Skocz do zawartości

WRACAMY DO BMW 335D STR 49


arek11

Rekomendowane odpowiedzi

Wchodzimy w temat ze nie da sie zrobic jednoczesnie auta zaoptymalizowanego na tor ktore na codzien jest wygodne (i bezpieczene) w prowadzeniu.

 

To jest troche nonsens zreszta. Nie bezpowodow ludzie ktorzy regularnie jezdza na torze woza samochody na lawetach. U nas problem polega na tym ze dla niektorych torem jest droga publiczna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm zależy gdzie ustawiamy granice. Wybebeszone auto na monoballach z morzem mocy które nie spełnia emisji to absolutnie nie jest auto na drogę. Reszta to kwestia trade offu komfortu i długiej żywotności elementów na rzecz performancu.

 

Dla mnie auto rwd bez lsd jest dość niebezpieczne bo jest nie idzie nad nim zapanować. BTW mam doświadczenia z torsenami ale nigdy czulem by szarpalo ;) Jak będę jechał jakoś do Londynu to planuje zahaczyc o Birda by mi Quifea zamontowali.

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie masz 100% racje trzeba miec wyczucie gdzie jest granica, rozsadek i sie na tym znac tylko mam wrazenie ze malo jest osob jak ty ktore ma ewidentna wiedze na ten temat a duzo ktore probuje to skopiowac nie wiedzac o setkach szczegolow do sprawdzenia jednoczesnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiejsze pomiary / trasa ta sama co zawsze

http://i.imgur.com/Mjs3GhX.jpg

http://i.imgur.com/Z2KF6CZ.jpg

http://i.imgur.com/grIzgwQ.jpg

http://i.imgur.com/2YIZtmk.jpg

a tutaj AWRON

http://i.imgur.com/x2vfvZD.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ostatni wykres z hamowni,

ale to był program na starym silniku a teraz mam swap przygotowany pod większe moce i nie wiem jakie są moce bo prace nie zostały skończone

http://i.imgur.com/X42cWo4.jpg

pomiary RACE LOGIC I AWRON

http://i.imgur.com/Mjs3GhX.jpg

http://i.imgur.com/x2vfvZD.jpg

AWRON pokazuje czasy licznikowe i dla tego 0-100 sa prawie takie same (błąd 0,3s) ale 100-200 (błąd ok 0,8s). Awron zakończył mierzenie przy 200 ale na RACE LOGIKU była prędkość mniejsza niż 200 km/h, widać na AWRON V-MAX 217 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że masz teraz spokojnie ponad 400KM bo u mnie czasy RL identyczne przy ponad 100kg lżejszym aucie i 392KM

Pare drobnych ulepszeń zrobisz i po remapie będzie najszybsze 335d e91 w PL, z tymi gratami 50-70KM masz jeszcze do ugrania tylko pytanie czy chcesz iść dalej w moc bo wtedy to by przydała się takiemu autu szpera żeby wykorzystać potencjał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj wymieniłem olej przy 213499 licznikowe/swap 47849 po przejechaniu ok 3 tys km.

kilka fotek z wczorajszej wymiany oleju silnik/skrzynia

wymiana oleju w silniku na 221205 licznikowe/swap 55555 po przejechaniu 7706 km

http://i.imgur.com/axFam02.jpg

a tu kilka fotek wydajniejszej miski automatycznej skrzyni biegów

http://i.imgur.com/782zjHd.jpg

http://i.imgur.com/lcsLxF6.jpg

http://i.imgur.com/QCS2WnC.jpg

http://i.imgur.com/tvCHIk2.jpg

a tak to wyglada na aucie

http://i.imgur.com/Ek2HdDa.jpg

http://i.imgur.com/jQ9G168.jpg

http://i.imgur.com/LRA6kLE.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska robi wrażenie, filtr już pewnie teraz będziesz zmieniał osobno fajne rozwiązanie zdradzisz ile taka przyjemność?

BMW - Bayerische Motoren Werke

Moja E91 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=313333 Dowpipe RM-Motors, Turbo Hybyrda TC-Turbo, Styling 159 Sparkling Graphite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwaga aby nie przesadzic z chlodzeniem bo to sie moze gorzej skonczyc niz przegrzanie w automacie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie tak sie skrzynia grzeje ze potrzebuje wiekszy radiator?

poza tym weszło ok 0,6l wiecej oleju

Miska robi wrażenie, filtr już pewnie teraz będziesz zmieniał osobno fajne rozwiązanie zdradzisz ile taka przyjemność?

tutaj masz

Misa olejowacena: 4 705,76 zł

Numer części: 24 11 7 966 273 dla E65 ALPINA B7

jak by co jest jeszcze jedna za bardzo dobre pieniądze

uwaga aby nie przesadzic z chlodzeniem bo to sie moze gorzej skonczyc niz przegrzanie w automacie.

tutaj masz kilka pomiarów itp

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1001435

myśle ze powinno sprawdzać się na 100% zwłaszcza przy dalszym tuningu

Edytowane przez arek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

czy ktoś się orientuje o co chodzi z tym liczeniem mocy (straty itp)

Racelogic pokazal 385KW na kolach,

Daje to okolo 523KM na kolach,

Co przy standardowych stratach RWD liczonych na poziomie 15% powinno to dac: 523*1,15 = 601KM.

523 : 0,85 = 616 KM. Nie tak powinno się liczyć ? 601* 0,85 = 510. 616*0,85 = 523. Tak czy siak 520 RWHP to kolosalna wartość.

tutaj widać jakie są straty

BMW 335D

http://i.imgur.com/alE1N5m.jpg

u mnie jest tak

AWRON na kołach pokazuje 378 KM

na hamowni pokazało 399 KM

porównanie mocy na hamowni /na kołach

Edytowane przez arek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strata na kolach nie jest prosta metoda matematyczna bo zalezy od roznych elementow jak chocby masa nieresorowana i sposob przekazywania mocy chyba ze ci zalezy tyko na jakims BARDZO grubym zaokragleniu...

 

awron nic nie mierzy tylko kalkuluje wartosci przyjmujac pewne zalozenia ogolne.

jakosc pomiaru hamowni zalezy od jej ceny i czasu od ostatniej kalibracji...

 

Trudno wedlug mnie miec wiarygodny pomiar za rozsadna cene. Mierzylem w ciagu trzech dni moj woz na 4 hamowniach... roznice pomiedzy pomiarami mialem : 228, 232, 244, 248 :lol: to pokazuje wiarygodnosc pomiarow na naszych hamowniach. Oczywiscie kazdy twierdzi ze to jego pomiar jest dobry...

 

Te twoje 399 na hamowni to moze byc 370 albo 420, nie wiesz tego. Plus awrona ze zalozenia bedziesz mial zawsze te same a wiec mozesz przyjac ze wzrost lub spadek mocy miedzy dwoma pomiarami jest mniej wiecej wiarygodny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korzyści z AWRON są takie ze zawsze mierzy czasy licznikowe (zawsze kończy prace jak uzyskałem 100 i 200 km/h licznikowe ), czasy były mierzone w tym samym miejscu wiec widziałem różnice przed programem a po programie .

a tutaj stary pomiar 360 KM 700 NM

http://i.imgur.com/njspCcw.jpg

a tutaj czasy na mocy seryjnej 290 KM

http://i.imgur.com/uDnLXZc.jpg

tutaj najlepszy czas ale wracając tą samą drogą

4.89s 0-100 14.89s 0-200 i 100-200 10.00s

http://i.imgur.com/pwm2w6J.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157429&start=80

 

ciekawy post przemek4net odnośnie pomiarów mocy na hamowniach

w zależności od tego czy hamujesz auto swoje czy obce można dodać/ująć 20-30KM różnymi trikami

 

najlepsze zdanie i moim zdaniem tak jest na większości hamowni

"2) Jak ktos robi diesle to bedzie chcial tak zhamowac "obce auto" aby zanizyc wynik (by bylo, ze inni to ciecie a on miszczu)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde kazde hamowanie jest troche sciema - poniewaz nie jest powtarzalne. Nie wierze, ze jest w polsce hamownia ktora za kazdym razem ma idealne statyczne zmienne srodowiskowe ;-)
E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.