Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Millers sprzedaje xf 5w40 nawet do silnika z dpf.


Nie wiem jaka byla temperatura cieczy ani oleju, ale napewno byla wysoka-trasa Gdansk-Kwidzyn(ok100km autostrada w nocy za a8 4.2) caly odcinek 200-240 i na koniec 260. Bylo czuc, ze silnik juz ladnie sie grzeje, bo po trasie zatrzymalem sie na swiatlach, to mialem lekkie drgania, wiec pewnie wplynelo to na wal, panewki. 5km spokonej jazdy i wszystko w normie. Zatem przydalaby sie wieksza chlodnica wody albo dodatkowa+dodatkowa oleju, podobnie jak w skrzyni.

Dzis zmieniany olej w 6hp i przy ori przelocie 150tys byl doslownie czarny. Wymiana na czas i w tej chwili zmiana wyczuwalnie plynniejsza, wiec polecam jak najbardziej


Przy pomodzonych silnikach niestety wszystko trzeba przerabiac, czy to heble czy chlodzenie na rozne systemy, bo serujne jest b=zbyt slabe, a wiele osob o tym zapomina

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Millers bardziej chroni silnik przy podniesionych mocach, zawsze stosowałem różne powłoki ochronne na silnik (Archoil 9200/9300) .Cały czas wymieniam olej co10 tyś i przy prawie 410 koniach chciałbym żeby silnik był zdrowy i jeszcze trochę posłużył .Poza tym AWROM pokazuje mi temperatury , jak jadę niemiecką autostradą powyżej 200 km/h to olej ma ok 97 -103 C .Silniki w 335 d są wrażliwe na przegrzania i często idą panewki .
Opublikowano
Jak to wyglada w n57 wiesz moze? Mowisz, ze millers do porobionych silnikow dobry? Fakt, ze tylko na takim latam, ale myslalem, zeby przejsc na mobil 1 esp, ale sporo osob lata juz na millersie i jak widze nie ma problemow
Opublikowano
Rozmawiałem z kilkoma osobami co mają porobione auta na ponad 400 km i używają tego oleju.Kolega ma sportowego SEATA i powiedział że przechodzi na MILLERSA nie tracąc gwarancji .Każdy używa innego oleju ,ale coraz więcej osób którzy mają mocne auta i dbają o silnik wymieniają MIllersa co 6000 tyś .Auta użytkowane na codzień i weekendowo jazda po torze .
Opublikowano

Dlatego u mnie silnik dobrze pracuje oraz nie ma zadnych problemow. Uzywam millersa chyba od 5-ciu lat, 3 razy lejac tylko valvoline, petronas i znowu wrocilem do millersa

Nie wiem na ile tez nono tam dziala, bo zawera sporo dodatkow, ktore moga blokowac dpf, ale wiekszosc lata bez niego

Jak dla mnie seria xf tego oleju jest naprawde dobra, bo olej jest chyba dosc 'gruby' jak na swoje parametry


Ja robie wymiane 3 razy w roku, a nie latam po torze, czyli co 8-9 tys w zaleznosci czy robie wiecej czy mniej trasy

Z reszta po testach w Blackstone, ten olej nie wytrzyma wiecej niz wlasnie te 8-9tys

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mialem pytac jak zhp stage 3 sie sprawuje i ile zrobiles na tym programie? Nie ma sluzgania na D po ostrym katowaniu? Niektorym sie zdarza. Latam na stg2, ale mysle czy 3 nie whrac
Opublikowano (edytowane)
Wystarczy poczytać wątek na forum i tam są zdj.Ceny nie podałem bo może trafi się ktoś chętny kto doceni moja pracę i się dogadamy . Edytowane przez arek11
Opublikowano

dla tych co nie widzieli zdj ani tu ani w galerii :D

strona 3,7 ,16,17 itd

 

a teraz kilka aktualnych fotek tak na szybko

http://i.imgur.com/Hxx4dr1.jpg

http://i.imgur.com/79B4YAt.jpg

http://i.imgur.com/oZnI0ev.jpg

http://i.imgur.com/jwJrpXH.jpg

http://i.imgur.com/YkiF4G0.jpg

http://i.imgur.com/XzZ6DhT.jpg

 

kilka kolejnych fotek które zniknęły z forum

kilka zaległych fotek tego co się działo

http://i.imgur.com/lanRX7i.jpg

http://i.imgur.com/uQ6jubf.jpg

http://i.imgur.com/cznTR9G.jpg

http://i.imgur.com/mj7t4A3.jpg

http://i.imgur.com/MYCDUlI.jpg

http://i.imgur.com/eO6z70h.jpg

http://i.imgur.com/DUiQl6I.jpg

Opublikowano
Mialem pytac jak zhp stage 3 sie sprawuje i ile zrobiles na tym programie? Nie ma sluzgania na D po ostrym katowaniu? Niektorym sie zdarza. Latam na stg2, ale mysle czy 3 nie whrac

 

Ogólnie jestem zadowolony z zhp stage 3 ale zrobiłem regenerację całej skrzyni .Na programie zrobiłem już ponad 10 tyś (musiałbym sprawdzić po wpisach na forum).Raczej nie katuję auta ,jedynie co mnie drażni to brak automatycznej zmiany biegu na M ( idzie do czerwonego pola ).Obecnie mam drugie auto i BMW jeździ żona .Zauważyłem że na D automat zmienia bieg przy 2000-2500obr/min ,jak ja jeździłem to mi automat zmieniał bieg przy 1600 obr/min.Na razie nie ma żadnego szarpania itd chyba że jadę na S w mieście gdzie są korki .Jeszcze nie miałem okazji sprawdzić czasów na 400m i porównać czy program coś dał .

Opublikowano

Ja mysle nad stg3, ale jak narazie nie jest zle, bo porawa jest na duzy plus. Nawet D nie jest mulowate i wlasnie sie obawiam braku zmiany w M, bo odziwo lopatki nie zawsze reaguja. Widzialem jak w 8hp tuner przerabial lopatki i programowal, bo tam tez czasem nie zalapuja. Czyzby jakas wada oprogramowania?


Ja tylko mialem olej z miska. Mialem chyba brac ta alu miske od Ciebie, ale u mnie jest inna i jak zobaczylem ze u mnie jest malo miejsca do oslony to odpuscilem, bo byl ja rozwalil. W 335d jest chyba inczej to rozwiazane, bo u mnie jest praktycznie ok 3cm do oslony i te zeberka nie wejda


Fakt, ze na stg2 tez lekko poszarpuje, ale na M, tylko to jest nawet ciekawe


Mi zalezy na troche szybszej zmianie biegow, ale nie wiem czy jest sens, skoro jest dobrze

Opublikowano
Jak jest dobrze to po co chcesz poprawiac ;) nie będzie kolosalnej różnicy miedzy stg 2 i 3 skrzyni a koszta nie są małe
Opublikowano
Jak jest dobrze to po co chcesz poprawiac ;) nie będzie kolosalnej różnicy miedzy stg 2 i 3 skrzyni a koszta nie są małe

 


Pytalem u kilku tunerow i nawet w xhp pisali, ze jest roznica

Co do kosztow, to mam na probe stg2 i tuner bez doplaty wgra mi stg1 albo stg3 jesli 2 mi nie przypadnie do gustu. Tak powinno sie traktowac klienta dlatego o tym mysle


 

gdzieś na zdj było ze wycinałem dziurę w osłonie pod nową miskę

 

Czyli jednak trzeba przerabiac. Nie zachaczyles nigdy, bo glebe mamy spora i raz wydechem o krotki prog zachaczylem



Nie ma zdjec niestety, wszystkie pokazuja tylko ikonki

Opublikowano

Tutaj masz kilka fotek ,jeszcze bez plastikowej osłony .Na zagranicznym forum jeden forumowicz skrócił te żeberka do 1 cm

ICGxLXw.jpg

MKapxDf.jpg

6VoFUgH.jpg


Na razie nie zahaczyłem miską o nic ale bardzo uważam jak przejeżdżam . Zawieszenie KW3 jest ustawione bardzo wysoko .

Opublikowano

Przeszukujac fora, znalazlem info odnosnie przebudowy 335i ze skrzynia 6hp26z czyli 28. Przewinela sie informacje, ze mozna zaadotowac miske z x5/x6M, ktora jest alu, za 653zl, a nie za 4750zl


https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/oil-pan/24117588752/



Vapor Ty chyba za dlugo nie mozesz wytrzymac z jednym samochodem?

Jak lata sie 340i? Niedlugo wyjdzie xhp do 8hp, wiec ciekawe jak to bedzie latac po takim programie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.