Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja moge. Bedzie ciutke twardziej niz seria, ale tylko odrobinke twardziej od Mpakowych.

Powinienes byc zadowolony, naprawde przyzwoita cena do jakosci. Jezdze drugi rok i nie mam prawa na nie narzekac.

Opublikowano
a masz kolego zawieszenie s226a? na dodatek sprzedawca napisał mi ,że te amorki niestety nie pasują do mojej zawiechy
Opublikowano
jestem już jeleń z tego wdłg katalogu sachsa i np strony polecanej przez forumowiczów czescidobmwpl amortyzatory na tył idą takie same do standardowego zawieszenia i także do s226a i nawet mtechnika :( jak to w końcu jest? wypada z tego wszystkiego ,że tylko przód się różni a amorki na tył idą te same cp jedynie osłony i odboje są inne...
Opublikowano

A co wg Ciebie w tej zawiesze jest takiego?

Mam taka, bo mam sprezyny od Mpaka. Poza tym roznily sie tylko troszke innym wahaczem, ale to znikoma roznica.

Jak chcesz miec jak oryginal to kup sachs advatage. Bo widze, ze Tobie na tym zalezy.

Opublikowano
no chiałbym ,żeby nie było za wysoko a jeżeli kupie sachs 556 882 ,który pasuje i do standartu to zmieni się coś w wysokości tyłu?
Opublikowano

Ani tu sie nie zmieni, ani z MTSami sie nie zmieni.

Od kiedy amortyzator odpowiada za wysokosc zawieszenia? Musialbys zmienic sprezyny, zeby wysokosc sie zmienila.

Smialo mozesz wkladac MTSy jesli to byla twoja obawa.

Opublikowano

Polemizowałbym ... niby powinno być jak piszesz, ale nie do końca jest.

Na regulowanej twardości, zewnętrznej w amorach Koni, z regulacją przy kielichu, po ustawieniu max twardo i po dociśnięciu samochodu - obniżał się i "nie wstawał", nie że wolniej do wysokości jak na miękkim ale wcale do niej nie wracał - było niżej.

 

Odpuściłem sobie techniczne dywagacje, dlaczego przez sportowy amor może tez być niżej i dlaczego moim daniem ma też wpływ na wysokość - wrzuciłem przykład.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jam mam e46 i zawieszenie S226A i rozmawiałem ostatnio przez telefon kupując czujnik ABS z kimś ze sklepu czescidobmw.pl i mówił mi że do końca 2013 roku zakończyła się produkcja tylnych amortyzatorów Sachs do zawieszenia S226A, na to miejsce Sachs poleca zwykłe standardowe amortyzatory, mi proponowali zamiast standardowych, które podobno są za słabe do zawieszenia S226A tylne amortyzatory Monroe, przewidziane do tego zawieszenia.
  • Partnerzy klubu
Opublikowano

W uproszczeniu można powiedzieć, że amortyzatory tylne Sachs do wszystkich modeli serii E46 ze standardowym zawieszeniem to nr 556 882, a do wszystkich modeli serii E46 z opcjonalnym zawieszeniem (Sportowe dostosowanie podwozia lub M Pakiet sportowy II) to nr 556 884. Niestety Sachs pod koniec 2013 roku wycofał ze swojej oferty amortyzatory nr 556 884 i we wszystkich modelach, do których je dotychczas wskazywał dodał uwagę, że alternatywnie dla nieoferowanych już amortyzatorów nr 556 884 można zastosować 556 882. Niestety wiążę się to ze zmianą charakterystyki tłumienia... Jednak na dziś Sachs wszędzie tam gdzie wskazywał dotychczas amortyzatory nr 556 884 oferuje obecnie nr 556 882.

 

Zrzut ekranu z katalogu Sachs:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/Afkcgr.png

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
no dokładnie też to znalazłem w ich katalogu i to mnie dziwiło ,do teraz jezdziłem na jakiś kraft :duh: (założył poprzedni właściciel) ja zrobiłem na nich prawie 70tys ale od niedawna zaczeło bujać tyłem i nie wierze ,że one były dostosowane do s226a tak chyba kupie firmowe bilstein do standartu i powinno być dobrze
Opublikowano
W uproszczeniu można powiedzieć, że amortyzatory tylne Sachs do wszystkich modeli serii E46 ze standardowym zawieszeniem to nr 556 882, a do wszystkich modeli serii E46 z opcjonalnym zawieszeniem (Sportowe dostosowanie podwozia lub M Pakiet sportowy II) to nr 556 884. Niestety Sachs pod koniec 2013 roku wycofał ze swojej oferty amortyzatory nr 556 884 i we wszystkich modelach, do których je dotychczas wskazywał dodał uwagę, że alternatywnie dla nieoferowanych już amortyzatorów nr 556 884 można zastosować 556 882. Niestety wiążę się to ze zmianą charakterystyki tłumienia... Jednak na dziś Sachs wszędzie tam gdzie wskazywał dotychczas amortyzatory nr 556 884 oferuje obecnie nr 556 882.

 

Zrzut ekranu z katalogu Sachs:

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/Afkcgr.png

 

 

pozdrawiam

 

Maćku a czy u was w dziale e46 i s226a te monroe za prawie 200zł są dostosowane do s226a ?

Opublikowano
W katalogu maja podzial, jak wszedles w kaegorie sportowe dostosowanie podwozia to beda tam tylko pasujace amorki. Normalne sa w kategorii zawieszenie standardowe :). Szczerze to najlepiej zorganizowany sklep z czesciami do bmw w Polsce.
Opublikowano
tak ale jest tam też bilstein b4 pasujący do standartu ,też sachs i meyle o tych samych nr co w standracie tylko monroe są inne
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
tak ale jest tam też bilstein b4 pasujący do standartu ,też sachs i meyle o tych samych nr co w standracie tylko monroe są inne

 

Tak, Monroe Reflex w tej kategorii to inny indeks niż Monroe Reflex dla modelu ze standardowym zawieszeniem. Pod tym względem Monroe przestrzega wszystkich podziałów na opcje zawieszenia tak jak do niedawna robił to Sachs. W przypadku Bilstein indeks jest identyczny dla różnych wersji zawieszenia, ponieważ Bilstein wskazuje w swoim katalogu ten sam amortyzator dla wielu numerów oryginalnych BMW / różnych opcji zawieszenia.

 

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.