Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie powyżej :cry2:

dzisiaj rano wstawiłem letnie kółka z wypieszczonymi felgami :mad2: :mad2: :mad2:

zostawiłem na 4 minuty samochód

wracam,chcę otworzyć od kierowcy A TU LIPA :mad2:

KLUCZYKA NIE DA SIĘ WŁOŻYĆ :!:

1.wokół zamka pełno paluchów odciśniętych na lakierze

2.blaszka od zamka wygląda ok-niby nic się nie stało

3.po paru próbach udaje się kluczyk wsadzić i zaczyna zamek "działać"

4.tylko,że zamykam tak jak było wcześniej

5.a otwieram z jakimś luzem dużym :?:

6.mogę otworzyć nawet samym czubkiem klucza :cry2:

 

7.czy da sie to naprawić :?:

 

8.jakie koszta :?:

 

9.czy dam radę sam to zrobić :?:

 

10.CZY W E 32 W STACYJCE SĄ JAKIEŚ ZAPADKI TAKIE JAK W ZAMKACH OD DRZWI CHRONIĄCE WNĘTRZE ZAMKA :?: :?: :?:

---u siebie nigdy tam nie zalądałem,aż do dzisiaj patrzę a tam jakaś plastykowa zaślepka raz się otwiera/raz nie po wydośtaniu kluczyka

stacyjka wygląda na nietkniętą :?:

 

11.czy chcąc naprawić zamek wystarczy wymienić jakiś jego element,czy wiąże się to z wymianą całej wkładki i jak przypuszczam nowym kluczem do kompletu :?: :?: :?:

 

12.ponoć jakieś bmki z tych nowszych mają takie zamki,że przy próbie włamu łamak kręci się wokół i nie ma szans na otwarcie czymś innym niż właśćiwy kluczyk

 

13.co myślicie o zaślepieniu zamków :idea: i poleganiu tylko na pilocie :?:

 

14.jaki element uległ zniszczeniu :?:

Opublikowano
kiedys widzialem wyjety zamek kierowcy z e-32 i mowiac szczerze nie chciałbym go rozbierac .... :dance: a w poprzedneij mialem zaslepione zamki i otieranie kluczem bylo tylko z bagaznika. wszystko działało elegancko tylko ze tracimy wtedy funkcje podwojnego ryglowania, ktora jest dosc sympatyczna i mocno utrudnia zycie wlamywaczom bo wtedy nie otworza drzwi nawet jak wybija szybe.

Discreet charm in automobile Elite - 7 series

http://img388.imageshack.us/img388/1317/img0099a2ol.jpg

Opublikowano
Musisz poszukać z rozbiórki bębenka lub całego zamka i znaleźć fachowca, który dostosuje ten bębenek do Twojego kluczyka. Ja to przerabiałem na zamku bagażnika, bo w mrozy połamał mi się plastikowy zwalniacz zamka i aby się dostać do środka rozwiercałem bębenek (ciężka sprawa). Kupiłem cały zamek na allegro (za 37 zł z przesyłką) i dostosowanie go do mojego kluczuka kosztowało mnie kolejne 40 zł.
Opublikowano

1.patent z zaślepkami odpada bo bagażnik mam już zaślepiony,a po licznych wizytach KOGOŚ w bagażniku to w zamku mam dziurę na 2 klucze,a nie jeden :cry2:

2. :idea: :?: zastanawia mnie jedynie

czy TECHNICZNIE DA RADĘ :?: :?: :?: przełożyć zamki-ich wkładki ,zamienić stronami ---kierowcy zamek podmienić na pasażera,i na odwrót

 

---jak już pisałem zamek od kierowcy niby działa,z tą różnicą,że ma brak oporu podczas zamykania,a przy otwieraniu jest ok

 

---chyba :?: jakbym podmienił stronami,to tem uszkodzony byłby u pasażera i wtedy na odwrót powinien być brak OPORU podczas ZAMYKANIA :idea: ---CO MI RACZEJ NIE PRZESZKADZA,A OTWIERANIE TEORETYCZNIE do kolejnej wizyty jakiegoś .............. by działało ok.

Opublikowano

to ja sie podlacze troche Ot, ale z tematem zamkow.

 

Mianowicie kolega zamknal moja bmke(przekrecil na ryglowanie), zostawil otwarta maske, wyjal aku, zamknal maske i poszedl sobie do domu :mad2:

 

Bez aku nie ma jak otworzyc zamka :duh: ale udalo sie otworzyc bagaznik, operacja byla troche skomplikowana z dostaniem sie do srodka, ale jakos sie udalo. Przecisnal reke i pol glowy przez dziure od podlokietnika w tylnej kanapie (typek ma 2 m wzrostu i ma oknstrukcje latawca, takze zasieg reki calkiem spory), ale niestety zabrkalo kilku cm. No to wzielismy patyk i odkrecil tylna szybe, potem wpezl do srodka przez to tylne okno i otworzyl przednie drzwi.

 

No i od tamtej pory nie dziala mi zamek w drzwiach przednich, a reszta drzwi sie nie otwiera :mad2:

 

Macie jakies pomysly jak to naprawic?

 

pozdr.

Opublikowano

wprawdzie oprócz zamka od bagażnika to pozostałych w e32 nie widziałem

 

ale jak wyrąbali mi zamek w bagażniku to dziura była jak stodoła i "wszystko "wewnątrz rozwalone :!: ,zaślepiłem go bo i tak kluczyk już nie działał,a otwieranie/zamykanie zostało mi tylko poprzez centralny

 

a ten od kierowcy to jak zaglądam od środka ma wszystko na swym miejscu-trzyma się kupy :?: :idea:

 

patrząc na zamek nie widać żadnej niepowołanej wizyty nieznajomego

 

wsadzam kluczyk,zapadki"działają"---niby :doh:

 

jedynym felerem jest to,że otwieram go BEZ OPORU wyczówalnego wcześniej podczas otwierania+to,że jak się postaram to go otworzę czubkiem klucza

 

zastanawia mnie czy jak jakiś ...........wchodzi do czyjegoś samochodu na siłę to zawsze po jego wizycie zostaje wymiana całego bębenka :?: :?: :?:

to co jest u mnie wyczówalne to wygląda porównywalnie do bagażnika tzn tak jakby odłączysz siłownik centralnego i wtedy kręcisz kluczykiem w zamku ŁATWIEJ niż Z PODŁĄCZONYM SIŁOWNIKIEM---WTEDY CZÓĆ OPÓR

 

czy od strony kierowcy przy zamku jest jakaś SPRĘŻYNA/CIĘGNO co powraca cały zamek DO PIONU po jego otwarciu/zamknięciu

---jeśli tak to u mnie wygląda tak jakby tą co ma dociągnąć zamek do pionu po otwarciu już nie było w całóści :?:

 

DOBIERAJĄC SIĘ DO ZAMKA JAK PRZYPUSZCZAM POZOSTAJE MI DEMONTAŻ TAPICERKI OD WEWNĄTRZ :idea: :?:

 

CZY NA COŚ PODCZAS TEJ OPERACJII MAM UWAŻAĆ :?:

 

SŁYSZAŁEM KIEDYŚ NA WARSZTACIE ,ŻE KLAMKĘ MOŻNA WYCIĄNĄĆ Z DRZWI OD ZAWNĄTRZ----w jakiś sposób drutem ,zaoszcządzając sporo czasu:idea: :?: ---prawda :?:

Opublikowano
Sk....syństwo sie szerzy w tym Szczecinie ! :evil: Mi około miesiac temu ktoś probował podważyć listwe pod oknem pasażera i teraz mam podziabaną razem z lakierem na drzwiach, a że jakoś nie dał rady to szmaciarz jeden przerysował mi jeszcze błotnik na dowidzenia ! :mad2:
http://img412.imageshack.us/img412/7442/niskamala0udjt7.jpg
Opublikowano

gdybys chcial wyciagac zamek to proponuje uwazac zeby ci sie to w rekach nie rozpadlo bo jest tam pelno sprezynek i zapadek i pozniej za nic nie wiadomo co gdzie bylo... a na przyszlosc gdyby komus sie zrobily problemy z akumulatorem lub podwojnym ryglem i nie mogl otworzyc zamka to zamek drzwi pasazera ma awaryjne otwieranie:

 

1. pociagnac klamke do gory

2. trzymajac klamke w gorze przekrecic kluczyk maksymalnie w pozycje otwierania (trzeba pokonac delikatny opor)

3. otworzy sie zamek drzwi pasazera ale to zawsze cos.

Discreet charm in automobile Elite - 7 series

http://img388.imageshack.us/img388/1317/img0099a2ol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.