Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chciało mi się pisać- ale"nie chce ale musze"

Akurat mam obydwa modele w domu.

Zona 320 z chipem 193 ,ja 330xd - obecnie 278.

Już na serii różnica jest duża- po chipie-kosmos.Oczywiście na korzyść 330.

Spalanie- przy ciężkiej nodze- na korzyśc 330- trasa k-ce Wiedeń- przejazd 3 godz- 320- 10l,330 9 l.Po prostu 320 wyżej się kręci na szybkości

Wytrzymałość to samo,dzwięk-to samo

Elastycznośc - przyspieszenie- to samo ,podzespoły to samo. Pisane z perspektywy 3 lat użytkowania obydwu.Obecnie przebieg mój 320 tysi- żony 200.

PISZE BO MAM PORÓWNANIE NA CO DZIEŃ.

Zona jako laik stwierdziła- twój to jedzie....o czymś to świadczy.

No ale są wyjątki- czym niewątpliwie jest egzemplarz kolegi V8 którego bryka bije na łeb wszystko inne co dotychczas wyprodukowano

  • Odpowiedzi 145
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzisz Wujek nie znasz się na pomiarach. Ze swoim E36 nawet nie podchodź do 2.0d bo ci wstydu narobi a nie daj boże po chipie będzie to już wogóle bez szans jesteś.

Jak forumowicz K8v8M włączy się do dyskusji to od razu otwieram piwo biorę przekąski zasiadam na kanapie i boki zrywam jak czytam te "mądrości" jak prawi morały taka mała trylogia. Kolego K8... poczytaj czasami jakie Ty głupoty wypisujesz i zachowujesz się jak pan macierewicz z pisu wszystko wiesz najlepiej a inni się mylą :mad2:

Opublikowano

Panowie znów skupiacie się tylko na przepychankach z K8 na temat tego czy 320d bedzie o 0,1 s szybsze czy o 0,1 wolniejsze od 330d. Dla mnie jako zwykłego kierowcy poruszającego się na co dzień z pkt A do pkt B nie ma to żadnego znaczenia. Na naszych drogach niezbyt często startuje się spod świateł od 0 do 100.

Ważniejsza dla mnie osobiście jest elastyczność biegów bujanie się od dołu itd. Spytać wobec tego należy też autora do czego chce używać to auto czy do szaleństw raz w tygodniu czy do codziennych dojazdów do pracy a także czym jeździł wcześniej oraz jaki budżet chce przeznaczyć na auto.... Bo w temacie pyta nie tylko osiągi pragnę przypomnieć :idea: .

Wg mnie 2.0d po chipie jak i 3.0 bedzię i tak nieźle zapierdalać bez znaczenia co jest szybsze o 0,1-0,2s. W codziennym użytkowaniu 20d spali na pewno mniej, ale z kolei jest tu ten silnik n47... ze swoim rozrzadem. 2.0d będzie na pewno tanśze jesli mowimy o nowych rocznikach.

 

Swoją drogą ja mam 320d ed i jak dla mnie to już pięknie jedzie i nie potrzeba mi jakoś więcej :norty:

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano
Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale oni nie kloca sie o 0.1s (nie licząc chyba jednej osoby). Oni po prostu odrzucają fakty i wyniki niezależnych pomiarów. Nie moich, ale niezależnych ekspertów.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

http://cke.edu.pl/index.php/egzamin-maturalny-left - polecam powtórkę, od września startuje z kursami, możesz się do mnie zapisać :cool2: dam Ci zniżkę, a że masz 2.0d to tanio Cie paliwo wyniesie :mrgreen:

 

Zobacz jakie zalety napisałem jednostki 3.0d względem 2.0d a potem się wypowiadaj :)

jakbyś umiał też czytać to wiedział byś że zeperfs wyciąga średnią (http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arednia_arytmetyczna) z pomiarów z czasopism, pomiary są prowadzone w różnych warunkach i nie wiesz czy dana gazeta nie prowadzi np: pomiarów licznikowych. No ale... :) - dane te należy traktować tylko i wyłącznie jako ORIENTACYJNE, parę tych danych już obaliliśmy np: dla 650i, albo Carrery 997.1

 

jeśli nawet wychodzi Ci 0.1s róznicy to podaj różnice do 200, albo 250 :) pokaz elastycznosc podczas wyprzedzania etc... ajjj.... pobawil bym sie jeszcze z Tobą bo bywa wesoło ale niestety muszę iść spac - dobranoc, internetowy teoretyku... :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zabawne rzeczy, 320d po programie jest tak samo szybkie lub szybsze niz 330d w serii 231 km? Ostatnio jadac w 3 osoby zabraklo mi mocy aby wyprzedzic pod gore e46 330d po programie. Pewnie zle zmienialem biegi :duh:
Opublikowano
http://cke.edu.pl/index.php/egzamin-maturalny-left - polecam powtórkę, od września startuje z kursami, możesz się do mnie zapisać :cool2: dam Ci zniżkę, a że masz 2.0d to tanio Cie paliwo wyniesie :mrgreen:

 

Zobacz jakie zalety napisałem jednostki 3.0d względem 2.0d a potem się wypowiadaj :)

jakbyś umiał też czytać to wiedział byś że zeperfs wyciąga średnią (http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arednia_arytmetyczna) z pomiarów z czasopism, pomiary są prowadzone w różnych warunkach i nie wiesz czy dana gazeta nie prowadzi np: pomiarów licznikowych. No ale... :) - dane te należy traktować tylko i wyłącznie jako ORIENTACYJNE, parę tych danych już obaliliśmy np: dla 650i, albo Carrery 997.1

 

jeśli nawet wychodzi Ci 0.1s róznicy to podaj różnice do 200, albo 250 :) pokaz elastycznosc podczas wyprzedzania etc... ajjj.... pobawil bym sie jeszcze z Tobą bo bywa wesoło ale niestety muszę iść spac - dobranoc, internetowy teoretyku... :)

Odpowiednia odpowiedź na temat :cool2: :cool2:

Daj sobie spokój kolego kv8m na temat 320d a 330d bo nie masz pojęcia o czym piszesz :duh: :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale oni nie kloca sie o 0.1s (nie licząc chyba jednej osoby). Oni po prostu odrzucają fakty i wyniki niezależnych pomiarów. Nie moich, ale niezależnych ekspertów.

Słuchaj Panie ekspercie K8v8M.

Raz kozie śmierć.

Posiadam auto z podpisu.

Z bagażnika nie będę wyciągał parasola, gaśnicy, trójkąta i dywaników.

Obiecuję.

Dawaj to swoje BMW 2.0d na kreskę, poświęcę swój czas, swoje paliwo, wezmę kamerę - nagramy wszystko, potem w każdym wątku, w którym będziesz pisał o wyższości 2.0d nad 3.0d będziemy umieszczać link.

Ja jestem z Poznania, daj znać, gdzie i kiedy mam się stawić.

Czekam na konkretnie wyznaczony termin i miejsce.

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Jesteś kolejnym który nie zauważył ze mowa w tym wątku jest o 320d plus chip kontra seryjne 330d a nie 330d plus chip kontra seryjne 320d? Serio tego nie zauważyłeś ?

 

Z kolega Piotrem.piskozub o ile ma seryjne auto 330xd jak najbardziej moge sie mierzyć i nakręcacac filmiki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś kolejnym który nie zauważył ze mowa w tym wątku jest o 320d plus chip kontra seryjne 330d a nie 330d plus chip kontra seryjne 320d? Serio tego nie zauważyłeś ?

Pisałeś tyle bzdur o osiągach 2.0d versus 3.0d, że nie ma znaczenia o czym jest akurat ten wątek.

 

Jeszcze raz: czekam na konkretnie wyznaczony termin i miejsce.

Jeśli jesteś faktycznie mężczyzną to proszę o konkretną odpowiedź.

Kropka.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli zarzucasz mi ze napisałem gdzieś bzdurę w tym temacie to miej odwagę napisać wprost o co chodzi i udowodnić ze to bzdura. Umiesz zachować sie jak mężczyzna ?

 

Ostatni raz: czekam na konkretnie wyznaczony termin i miejsce.

 

Jeśli jesteś faktycznie mężczyzną to proszę o konkretną odpowiedź.

Bez wymijającego trollowania.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

 

GDZIE I KIEDY?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
http://cke.edu.pl/index.php/egzamin-maturalny-left - polecam powtórkę, od września startuje z kursami, możesz się do mnie zapisać :cool2: dam Ci zniżkę, a że masz 2.0d to tanio Cie paliwo wyniesie :mrgreen:

 

Zobacz jakie zalety napisałem jednostki 3.0d względem 2.0d a potem się wypowiadaj :)

jakbyś umiał też czytać to wiedział byś że zeperfs wyciąga średnią (http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Arednia_arytmetyczna) z pomiarów z czasopism, pomiary są prowadzone w różnych warunkach i nie wiesz czy dana gazeta nie prowadzi np: pomiarów licznikowych. No ale... :) - dane te należy traktować tylko i wyłącznie jako ORIENTACYJNE, parę tych danych już obaliliśmy np: dla 650i, albo Carrery 997.1

 

jeśli nawet wychodzi Ci 0.1s róznicy to podaj różnice do 200, albo 250 :) pokaz elastycznosc podczas wyprzedzania etc... ajjj.... pobawil bym sie jeszcze z Tobą bo bywa wesoło ale niestety muszę iść spac - dobranoc, internetowy teoretyku... :)

Brawo. Umiesz sprawdzić w Wikipedii co to jest średnia. A teraz zadanie na weekend. Odpowiedz na pytanie czy średnia daje bardziej wiarygodne informacje od pojedynczego pomiaru czy mniej wiarygodne?

Jak juz to ustalisz to wróć na forum i napisz jakiekolwiek argumenty, bo póki co twoje uczestnictwo tutaj sprowadza sie do jednego. 3.0 jest lepsze bo ja tak uważam i paru kolesi tez. Zero merytorycznych argumentów.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jesli zarzucasz mi ze napisałem gdzieś bzdurę w tym temacie to miej odwagę napisać wprost o co chodzi i udowodnić ze to bzdura. Umiesz zachować sie jak mężczyzna ?

 

Ostatni raz: czekam na konkretnie wyznaczony termin i miejsce.

 

Jeśli jesteś faktycznie mężczyzną to proszę o konkretną odpowiedź.

Bez wymijającego trollowania.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

 

GDZIE I KIEDY?

Kolego. Dostaniesz informacje co do czasu i miejsca natychmiast, jesli choć raz merytorycznie wypowiesz sie w tym wątku.

Konkretnie wykaz proszę w którym miejscu napisałem bzdurę.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano

Islamista 20d.

Wszyscy na niego plują a on mówi że deszcz pada.

Opublikowano
Islamista 20d.

Wszyscy na niego plują a on mówi że deszcz pada.

Nie islamista 20d tylko islamista faktów. A fakty sa takie jakie sa. Nic innego nie robie poza ich przytaczaniem. A niestety czyny świadczą o tych co plują i poza jadem, prezentowaniem swoich zabobonow nie maja nic do powiedzenia w temacie. Jak widać jesteś kolejnym ktory dołącza do tego grona. Nie najlepiej świadczy o tym forum, ze ludzie którzy rozumieją co pisze i dlaczego pisze piszą do mnie na PW zamiast wypowiedzieć sie w tym wątku . Jak Domniemuje z obawy przed opluciem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Mam 530xd e60 lci i sełata exeo 2.0tdi oba manuale .w serri odpowiednie 235 i 143ps. Exeo to fwd i jakies 150 kilo lzejsze. W exeo jest 200 z hakiem, cos pod 450momentu (chip+t/ic od wersji 170ps) i tak odczuciowo bmw w serii specjalnie lepiej od zachipowanego exeo lepiej nie jezdzilo...bmw dostal czipa i owszem jezdzi lepiej juz bezsprzecznie ale roznica w przyspieszeniu do 100 powiedzmy 1s do auta na ulice chyba kluczowa nie jest...czuc roznice jak sie jedzie ze 150 i daje sie gaz...wada 3l wzgledem 2l bedzie wieksze zuzycie paliwa, glosniejsza praca na wolnych i malych obrotach, dodatkowe kilogramy powiekszajace nierownomierne rozlozenie masy i krotsza skala obrotow. Plus to moc , moc z dolu...czipuje sie 2 i 3l wiec nie ma sensu porownywac dziwnych komninacji zw cos z czipem a cos bez.diesla starego grzech nie czipowac (edc 15/16)...z edc 17 w sa jakies chyna jeszcze problemy ale nawet sie tym nie interesowalem(seat jest na edc17)

2l bedzie tansza w zakupie i pewnie latwiej wyszukac auto bezwypadkowe.

3l bedzie pewnie miala lepsze hamulce sprzeglo/automat...dla mojej mamy 2.0nawet seria to i tak madmiar...moze bez 3l da sie zyc?

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
Mam 530xd e60 lci i sełata exeo 2.0tdi oba manuale .w serri odpowiednie 235 i 143ps. Exeo to fwd i jakies 150 kilo lzejsze. W exeo jest 200 z hakiem, cos pod 450momentu (chip+t/ic od wersji 170ps) i tak odczuciowo bmw w serii specjalnie lepiej od zachipowanego exeo lepiej nie jezdzilo...

 

Dobrze, że mówisz "odczuciowo".

 

wada 3l wzgledem 2l bedzie wieksze zuzycie paliwa, glosniejsza praca na wolnych i malych obrotach, dodatkowe kilogramy powiekszajace nierownomierne rozlozenie masy i krotsza skala obrotow.

 

Tym zdaniem tak mnie rozbawiłeś, że nie wiem czy w ciągu następnych 15 minut przestanę się śmiać. Pewnie inni z forum też długo nie przestaną. 2.0d chodzi ciszej od 3.0d, a w 3.0d nierównomierne rozłożenie masy, ręce mi opadają :mad2:

Widać, że nie masz pojęcia o czym mówisz i nawet nie siedziałeś w tych dwóch samochodach z takimi silnikami, aby je obiektywnie porównać. Chyba jesteś dobrym kolegą K8v8M, ponieważ on miał tylko R4 w dieslu i wypisuje straszne głupoty na temat R6.

 

2.0d szczególnie 177 i 184 KM są okej, ale R6 do pięt nie dorastają, a ten który sądzi inaczej po prostu nie ma doświadczenia, lub jest totalnym ignorantem.

 

2l bedzie tansza w zakupie i pewnie łatwiej wyszukać auto bezwypadkowe.

 

Z jednym się zgadzam, jest tańsza w zakupie, ale z tą bezwypadkowością to się nie zgodzę, dużo łatwiej znaleźć 3.0d zadbane patrząc na te same roczniki, po za tym byle kto takiego auta nie kupuje. Z kolei 2.0d niemieckie firmy kupują hurtowo.

 

3l bedzie pewnie miala lepsze hamulce sprzeglo/automat...dla mojej mamy 2.0nawet seria to i tak madmiar...moze bez 3l da sie zyc?

 

Nie "będzie miała", tylko ma, względem 2.0d jest po prostu autem o klasę wyższym, gdybyś tylko mógł się przejechać najpierw 2.0d, a następnie 3.0d to może dotarłoby do Ciebie o czym mówię.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

2l (177ps) jest okej, jest wystarczające, po programie nawet bardziej.

ale mając alternatywe i budzet 320d 177ps+ vs 330d 231ps (z mozliwoscia czipa) to jednak biore 330d :)

powody:

- osiagi + mozliwosci rozwojowe (patrz kacpercio, auto 100-200 robi 14,5s a do setki kreci 5.8s, na 1/4 mili robi 13.7s)

- spalanie w trasie

- elastycznosc

- mniejsza awaryjnosc (chociaz tutaj kwestia "jak dbasz tak masz")

- komfort, dzwiek i takie tam...

 

no po prostu lepszy silnik :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza sie, tak jak pisze wujek. 2l jest ok, ale jak ktoś ma budżet to 3l będzie lepsze ;)
Opublikowano

kurde 5 stron dywagacji, a przecież to oczywiste że R6 będzie lepszym wyjściem...mniej wysilone i po programie 2.0d z plusem go nie dogoni nawet to nowsze. Dużo zależy oczywiście od wyposażenia auta i warunków w których się mierzą...ale w tych samych zawsze R6 będzie górą.

Pozostaje jedynie spalanie i cena....za cenę R6 będzie kolega miał nowsze 2.0d i będzie paliła 1l mniej to wszystko. R6 pracuje fajniej, nie klekocze jak R4.

Jedynki 123d nie ma co w ogóle tu podstawiać bo to mniejsze i lżejsze auto...e90/91/92 to inne auto o klasę wyżej. Jak się trafi to bierz wyłącznie R6..taka moja rada :wink:

Opublikowano
kurde 5 stron dywagacji, a przecież to oczywiste że R6 będzie lepszym wyjściem...mniej wysilone i po programie 2.0d z plusem go nie dogoni nawet to nowsze. Dużo zależy oczywiście od wyposażenia auta i warunków w których się mierzą...ale w tych samych zawsze R6 będzie górą.

 

Wiesz to, bo sprawdziłes, a profesjonalne pomiary które mówią co innego to spisek przeciw R6?

 

Jedynki 123d nie ma co w ogóle tu podstawiać bo to mniejsze i lżejsze auto...:

Tak straszliwie lżejsze ze aż w dowodzie mi wpisali... całe 10kg różnicy wzgledem 320d. Normalnie masakrycza różnica. Kompletnie inna klasa. :cry2:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

2.0d chodzi ciszej od 3.0d, a w 3.0d nierównomierne rozłożenie masy, ręce mi opadają

 

przeciez 4 cylindrowka z 16 zaworami jest cichsza na wolnych obrotach niz 6 cylindrowka 24 zaworowa - chlopie... zaslepiony mozesz byc gluchy do tego - to dramat?

 

 

O rozlozeniu masy chyba kazdy kto ma minimum wyobrazni specjalnie dyskutowac nie musi... silnik i skrzynia na przodzie a na tyle bak i most... pytanie dla mniej i bardziej insteligentnych - gdzie jest wiecej kilo?

 

Teraz ta "odczuciowosc"

Seria 530d ma chyba 500 momentu.... lzejsze exeo ma 446 (wierz mi ze potencjal jest na wiecej - tylko sprzeglo tego potencjalu juz nie ma).... policz sobie z proporcji gdzie w przeliczeniu na kilo auta jest wiecej

 

W "elytarnym" 3.0D bmw mialem okazje siedziec... bo stoi pod domem od roku.

Pozdrawiam,

Przemek

P.S,

quiza mam dla Ciebie Mlodzik18

nie chce mi sie szukac danych katalogowych po sieci dla e90 wiec wzialem po prostu dane salonowej 3ki

masa 320d 1495

masa 330d 1615

Pytanie: co daje 100kilo wiecej

a) blad w danych katalogowych

b) dodatkowe wyposazenie seryjne

c) glownie ciezszy silnik powodujacy wzrost wagi przodu auta przy niezmienionej wadze tylu

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
Poziomu halasu nie mierzyłem, ale 3.0d pracuje ciszej, a już na pewno przyjemniej.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Czytalem ten watek tylko do pewnego momentu, bo czesto temat schodzil na (DLA MNIE) malo znaczace szczegoliki.

 

Na codzien jezdze M57 z automatem N47 z manualem. Nie chce porownywac osiagow, bo w obu przypadkach ograniczeniem w jezdzie po dwukierunkowych drogach jest rozsadek, umiejetnosci i posiadanie pasazerow lub nie. Te czynniki maja znacznie wiekszy wplyw na czas dotarcia do pkt B niz ktory z tych silnikow ma auto, mimo ze roznica mocy ojest bardzo duza. Moc daje duza przyjemnosc.

 

Ale chodzi mi o cos innego. Wg mnie z punktu widzenia komfortu jazdy te samochody dzieli przepasc. To jakby zupelnie inna klasa aut. Lubie jezdzic i jednym i drugim, ale kultura pracy, halas, praca na wolnych obrotach, czy nawet sam moment zapalenia silnika tworzy ogromna roznice.

 

Obydwoma samochodami jezdze w podobny sposob i na normalnych drogach za miastem roznica w spalaniu jest pomijalna. W miescie roznica juz jest 3-4litry na 100km.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.