Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piękne e91 w tym artykule ale są raczej tańsze patenty aby osiągnąć moc 400+

Niestety w e91 jest te dodatkowe 120kg względem e90/e92 które robią sporą różnice w osiągach chociaż przy mocy 400+ to i tak będzie miazga. Nie wiem tylko czy nie musiałbyś się pożegnać z DPF wtedy

Kolega z którym spotkaliśmy się ostatnio pamiętasz ten od e92 M3 zainstalował u siebie AWRONA i nie gada mu po niemiecku, może skontaktuj się z nim to by ci powiedział jak uciszyć Szwaba :)

  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dzięki za info zadzwonię do firmy w sprawie awrona ,ostatnio trochę dużo mialem balastu(koło zapasowe ,90% paliwa), jeszcze trzeba by było spotkać sie kilka razy i potrenować zmianę biegów
Opublikowano
po ilu przejechanych kilometrach przy tem.-10 uzyskujecie temperaturę silnika 84 C bo wydaje mi się ze będzie termostat do wymiany
Opublikowano
po ilu przejechanych kilometrach przy tem.-10 uzyskujecie temperaturę silnika 84 C bo wydaje mi się ze będzie termostat do wymiany

Arek u mnie po przejechaniu 10 kilometrow mam 87 stopni.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
czyli mam termostat do wymiany ,wczoraj przejechałem 24 km i temperatura trzymała się 79C momentami 80C
Opublikowano
czyli mam termostat do wymiany ,wczoraj przejechałem 24 km i temperatura trzymała się 79C momentami 80C

To bardzo prawdopodobne, tylko u ciebie może być główny do wymiany a nie Egr bo u siebie masz inaczej rozwiązany termostat egr-u który jest już nie tak zawodny jak u mnie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Arek jak byś chciał powtórzyć to planujemy w najbliższym czasie spotkanie z 2 kolegami jeszcze :)

e91 335i 360KM

e92 335i 306KM

tylko trzeba poczekać pare dni aż się ociepli

Opublikowano
Szkoda że mam tak daleko do was :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
po ilu przejechanych kilometrach przy tem.-10 uzyskujecie temperaturę silnika 84 C bo wydaje mi się ze będzie termostat do wymiany

Arek ja dziś miałem po 11km przejechanych 88C

może jutro ten spocik ;)?

Opublikowano
bardzo chętnie ale mam walnięty termostat bo dzisiaj wyświetliło mi się ze mam podjechać do serwisu z dpf ,ze autko może być słabsze .wychodzi na to ze od października mam walnięty bo juz wtedy pisałem na forum o temperaturze .w czwartek wymieniam termostat główny i zobaczymy, jak by ktoś pomógł w wymuszeniu wypalenia dpf .
Opublikowano

Jak wymienisz termostat to temp ci skoczy na 87-90 i pojedź na autostrade kilkadziesiąt km najlepiej

Obserwuj temperature, powinna podskoczyć do 92-93stopni, jak dostanie temperatury to DPF sam ci się zacznie wypalać nawet coś koło 95-97stopni możesz mieć, ja tyle miałem podczas wypalania w poprzedniej 330d. Tak jest zdrowiej dla auta i skuteczniej niż podczas sztucznego wymuszenia wypalania

Daj znać jak już opanujesz sytuacje :)

Opublikowano

tyle że bez komputera to nie wiadomo kiedy się wypalanie zacznie i kiedy skończy i czy w ogóle się uaktywniło bo sama prędkość to nie wykładnik, co do prędkości to wystarczy +60 km/h nie trzeba grzać szybciej bo to i tak nic nie daje, faktem jest że wymuszone wypalanie nie ma pozytywnych opinii ale jak pisałem w Bmw wypalanie jest niemal nie wyczuwalne oraz nie generuje żadnych powiadomień więc nie dokończone nie przyniesie wiele pożytku :(

 

ps. pamiętaj by mieć pow. 1/4 paliwa w baku

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby nie marnować czasu i kilometrów to skocz z kolegą który podpiętym komputerem będzie Ci kasować błędy. Jak są jakieś to wypalanie się nie włączy anie przez wymuszenie ani "samoczynnie". Ja miałem dokładnie taki problem. Miałem dwa błędy DPF które blokowały proces wypalania. Co chwila kasowałem błędy aż przestały się pojawiać i wypalanie się rozpoczęło. Widać to najlepiej po temperaturze (93 stopni) i mniej więcej 1 litr więcej palił (2.0d).
Opublikowano
termostat główny dzisiaj wymieniony ,temperatura wskoczyła na 90C ale martwi mnie dpf i jeszcze miałem po drodze mały problem z otwieraniem sie zaworu od chłodzenia którego nie było można otworzyć ani zamknąć .teraz muszę pokombinować coś z dpf
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzisiaj byłem przebadać dpf ale po zmierzeniu wartości dpf wyszło ze jest masakrycznie zapchany ,wszystkie normy przekroczone przynajmniej 3 krotnie i wyżej

panowie z HYPERTECH przedstawili mi 3 opcje działania

1 usunac dpf

2 oddac dpf do regeneracji

3 kupic nowy (8720zł w serwisie bmw )

Mysle ze zostaje przy opcji 1 lub 2

Opublikowano
pamietaj że przyczyn zapchania dpf może być kilkanaście, najczęściej wina leży po stronie silnika tzn, ma jakieś nie domagania , kopci, termostaty , egr, itp. lepiej najpierw ustalić przyczynę jego zapchania a nie od razu go wycinać, ja nie mam już dpf i żałuję bo śmierdzi z rury strasznie a wcześniej nic zero smrodu zero dymku. Moja opinia jest taka by ustalić przyczynę , spróbować go uratować tj. wypalanie serwisowe a jak nie to regeneracja i na koniec ew. dopiero wyciąć, pozdrowienia
Opublikowano
dzisiaj byłem przebadać dpf ale po zmierzeniu wartości dpf wyszło ze jest masakrycznie zapchany ,wszystkie normy przekroczone przynajmniej 3 krotnie i wyżej

panowie z HYPERTECH przedstawili mi 3 opcje działania

1 usunac dpf

2 oddac dpf do regeneracji

3 kupic nowy (8720zł w serwisie bmw )

Mysle ze zostaje przy opcji 1 lub 2

 

2 :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
reanimuje, tylko zastanawia mnie jaki był powód ze się nie wypalał .termostat łapał 84 stopnie a do wypalania potrzebne jest 75 stop. tak jest napisane w instrukcji
Opublikowano

Arek dpf wypala się w praktyce powyżej 90 stopni- spytaj Mariusza jak jemu się wypala to ma coś koło 92-95stopni

Marina nie do końca jest jak piszesz bo po usunięciu samego DPF nie śmierdzi chyba że wywaliłeś jeszcze przy okazji inne elementy jak katalizatory czy grzebałeś przy EGR to wtedy tak

Co do dymka to na codzień go nie ma ,tylko jak da się w opór gaz do dechy to wtedy redukuje biegi i puszcza bączka ale nie jest to od razu lokomotywa

Opublikowano

Vaporr... :) http://www.nw.pwr.wroc.pl/~trawczynski/wyklady/Procesy_katalityczne_i_adsorpcyjne_CWICZENIA_lab_INSTRUKCJE/(_346wiczenie_12).pdf

 

najciekawsze to rozdzial ZAGROzENIA ZWIAZANE Z EMISJA SADZY...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
reanimuje, tylko zastanawia mnie jaki był powód ze się nie wypalał .termostat łapał 84 stopnie a do wypalania potrzebne jest 75 stop. tak jest napisane w instrukcji

Arek, to co napisane w instrukcji nie pokrywa się z rzeczywistością bo gdyby faktycznie procedura wypalania zaczynała się przy 75 stopniach to tak naprawdę taką temperaturę silnik osiąga z uszkodzonym termostatem EGR to po co wymieniać termostat skoro silnik 75 stopni osiągnie nawet z uszkodzonym, faktycznie by procedura wypalania się rozpoczeła musi silnik osiągnąć temperaturę roboczą czyli 87-90 stopni celsjusza w przeciwnym przypadku wypalanie nie nastąpi i filtr z biegiem czasu ulegnie zapchaniu :( Zresztą Jacek w swojej 335d miał zapchany DPF i wie jak mocno ograniczało to moc samochodu. Arek masz przypchany DPF to trzeba spróbować z DPF-em z 550d :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
tak myślałem o tym z 550d nawet rozmawiałem juz z Wojtkiem na temat lepszego programu z dpf
Opublikowano

A propo m550d to myślałem że lepiej się to odpycha 381KM, triturbo i szybka 8biegowa skrzynia a tu zwykłe starsze 335d po sofcie szybciej zamyka budzik. Do 200 też dostaje, widocznie masa w piątce zabija :D

Sam DPF z m550d natomiast to głupi pomysł nie jest tylko ile to kosztuje ;)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.