Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wybrałem się obejrzeć ten super egzemplarz WBANX71000CS60855

 

 

http://otomoto.pl/bmw-530-lift-full-serwis-aso-navi-perfekt-C33941717.html

 

Trochę dałem się nabrać na opis

 

fakty:

jeden właściciel przez tyle lat, dość zamożny

 

mity:

pełna dokumentacja - książka wrzucona do wody, tak że jest nieczytelna

stos FV ??????? : dwa kosztorysy ze szkody 1x szyba czołowa + coś tam 1x naprawa przodu, nowa lampa, elementy zderzaka, lakierowanie przodu. faktura na żarówkę dwuwłóknową z aso na 7,9zł, fv za malowanie błotnika w aso 250zł, fv za przegląd techniczny ten do dowodu rej, jakiś wydruk z aso - chyba jakaś kampania.

 

fakt faktem nie lakierowane są tylko lewe tylne drzwi. do tego przód nadaje się do ponownego malowania i raczej na nowych blachach.

 

bardzo dziwne bo z tych dokumentów wynika że w 2012 miał 160 000 a 2013 157 000. gośc w komisie tłumaczy że człowiek się mógł pomylić, ale w bmw przecież przebieg z automatu czyta z kluczyka. nie wiem.

 

śmierdzi fajami,

skóra nie bardzo

lekki wyciek z kolektora

 

nie jeździłem bo troche mnie ten z komisu zniesmaczył

Opublikowano

Za taka kase to kupisz zadbane e60 ale z 2004-2005 Max niestety

 

Co do lakierowania to dam przykład kolega poprosił mnie żebym mu sprawdził golfa 5podobno nic nie malowane i kiedy pojechaliśmy okazało sie ze faktycznie nic na zewnątrz nie malowane ale słupki i progi od 500do > całe w kicie auto po bombie :mad2:

 

Zeby było smiesznie przez 4 lata Diesel zrobił w DE 23000 potem w2008 jakiś wpis przerobiony na 054000 gdzie zero prżed piątka :mrgreen: a w 2012 82000 :mad2: :mad2: korekcja w KS z 054000 pod tym zerem na początku była wg mnie 1 :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

aha, auto na łysych, zimowych oponach.

 

miałem już e60, krajowe, po Irku Sikorze, z 04r i jakoś nie chcieli mi jej wycenić na 50 000, nawet 2 lata temu

Opublikowano

Raczej w ogóle będzie ciężko kupić zadbane E60 z 2007, to już prawie 8-letni samochód, i takie rzeczy jak wytarta skóra, wyciek z kolektora nie powinien nikogo dziwić.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Popieram wcześniejszą wypowiedź.

Zadbane poliftowe E60 z przebiegiem ok 200 tys ( oryginalnym) zadbane i niebite to wydatek dużo większy niż 50 tys.

Osobiście szukałem e61 530d poliftowego ok rok czasu i wiekszość z polskiego runku to mniejsze lub większe złomy, szczególnie w tych najniższych i średnich cenach.

Niestety cudów nie ma, a w komisach tym bardziej.

Jedynie coś rokują te z górnych widełek cenowych, ale i tak trzeba na nie bardzo uważać, bo mogą mieć za sobą też różne kombinację (z VAtem, dokumentami, podmienione VINy i najdziwniejsze tłumaczenia sprzedających)

Doradzam dużą ostrożność i podejście z przymrużeniem oka do wszelkich historyjek opowiadanych przez handlarzy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popieram wcześniejszą wypowiedź.

Zadbane poliftowe E60 z przebiegiem ok 200 tys ( oryginalnym) zadbane i niebite to wydatek dużo większy niż 50 tys.

.

to już lepiej poczekać z rok dwa dołozyć i kupić nowe auto...

Albo poczekać 10 lat i nie kupować wcale :mrgreen:

Opublikowano

Ja jestem Ciekaw co rozumiecie pod pojęciem "w dobrym stanie"...

 

Stereotyp oczekiwań dobrego stanu od samochodu w wielku 5-7 lat:

1. bezwypadkowy (nie rozumiemy przez to tylko wypadku tylko każde zdarzenie na którym cierpi pojazd, czyli stłuczki, otarcia parkingowe itp.),

2. mało używany - najlepiej z przebiegiem 100 tys km no bo przecież prywanie ile można jeździć.

3. oferta prywatna a nie poflotowa.

4. niewytarty (w tym również niewygnieciony - no bo jak wygnieciona skóraq to licznik kręcony)

5. bez zapachów - smrodów (no bo musi pachnieć nowością skoro ma tytlko 100 tyś km)

6. serwisowany tylko w ASO na oryginalnych częściach

7. w okazyjnej cenie do 30 000 zł.

 

A jak sami jeździmy?

1. Przecież ryski parkingowe albo lekka stłuczka to normalne zdarzenia - każdemu może się zdarzyć (tylko nie temu od którego kupujemy auto)

2. Jak kupujemy betkę (i to piątkę) to nie po to, żeby stała w garażu - jeździmy ile się da bo to sama radość.

3. co z tego, że kupiliśmy auto na firmę - przecież to nie oznacza, że to flotówka nie?

4. wsiadamy do auta w tym w czym dobrze wyglądamy i dobrze się czujemy - przecież to BMW to skóra powinna wytrzymać jeansy z ćwiekami... że co? krem do skóry? aha... a ile to kosztuje?

5. nie no jak... jeżdżę BMW i nie mogę sobie zapalić w aucie?

6. ASO? przecież to zdziercy, złodzieje... tylko zamienniki - i tak wszystko to samo a płaci się za markę... pff...

7. nie no jak będę sprzedawał to przynajmniej 50 tyś wezmę bo to zadbany samochód... przecież ja dobrze utrzymuję auto a nie tak jak inne niechluje albo sknery.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież to norma u nas, kupić tanio auto w super stanie, jeździć parę lat, najlepiej nic z nim nie robić, a jak się zacznie sypać to podpicować i sprzedać drogo. :duh:
Opublikowano
Ja jestem Ciekaw co rozumiecie pod pojęciem "w dobrym stanie"...

 

Stereotyp oczekiwań dobrego stanu od samochodu w wielku 5-7 lat:

1. bezwypadkowy (nie rozumiemy przez to tylko wypadku tylko każde zdarzenie na którym cierpi pojazd, czyli stłuczki, otarcia parkingowe itp.),

2. mało używany - najlepiej z przebiegiem 100 tys km no bo przecież prywanie ile można jeździć.

3. oferta prywatna a nie poflotowa.

4. niewytarty (w tym również niewygnieciony - no bo jak wygnieciona skóraq to licznik kręcony)

5. bez zapachów - smrodów (no bo musi pachnieć nowością skoro ma tytlko 100 tyś km)

6. serwisowany tylko w ASO na oryginalnych częściach

7. w okazyjnej cenie do 30 000 zł.

 

A jak sami jeździmy?

1. Przecież ryski parkingowe albo lekka stłuczka to normalne zdarzenia - każdemu może się zdarzyć (tylko nie temu od którego kupujemy auto)

2. Jak kupujemy betkę (i to piątkę) to nie po to, żeby stała w garażu - jeździmy ile się da bo to sama radość.

3. co z tego, że kupiliśmy auto na firmę - przecież to nie oznacza, że to flotówka nie?

4. wsiadamy do auta w tym w czym dobrze wyglądamy i dobrze się czujemy - przecież to BMW to skóra powinna wytrzymać jeansy z ćwiekami... że co? krem do skóry? aha... a ile to kosztuje?

5. nie no jak... jeżdżę BMW i nie mogę sobie zapalić w aucie?

6. ASO? przecież to zdziercy, złodzieje... tylko zamienniki - i tak wszystko to samo a płaci się za markę... pff...

7. nie no jak będę sprzedawał to przynajmniej 50 tyś wezmę bo to zadbany samochód... przecież ja dobrze utrzymuję auto a nie tak jak inne niechluje albo sknery.

 

 

Ohhh zeby kazdy tak myślał.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Ja do kazdego auta z wloch podchodzilbym pierwsze co z miernikiem lakieru. Bo nie chodzi czy, ale w jakim stopniu bylo poodzierane. Jak ktos byl na przyklad w Rzymie czy Milanie to wie o czym mowie. Ale fakt ze te drozsze auta w wiekszosci sa cale - moze bogatszy wlasciciel naprawia na bierzaca, ale fiat czy alfa to prawie kazdy pozadzierany lub powgniatany jezdzi . A jesli ktos sprowadza auto z Wloch, to polak przeciez taniej kupi uszkodzone zeby tanio naprawic i okazyjnie na aukcji internetowej sprzedac. Nie rozumiem tylko tych naciaganych opisow aukcji, bo tak naprawde to jest marnowanie czasu jesli ktos tam jedzie.

Ale szacun dla kolegi ze sie podzielil z innymi.

 

 

Ale moze kolege zainteresuje pare opcji z Niemiec z salonu jesli do tej ceny doliczyc akcyze to powinienes sie zamknac w 50tys:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/995209/6

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/843323/1

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1042892/8

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1074031/4

 

pozdr

Tomek

Opublikowano
Ja jestem Ciekaw co rozumiecie pod pojęciem "w dobrym stanie"...

 

Stereotyp oczekiwań dobrego stanu od samochodu w wielku 5-7 lat:

1. bezwypadkowy (nie rozumiemy przez to tylko wypadku tylko każde zdarzenie na którym cierpi pojazd, czyli stłuczki, otarcia parkingowe itp.),

2. mało używany - najlepiej z przebiegiem 100 tys km no bo przecież prywanie ile można jeździć.

3. oferta prywatna a nie poflotowa.

4. niewytarty (w tym również niewygnieciony - no bo jak wygnieciona skóraq to licznik kręcony)

5. bez zapachów - smrodów (no bo musi pachnieć nowością skoro ma tytlko 100 tyś km)

6. serwisowany tylko w ASO na oryginalnych częściach

7. w okazyjnej cenie do 30 000 zł.

 

A jak sami jeździmy?

1. Przecież ryski parkingowe albo lekka stłuczka to normalne zdarzenia - każdemu może się zdarzyć (tylko nie temu od którego kupujemy auto)

2. Jak kupujemy betkę (i to piątkę) to nie po to, żeby stała w garażu - jeździmy ile się da bo to sama radość.

3. co z tego, że kupiliśmy auto na firmę - przecież to nie oznacza, że to flotówka nie?

4. wsiadamy do auta w tym w czym dobrze wyglądamy i dobrze się czujemy - przecież to BMW to skóra powinna wytrzymać jeansy z ćwiekami... że co? krem do skóry? aha... a ile to kosztuje?

5. nie no jak... jeżdżę BMW i nie mogę sobie zapalić w aucie?

6. ASO? przecież to zdziercy, złodzieje... tylko zamienniki - i tak wszystko to samo a płaci się za markę... pff...

7. nie no jak będę sprzedawał to przynajmniej 50 tyś wezmę bo to zadbany samochód... przecież ja dobrze utrzymuję auto a nie tak jak inne niechluje albo sknery.

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Przepraszam, musiałem zacytować... Czy dałoby się sam ten post podkleić w tym dziale lub żeby ewentualnie z automatu dodawał się do każdego nowego wątku? :norty:

http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0947c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.