Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
520 d e39 136 ps mam następujący problem. Przy dynamicznym przyspieszaniu na 4 i 5 biegu auto ładnie się zbiera do ok 1950 obrotów, później muli do ok. 2100 obrotów aby dalej zacząć normalnie przyspieszać. W zakresie obrotów 1950-2100 mam wrażenie jakby turbo nie działało na pełnej mocy. W tym zakresie obrotów obserwując ekonomizer zauważam jakby spadek spalania. Np. na 4 biegu z 20 litrów na 10. W ostatnim czasie auto miało zaślepiany AGR. Mechanik komputerem nie był w stanie stwierdzić jakie są przyczyny opisywanego problemu. Sprawdzał zaworek sterujący turbo, jest ok. Wg niego na razie trzeba czekać aż coś się popsuje na amen. Może coś podpowicie
Opublikowano

Wg niego na razie trzeba czekać aż coś się popsuje na amen. Może coś podpowicie

 

Dobry mechanik z jeszcze lepszym podejściem :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Podmien, te zaworki w celu sprawdzenia, to nic nie kosztuje. Dokladnie przejrzyj wezyki podcisnienia. "Mechanik" robil wogole logi dynamiczne?
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Zaworek sterujący turbiną, ten z lewej strony komory silnika podmieniali na nowy i na nim problemy zaczynały się na 3 biegu. Węże sprawdzali. Testu diagnostycznego przy jeździe nie robili. Twierdzą, że może się zaczynać problem z pompą paliwa, ale jest on na tyle mały, że komputer tego nie wyłapuje. Zauważyłem, że na mój problem ma duży wpływ temperatura na zewnątrz. Czym cieplej tym gorzej, a w upały ponad 30 stopni, jak jeżdżę z klimą jest najgorzej
Opublikowano
Szukaj kogos ogarnietego z Twoich okolic i niech Ci zrobi porzadna diagnoze, bo Twoj mechanik to jakas porazka.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam .

1 . Wciśnij gaz do Dechy i zobacz czy sztanga od turbiny wychyla się , jeśli nie to musisz szukać problemu w sterowaniu nią czyli wszystkie wężyki od podciśnienia

przed samym zaworkiem sterującym gruszką turbiny jest takie czarne " jajko " jest to akumulator podciśnienia można sprawdzić po wuciągnięciu wężyka

jest podciśnienie oczywiście nie będzie to ssanie jak z odkurzacza ale powinieneś wyczuć , najczęstsza przyczyną sa właśnie skruszałe węzyki mają one ok 3,5

mm średnicy. Jeśli jest tam podciśnienie należałoby sprawdzić sam zaworek turbiny oraz szczelność gruszki sterującej.

2 Jeżeli sztanga wychyla się należy sprawdzić szczelność układu turbina kolektor dolotowy , czyli wszystkie węże i interkuler ,W momencie dodawania gazu WAZ

przed kolektorem dolotowym musi się robić "twardy" co będzie światczyć że turbo Wytwarza ciśnienie .

3 . Jeżeli to wszystko już posprawdzałeś należy porobić logi dynamiczne . Czyli podłączasz kompa fejsa ( no należałoby toszke pogonić autko) . Wtedy szukaj

babola w przepływce . przy sprawnym aucie na ekonomizerze na 4 biegu i pedale w podłodze spalanie musi iść prawie na maxa .

Przepływkę zostaw sobie na deser bo tania nie jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.