Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://allegro.pl/bmw-x3-3-0d-xenon-panorama-skora-full-z-niemiec-i6752725161.html

 

Możecie coś powiedzieć o tym aucie? czy cena adekwatna do wyposażenia i rocznika ? bo dopiero co zaczynam się orientować w temacie

 

 

różne opony na osiach - pewnie xdrive niedługo do remontu - chyba ze już się posypał więc trzeba doliczyć 3000+

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie mozna generalizowac moj x3 z 2004 ma 131kkm przebiegu.

Podobnie moja X3, kupiłem ją 3,5 roku temu, miała coś 121, teraz ma 143, praktycznie 3 razy chorwacja i trochę po miejscu.

Kto przyjedzie obejrzeć to pyta dlaczego tak mało, chyba będę musiał znaleźć jakiegoś "fachowca"i dokręcić ze 100 tysięcy żeby ją sprzedać :)

Opublikowano (edytowane)
Witam bo to mój pierwszy post. Zdecydowałem się na zakup X3 więc naturalna koleją rzeczy jest zebranie jak największej informacji o tym modelu i jego zakupie. Przewertowałem ten temat ale na ponad 60 stronach sporo linków do różnych ogłoszeń, a konkretne pomocne informacje giną w gąszczu ogłoszeń. Proszę więc o pomoc i konkretne podpowiedzi. Chcę kupić 3.0D w automacie do 40tys. Czy realnie mogę coś znaleźć za te pieniądze. Śledzę forum od krótkiego czasu i jak czytam wasze posty aż skóra cierpnie. Kupić dobry egzemplarz, za podobne pieniądze, to chyba jakiś cud, przy każdym linku ktoś się do czegoś czepia, i od razu wyliczanie ile będzie kosztować naprawy tego czy tamtego. Nie miałem nigdy BMW ale chyba nie jest tak źle, bo zaraz pomyśle że za te pieniądze lepiej kupić 3-letniego kompakta :)))) Na co zwrócić uwagę konkretnie podczas zakupu, takiego co przy innych modelach jest mało ważne lub nie występuje, nie mówię o ogólnym stanie? Czy po jakimś numerze widocznym bez podpięcia do komputera mogę rozszyfrować rodzaj skrzyni tzn producenta. Czy lepiej jeśli automat po puszczeniu hamulca rusza sam powoli bez dodania gazu czy stoi i dopiero ruszy jak dodam gaz, bo spotkałem się z oboma przypadkami? Czy to kwestia zużycia skrzyni, czy też złego oleju? Czy w wersji z dużą nawigacja można podłączyć telefon po bluetooth? Edytowane przez Wonski80
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
Witam bo to mój pierwszy post. Zdecydowałem się na zakup X3 więc naturalna koleją rzeczy jest zebranie jak największej informacji o tym modelu i jego zakupie. Przewertowałem ten temat ale na ponad 60 stronach sporo linków do różnych ogłoszeń, a konkretne pomocne informacje giną w gąszczu ogłoszeń. Proszę więc o pomoc i konkretne podpowiedzi. Chcę kupić 3.0D w automacie do 40tys. Czy realnie mogę coś znaleźć za te pieniądze. Śledzę forum od krótkiego czasu i jak czytam wasze posty aż skóra cierpnie. Kupić dobry egzemplarz, za podobne pieniądze, to chyba jakiś cud, przy każdym linku ktoś się do czegoś czepia, i od razu wyliczanie ile będzie kosztować naprawy tego czy tamtego. Nie miałem nigdy BMW ale chyba nie jest tak źle, bo zaraz pomyśle że za te pieniądze lepiej kupić 3-letniego komplakta :)))) Na co zwrócić uwagę konkretnie podczas zakupu, takiego co przy innych modelach jest mało ważne lub nie występuje, nie mówię o ogólnym stanie? Czy po jakimś numerze widocznym bez podpięcia do komputera mogę rozszyfrować rodzaj skrzyni tzn producenta. Czy lepiej jeśli automat po puszczeniu hamulca rusza sam powoli bez dodania gazu czy stoi i dopiero ruszy jak dodam gaz, bo spotkałem się z oboma przypadkami? Czy to kwestia zarzucia skrzyni, czy też złego oleju? Czy w wersji z dużą nawigacja można podłączyć telefon po bluetooth?

 

 

Duzo pytan jak na raz:

- za 40 tyś kupisz bez problemu trzylitrówkę w automacie w dobrym stanie, z faktycznym przebiegiem do 250 000 km, zadbaną. I tu na dwoje babka wróżyła: bardziej niezawodne silniki 2004/2005 z gorszą (ale tańszą w obsłudze i naprawie) skrzynią GM lub gorsze poliftowe silniki z lepszą (ale droższą w obsłudze) skrzynią ZF (2006/2007)

- przedliftowe (skrzynia GM) poznasz po zderzakach i lampach, DPF - po koncówce tłumika (rury wygięte w dół - brak DPF-u)

- według mnie powinien się lekko toczyć

- nawigacja nie na związku z bluetooth - w bagażniku jest (albo nie ma) moduł.

 

Powodzenia

Opublikowano

Duzo pytan jak na raz:

- za 40 tyś kupisz bez problemu trzylitrówkę w automacie w dobrym stanie, z faktycznym przebiegiem do 250 000 km, zadbaną. I tu na dwoje babka wróżyła: bardziej niezawodne silniki 2004/2005 z gorszą (ale tańszą w obsłudze i naprawie) skrzynią GM lub gorsze poliftowe silniki z lepszą (ale droższą w obsłudze) skrzynią ZF (2006/2007)

- przedliftowe (skrzynia GM) poznasz po zderzakach i lampach, DPF - po koncówce tłumika (rury wygięte w dół - brak DPF-u)

- według mnie powinien się lekko toczyć

- nawigacja nie na związku z bluetooth - w bagażniku jest (albo nie ma) moduł.

Powodzenia

 

Dzięki za podpowiedź, ale czy jest taka opcja w menu tej nawigacji, tzn jeśli wejdę w menu jest telefon to wiem że moduł jest. Czytałem że silniki przed LF są praktycznie bez obsługowe rozrząd na łańcuchu jedynie klapki kolektora mogą stanowić problem. Na co zwrócić uwagę ewentualnie w wersjach po LF. Z jakimi kosztami muszę się liczyć jeśli chodzi naprawę skrzyni GM ? na allegro widziałem po naprawie z gwarancją około 4tys zł

x3334a545255abac1e52.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

 

Dołączę do tematu, który wertuje już dłuższy czas.

 

Mam ochotę stać się się nabywcą X3 E83. Raczej wersja po lifcie, tak 2007-2010. Postawiłem na Diesla, bo lubię jeździć tymi silnikami.

Na co uważać ? Mam na myśli DPF itp.

No i jaki silnik wybrać 2.0 ? (ilu konny najlepiej) czy 3.0 ?

 

Dodam, że nie zależy mi na kosmicznych osiągach, bardziej skłaniam się ku 2.0D, bo jednak mniejsze opłaty.

Postawiłem też na skrzynię automatyczną, czy to dobry wybór w tych modelach ? Ja wiem, że są różne egzemplarze, wyeksploatowane itd. więc pewnie będzie ciężko coś ciekawego trafić.

 

MPakiet mi się podoba, z dodatkowych wymagań to xenon, podgrzewane fotele, skórzane fotele i klikamtronik. Może ktoś ma taki podobny egzemplarz do sprzedania po znajomych itp. :) Na jaki przedział cenowy za dobry egzemplarz należy się przygotować, bo ceny na portalach dość zróżnicowane, tzn. ile warto dać.

 

Dziękuję.

Zdrówko

Opublikowano
Witam wszystkich. Obecnie jeżdżę E46,ale przyszedł czas na zmiany.Wybór padł na X3 tak około 2010r,tylko zastanawiam się czy jest trochę więcej miejsca w środku niż w trójce.Użytkowników co jeździli tym i tym proszę o opinie.Z góry dziękuje za odpowiedzi.A może ktoś ma na sprzedaż.Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)
Po kilku tygodniach poszukiwań x3, studiowaniu fora, rozmowach z mechanikami właścicielami i kilku jazda próbnych, mam już jakieś zdanie. Silnik 2.0d przed FL to 150KM według wielu a także według mnie to za mało do skrzyni automatycznej i tez ciężko spotkać egzemplarz z taką skrzynia i silnikiem. Sama jednostka jest raczej polecana choć to już stary silnik. W wersjach po FL około 2007 zaczęto montować silnik tej samej pojemności ale 177KM. Jednostka według moich informacji oszczędna, jak najbardziej fajnie współpracujaca z automatem a także poddatna na tuning i podnoszenie mocy bez uszczerbku dla samego silnika. Niestety silnik ten uważany jest za dość awaryjny zwłaszcza w pierwszych latach produkcji gdzie rozrząd dawał się we znaki i to bardzo. Po pierwsze sama wymiana wiąże się z wyciągnięciem silnika, jest czasochłonna i kosztowna, po drugie rozrząd często się urywa i to przy niewielkich przebiegach i krotko po wymianie. Słowem nie znasz dnia ani godziny. Najbezpieczniej wybrać silnik 3.0 D 204KM jest to może jednostka nie najnowsza i trzeba zwrócić uwagę na kolektor ale praktycznie bez obsługowa. W późniejszych latach mamy silnik 218KM a także 3.0 z dwoma turbinami czytałem i słyszałem że bloki są aluminiowe i potrafią pękac. Wybór trudny bo każda opcja ma swoje ryzyko, nie mniej jednak takie informacje udało mi się zebrać. Edytowane przez Wonski80
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano

Z tego co wiem to nie było konfiguracji 2,0d 150 i automatycznej skrzyni. Te 150 koni to nie jest mało, ale rzeczywiście przydałoby się co najmniej 180 :) - można podnieść do tylu przez chip'owanie

W n47 177km podobno ulega zużyciu jeden łańcuch i jest możliwa wymiana go bez demontażu silnika ( chyba w aso w częstochowie )

Opublikowano
No tak ale jak jesteś z północy to chyba dalej. Było sporo o tym na forum o wymianie i eksploatacji tego rozrządu. Są tacy którzy jeżdżą i problemów nie mają ale niestyty dużo jest tych po drugiej stronie barykady. Znam osobiście przypadek 105 tys, rozrząd wymieniony przez właściciela a po 15tys bez jakich kolwiek objawów bach... Szkoda bo wiem że można osiągnąć w tym silniku bez problemu 200KM i więcej a to tylko co w 3.0D przy spalaniu o kilka litrów mniejszym więc jest się nad czym zastanowić.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
N47 mam w domu ponad 250KM na sport jeszcze sporo wiecej i chodzi pieknie aczkolwiek znam ryzyko ... nie ma sie co oszukiwac...
Opublikowano

Witam

Długo byłem obserwatorekm na forum ale wkoncu coś napisz.potrzebuje porady.Przestudiowalem cały temat wszystkie 63 strony .

Chciałbym kupić x3 e83 tylko benzyne.Na forum opisujecie same Diesle.Jest mało info o benzyniakach bardzo celuje 2.5 lub 3.0 pod lpg. Fundusz do 50 tys. Bardziej patrzyłbym na stan i przebieg niż wyposażenie.jedynym elementem wyposażenia co jest wymagane to Xenony. Za półtorej miecha powiększa mi się rodzina szukam auta pakowanego i bez awaryjnego żeby moja małżonka podczas moich częstych nie obecności bezproblemowo mogła pojechać do mojej teściowej.

Sprzedaje swoje cabrio aby kupić autko rodzinne . Posiadam tez stara ale wygodna Audi A6 z 1999r 2.4 LPG auto jest tykająca już bomba która pali od 20 do 22 l (jak 4.2).nie chce żebym nim Jeździła bo śmierdzi w niej palonym olejem odpala co 2 raz i gaśnie . Do tego w środku wszystko trzeszczy.

Doradzcie mi czy warto kupić i zapłacić 50 tys za x3. Ogladalem tez Hondzie CRV ale to nie to samo auto jest mniejsze nie wspomnę o motorach ... Doradzcie coś przyszłemu Tatusiowi .

Pozdrawiam :8) :8) :roll:

Opublikowano
Rodzina ci sie powieksza i chcesz lpg? Wstawisz butle do bagaznika i d.. u ... p ,,, a... wozek na dachu.bedziesz wozil?
Opublikowano
W x3 jest problem z miejscem na butle. Ogólnie jest mało benzyny w okolicach 2005-2008 i kwocie o której piszesz. W tamtych latach był mega bum na diesle dziś jest inaczej od diesel się odchodzi małe benzyny turbo doładowane które max 200tys zrobią ale cóż to dyskusja na inny temat. Z tego co ja szukałem w dużej mierze z silnikiem 3.0 są egzemplarze z za oceanu. Z tego co wiem i tez mowa jest o tym na forum, nikt nie sprowadza auta w całości z USA bo to się nie opłaca to auta rozbite albo po zalaniu więc średnio. Pewnie boisz się wtrysków, pompy, turbo.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano

Mogę nawet trochę dołożyć tak żeby rocznik był 2008 -2010 .butle widziałem zbiorni gdzie jest zapas czyli pod autem. Tankowanie co 300 km mi nie przeszkadza a bagażnik potrzebny.wlasnie bardzo mało jest benzyn ,w oglosżenić same diesle. Czy wypowie się ktoś kto posiada Benzyniaka od dłuższego czasu?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-rezerwacja-bmw-x3-2008-stan-idealny-szwajcaria-ID6yNXdW.html#ef79640d77

 

Tu jest fajny ale niby kredyt do spłacenia za właściciela .... ...

Opublikowano
Ja mam butlę pod autem i nie narzekam. Nie wyobrażam sobie wozić owalny zbiornik w bagażniku, za dużo miejsca zajmuje i tragicznie wygląda. Oczywiście coś kosztem czegoś, nie wożę zapasu tylko piankę. Chociaż jeżdżę już 12lat i nie przypominam sobie żebym złapał kapcia. Ja mam motor m54b30(automat) i jestem zadowolony. Spalanie 12l-13l w trasie przy dość dynamicznej jeździe. Tylko moim zdaniem X3 trzeba lubić, bo te auta są dość sztywne. Dobrze sie prowadzą w zakrętach, jak to bmw.Jak Ci to nie przeszkadza to bierz X3.
Opublikowano
Mam cabrio które właśnie chce zmienić na X3 i jest mega sztywne . Więc to mi nie przeszkadza pytam czy coś w silniku trzeba dłubać typu wadliwy rozrząd i takie tam. Chciabym dołożyć i kupić coś na kilka lat nie szukam okazji .Będę wdzieczny za wszystkie uwagi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

rozrządy w tych autach już dawno powymieniane więc nie wiem czego się boicie. Zreszta w każdym innym aucie wymienia się rozrządy.

 

ja teraz z super bezawaryjnych 3,0d wszedłem w 2,0d 177 i pieje z zachwytu. Ten silnik na wolnych obrotach pracuje jak beznzyna, w oglóle nie klekocze.

Owszem, dotkliwy jest brak 2 cylindrów ale zaraz będę chipował i zobaczymy co się stanie

Opublikowano
jeżdzę 3 rok 177KM bezproblemowo 250 tys km obecnie....no ale wiadomo to sa silniki które rozlatują sie co tydzień wg co niektórych którzy nie mieli z nimi do czynienia...niech żyją dalej dalej niedoinformowani
Opublikowano
Mam cabrio które właśnie chce zmienić na X3 i jest mega sztywne . Więc to mi nie przeszkadza pytam czy coś w silniku trzeba dłubać typu wadliwy rozrząd i takie tam. Chciabym dołożyć i kupić coś na kilka lat nie szukam okazji .Będę wdzieczny za wszystkie uwagi.
Do 300tkm nic sie nie powinno dziać w silniku. Dobry olej, zmieniać co 15 tys. i bedzie chodzić. Oczywiście dbać, nie przegrzać i nie dopuszczać do wyciekow plynu chlodzącego.
Opublikowano
Jakaś nagonka z tymi rozrządami w N47 ?? Gdzie nie czytam to silniki nieudane bo ... rozrząd. Rozrząd zmienia się w większości aut, mój akurat dobija do 200 tys i na razie jest OK jak zacznie szurać to zmienię, wymiana to półtora dnia ( w wyspecjalizowanych warsztatach ) i koszt ok 3500 zł dla porównania w Audi A6 2,5 TDI za wymianę rozrządu ( pasek) zapłaciłem 2 lata temu 2600. Nie ma co demonizować silnik jak na 2.0 jeździ bardzo dobrze i jest oszczędny zrobienie 1000 km na zbiorniku nie stanowi problemu - oczywiście koła się nie palą ale zawalidrogą nie jesteś - no cóż to tylko 2.0d
Opublikowano

Czyli śmiało mogę kupić benzynę 2.5 albo 3.0 ?

zmieniam markę z Audi ,ale jakbym kupował auto to i tak sprawdzał bym je w warsztacie BMW żeby nie kupić miny i sprawdzili przebieg.Potem będę się douczał na forum już po zakupie.Wydaje mi się przynajmniej po postach że BMW jest mniej awaryjne niż Audi ....

Opublikowano (edytowane)
Czyli śmiało mogę kupić benzynę 2.5 albo 3.0 ?

zmieniam markę z Audi ,ale jakbym kupował auto to i tak sprawdzał bym je w warsztacie BMW żeby nie kupić miny i sprawdzili przebieg.Potem będę się douczał na forum już po zakupie.Wydaje mi się przynajmniej po postach że BMW jest mniej awaryjne niż Audi ....

X3 jest jednym z najmniej awaryjnych aut bmw (oczywiscie nie biore pod uwage aut z lat 80 i 90tych). Wszystko zależy od stanu auta, jak bedzie OK to bierz, bedziesz zadowolony. Aha bardzo wazna sprawa, wszystkie cztery felgi i opony musza byc takie same, to dostawa( chyba ze opony z *). Edytowane przez marudaaa
Opublikowano

Piszesz

jakbym kupował auto to i tak sprawdzał bym je w warsztacie BMW żeby nie kupić miny i sprawdzili przebieg.

Generalnie to dobry pomysł ale ... jest pewne ale , np nie zawsze auto jest zarejestrowane. Można na lawetę i do ASO a oni po sprawdzeniu powiadają że te 170 tys na liczniku to razy 3 i ogólnie to wszystko wyeksploatowane i trzeba włożyć 9-12 tys itd .

Rachunek za przegląd 400-500 zł. Co zrobić z tą perełką ? i jak jeszcze trafisz na kilka takich ? Czasem sprzedający jest gotów do negocjacji.

Są strony gdzie po nr VIN można za parę złotych sprawdzić historię serwisową lub większy raport zamówić u DRAY.

Można wstawić auto do innego działu gdzie oceniana są auta z ogłoszenia ale należy mieć nr VIN

viewforum.php?f=44

Tylko jak tam wstawisz auto to może Cię ktoś podkupić.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.