Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymiana oleju w automacie: https://www.asb-dlugoleka.pl/

W serwisie nie znaleźli żadnych błędów dot. napędów, ale umówiłem się w innym warsztacie co też mają autoryzację BMW i tam podejrzewają klasyczną wadliwą zębatkę co jest w starszej wersji x3. W piątek będą demontować nastawnik rozdzielacza to się wyjaśni.

Opublikowano
na kompie wyskoczył mi tyko błąd dot. turbo. I rzeczywiście, dźwignia regulacji kąta łopatek turbiny zacina się. W środę umówiłem się na czyszczenie turbiny.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nic nie trzeba czyścić, najczęściej wystarczy posmarować smarem miedziowym ośkę dźwigni która wchodzi do turbo i ją rozruszać.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Spotkałem taki problem w aucie które stało na zewnątrz cała zimę nie odpalane.
Opublikowano
Już wyczyszczone (było zawalone nagarem) teraz ładnie pracuje sterownik i brak błędów turbo. Podejrzewali jeszcze sam sterownik turbo (je akurat się regeneruje) ale jest ok.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam Panowie mam podobny problem :( od czasu do czasu wyskakuje ten błąd z tym że jeszcze mam lekkie drgania na wolnych obrotach ( obroty nie malują) wyglada to tak jakby jeden wtrysk nie podawał :( dodam że to f10 523i :( stres mam do tego straszny macie jakieś pomysły co to może być? Dzięki i pozdrawiam
Opublikowano
Dawids83, Miałem podobnie. Okazało się , że 1 i 4 wtryskiwacz są zabrudzone . Kuracja czyszcząca, wielokrotna ( 6 pełnych tankowań + Liqui Moly Pro-Line Engine Flush do benzyny) rozwiązała problem. Proponuję sprawdzenia czasów wtrysków. Pozdrawiam.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Panowie,mi też wyskakiwał komunikat błąd napędu.Niedostępna pełna moc,jedź powoli.Okazało się że 1: filtr dpf już zapchany,od razu go usunąłem.2:zawór egr się przycinał i dlatego wchodziło auto w tryb awaryjny.Przy usuwaniu dpf poprosiłem od razu o wyłączenie elektroniczne egr i mam święty spokój.Od tego czasu nic się nie dzieje.Auto śmiga aż miło
Opublikowano
U mnie ten błąd wskazuję na EGR, 1-2 razy do roku mi wyskakuję jak zatnie się dźwignia poruszająca zaworem. Przesmarowanie wazeliną techniczną rozwiązuję problem. Zdaję sobie jednak sprawę, że za jakiś czas czeka mnie wymiana zaworu, choć jak go kiedyś rozebrałem to był czyściutki. Chyba, że macie jakiś smar bardziej skuteczny niż wazelina techniczna? Kiedyś popsikałem WURTHEM wysokotemperaturowym ale nie zdał egzaminu.
Opublikowano
Posmaruj smarem Ceramicznym używa się go do wtryskiwaczy świec żarowych hamulców itp dużo lepszy od miedziowego
Opublikowano
Gratulacje pomysłowości w rozwiązaniu problemu :norty: ... a tak nawiasem mówiąc przynajmniej byś się nie chwalił publicznie usunięciem DPFa :nienie: , a EGR w sumie się przydaje...

 

A dlaczego?Przecież usunięcie dpf nie jest nielegalne.....co innego jazda



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.