Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

przetestowane f80 m3

260 km/h pali ile tylko może (bak starcza na ok 200 km) max 305 km/h

prędkości 140 do 160 km/h na tempomacie 12,3l

po mieście raczej nie było mniej niż 13-15l

po rozmowach z właścicielem f80 m3 i f 80 m3 competition stwierdziłem że nie stać mnie na paliwo

mój 410 konny diesel przy jeździe takiej jak f80 m3 spaliła mi 10,3 l.właściciel f80 był w lekkim szoku jak to idzie i ile pali

Opublikowano

Tutaj dosc ciekawy test spalania:

 

Jesli f80 robi 13-15l po miescie to i tak super ja po krk nie moge zejsc mniej niz 12/13l ;) Co do reszty wynikow to fakt troszke boli... zwlaszcza ze takim autem nie jest sie w stanie jechac emerycko :norty:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Ja po mieście mam 9,5l a w trasie 140 km/h to zawsze poniżej 9l.Wiem jedno że jadąc trasą dokładnie 480 km ja dojechałem do celu a F80 musiało zatankować (160 -200 cała trasa niemiecka autobana). Po dojechaniu do celu okazało się ze w f80 jest paliwa na 50 km u mnie coś podobnego( chyba 70 km).Przy 25 tyś rocznie oszczędności za same paliwo to .......
Opublikowano
ale ta f80 co by nie mówić pali wyraźnie mniej niż m3 V8 e92 , a prawdziwym kotem w tej kategorii jest m5 e60 żeby dojechać z wawy do gdańska dynamicznie to ze 2 baki pewnie :D za to wrażenia z jazdy ...
Opublikowano

2 znajomym 335i paliło +-13,5l w mieszanym a jeździli dużo po mieście

obstawiam u mnie +-12l w mieszanym bo nie stoje w korkach a 80-90% to trasy

auta nie robie na 500+ tylko w planie jest 470 na seryjnych turbinach FBO

zobaczymy jak założenia mają się do rzeczywistości już niedługo :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem olej i wszystkie filtry

8HpQxze.jpg

tutaj wymieniałem olej 28 kwietnia

wczoraj wymieniłem olej przy 213499 licznikowe/swap 47849 po przejechaniu ok 3 tys km.

wymiana oleju w silniku na 221205 licznikowe/swap 55555 po przejechaniu 7706 km

235680 licznikowe/swap 70030 po przejechaniu 14 475 km

a tu dzisiejszy stan

bjrGh5w.jpg

Ponieważ nie miałem możliwości wymiany oleju na 10 tyś wymieniłem go dzisiaj

Pomiary spalania i prędkości podczas drogi do Hamburga

Dr8OwZ7.jpg

po przejechaniu 460 km na tempomacie 200 km/h zatankowałem 54 l

twErdrf.jpg

ten sam dystans 460 km/h tylko jazda do domu i prędkość na tempomacie 180 km/h 49 l

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Program skrzyni XHP FLASHTOOL

OTS Maps will of course have different setups, depending on the vehicle, but in general they will share the following features:

Stage 1 Setup:

Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty, yet economy style driving

Optimized Shift Strategy for up/downhill driving

Optimized Warmup Behaviour

Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear

Lowered minimum RPM limit manual mode

Adapted Torque Limits for Tuned engines

Kickdown delete in Manual Mode

Start in 1st Gear in Manual Mode

Gear Display in Dash in D/S/M Modes

6HP21 TQ Limits: 413 ftlb (560 Nm), 6HP28 TQ Limits: 626 ftlb (850 Nm)

Stage 2 Setup:

Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations

25% faster, firmer, sportier upshifts in D/S/M mode

Faster paddle response time

Optimized Shift Strategy for up/downhill driving

Optimized Warmup Behaviour

Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear

Raised Torque Limits for Tuned engines

Kickdown delete in D & Manual Mode

Start in 1st Gear in Manual Mode

Gear Display in Dash in D/S/M Modes

6HP21 TQ Limits: 479 ftlb (650 Nm), 6HP28 TQ Limits: 737 ftlb (1000 Nm)

Stage 3 setup:

Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations

25% faster shifts in D mode

50% faster & very firm upshifts in S/M Mode

Instant paddle response time

Removed Rev - Limiters in M (True Manual Mode)

Race-like rev-match Downshifts (Throttle Blip) first time ever on Diesel BMWs

Optimized Shift Strategy for up/downhill driving

Optimized Warmup Behaviour

Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear

Lowered minimum RPM limit manual mode (5/6th gear)

Adapted Torque Limits for Tuned engines

Kickdown delete in D & Manual Mode

Gear Display in Dash in D/S/M Modes"

6HP21 TQ Limits: removed, 6HP28 TQ Limits: removed

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Daj wideo ze stage 3 w xhp. Da sie jeździć na tym na codzień? BO sie zastanawiam właśnie nad wrzuceniem, i wykupieniem całego pakietu bo sie chyba najbardziej opłaca. Masz hybrydy ? czy seryjne turbo ?
Opublikowano
Daje rade do jazdy na codzień ,na d/sd zaczyna od 1 biegu, tylko na manual startuje z 2 biegu .Tak mam hybrydy 409 koni i 740 nm
Opublikowano
Moja w serii tez na d zaczyna z pierwszego. Czemu zostajesz tylko przy 400? W serii 6hp28 zmiana biegu trwa 250ms z tego co gdzies czytałem a xhp przyspiesza to o 50% czyli daje nam 166ms. Faktycznie czuć ta różnice?
Opublikowano
Zostaje przy tej mocy ponieważ przy 450 -500 auto jest narażone na częste wizyty w serwisie ,a 400 i lekko ponad daje większą gwarancje żywotności silnika (potwierdzone).Jeżeli chodzi o program skrzyni faktyczne czuć różnicę a w trybie M jak nie przerzucisz biegu to automat za ciebie nie zmieni .Poza tym w trybie M startuje od 2 biegu a nie jak w trybie D/SD z 1 ,nie szarpie biegami .W trybie D przy 80 km/h wrzuca 6 bieg i jest mega oszczędny .
Opublikowano
Nie sprawdzałem ze startu ale czuć ze sam start jest inny,jeżeli chodzi o czasy zmiany biegów to rzeczywiście są szybsze .Jeżeli chodzi o program do 335d to STAGE jest 4 a poza tym są jeszcze jakieś STAGE hybrydy ogólnie jak wgrywałem to było coś ok 10 STAGE .Tak naprawdę to jeżeli chodzi o skrzynię to cały tuning wychodzi + - ok 15 tyś, i wtedy czuć różnice i można kręcić do ponad 1000 NM . Ja mojej jeszcze nie skończyłem ale nie zamierzam wariować z mocami i momentem .
Opublikowano

Dzisiaj przyszła pora na wymianę oleju

 

wczoraj wymieniłem olej przy 213499 licznikowe/swap 47849 po przejechaniu ok 3 tys km.

wymiana oleju w silniku na 221205 licznikowe/swap 55555 po przejechaniu 7706 km

235680 licznikowe/swap 70030 po przejechaniu 14 475 km

a tutaj dzisiejsza wymiana 04.01.2018 przy przebiegu 246150 km licznikowe /swap 80.500 km po przejechaniu 10.470 km

CqtEUkW.jpg

R35berE.jpg

Opublikowano (edytowane)
No i po kilku latach wspaniałej jazdy nadszedł czas na zmiany Edytowane przez arek11
Opublikowano
:cool2: Powodzenia w sprzedaży Arek i nabytku nowego żebyś nie oglądał zbyt często literek is na tylnej klapie :P
Opublikowano
Cena przy ilości modyfikacji i dbania o auto jak najbardziej adekwatna, mam nadzieję że znajdzie się na to klient w PL, bo wiemy jak to u nas z rynkiem wtórnym wygląda :P.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.