Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam do was koledzy pytanie. Mam okazje kupić bmw e38 730i silnik V8 jest to wersja individual. Bmw jest bardzo ładne blacharsko środek wręcz idealny skóra zadbana pod względem mechanicznym jest wszystko okej nowe hamulce itp. Problem jest tylko z elektryką a mianowicie nie działa centralka w tylnich dzwiach nie otwierają sie szyby nie działa tylnia elektryczna roleta (aczkolwiek ostatnio dała znaki życia) i problem jest z szyberdachem czasami nie chce się domknąć. Czy warto kupić takie bmw i naprawiać to co jest uszkodzone?? czy lepiej nie brać kota w worku ?? i czy macie jakieś pomysły co mogło sie zepsuć ??. Pozdrawiam
Opublikowano

jak są tylko takie usterki to ja bym brał. O ile nie napaliłeś się na tą bmw i masz klapki na oczach nie widząc pozostałych usterek :lol:

Podaj link do aukcji

Opublikowano
powiem kolego ze byłem oglądąć inne bmw i niestety nie były w dobrym stanie. Ta zaś jest ładna w środku jak i blacharsko i tak jak mówiłem mechanicznie tez nie ma wiekszych usterek. a co do linku to niestety nie mam poniewaz bmw nie jest wystawione na portalach aukcyjnych. mniej wiecej znam jej przeszłość kto nią jezdził i jak była serwisowana. Głównie chodzi mi o te usterki które wymieniłem.. jaki to bedzie koszt naprawy i co mogło paść ??. Może to być np. moduł komfortu??
Opublikowano

nie jest. Oby tylko było to. Zobacz sobie ile kosztuje moduł komfortu i będziesz wiedział. Kupujesz 7er to raczej nie przerazi Cię cena tego.

Ja bym lepiej skupił się na reszcie. Żebyś się nie wtopił. Ja osobiście nie jeździł bym z taką usterką, ale widocznie komuś takie cośnie przeszkadza.

Opublikowano

oka? Ja tam sprawdził bym zawieszenie u porządnego mechanika który ma przynajmniej podnośnik. Obejrzał spód, wykonał pomiar kompresji, próbę olejową, sprawdzić ciśnienie oleju, układ chłodzenia prześwietlić jak działa aż do załączenia wisko ( i nawet dłużej obserwować)

 

Ja tak zrobiłem u siebie i wiedziałem i tak mniej więcej co kupuje i w jakim stanie. Nie żałuję do dzisiaj wydanych kilku stówek.

Opublikowano

Jak mawiają, na oko to panie chłop...itd.

Proponowałbym odżałować te 2-3 stówki, podjechać do przyzwoitego serwisu i wykonać pełną diagnozę.

Przynajmniej się dowiesz co Cię czeka w najbliższej przyszłości.

Bo "coś" czeka na pewno :)

Piszę o takich kosztach bo sam zapłaciłem podobną kwotę.

W różnych miejscach może być różnie.

pzdr

Opublikowano

Dobrze prześwietliłbym to auto, bo ta niezrobiona usterka jest trochę podejrzana. Dowiedz się dlaczego ktoś nie zrobił tego elementu, jeśli tak skrupulatnie dbał o inne rzeczy? Padnięty moduł komfortu może różne psikusy płatać - np. otworzyć w nocy szyberdach podczas ulewy.

Ja osobiście średnio wierzę we wszelkie diagnozy zawieszenia w BMW (7er i 5er), bo mało kto potrafi sprawdzić jego stan. Większość wrzuca auto na szarpaki, a na nich praktycznie nic nie wychodzi (no chyba, że już się totalnie rozpada). Dlatego jeśli zawias nie był w powiedzmy ostatnich 5 latach robiony, to szykowałbym nań gotówkę.

Opublikowano

Najlepszym sposobem jest podnośnik taki na którym koła są w powietrzu i szukać brechą luzu, który i tak nie zawsze wychodzi. Ale przecież nikt nie będzie odkręcać przy diagnozie każdego wahacza. Ale najszybciej wyjdzie jakikolwiek luz przy podniesionym aucie. Akurat zawieszenie zużyte to nie tragedia. Wahacz to koszt ok 280zł sztuka, a kupując kpl wychodzi taniej.

 

5er i 7er mają praktycznie te same ceny wahaczy i innych elementów zawieszenia i układu kierowniczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.