Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli jest możliwość wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy, to nie trzeba jej ściągać i tyle. Co innego, jak silnik wymagał remontu generalnego, ale w normalnym przypadku głowicy się nie rusza. To tak jakby pojechać na zmianę kół na letnie, a mechanik wyjechałby z tekstem, że jak wymiana kół to i hamulców i może jeszcze coś z zawieszenia.
  • Odpowiedzi 138
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli jest możliwość wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy, to nie trzeba jej ściągać i tyle. Co innego, jak silnik wymagał remontu generalnego, ale w normalnym przypadku głowicy się nie rusza. To tak jakby pojechać na zmianę kół na letnie, a mechanik wyjechałby z tekstem, że jak wymiana kół to i hamulców i może jeszcze coś z zawieszenia.

 

Co to znaczy w "normalnym przypadku". Z reguły konieczność wymiany uszczelniaczy następuje przy przebiegu 120-150 tys., a wtedy nikt nie robi kapitalnego remontu, ale warto wymienić rozrząd i profesjonalnie zregenerować głowicę. Chyba, że chcemy by problem wrócił.

Opublikowano

Przy 120 tkm. prawdziwego przebiegu może i nie ma sensu ruszać reszty motoru, ale czy przy tym przebiegu padną uszczelniacze?

Wątpię.

U mnie problem się pojawił przy 230 tkm i to jak widać był ostatni dzwonek aby zajrzeć do motoru.

A czy to mój czy inny n46, to nie ma znaczenia.

Niektóre podzwspoły silnika wykonane są podatnych na uszkodzenia materialow i każdy model jest narażony na te same usterki prędzej czy później.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja wymieniłem uszczelniacze zaworowe przy 130 000 km, bo były zużyte i puszały olej.
Opublikowano

Nie no sorry ale przy 120-130tyś ORYGINALNEGO przebiegu to nie ma szans żeby uszczelniacze były zużyte.

Ja mam u siebie 180tyś przebiegu, raczej oryginalny bo auto ściągnięte z Niemiec uderzone w prawe tylne drzwi, oczywiście byłem tego świadomy ;) Mógł być mały tuning przebiegu może ze 30tyś i bierze na 10tyś 0.5L oleju i nic nie kopci, totalne zero kopcenia nieważne jak się jedzie i jak kombinuje.

Szczerze wątpię żeby w Niemczech ktokolwiek je wymieniał bo tam to równa się remontowi silnika i sprawdzałem po VINie i nie ma żadnych większych napraw.

Także może z tymi przebiegami to nie szarżujmy tak bo te nasze BMW z za zachodniej granicy to przebiegi mają BARDZO różne, opcje są dwie, albo bite albo przebieg kręcony.

 

A tak już abstrahując od tematu nie mogę się nadziwić ciągle czemu wierzymy, że w Niemczech, gdzie wszystko jest znacznie droższe niż w Polsce, ludzie oddają samochody w "Idealnym" stanie za darmo i "DOBRODUSZNI" polscy handlarze też oddają nam je bez zarobku dla siebie ;) Po prostu sami dobrzy Samarytanie ;)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Do mnie piszesz? znasz kwotę za jaką kupiłem samochód i skąd kupowałem? czy sprawdzenie przebiegu w ASO jest takie trudne, żeby nie wiedzieć z jakim przebiegiem kupujemy? nie wiem kto wierzy i kupuje od handlarzy, ale nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.
Opublikowano
W tym silniku przebieg nie wiele ma do uszczelniaczy.. Bardziej wiek auta
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
W tym silniku przebieg nie wiele ma do uszczelniaczy.. Bardziej wiek auta

O i z tym bardziej byłbym w stanie się zgodzić jako jakiś wyznacznik, po prostu materiał traci swoje właściwości z czasem.

Moim zdaniem może jeszcze mieć znaczenie olej ale to tylko takie przypuszczenie.

Opublikowano
Dokładnie, co do wymiany oleju nawet co 30tys to jakiś absurd. Co do wymiany uszczelniaczy, zgadzam się również z tym iż nie przebieg a wiek auta ma znaczenie. Czynnikiem głównym powodującym degradację wszelkiego rodzaju uszczelniaczy jest temperatura robocza tych ze silników.
iZzI
Opublikowano
A właśnie bo kiedyś mi się obiło o uszy że ten silnik coś ma z temperatura???
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Przeczytałem 10 stron tego wątku i chyba takiego kataklizmu jak ja to jeszcze nikt nie miał. W skrócie kopci na biało i spalił cały olej 500km po wymianie. Błagam o pomoc co mam robić ? Silnik złom i szukać nowego? Wsadziłem już w bemke tyle że gdybym ja sprzedał nawet za 20tys to bym był kilka tys. w plecy.. szukam kogoś kto mi pomoże w Poznaniu.
  • 1 rok później...
Opublikowano
uszczelniacze zaworowe na pewno , jak CI tak żłopie olej , a jak mechanik otworzy silnik to bedzie wiedział co tam jeszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.