Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Było kilka zapytań i jeden telefon ale jak usłyszałem ..... to za ile tak na poważnie to się rozłączyłem .Ludzie zwariowali za 80 tyś to może by pan kupił
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie są egzemplarze dla "Januszy". Widzi taki jeden z drugim, że na alegro e91 idzie kupić za 20 000zl z przebiegiem poniżej magicznych 200 000 i to jest dla niego punkt odniesienia... Druga sprawa, że od lat jest na rynku seria F, niebawem G i na nasze E9X trudniej będzie znaleźć kupca, który doceni stan auta i doposażenie.
Opublikowano

Kilka fotek z wymiany tarcz i klocków ,po sprawdzeniu dziennika na forum wychodzi ze przy wymianie oleju 20.06.2016r przy 182410 km przebiegu montowałem hamulce performance (obecny przebieg 259216 km).Tarcze przód wytrzymały 76 tyś i 2 lata użytkowania .

a1mYtXu.jpg

25CD2xq.jpg

78iA8XW.jpg

AzscjdV.jpg

pzLljkc.jpg

lMw3JpX.jpg

Opublikowano

Za szybko sie zjechaly jak na tarcze za grube tysiaki


U mnie 2 lata i dalej trzymaja, ale ja mam gladkie 340mm i seryjne klocki z m135i. Performance sa chyba bardziej twarde i zjadaja tarcze. Cos na podobe m3/m4 material zapewne

Opublikowano

Ja mialem 74tys na zwyklych tarczach, a to wydajniejszy zestaw

Chyba wlasnie ostro bylo latane, bo seryjne 335 w e92 wytrzymuja ok 150tys

Moze to wina klockow?

Opublikowano
no nie powiem było kilka hamowań z 200 km/h na niemieckiej auto banie
Opublikowano

A Ty nie miales czasem wagnera? Btw. co IC ma do temp wody ?:)


PS. optymalna temp naszych silnikow to 89-92* teraz temp. zewnetrzne przekraczaja 30* wiec nie ma sie chyba co dziwic ze dobije Ci przy bucie taka temp. Ewentualnie mozesz pomyslec o wydajniejzym wentylatorze albo sprawdzic czy czasem nie masz bledow na kompie zwiazanych z nieprawidlowa praca wentylatora. Ja u siebie mialem np. "41F2 Aktywacja wentylator elektryczny - nieciągły" okazalo sie ze mialem przetarte kabelki.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Mi jak sie grzeje, to wlaczam sobie klime na 3 kreski w klimatroniku i zaczyna wiatrak chlodzic nawet jak jest pozniej 90 stopni. Sprawdzone w korku przez pol godziny. Temperatura nie przekroczyla nigdy 98 stopni. Moze masz uklad zapowietrzony, dlatego tak sie dzieje albo plyn do zmiany? Na torze moze sie zagotowac, ale na drodze, nawet przy 30 stopniach nie powinno byc wiecej niz 100. Moze lepiej pomyslec nad chlodnica oleju? Ile olej osiaga przy takim butowaniu?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100 stopni to nie dramat, płyn jest pod ciśnieniem.
3A0jS9b.png
Opublikowano
ja bym egr wywalił w miejscu przylaczenia chlodniczki ege wstawiłbym mniejsza chlodnice w nadkolu i po temacie ;) ewentualnie wieksza chlodnica glowna. ostatnio byl kolega u mnie 123d i mial wielka chlodnice... wygladało prawie jak fabryka :) tylko wieksze
Opublikowano
Mi jak sie grzeje, to wlaczam sobie klime na 3 kreski w klimatroniku i zaczyna wiatrak chlodzic nawet jak jest pozniej 90 stopni. Sprawdzone w korku przez pol godziny. Temperatura nie przekroczyla nigdy 98 stopni. Moze masz uklad zapowietrzony, dlatego tak sie dzieje albo plyn do zmiany? Na torze moze sie zagotowac, ale na drodze, nawet przy 30 stopniach nie powinno byc wiecej niz 100. Moze lepiej pomyslec nad chlodnica oleju? Ile olej osiaga przy takim butowaniu?



 

Kolejny wyjazd do German ,a tu kilka wyników

JNW9JNj.jpg

a tutaj widać jak bardzo przydaje się AWRON ,chwila przyjemności a temp.wody podskoczyła do 106 C

cglQ95v.jpg




Tutaj masz 2 przykładowe pomiary temp.

Na 1 zdj widać niższe temperatury ale jazda jest szybsza (na tempomacie )

Na 2 zdj widać temp 106 C ,kilka razy hamowałem i przyspieszałem .Goniłem się na autobanie z M5 i przyspieszaliśmy od 120 km/h w górę

Opublikowano
ja bym egr wywalił w miejscu przylaczenia chlodniczki ege wstawiłbym mniejsza chlodnice w nadkolu i po temacie ;) ewentualnie wieksza chlodnica glowna. ostatnio byl kolega u mnie 123d i mial wielka chlodnice... wygladało prawie jak fabryka :) tylko wieksze

 

jeżeli masz kontakt z tym kolegą to zapytaj o chłodnicę ,namiary na firmę


tutaj znalazłem dodatkową chłodniczkę i wydajniejszy wiatrak

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/auxilary-radiator/17007805138/

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/engine-cooling-fan/17428508253/

Opublikowano
ja bym egr wywalił w miejscu przylaczenia chlodniczki ege wstawiłbym mniejsza chlodnice w nadkolu i po temacie ;) ewentualnie wieksza chlodnica glowna. ostatnio byl kolega u mnie 123d i mial wielka chlodnice... wygladało prawie jak fabryka :) tylko wieksze

 

jeżeli masz kontakt z tym kolegą to zapytaj o chłodnicę ,namiary na firmę


tutaj znalazłem dodatkową chłodniczkę i wydajniejszy wiatrak

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/auxilary-radiator/17007805138/

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/engine-cooling-fan/17428508253/

 

Cześć kolego jak chcesz namiary na chłodnice alu 42mm dość wydajna to pisz na PW. Mam takie dwie zamontowane w 118d 123d i jedną zamontowaną w 335i

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Nie bierz tej chlodnicy direnza. Czytalem juz kilka razy, ze to chinski produkt, ktory dobrze wyglada, ale slabo dziala i sa problemy z podlaczeniem. Jest kilka tematow na necie oraz na youtubie. Tak samo bylo jak chcialem cooler kupic, koles mi odradzal(moc byla nizsza niz na seryjnym 335d). Kupil wagnera, ktory o wiele lepiej chlodzil i mial lepszy przeplyw
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam podobny problem z temperaturą e92 335d. Czy znalazł Pan jakieś rozwiązanie ? Czy montaż dodatkowej chłodnicy pomógł i obniżył temp. U mnie generalnie po zabawie temperatury koło 107 ale jak pocisnę to nawet do 115 potem spada na 98- 97. Mama zamontowanego Wagnera . Jak to wygląda u Pana z tymi temperaturami. Myślałem o zamontowaniu dodatkowej chłodnicy oleju, czy może jest inne rozwiązanie wydajniejsza chłodnica wody + większy wentylator.
Opublikowano

Jest kilka sposobów na zmniejszenie temperatury

1 płyn EVAN Shttps://www.petrostar.pl/plyny/plyny-chlodnicze/evans/evans-power-cool-plyn-chlodniczy-bezwodny-5l,p1926462215

2 płyn EXTRACOOL temperatura spada do 10 c

3 wydajniejsza chłodnica (trzeba dopasować do 335d)

4 wymienić wymiennik ciepła

5 wydajniejszy wiatrak https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/engine-cooling-fan/17428508253/ Jeżeli jest dpf to możemy zastosować tylko płyn EVANS który nie obniża temperatury jak EXTRACOOL ,wentylator oryginalny jest mocny 600 Watt .Wentylator działa na 100% od 97 C, może można zmienić program żeby wentylator działał na 100% od 94 C

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wychodzi na to ze w USA bmw 335d ma dodatkową chłodnice

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/diagramy/7805138-chlodnica-dodatkowa/i51054

 

Ale jaja, to faktycznie dodatkowa chłodnica wody, mam to przed prawym kołem. Myślałem że to chłodnica oleju tak jak jest w 335i i że wszystkie 335 ją mają.


Generalnie muszę Ci przyznać rację, zwłaszcza przy takich temperaturach jak teraz i jeździe autostradowej ten silnik grzeje się jak głupi, a co lepsze to temperatura po zatrzymaniu potrafi jeszcze wzrosnąć o dobre 4-5 stopni. Niby temperatury wody (u mnie bez modów do 95 st.) i oleju są w normie, ale pod maską jest jak w piecu hutniczym i na pewno wpływa to na osprzęt, blok i głowicę.


Też zastanowię się jak to można poprawić, sprawdzałeś czy da się przeprogramować wentylator? Niby steruje nim ECU... Do tego wg. mnie przydałoby się dochłodzenie wentylatorem nawet po wyłączeniu zapłonu, Audi to mają nawet w 2.0 TDI.

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.