Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja nie znam tajemnicy ale biorac pod uwage ostatnie moje doswiadczenia z ostatnich tygodni z wydechami supersprint to z 290 poszlo wedlug mnie na okolo 315/320.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tutaj jest wykres z pierwszego pomiaru na hamowni z przed kilku miesięcy i ten z wczoraj

http://i.imgur.com/VFlwhK2.jpg

 

A tutaj z krótkim opisem (bez żadnego program po prostu seria z kilkoma gadżetami )

http://i.imgur.com/pC9FvaN.jpg

Opublikowano

Wow, piękny przyrost osiągnąłeś bez programu gratulacje :cool2:

ten wydech chyba jej najbardziej dał, wyjąłeś mu korek z dupy można by rzec i masz efekt chociaż koszt wydechu supersprint z tego co pisałeś jest straszny,w MG Motorsport sporo taniej a jakość też ok

Auto z potencjałem, ja na twoim miejscu zrobiłbym program, z tymi gratami myśle że 380-400 KM powinno wyjść, ja teraz z hybrydami kombinuje bo kolega ma ponad 400KM w swojej i jeździ nią dłuższy czas bezawaryjnie a hybryda daje konkret powera

Opublikowano (edytowane)
rozmawialem 3 tygodnie temu z perun turbo i turbo spec na temat hybryd ale odpuszczam temat. wczoraj kreator zaproponował mi chip bez dpf ale robiony przez (chyba Ivan) z profituning jak dobrze pamietam i powiedzieli ze do ok 400 KM ogarnie bez żadnych hybryd Edytowane przez arek11
Opublikowano

Ja mam właśnie w Kreatorze wgrany program od Ivana z Profituning i na seryjnych gratach jest 351KM ale mam problem z przepływkami bo powinno być więcej KM wg właściciela Kreatora

U ciebie wyszedł przyrost 43KM po wymianie IC,wydechu,wkładki K&N więc jakby te informacje zebrać do kupy to myśle że 390-400KM jest u ciebie możliwe z tym programem co siedzi u mnie na seryjnych turbinach

A hybrydowe turbiny odpuszczasz ze względu na cene i to że z tydzień trzeba bez auta żyć czy z innego powodu? Orientowałem się w Perunie i nie jest to strasznie drogie

Opublikowano
wytłumaczyli mi ze do jazdy na codzień niema sensu ,lepiej będzie zrobić dobry program i to wystarczy . ja chciałem przerobić tylko duże turbo a małe zostawić,koszta związane z przeróbkami są do przyjęcia .pisałem do kilku firm odnośnie moich planów co do auta ale odpowiedzi które otrzymywałem dały mi trochę do myślenia i ukierunkowały co dalej chce zrobić z samochodem .mój pomysł był taki żeby zostawić dpf a z auta uzyskać ok 390 km .informacje o takiej przeróbce znalazłem na forum zagranicznym tam auto osiągnęło coś ok 391km i 700nm (nie pamietam dokładnie )
Opublikowano
mój pomysł był taki żeby zostawić dpf a z auta uzyskać ok 390 km

 

:cool2: i to jest klasa ! miec mocne auto i nie truc wszystkich dookola sadza.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Niby tak ale mieć dobrze zrobione auto i ta świadomość że masz 4xx z przodu to jest wg mnie coś extra. Mało jest 335d z mocą +-400KM, ten znajomy co ma 405KM w swojej e92 jedzie równo z m3 e92 seria także to jest kolejny kuszący argument przemawiający za :roll:

Ale skoro ty bez programu masz 332 a u mnie z programem z profituning był przyrost ponad 60KM to masz spore szanse dobić do tych 400, tym bardziej z nowym kolektorem ;)

 

podesłałbyś na PW info ile kosztował twój IC i skąd go zamawiałeś bo też planuje to ogarnąć

Opublikowano
ja tam wole miec troche mniej koni i nie miec raka jak bede mial 50 lat bo jezdze bez DPFA i lykam najbardziej rakotworcza substancje na swiecie po pierwiastkach promieniotworczych. :mrgreen: :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dobra dobra, przytka ci się kiedyś DPF w dieslu i wydasz pare tys na naprawy tego ustrojstwa to pogadamy :)

A myślisz że jak jeździsz benzyną albo dieslem z DPFem to nie łykasz tych substancji ? Ponad połowa aut na naszych pięknych PL drogach to stare klekoty, które kłęby syfu wyrzucają na jadącego ciebie zgodnie z normami ekologii :roll: jakoś wcześniej w autach nie było DPF i ludzie nie padali nagminnie na raka.

Co do kopcenia to powiem ci że normalnie na codzien jest 0 dymu dopiero jak depnie się do końca to bąka puszcza, ale jak masz możliwość nie usuwać DPF to nie rób tego, u mnie się przytykał bo był b.mało jeżdżony przez ostatnie 2 lata i krótkie odcinki głównie

Opublikowano
Dobra dobra, przytka ci się kiedyś DPF w dieslu i wydasz pare tys na naprawy tego ustrojstwa to pogadamy :)

A myślisz że jak jeździsz benzyną albo dieslem z DPFem to nie łykasz tych substancji ? Ponad połowa aut na naszych pięknych PL drogach to stare klekoty, które kłęby syfu wyrzucają na jadącego ciebie zgodnie z normami ekologii :roll: jakoś wcześniej w autach nie było DPF i ludzie nie padali nagminnie na raka.

Dokładnie ;) można mieć DPF i być "green" ale jak jedziesz za 200 letnim Autosanem to co ci po tym filtrze...

Kolego Rivasi, nie wiem gdzie się głównie poruszasz ale nawet jak śmigasz hybrydą np. po Krakowie to samo powietrze wiesz jakie jest :D

Opublikowano
Byłem w Krakowie kilka dni temu, jedno wiem na pewno, jeżeli będę KIEDYKOLWIEK chciał tam jechać jeszcze raz, to oprócz apteczki wrzucę też maskę przeciwgazową. Brak słów.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Dobra dobra, przytka ci się kiedyś DPF w dieslu i wydasz pare tys na naprawy tego ustrojstwa to pogadamy :)

A myślisz że jak jeździsz benzyną albo dieslem z DPFem to nie łykasz tych substancji ? Ponad połowa aut na naszych pięknych PL drogach to stare klekoty, które kłęby syfu wyrzucają na jadącego ciebie zgodnie z normami ekologii :roll: jakoś wcześniej w autach nie było DPF i ludzie nie padali nagminnie na raka.

Co do kopcenia to powiem ci że normalnie na codzien jest 0 dymu dopiero jak depnie się do końca to bąka puszcza, ale jak masz możliwość nie usuwać DPF to nie rób tego, u mnie się przytykał bo był b.mało jeżdżony przez ostatnie 2 lata i krótkie odcinki głównie

 

Vapor to jest tak zwana kwestia stężenia sadzy w powietrzu a wiec czym mniej jest ludzi ktorzy wycinaja dpfy tym te stezenie jest mniejsze. JAko kierowca auta bez dpfu to dodatkowo kwestia ze lykasz to bezposrednio. I tak wczesniej tez padali na raka zreszta dlatego zaczeto robic badania, najpierw w stanach, gdzie weszly specjalne uklady recyklingu spalin do maszyn gorniczych przy odwiertach otwartych bo zauwazono ze ta grupa zawodowa miala 36 krotne wieksze zachorowanie na raka pluc niz inne i znaleziono przyczyne... absurdalne ilosci sadzy z maszyn kopiacych i pojazdow uzytkowych ktore byly uzywane. i tak wydalbym pare tysiecy (dokladnie 2) aby wyczyscic filtr dpf tak jak wymienilem swoje katy a nie ucialem ich.

 

Kolego Rivasi, nie wiem gdzie się głównie poruszasz ale nawet jak śmigasz hybrydą np. po Krakowie to samo powietrze wiesz jakie jest :D

 

masz racje dlatego ucieklem z Krakowa, no bo chyba nie myslisz ze z wyboru mieszkam w Wawie :norty: to jednak jedno z brzydszych miast w kraju... jak by krakow nie byl przytkany sadza z kominow i aut to bym nie zmienial.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
wczoraj z Mariuszem mieliśmy okazję prześledzenia na hamowni wyników jakie zostały osiągnięte przez moje bmw 335d ,pomimo ze inna hamownia pokazała 332,8 km i 683nm to na miejscu w DYNOSOFCIE seria wyszła 290km i 591nm .zastanawia mnie jak to się stało ze zginęło 40km w 2 tygodnie .
Opublikowano
wczoraj z Mariuszem mieliśmy okazję prześledzenia na hamowni wyników jakie zostały osiągnięte przez moje bmw 335d ,pomimo ze inna hamownia pokazała 332,8 km i 683nm to na miejscu w DYNOSOFCIE seria wyszła 290km i 591nm .zastanawia mnie jak to się stało ze zginęło 40km w 2 tygodnie .

Z tymi hamowaniami to różnie bywa podobno ;) :arrow: http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?f=9&t=9066

Opublikowano

Arek ja tego nie rozumiem właśnie co u ciebie sie stało, gadałem z Mariuszem. Przeciez masz zrobiony porządny wydech, intercooler i jak seria pokazała ci przed tymi zmianami 290KM to jak to możliwe że po tych przeróbkach nadal jest 290KM ??? Wynika z tego że ten pomiar 332KM był z czapy

Z tego co widze to prawie każda hamownia przekłamuje i mało tego jeden tuner obsmarowuje innego żeby sobie klientów zagarnąć, przykre to

Nie chwaliłeś się że masz 365KM :wink: ,wrażenia z jazdy chyba na duży plus co ?

Opublikowano

mam chwile czasu wiec wrzucam ostatni wykres z hamowni

http://i.imgur.com/EBlMY0f.jpg

a tutaj z innej hamowni z tymi gratam

ihttp://i.imgur.com/VFlwhK2.jpg

chciałbym podziękować Mariuszowi i jego żonie za milo spędzony czas pomimo paru przygód po drodze ,mam nadzieje ze kolejne spotkanie będzie normalne bez żadnego stresu i wszystkie zaplanowane prace wyjdą jak należy .A co do wykresów z hamowni ALIGATOR zdjął troszkę z nm kosztem skrzyni ,mógł podnieść moc jeszcze ok 10 km ale mi nie zależało .co do auta to jestem mile zaszkodzony jak idzie od 80km/h do 220km/h bo mialem okazje ścigać się z porsche na auto banie

Poza tym wyszły mi duże ciśnienia na dpf dla tego nie szliśmy dalej z programem

Opublikowano

To ja Panowie mam inny problem, skorzystam z okazji że omawiacie temat hamowni. Byłem niedawno na hamowni w Poznaniu - Geco Cars - i wyszło na to że z moich "fabrycznych" 163 koni zostało raptem 141 :shock: . Ciekawe jest to że ustawiając się z 177 KM i 184 KM nie było tak kolosalnej różnicy na finishu jak wynikałoby z różnicy 30 czy 40 koni. Jakieś pomysły ? :mad2: Poniżej wykres:

 

http://i63.tinypic.com/fv9q2s.jpg

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Tak, pomiary z GEKO są baaardzo niewiarygodne.

 

Dla przykładu mój widelec wypluł tam 153 KM z seryjnych 220. Przerażony pojechałem na drugą hanownie - wynik: 201 KM. Nie przejmowałbym sie zbytnio, tylko jechał do Tune Force na pomiary.

Opublikowano
Umówiłem się dzisiaj na najbliższy termin, czyli... 23 grudnia :P . Mam nadzieje że wynik będzie bardziej rzetelny od tego z Geco.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
To ja Panowie mam inny problem, skorzystam z okazji że omawiacie temat hamowni. Byłem niedawno na hamowni w Poznaniu - Geco Cars - i wyszło na to że z moich "fabrycznych" 163 koni zostało raptem 141 :shock: . Ciekawe jest to że ustawiając się z 177 KM i 184 KM nie było tak kolosalnej różnicy na finishu jak wynikałoby z różnicy 30 czy 40 koni. Jakieś pomysły ? :mad2: Poniżej wykres:

 

http://i63.tinypic.com/fv9q2s.jpg

 

Hamownie trzeba jak kazdy przyzad pomiarowy kalibrowac co powien czas i bardzo ale to bardzo malo firm tuningowych to robi regularnie i dlatego takie waly wychodza.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

wczoraj miałem okazje trochę potestować autko na lotnisku i wyszło tak

0-100 6,5s

0-200 19s

tak wychodziło w większości przejazdów (na zimówkach 17x50x205)

najlepszy czas jak do tej pory to

0-100 5,7s

0-200 17s

Wrażenia po programie

autko jam by mniej paliło (komputer 8,4l ,sprawdzone po przejechanych kilometrach i tankowaniu)

moc odczuwalna w przyspieszeniu od ok 80 km/h

Opublikowano

było dzwonić to byśmy coś nagrali i sprawdzili nasze bety ;)

wyniki RL mam podobne, best z piętnastu prób 100-200 11,0s a najgorszy 12,2 ,zwykle coś koło 11,7

335d przed i po programie to 2 zupełnie inne auta, ciekawe jak przyjemnie będzie to jeździć po przekroczeniu 400KM

Opublikowano
czekam na mody dotyczące 400 KM ,ja na razie mam w głowie kilka modów ale to musi poczekać kilka miesięcy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

po ostatnim wpierdzielu od kolegi Jacka szukając różnych sposobów zwiększania mocy znalazłem ciekawy materiał http://superauto24.se.pl/nowosci/diesel-z-piekla-rodem-850-nm-w-bmw-serii-3_731561.html

a tu filmik https://www.youtube.com/watch?v=yhv1f_qrUlM

0-200 w 15s

koszta związane z zakupem silnika 50d i innych gratów to ok 30-50tys i jeszcze nie ma pewności czy będzie ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.