Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem podczas gdy wracałem do domu uruchomiła mi się kontrolka z wykrzyknikiem(jak od recznego tylko zolta) + Kontrolka trakcji , której nie moge wylaczyc, miałem tak kiedyś jak akumulator był padnięty, sprawdziłem wszystkie żarówki , płyn hamulcowy , wiem że było wiele tematów , ale nic nie znalazłem co by mi pomogło .

 

PS teraz zauwazylem ze jak ruszam to jest pikniecie

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/661/rTuE6F.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie piknięcie? Nie padało przypadkiem jak się zaświeciły? Posprawdzaj/przeczyść kostki czujników abs przy każdym kole, zwróć też uwagę czy izolacja nie jest przetarta. Jak nie pomoże to sprawdź na kompie jakie będą błędy.

 

PS. Silnik masz 2.0d a oznaczenie to 318d :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No tyklo pik robi jak rusze 5 metrów, nie padało było słonecznie jechałem normalnie gdy sie zaświeciły , bede musiał jechac na kompa , bo szukanie to hohoho
Opublikowano
Witam

Podobny błąd u mnie wystąpił

Nie taki podobny... Jak sam w temacie napisałeś zapaliła Ci się również kontrolka ABS. Jak kontrolka ABS się nie zapali tylko DSC i żółty ręczny to na 99% nie ma to związku z ABS. Zresztą wystarczy w INPA sprawdzić jakie prędkości zapodaje każdy czujnik jeśli błędu odnośnie ABS nie ma.

 

Co do problemu kolegi to tak:

1) Rozjechała Ci się zbieżność, geometria zawieszenia.

2) Padł czujnik kąta skrętu lub się rozkalibrował. Jak kalibrować nie wiem, bo niby wiele osób kalibruje ale nikt nie chce powiedzieć jak albo odpowiada wymijająco, czyli zrobił im to mechanik, a oni przypisują sobie jego zasługi :D. Jak znajdę coś to podrzucę tutaj.

3) Padł jeden z dwóch czujników ciśnienia DSC przy pompie hamulcowej. Od razu Cię pocieszę, że jeden kosztuje około 400 zł, więc pozostaje Ci rynek wtórny na którym czujniki chodzą po 50 zł. Dobrze jest podpytać sprzedającego jaki przelot ma czujnik. Malina jak trafiłby się z około 100 tys km. Drugi problem jest taki, że nie wiadomo który czujnik oznaczony jest nr 1, a który nr 2 w programie, a wydać 1000 zł na czujniki to trochę średnio dobry interes. Chyba, że podmieniać i sprawdzać czy gaśnie kontrolka. Jednak sprawa jest o tyle trudna, że te czujniki rzadko robią kaput na 100% tylko raz działa raz nie, jak sam zauważyłeś że zgasło u Ciebie i pewnie niebawem się zapali. Ruszysz czujnik niby działa, złożysz wszystko, a po 10 km znowu zapalą się kontrolki się zapalą :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.