikowe schowki), kierownice. Podobno lepsze wykończenie. Bazowy diesel ma 177 km, zamiast 150 km. Generalnie, lepiej patrzeć na stan auta, bo dużych różnic nie ma, laik nie pozna. :D
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Tak właśnie myślałem, że to tylko kwestie wyglądu i niczego więcej.


Przy okazji: 150KM diesel był też w poliftach, 177KM N47 wszedł dopiero w 2008 - ja chcę polifta, ale z M57 jeszcze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie widać różnicy? Przedlift z czarnymi zderzakami wygląda jak auto z 1980r a polift niebo lepiej.
Opublikowano
Nie widać różnicy? Przedlift z czarnymi zderzakami wygląda jak auto z 1980r a polift niebo lepiej.

100% racji :) :cool2:

No i dlatego właśnie celuję w polifta, tyle, że z M57 najchętniej :)

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Cześć wszystkim! Od jakiegoś czasu choruje na X3, za sobą mam już test 2 egzemplarzy, ale tak naprawdę nie wiem, jaką wersje wybrać. Auto będę użytkował w mieście przy przebiegu rocznym rzędu 10-12k km w związku z czym polecany 3.0 diesel chyba nie jest do końca dla mnie? Powinienem szukać benzyny? Mam przeznaczone 40 tys. na auto i z tego, co przeglądałem ogłoszenia powinienem znaleść coś sensownego. No właśnie czego szukać ? Czy 2.5 a 3.0 benzynę czy 3.0 diesel? Zależy mi na automacie, ale boje się trochę, że w 10-12 letnim aucie może generować problemy. Co radzicie?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Budżet wystarczający, radze przeczytać ten temat cały, zanim wydasz te pieniądze 85 stron 40 tyś zł chyba sie opłaca. Jest szereg informacji o silnikach benzynowych, dieslach, nowszych, starszych, spalaniach, skrzyniach GM i ZF, napędzie, co lepsze co gorsze itd
x3334a545255abac1e52.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich. Od pewnego czasu noszę się z zamiarem zakupu e83 z tym, że im więcej czytam w necie tym mniej wiem. Coś około 30tys PLN, 07/08 rok


zastosowanie - rodzina (zakupy i dzieciaki do przedszkola)

przebiegi - niewielkie, ok 10tys. rocznie,

silnik - raczej diesel (obecnie e61 2,0d 163km)


Pewnie e61 bym nie sprzedawał ale potrzebuje czegoś wyższego i z napędem 4x4 (miejscowość podgórska gdzie czasem od października do maja leży śnieg). Dodam, że biorę pod uwagę wyłącznie diesle. Mam świadomość DPFu. Moje odcinki będą raczej krótkie, kilka razy do 10km na co dzień, więc auto będzie się musiało za każdym razem od nowa nagrzewać. Moje zasadnicze pytanie jak to jest z dogrzewaniem się motoru 2,0 a 3,0? Wiadomo, że mniejszy silnik ma mniej płynu chłodzącego wiec teoretycznie będzie się szybciej grzał, ale z kolei wiekszy ma dodatkowe 2 cylindry więc generowane ciepło bedzie większe wiec całość płynu może się

szybciej nagrzać. Teoria teorią a jak to jest w praktyce? Nie chciałbym kupić auta 2,0 które bedzie paliło tyle co 3 litrówka z powodu niewystarczającej temperatury silnika. A odnośnie samej zimy to jak to sobie radzi na śniegu? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Bardzo Miły Wóz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mieszkam na Podbeskidziu, wybudowałem się na górce i przez ponad 5 lat X3 E83 w zimie nie miałem żadnych, najmniejszych problemów. Nawet, jak było ślisko lub dużo śniegu. Koła były oryginalne zimowe17", przeznaczone do tego modelu, opony 215/60/17. Opony nowe Pirelli zimowe. POLECAM W 100%, bo to kapitalny samochód :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

30 tyś może być mało jeśli to ma być 3.0D i bezwypadkowy na 2.0d wystarczy

Ja za tyle chyba bym nie sprzedał , wiem bo czas wymiany się zbliża w końcu ile można jeździć tą samą bryką

Opublikowano
30tys to powiadacie, że mało. W takim razie niech cena się zbliży do 40tys. ale czy wtedy warto? Z całym szacunkiem dla posiadaczy e83 ale za tą cenę można kupić audi A6 quattro 2,7tdi. (fura lepiej wyposażona, większa, z lepszym napędem, wygodniejsza) tylko pytanie czy aż takich cudów potrzeba mi w aucie które będzie użytkowane w sposób wspomniany wyżej? A odnośnie bmw mam jeszcze pytanie czy w modelu e83 też jest taki sam wynalazek ja w e60 czyli klema minusowa? I jak to jest z kablami w tylnej klapie? Nie przełamują się tak jak w "5"?
Bardzo Miły Wóz
Opublikowano
Nic mi nie wiadomo an temat problemów z klemami i akumulatorem. Mam już drugi czas poprzedniego minął, problemy zimowe się zacżęły
Opublikowano
W e61 notorycznie coś z prądem świruje. Albo ogrzewanie na pół gwizdka, albo nie chce odpalić albo światła we wnętrzu przygasają itd. Winą jest klema. W ASO coś koło 700 kosztuje. Mam nadzieję, że w e83 ten problem nie istnieje. No i kable w tylnej klapie. Już 4 razy się do nich dobierałem. Raz nie działała tylna wycieraczka, później otwieranie tylnej szyby a następnie otwieranie klapy i na końcu przestały działać piloty. Tego też chciałbym uniknąć bo strasznie to wkurzające
Bardzo Miły Wóz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
30tys to powiadacie, że mało. W takim razie niech cena się zbliży do 40tys. ale czy wtedy warto? Z całym szacunkiem dla posiadaczy e83 ale za tą cenę można kupić audi A6 quattro 2,7tdi. (fura lepiej wyposażona, większa, z lepszym napędem, wygodniejsza) tylko pytanie czy aż takich cudów potrzeba mi w aucie które będzie użytkowane w sposób wspomniany wyżej? A odnośnie bmw mam jeszcze pytanie czy w modelu e83 też jest taki sam wynalazek ja w e60 czyli klema minusowa? I jak to jest z kablami w tylnej klapie? Nie przełamują się tak jak w "5"?

A6 racja, ale to zupełnie inne auto. Tu mówimy o suvie, a Audi A6 nigdy nim nie będzie, tak jak X3 nie będzie sedanem klasy premium. Dwa różne suta, kupowane zależnie, kto co woli. :D Ja w ogóle nie miałem tych problemów technicznych przez ponad 5 lat użytkowania X3 E83 , o których piszesz.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
30tys to powiadacie, że mało. W takim razie niech cena się zbliży do 40tys. ale czy wtedy warto? Z całym szacunkiem dla posiadaczy e83 ale za tą cenę można kupić audi A6 quattro 2,7tdi. (fura lepiej wyposażona, większa, z lepszym napędem, wygodniejsza) tylko pytanie czy aż takich cudów potrzeba mi w aucie które będzie użytkowane w sposób wspomniany wyżej? A odnośnie bmw mam jeszcze pytanie czy w modelu e83 też jest taki sam wynalazek ja w e60 czyli klema minusowa? I jak to jest z kablami w tylnej klapie? Nie przełamują się tak jak w "5"?

Kup sobie audi jest lepsze. I bardziej prestizowe i do klapy nie bedziesz zagladal 4 razy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.