Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie..Lekki dym i wyrzucamy cały silnik ..nie kazdego stac na takie radykalne posunięcie .. Ja tez mam problem z lekkim dymkiem narazie nic silnika nie ruszam z mieniam olej z 5W-40 na 15W-40 duzo osob mowi ze to pomoze bo przy 215 tys jakie mam olej powinien byc juz gesty.. jesli to nie pomozesz wymiana uszczelniaczy i na koncu jak juz zaden mechanik nie bd miał pomysłu ,ufoludki z marsa tez nie wymienei silnik za 15 tys...bo w tych granicach kupie PORZĄDNy z małym przebiegiem a nie za 5 tys ,,igłe,, z alegro...
  • Odpowiedzi 138
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Uszczelniacze robia sie twarde i puszczaja olej i zwykle objawia sie to niebieska chmurka przy odpalaniu auta po dluzszym postoju (lub podczas stania w korku przy ruszaniu) Jak juz jest bardzo zle to niebieski dymek bedzie caly czas (olej znika). Takie objawy sa dosc czytelne a niewierze, ze silniki o przelocie ok 150tys juz nadaja sie do kapitalnych remontow. Dlatego mimo wszystko wybralbym na poczatek ryzyko zmiany samych uszczelniaczy niz pchac sie w remont silnika (nigdy juz niebedzie tak jak fabryka zrobila) a tym bardziej kupowanie tkz kota w worku, czyli uzywanego silnika (juz lepiej jezdzic i nic nierobic > chyba, ze mocno kopci to troche marnie w takim aucie wyglada)

 

Zgadzam się.

Jak myślisz, ile może kosztować wymiana uszczelniaczy i reszty rzeczy z tym związanych ? (czytałem, że trzeba przy okazji wymieniać też jakieś przewody itp.)

Na jakim oleju jeździsz ?

Opublikowano
Jak myślisz, ile może kosztować wymiana uszczelniaczy i reszty rzeczy z tym związanych ? (czytałem, że trzeba przy okazji wymieniać też jakieś przewody itp.)

Na jakim oleju jeździsz ?

Mam diesla obecnie :)

 

Przerabialem taki temat w poprzednich autach, nieznam obecnej stawki.

 

Sam jestem ciekawy jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy lacznie z czesciami konkretnie w tym silniku.

Opublikowano
Dokładnie..Lekki dym i wyrzucamy cały silnik ..nie kazdego stac na takie radykalne posunięcie .. Ja tez mam problem z lekkim dymkiem narazie nic silnika nie ruszam z mieniam olej z 5W-40 na 15W-40 duzo osob mowi ze to pomoze bo przy 215 tys jakie mam olej powinien byc juz gesty.. jesli to nie pomozesz wymiana uszczelniaczy i na koncu jak juz zaden mechanik nie bd miał pomysłu ,ufoludki z marsa tez nie wymienei silnik za 15 tys...bo w tych granicach kupie PORZĄDNy z małym przebiegiem a nie za 5 tys ,,igłe,, z alegro...

Serio uważasz ze zmiana oleju na kiepski moze w czymś pomoc ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15w40, to zabójstwo dla tego silnika!! przecież to zwykły minerał, który w niskich temp będzie zbyt gęsty, aby prawidłowo smarować silnik!!!
Opublikowano
Dokładnie..Lekki dym i wyrzucamy cały silnik ..nie kazdego stac na takie radykalne posunięcie .. Ja tez mam problem z lekkim dymkiem narazie nic silnika nie ruszam z mieniam olej z 5W-40 na 15W-40 duzo osob mowi ze to pomoze bo przy 215 tys jakie mam olej powinien byc juz gesty.. jesli to nie pomozesz wymiana uszczelniaczy i na koncu jak juz zaden mechanik nie bd miał pomysłu ,ufoludki z marsa tez nie wymienei silnik za 15 tys...bo w tych granicach kupie PORZĄDNy z małym przebiegiem a nie za 5 tys ,,igłe,, z alegro...

Serio uważasz ze zmiana oleju na kiepski moze w czymś pomoc ?

Pomoże......podczas sprzedaży auta :norty:

-------------------

Artur

Opublikowano
Panowie ja jestem umówiony z mechanikiem na 9 września odnośnie tego kopcenia i potwierdził ,że zaczniemy od tej chemii czy coś takiego wlewając do silnika. To już nie musicie nic zgadywać jak zrobię to podzielę się wrażeniami :mrgreen: . W grę wchodzi oczywiście też remont silnika lub wymiana na inny . Wszystko będzie wadomo po otworzeniu pacjenta od środka. :cry2: :cry2: teraz dalej jeżdżę i cieszę się z jazdy :cool2:

Jestem już po zdiagnozowaniu auta i okazuje sie że to uszczelniacze puszczaja olej . Teraz czas na naprawe jak zrobie to podzielę się wrażeniami cenowymi .

Opublikowano

Dopiszę w tym temacie, żeby nie tworzyć nowego.

Wymieniłem dzisiaj olej na Motul x-clean 5w40 (+płukanka liqui molly) i samochód jakby lepiej jeździł... Zobaczymy za jakiś czas.

Podobno mam zapocenia na misce olejowej, może przez to też uciekał olej.

Za miesiąc pewnie wymienię odmę, do tego czasu zobaczymy ile wypije oleju...

Opublikowano
Dopiszę w tym temacie, żeby nie tworzyć nowego.

Podobno mam zapocenia na misce olejowej, może przez to też uciekał olej.

 

niedociagniete lub za bardzo dociagniete lub stare sruby na misce to standard

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dopiszę w tym temacie, żeby nie tworzyć nowego.

Podobno mam zapocenia na misce olejowej, może przez to też uciekał olej.

 

niedociagniete lub za bardzo dociagniete lub stare sruby na misce to standard

 

Śruby ? To co, wystarczy tylko śruby ogarnąć/wymienić ? Ewentualnie uszczelka i powinno być git ?

Opublikowano
nie wiem co sie dzieje dokladnie ale czesto zapocenie miski powstaje przez zle dokrecone lub stare sroby ktore przeciekaja, 200 ml/1000 moze ci nawet ucieknac przez taka falerna srube, proste do sprawdzenia, zdejmij oslone na dole i zobacz czy sruby od miski sa mokre (1 lub wiecej)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
nie wiem co sie dzieje dokladnie ale czesto zapocenie miski powstaje przez zle dokrecone lub stare sroby ktore przeciekaja, 200 ml/1000 moze ci nawet ucieknac przez taka falerna srube, proste do sprawdzenia, zdejmij oslone na dole i zobacz czy sruby od miski sa mokre (1 lub wiecej)

 

Kolego a może orientujesz się z jaką "mocą" powinny być śruby przykręcone? W sobotę wymieniam uszczelkę i przyda mi taka informacja.

Opublikowano
Trzeba by bylo sprawdzic w Tisie ale miska nie jest elmeentym pod duzym cisnieniem a wiec 10 nm (mowimy o misce hein nie o glowicy) powinno byc norma (wymienic sruby) i problem nie wiem dlaczego czesto u mechanikow jest brak klucza o niskim zakresie a i tak wszystko jest robione na czuja...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
nie wiem co sie dzieje dokladnie ale czesto zapocenie miski powstaje przez zle dokrecone lub stare sroby ktore przeciekaja, 200 ml/1000 moze ci nawet ucieknac przez taka falerna srube, proste do sprawdzenia, zdejmij oslone na dole i zobacz czy sruby od miski sa mokre (1 lub wiecej)

 

Trzeba jeszcze znaleźć miejsce, żeby to skontrolować, bo w parkingu podziemnym sie nie wturlam pod samochód :P

Opublikowano (edytowane)

Panowie uszczelniacze wymienione :cool2: objawem niebieskawego dymu są uszczelniacze i .

Naprawa głowicy (planowanie)

-uszczelniacze

-prowadnice

-uszczelki

-separator oleju

-szyna rozrządu

-króciec wodny z przewodem

-olej Castrol 5w30 z filtrem

-płyn chłodniczy

 

+wymiana klocków hamulcowych tył z czujnikiem

 

koszt całkowity z robocizną 2450zł Samochodzik chodzi jak żyleta i co najważniejsze już nie kopci :cool2: . Także macie temat rozwiązany ;)

Edytowane przez jaga
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ha czyli dobrze obstawiałem :D i chyba cena do przełknięcia!!
Opublikowano
ha czyli dobrze obstawiałem :D i chyba cena do przełknięcia!!

:cool2: Bałem się ,że to już pierścienie poszły i czeka mnie remont silnika a tu miłe zaskoczenie i prawie za darmo zrobione :cool2: Zmieniłem mechanika i od razu moje auto odżyło ;)jak ktoś będzie potrzebował dobrego mechanika który robi sam na siebie i nie ma żadnych uczniów tak jak to jest w PiM to polecam tego PANA o imieniu Sławomir :cool2: widać ,że zna się na bmw bardzo dobrze

Opublikowano
Panowie uszczelniacze wymienione :cool2: objawem niebieskawego dymu są uszczelniacze i .

Naprawa głowicy (planowanie)

-uszczelniacze

-prowadnice

-uszczelki

-separator oleju

-szyna rozrządu

-króciec wodny z przewodem

-olej Castrol 5w30 z filtrem

-płyn chłodniczy

 

+wymiana klocków hamulcowych tył z czujnikiem

 

koszt całkowity 2450zł Samochodzik chodzi jak żyleta i co najważniejsze już nie kopci :cool2: . Także macie temat rozwiązany ;)

 

Z tym castrolem to bym przemyślał sprawę ;)

 

Koszt o którym piszesz to cena części czy wraz z robocizną ? Jeśli to nie tajemnica to ile wyniosła robocizna i czy robiłeś na ori częściach ?

Niedługo czeka mnie to samo pewnie, więc sobie porównam ceny i napiszę jak jest w Warszawie ;)

Opublikowano
razem z robocizną

 

Kolego przy jakim przebiegu wykonałeś ten remont?

 

Zastanawia mnie czy każdego użytkownika silnika 320i będzie czekała taka "operacja" czy też spowodowane to jest jakimś innym czynnikiem (przegrzany silnika, zły olej). Przyznam szczerze, że jak czytam te posty to :cry2: Tragedia! Miałem kiedyś "rekina" z 84 z silnikiem 2,4 diesel i to był samochód nie do zdarcia. Z czego oni teraz te silniki robią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.