Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zakup z DSG był świadomy ;) Także jak coś kiedyś wyskoczy to się zrobi, traktowane to jest jak zwykła rzecz eksploatacyjna i tyle. Uważam że skrzynia daje dużo frajdy z jazdy, a że czasem trzeba coś przy aucie porobić, no cóż to nie nudny lexus w którym nic się nie dzieje :D Zresztą tiguan jezdzi, a raczej będzie jezdził praktycznie na trasie w weekendy także rocznie jakieś 13 tys naklepie.
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Skoro 13tkm rocznie why ON?

A nie jakieś v8 Pb z LPG niewiele drożej wyjdzie.

 

dane według autoCentrum

 

Volkswagen Tiguan I 2.0 TDI BlueMotion Technology 150Km minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to 6l

BMW Seria 5 E60 Sedan 545 i 333KM Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to 9,5l ale dodajmy 2,5l bo gazu pali więcej czyli 12l

 

Tiguan 6x4,2 (cena gnojowicy) = 25,2 zł za 100km czyli 25,2x130=3276zł za 13tkm

BMW 545i 12x2,2(cena LPG) = 26,4 zł za 100km czyli 26,4x130= 3432zł za 13tkm

 

nawet jakby BMW 545i spaliło 15l gazu to i tak by się opłacało , bo jazda autem z V8 to :D a 2.0 tdi to :cry:

 

E60 545i na trasie wychodzi całkiem przyzwoicie a z LPG to już będzie super

 

 

Czy tylko mi się wydaje że Tiguan 2.0tdi z Dsg do robienia rocznie 13tkm na trasach (dk, eski,autostrady) to dziwny wybór?

 

Ja bym zabrał E60 545i z LPG w manualu.

 

Ale ty to ty a ja to ja więc powodzenia w użytkowaniu nowej fury.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Witam, mam pytanie do szanownych kolegów forumowiczów,

 

wiem, że forum na temat gazu znajduje się gdzie indziej lecz mam małą rozterkę odnośnie instalacji gazowej w BMW e83 i dlatego zadaje je w tym dziale a mianowicie:

 

planuje zakup autka z zamontowaną instalacją gazową i tu mam problem gdyz butla gazowa zamontowana jest w bagażniku,czy istnieje sensowna i opłacalna możliwość ( zapewne tak), przerobienia takiej instalacji w miejsce zestawu naprawczego ?

 

z góry dziekuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam !

Opublikowano (edytowane)

Ja mam dużą butle w bagażniku, trochę miejsca zajmuję ale i tak jest jeszcze go sporo. Jadąc na wakacje z 2 dzieci do bagażnika wszedł wózek duża spacerówka na dużych kołach rozkładana na dwie części (nie parasolka) dwie duże walizki, trzy sztuki bagażu podręcznego i jakieś jeszcze pakunki.

 

Zastanów się czy aż tyle miejsca potrzebujesz w bagażniku aby przerabiać auto, a koło zapasowe gdzie włożysz do bagażnika. Ważne aby auto miało siatkę bagażnika wtedy pakujesz po dach.

 

Nawet z dużą butlą spokojnie bez wózka wchodzą cztery duże walizki i bagaże podręczne. Zawsze jest problem z wózkiem bo jest nieforemny ale to tylko przez kilka lat się wozi.

 

A jakby mi brakowało miejsca to mam jeszcze relingi oraz hak.

 

Każdy robi jak uważa, ja wolę mieć mniej miejsca w bagażniku bo na wakacje jadę raz lub dwa razy w roku, a mając mała butle musisz tankować co 250-300km i może być to irytujące. Nie dojedziesz z Poznania do Warszawy bez tankowania.

 

Wolę też mieć koło zapasowe w miejscu w którym powinno być niż piankę, bo jak złapiesz kapcia i użyjesz pianki to skrzynka Atc 400 może Ci podziękować za taką jazdę.

Edytowane przez siara64

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Siara już tłumaczę. E60 szukałem kiedyś dla siebie, niestety same trupy, w tym samym czasie co ja kupiłem lexa kumpel mój kupił e60 530d, pierwsze spięcie z kompem ponad 30 błędów, przebiegi na modułach 500+ pomimo że na zegarze 300+. Źle nie wyglądała ta e60, ale mój pakiet startowy po zakupie to filtry i olej. Jego turbo , wtryski , kompresor klimy , paski nie pamietam juz ale na dzien dobry włożył chyba 10 tys zł. Roku nie pośmigał sprzedał za pare groszy i wrócił do audi ale tym razem a8 bi turbo 2010 rok bodajże, mega zadowolony z zakupu. U mnie pomimo złej opinii motoru 2ad wszystko jest ok, ale też i inna sytuacja bo mam cały nowy motor z ASO już poprawiony, a na dodatek jeszcze zadbałem żeby mu się lżej oddychało, także mogę spać spokojnie :)

Tiguan śmiga głównie a raczej co tydzień trasy na mazury gdzie drogi mamy jakie mamy, a zimą na domek wypoczynkowy drogi nikt nie odśnieża, wcześniejsza bmka pare razy nie dała rady przejechać i trzeba było zawracać, stąd wpadła chęć zakupu czegoś wyższego i z napędem na 4 koła. A diesel/benzyna/lpg mi w sumie nie robi na czym auto śmiga, też przesiadłem się z benzynowej 2.5l rzędowej 6 w coupe do klekokta r4 i nie mam z tym żadnego problemu. Wiadomo że kultura pracy R6 bije na głowę te klekoczące boćki ale za to boćki można łatwo dokarmić i są silniejsze :D Zresztą mój lex śmiga praktycznie tylko miasto i obwodnica. Jakby było więcej $$$ to bym chętnie wrócił do e46 ale jakiegoś cabrio weekendowego ;)

Opublikowano

No tak już jest z tymi E60 ja też takiej szukałem , nadal choruję na taką ale teraz już chce V8

Dokładnie to szukałem E60 sedan 3.0i w manualu i był problem aby coś kupić najlepsza jaką oglądałem miała 330tkm na szafie i kosztowała 32kzł ale była z dynamic drive ,rocznik 2004

w sumie to iksa kupiłem przez przypadek ale też jest 3.0i manual więc jest OK.

 

Zastanawiam się jaka jest alternatywa do X3 3.0i manual ???

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Ogólnie jest problem żeby kupić dobre auto, na x3 mieliśmy uważam wysoki budżet, a same parchy w ogłoszeniach, 2 chyba były oglądane i na nad jedną było można pomyśleć dopóki nie dokopałem się historii z ASO że cały przód robiony był... A szkoda skóra toffi , 3.0d było z potencjałem ale auto wg mnie warte jakieś 10 tys zł mniej niż tyle za ile ktoś chciał to puścić. Jeśli chodzi o alternatywę dla x 3.0 w benzynie to ciężko, w tych tiguanach były jakies lipne benzyniaki z turbo które były trochę awaryjne, nie pamiętam dokładnie ale przed zakupem miałem niezłą lekturę z tym modelem związaną. Tak sobie myślę może lexus RX , NX jako taka alternatywa dla bmki, były nawet w hybrydach, z tym że wyglądem to tak samo jak x3 szału nie ma. Nie wiem czemu ale mi osobiście bardzo przypada do gustu x5 ale to już jest kawał maszyny.
Opublikowano (edytowane)

BMW X3 mam niecały rok ale już się rozglądam za autem które mi zastąpi iksa powiedzmy za 2 lata.

Auto musi mieć podobne parametry co X w cenie do 45kzł , oraz silnik musi tolerować LPG . Wszystkie bezpośrednie wtryski odpadają. Auto powinno być bezpieczniejsze jak x3 dobrze aby miało 5 gwiazdek w testach zderzeniowych.

Czekam na propozycję alternatywnego auta do BMW X3 3.0i +LPG z manualną skrzynią .

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Renault Laguna III Sports Tourier GT 2.0T 205 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=renault%2Flaguna%2Fiii%2Fgrandtour%2Fsilnik-benzynowy-2.0t-16v-205km-2007-2011&c1=14201&c2=8785

 

Może wielu wydać się to śmieszne jak można porównywać Lagunę III z X3 , ale :

 

miejsca wewnątrz i w bagażniku jest podobnie

sprint do setki podobny , Laguna po chipie osiąga 230 KM i 350 Nm więc pewnie wystarczy aby do setki pokonać M54 prędkość max też ma wyższą

auto młodsze i lepiej wyposażone

przy zakupie z zagranicy dużo niższa akcyza niż za X3

niższe koszty ubezpieczenia

instalacja LPG tańsza o 1000zł

brak napędu 4x4 ale jest Active Drive z czterema kołami skrętnymi (4RD)

Laguna to kombi EURO 4 a X3 to SAV EURO 4

Ma 5 gwiazdek w testach a X3 ile ma?

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Infinity FX 3.5 V6 AWD 283 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=infiniti%2Ffx%2Fi%2Fsilnik-benzynowy-3.5-i-v6-24v-awd-283km-2003-2009&c1=14201&c2=22311

 

egzotyka z silnikiem z Nismo Z350

 

auto podobnych rozmiarów z mniejszym bagażnikiem

sprint do setki minimalnie lepszy

auto wygodniejsze i lepiej wyposażone

AWD ale jaki ? ktoś wie?

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Volkswagen Touareg SUV 4.2 V8 32v 310 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=volkswagen%2Ftouareg%2Fi%2Fsilnik-benzynowy-4.2-i-v8-32v-310km-2003-2006&c1=14201&c2=22777

 

bez pytań SMOK z V8 BMW X3 przy nim wygląda jak mrówka

 

auto dużo większe , bagażnik podobnie

sprint do setki minimalnie gorszy niż X3 , ale silnik V8 mocniejszy idealny pod lawete

wiek i wyposażenie podobne

instalacja LPG do Touarega to 6000zł

Quattro które jest niezawodne a BMW stały X-drive i skrzynka atc 400 czyli shit

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Volvo XC 90 SUV 4.4 315 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=volvo%2Fxc90%2Fi%2Fsilnik-benzynowy-4.4-315km-2004-2014&c1=14201&c2=22815

 

stary ale wygodny z V8

 

auto większe , bagażnik dużo większy

sprint do setki podobny jak w X3 , ale silnik V8 mocniejszy idealny pod lawete

wiek i wyposażenie podobne

instalacja LPG do XC90 to 6000zł

AWD za pomocą sprzęgła haldex a BMW stały X-drive

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Lexus RX II 350 277 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=lexus%2Frx%2Fii%2Fsilnik-benzynowy-350-277km-2006-2009&c1=14201&c2=24559

 

Taki dziwny z wyglądu

 

miejsca wewnątrz podobnie bagażnik jest trochę mniejszy

sprint do setki taki sam co X

wiek i wyposażenie podobne

AWD ale jaki ? ktoś wie?

 

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Opel Insygnia Sports Tourier 2.8 V6 Turbo 260 KM AWD

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=opel%2Finsignia%2Fi%2Fsports-tourer%2Fsilnik-benzynowy-2.8-v6-turbo-ecotec-260km-2009-2013&c1=14201&c2=8988

 

Zwykły Opel ale przemieli X3

 

miejsca wewnątrz i w bagażniku jest podobnie

sprint do setki lepszy niż X3 , po chipie przemieli go całkowicie osiąga 310 KM i 430Nm więc silnik M54 nie ma żadnych szans

auto młodsze i lepiej wyposażone

Opel zwykły napęd 4x4 poprzez sprzęgło haldex a BMW stały X-drive

Insygnia to kombi EURO 4 a X3 to SAV EURO 4

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Chrysler 300C Touring 5.7 V8 AWD 340 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=chrysler%2F300c%2Ftouring%2Fsilnik-benzynowy-5.7-i-v8-awd-340km-2004-2010&c1=14201&c2=22758

 

Mega duży bagażnik większy nawet niż w X5 E70

 

auto większe , bagażnik dużo większy

sprint do setki lepszy niż X3

wiek i wyposażenie podobne

instalacja LPG do 300C to 6000zł

AWD ktoś wie jaki ? a BMW stały X-drive

300C to kombi EURO 4 a X3 to SAV EURO 4

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS BMW 545i Touring 333 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=bmw%2Fseria-5%2Fe60%2Ftouring%2Fsilnik-benzynowy-545-i-333km-2004-2005&c1=14201&c2=5195

 

Piękna kombinacja V8 i manualna skrzynia

 

miejsca wewnątrz i w bagażniku jest podobnie

sprint do setki lepszy niż X3 to znaczy zmasakruje go

wiek i wyposażenie podobne

instalacja LPG do 545i to 6000zł

BMW klasyczny RWD a BMW stały X-drive

545i to kombi EURO 4 a X3 to SAV EURO 4

 

Takie papierowe porównanie aut.

 

BMW X3 E83 3.0i 231 KM VS Audi A6 C6 Avant 4.2 V8 40v 355 KM

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/bmw/x3/e83/silnik-benzynowy-3.0-i-231km-2003-2010/?vs=audi%2Fa6%2Fc6%2Favant%2Fsilnik-benzynowy-4.2-v8-40v-335km-2004-2006&c1=14201&c2=22573

 

Tu już nie ma zlituj się V8 od Audi bije na głowę BMW

 

miejsca wewnątrz podobnie ale bagażnik w C6 jest już zauważalnie większy

sprint do setki lepszy niż X3 ,to znaczy zmasakruje go

wiek i wyposażenie podobne

instalacja LPG do audi to 6000zł

Quattro które jest niezawodne a BMW stały X-drive i skrzynka atc 400 czyli shit

Audi to kombi EURO 4 a X3 to SAV EURO 4

Edytowane przez siara64

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Ogólnie jest problem żeby kupić dobre auto, na x3 mieliśmy uważam wysoki budżet, a same parchy w ogłoszeniach, 2 chyba były oglądane i na nad jedną było można pomyśleć dopóki nie dokopałem się historii z ASO że cały przód robiony był... A szkoda skóra toffi , 3.0d było z potencjałem ale auto wg mnie warte jakieś 10 tys zł mniej niż tyle za ile ktoś chciał to puścić. Jeśli chodzi o alternatywę dla x 3.0 w benzynie to ciężko, w tych tiguanach były jakies lipne benzyniaki z turbo które były trochę awaryjne, nie pamiętam dokładnie ale przed zakupem miałem niezłą lekturę z tym modelem związaną. Tak sobie myślę może lexus RX , NX jako taka alternatywa dla bmki, były nawet w hybrydach, z tym że wyglądem to tak samo jak x3 szału nie ma. Nie wiem czemu ale mi osobiście bardzo przypada do gustu x5 ale to już jest kawał maszyny.

 

Ten Rx to taki kiepski z wyglądu , NX to inna bajka ale cena powala mnie na kolana

X5 E70 mi też przypada do gustu szczególnie z V8 tylko za takiego nadal trzeba zapłacić dwa razy tyle co za x3 E83 a gdy będzie już dostępny w cenie chociaż 50kzł to będzie miał przebieg 400tkm

jak obecne roczniki 2008 maja już na szafie min 200tkm a o dizlach już nie wspomnę .

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Kolejną alternatywą do x3 jest x1 tylko że trochę jeszcze kosztuje.

Można kupić takiego po wypadku i naprawić i wyjdzie całkiem nieźle.

 

Ten rozbity z ogłoszenia poniżej kosztuje 37700zł a taki sam w Polsce cały 75000zł o ile nie jest to błąd w ogłoszeniu.

 

https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-X1-xDrive-28i-M-M-Paket-Leder-Xenon-Navi/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:3500_6_,frn:2007,ful:petrol,dmg:true/pg:vipcar/249726199.html

 

Sprawdziłem auto , poświęciłem 4,5 euro i z raportu wynika ,że jest bezwypadkowy co jest bzdurą

Czy raporty z : http://www.auto-records.com/ są wiarygodne ? Wygląda na to ,że nie , czy ktoś to może mi wytłumaczyć?

 

Rapotr:

 

2012 X Series

VIN Code:WBAVM110X0VL61816

Year:2012-02-10

Model:X Series X1X28I (EUR)

Body Type:GEFZG

Steering:Left Hand Drive

Engine:N20 2.00 cm3

Power:180kw / 245hp

Transmission:Manual

Colour:BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Interior:LEDER NEVADASCHWARZ (LUSW)

 

ODOMETER CHECK

Status Event Date Event Location Odometer Reading Event Detail

2017-03-08 Inspection Station 62,000 km Inspection

2016-09-30 Inspection Station 55,000 km Inspection

2016-05-26 Inspection Station 51,000 km Inspection

2016-05-09 Inspection Station 50,000 km Inspection

2016-04-12 Inspection Station 43,000 km Inspection

2016-03-24 Inspection Station 47,000 km Inspection

2015-05-05 Inspection Station 41,000 km Inspection

2015-02-09 Inspection Station 0,000 km Inspection

2014-12-29 Inspection Station 40,000 km Inspection

2014-06-26 Inspection Station 34,000 km Inspection

2013-12-04 Inspection Station 26,000 km Inspection

2013-08-16 Inspection Station 22,000 km Inspection

2013-01-22 Inspection Station 12,000 km Inspection

2012-02-27 Inspection Station 0,000 km Inspection

 

ACCIDENT CHECK

No records found.

STOLEN VEHICLE DATABASE

No records found.

 

EQUIPMENT LIST

S1CAA - SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES

S1CCA - AUTO STARTSTOP FUNCTION

S226A - SPORTS SUSPENSION SETTINGS

S230A - EXTRA PACKAGE EUSPECIFIC

S249A - MULTIFUNCTION F STEERING WHEEL

S258A - TIRE WITH RUNFLAT FUNCTIONALITY

S2PDA - BMW LA WHEEL M DOUBLE SPOKE 355

S2VGA - PERFORMANCE CONTROL

P337A - M SPORTS PACKAGE

S3MCA - INDIV ROOF RAIL HIGHGLOSS SHADOW LINE

S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT

S430A - INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP

S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP

S481A - SPORTS SEAT

S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER

S4AEA - ARMREST FRONT RETRACTABLE

S4MPA - INTERIOR STRIPS ALU DARK CROSSHATCHED

S4NEA - BLOWBY HEATER

S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM

S507A - PARK DISTANCE CONTROL PDC REAR

S521A - RAIN SENSOR S522A - XENON LIGHT

S524A - ADAPTIVE HEADLIGHTS

S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING

S544A - CRUISE CONTROL WITH BRAKE FUNCTION

S563A - LIGHT PACKAGE

S5ACA - HIGHBEAM ASSISTANT

S609A - NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

S612A - BMW ASSIST

S614A - INTERNET PREPARATIONS

S615A - EXPANDED BMW ONLINE INFORMATION

S616A - BMW ONLINE

S620A - VOICE CONTROL

S633A - PREPARATION MOBILE PHONE BUSINESS

S698A - AREACODE 2 FOR DVD

S6AAA - BMW TELESERVICES

S6ABA - CONTROL FOR TELESERVICES

S6VCA - CONTROL FOR COMBOX

S710A - M LEATHER STEERING WHEEL

S715A - M AERODYNAMICS PACKAGE

S760A - HIGH GLOSS SHADOW LINE

S775A - HEADLINING ANTHRACITE

S7SPA - NAV PROFESSIONALCELLPH PREP BLUETOOTH

L801A - NATIONAL VERSION GERMANY

S840A - HIGH SPEED SYNCHRONISATION

S879A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE GERMAN

S8KAA - DUMMYSALAPA

S8SCA - TELEMATICS ACCESS REQUESTCOUNTRYSPEC

S8SPA - CONTROL UNIT COP

S8TKA - PASSIVE PEDESTRIAN PROTECTION

S8TNA - DAYTIME RUNLIGHTS ADJUSVIA LIGHT MENU S8V1A - LABEL

S1CBA - CO2 PACKAGE

S1CDA - BRAKE ENERGY REGENERATION

S520A - FOG LIGHTS

S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER

S851A - LANGUAGE VERSION GERMAN

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Jest osobny dział do oceny aut z ogłoszenia. viewforum.php?f=44

Tam chłopaki mają wprawę do oceny z fotek

Zapytaj sprzedającego o nr VIN i wpisz w tytule

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy jestem nowym użytkownikiem i nie wiem za bardzo gdzie zapytać.

Potrzebuję lewy błotnik-długi w kolorze titansilber do X3 E83 bez malowania.

Macie jakieś dobre namiary na kogoś najlepiej w okolicy Wielkopolski.

Opublikowano
Koledzy jestem nowym użytkownikiem i nie wiem za bardzo gdzie zapytać.

Potrzebuję lewy błotnik-długi w kolorze titansilber do X3 E83 bez malowania.

Macie jakieś dobre namiary na kogoś najlepiej w okolicy Wielkopolski.

 

Spróbuj tutaj:

 

MOTO M5 S.C.

UL. BOŻKOWSKA 1

57-402 Nowa Ruda

 

Mają dużo części blacharskich do BMW z demontażu - kupowałem u nich co prawda alufelgi, ale widziałem magazyn...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Opublikowano
Witam, siedzę, piję piwko i tak sobie rozważam: Czy warto trzymać ładną X3 do czasu kiedy będzie np. pojazdem zabytkowym? Czy zacznie z wiekiem nabierać wartości jak niektóre modele? Blachę ma przecież dobrze ocynkowaną, na lakierze wtedy jeszcze nie oszczędzano.
Opublikowano
To chyba już czas zmienić auto. Jak to brzmi E83 zabytkowe. To chyba tylko kwestia inwestycji, bo takie auto do jazdy codziennej się nie nadaje.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
Rozumiem rekin seria 6 seria 7 e 23.... ale x3 raczej slaby pimysl ... chyba ze twoj ma ponizej 50kkm
Opublikowano

Powiadacie E83 powoli się staje zabytkiem ? no ale może być jako użytkowy zabytek ;-)

Tak jak w moim wypadku odkąd je posiadam (Maj 2013, jeszcze z EU-3) rocznie robi 3 max 4 tys km bo są inne auta w rodzinie, ale się go nie chcę pozbywać bo zawsze jest na zawołanie, czy to śnieg czy oblodzone ( a mieszkamy na górkach) zawsze sobie radzi. Po mimo że na ropę i małe przebiegi to mu nic nie jest. Przebieg ? lepiej nie sprawdzać tylko się cieszyć tym co widzę na blacie (180tys) ale że to włoszka to ...

Jest miejsce w garażu to pewnie jeszcze posłuży 10 lat? a dalej to chyba na przetop albo dla młodego pasionata.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy jak wygląda u was kwestia spalania na tle spadającej temperatury i zbliżającej się zimy. Czy temperatura ostatnich dni 3-5C, silny zimny wiatr, może mieć przełożenie na wzrost spalania około 0,5l/100km w trzylitrowych jednostkach. Czy faktycznie wasze x3 3.0d palą zima przy temperaturze sporo poniżej zera, jeszcze więcej niż pół litra, w porównaniu do lata?
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
Wszystko zalezy czy garaz masz ogrzewany... jaki dystans srednio robisz... moja I pod 2 l wiecej potrafila w zime zjesc niz w lato. Procedura grzania skrzyni... a robilem srednio 25km I gasilem... 2l jak stalo na dworze na mrozie a okolo 1 l jak stalo w garazu I tylko w drodze powrotnej dluzej sie grzal..
Opublikowano
Garaż wolnostojący obok domu nieogrzewany. Ciężko określić jednoznacznie moja jazdę. W jeden dzień jest to kilkadziesiąt km a w następny 2-3km. Bardziej zastanawiam się czy to już ten czas taka pogoda i temperatury, czy jeszcze za wcześnie bo przecież mocno minusowych jeszcze nie ma.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
Co jest nie na temat? Zapytanie czy te auta z takim silnikiem zaczynają palić dużo więcej podczas zmiany pogody, w tym temacie, zwłaszcza że jeżdżę tym modelem kilka mc i to moja pierwsza zima po zakupie ?! Chyba rozsądniej niż zakładanie nowego tematu i zaśmiecanie, czy pisanie w dziale, ile pali twoja bmk-a, którego nikt nie czyta. Na marginesie proponuje poczytać posty w tym temacie, czy sa na temat.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano

To ja Tobie wytłumaczę :mrgreen:

Wzrost spalania w tym silniku w stosunku lato-zima ok jednego litra to norma ( moze dochodzić nawet do ok 2,5 l).Gdyby spalanie latem i zimą było takie samo to byłby cud :cool2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.