Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

na razie docieram silnik wiec nie przekraczam 2,5 obr/min 140 kmh i nie widać dymu ale smród czuć

jak juz wszystko dotrę to zobaczymy ,program jaki jest wgrany to 399,1 km 720 Nm i nie jest to max możliwości

Opublikowano

przy małych prędkościach nie czuję różnicy , ale przy prędkości max do 80 kmh wciskając hamulec porostu czuć jak auto chce stanąć w miejscu

jeżeli chodzi o cena a hamulce to myśle ze w tej cenie to jest najlepsza z najlepszych opcji

polecam

Opublikowano

Jak myslisz czemu taki smrod jest? W koncu kat na miejscu, wiec moze gdzies nieszczelnosc?

 

Czyli wychodzi, ze z tym katem da rade prawie jak bez dpf-a albo tak samo.

 

Zobaczymy ile z hybrydami wyjdzie, chyba, ze juz zalozone? Szkoda, ze heble od m3/m4 nie podchodza, bo to bylaby dopiero kosa. Tylko pewnie musialbys pompe hamulcowa od m3 e92 zapodac. Ja mam heble od m135i i chce wlasnie zalozyc pompe m3, bo 4-ry tloczki potrzebuja wiecej sily. Jednak porownuje je teraz do seryjnych 335d, ktore mialem. Pompa wpadnie, bedzie lepiej. Jak zjade tarcze, wpadna zimmermann sporty 348mm zamiast ori 340mm

 

 

Dobra alternatywa dla performance hebli to kupic przednie zaciski od m3/m4 albo wersji od tarcz 370mm z mocniejszych wersji F serii i dokupic np tarcze zimmermann albo innej formy dobrej jakosci 370mm. Zaciski pasuja na przod p&p

Opublikowano

Co Ty tu kolego za historie głosisz.....

 

Po 1 zestaw performance z Fxx nie pasuje P&P jesli chodzi o tylne zaciskie.

Po 2 to zmiana przednich zaciskow na performance od "mniejszych" modeli mija sie z celem... zmieniasz tarcze przednie z 348mm na 340mm nie jest to duzo ale sens żaden...

Po 3 pompy nikt nie zmienial i nie zmienia bo nie ma takiej potrzeby

Po 4 zimmermann to nie sa dobre tarcze, one jedynie dobrze wygladaja (mase tematow o zimmermann'ach znajdziesz na forum)

Po 5 jesli liczy sie dla Ciebie skutecznosc hamowania a nie wyglad to lepiej bylo kupic dobre tarcze i klocki do seryjnych zaciskow a nie zmieniac na performance z OEM tarczami i klockami, chyba ze chodzi Ci o wyglad to wtedy owszem ma to sens ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Napisalem, ze przod pasuje p&P do kazdej 1er i 3er, a nawet e46, tylko trzeba tarcze kombinowac. Tematow na necie mnostwo.

 

Tyl trzeba kombinowac. Przerabialem w swojej e92

 

Nie mija sie z celem w 325/330 jak u mnie, dlatego napisalem odnosnie mojej betki. Ja mialem tarcze 330x30, wiec zmiana na m135i byla duzym skokiem.

Mozna dorwac niebieskie zaciski pod tarcze 370x30, ktore byly montowane w 335i/d, ale niebieskie i te same byly w m3/m4. Nie sa ta tarcze performance, a zwykle gladkie.

 

Druga sprawa to zaciski m tech niebieski, a nie performance podejda spokojnie pod tarcze 348x30 od 335 i beda lepiej hamowac niz seryjny jednotloczek.

 

Pompe koles na forum e90. post odajze zmienial i za nim kilka osob, bo zacisk potrzebuje wiecej sily-ja musze ostro cisnac i kolega mial tak samo, aby mocniej hamowac.

 

Nie mowie, ze nie hamuje, ale trzeba mocno cisnac, aby efekt byl jak w 335.

 

Kiedys byl tu temat o heblach performance i jak sie nie myle Wlodi odpowiedzial na pw, ze pompe dobrze zmienic, aby sila hamowania byla wieksza.

 

No widzisz z tym zimmermannem,jedni narzekaja, inni polecaja.

 

Jedyne dobre tarcze do ori zaciskow 330x30 to byly brembo oro na przod i tyl moglem miec za cene przodu od m135i czyli 3k papierow. Zdecydowalem sie na przod od m135i i na 80% zadowolony jestem

 

To wiadomosc od Wlodiego chyba rok temu napisana. Obaj z Czerwonym 330d maja te heble, wiec wiedzial co pisze.

 

hamulce z f20 i f30 malych wersji silnikowych to te 340mm i pasuja pnp do e90

hamulce z duzych wersji silnikowych f30 to 370 i tez pasuja pnp - przewody hamulcowe zostaja stare wszystko pasuje.

Jak wymienisz sam przod to i tak jest miekki pedal i serwo wypada wymienic - serwa chodza po 150 zl na allegro. Mi wymienial gorik79

Ja z tego co pamietam uzywalem nawet tych samych czujnikow zuzycia klockow bo pasuja.

 

Ja juz nie mam nic na sprzedaz ale widzialem na allegro zaciski za 1400zl chyba

Opublikowano

Wszyscy mnie znienawidza przez te dyskusje o hamulcach ale...

 

... Tomek ma racje. Generalnie lepiej bys kupil dobre tarcze - moze jakies plywajace sa do oemowych zaciskow - i dobre klocki (dobre to nie jakies ceramiczne ATE) ;). Do tego jeszcze szeroki i przyczepny przedni laczek, linki w stalowym oplocie, oraz dobry plyn hamulcowy i bedziesz hamowal o wiele lepiej niz na tych zaciskach.

 

Hamulce z 335d/i jak i M135i to nic specjalnego TBH.

 

Zimmermann.. to takie tam OEM tarcze. Nie kupuj nawiercanych.

E92 335d Stage H
Opublikowano

ja mam polifta i nie zapada mi się pedał wiec nie musze wymieniać pompy

2 rzecz to wymieniałem tarcze i klocki zaraz po kupnie auta i pamietam ze hamowanie się poprawiło

przy małych prędkościach nie czuję różnicy , ale przy prędkości max do 80 kmh wciskając hamulec porostu czuć jak auto chce stanąć w miejscu

jeżeli chodzi o cena a hamulce to myśle ze w tej cenie to jest najlepsza z najlepszych opcji

polecam

dla tego napisałem ze przy małych prędkościach nie czułem różnicy a jakaś różnica na pewno była na + dla PERFORMANCE F30

3 sprawa to mogłem kupić używane hamulce z M3,PORSCHE ale tego nie zrobiłem bo chciałem nowe pewne

4 stop tech juz prawie kupiłem ale po rozmowie z czerwonym stwierdziłem ze biorę PERFORMANCE

PERFORMANCE F 30

- możliwość kupienia zestawu naprawczego

-szybka realizacja na hamulce

-tarcze i klocki dostępne od reki a nie jak stop tech po 2/3 mc do mojego modelu

- większa tarcza jak BBK z stop tech

Opublikowano
Pieknie dzialasz. Czekam na dalsze mody i czy da sie to przerobic na ponad 400km z tym dpf-em i czy nie ma w ogole dymu nawet przy pelnym bucie :cool2:

dymek jest ale delikatny przy ponad 4000 ob/min , musiałbym zrobić program od nowa

 

 

Jak myslisz czemu taki smrod jest? W koncu kat na miejscu, wiec moze gdzies nieszczelnosc?

 

Czyli wychodzi, ze z tym katem da rade prawie jak bez dpf-a albo tak samo.

 

Zobaczymy ile z hybrydami wyjdzie, chyba, ze juz zalozone? Szkoda, ze heble od m3/m4 nie podchodza, bo to bylaby dopiero kosa. Tylko pewnie musialbys pompe hamulcowa od m3 e92 zapodac. Ja mam heble od m135i i chce wlasnie zalozyc pompe m3, bo 4-ry tloczki potrzebuja wiecej sily.

 

 

mam katalizator sportowy pod moc 400 KM i więcej ,jeżeli chodzi o smród i szczelność to wszystko było kupione nowe żeby wszystko było ok,

tylko dpf zatrzyma cały ten syf cat tylko w kilku procentach

hybrydy mam ,pompę ,intercooler,wydech , silnik który jest szykowany pod moce ale na razie jest docierany

wydaje mi sie ze m3 f30 ma te same zaciski co ja PERFORMANCE tylko różnica w tarczy

Opublikowano
Arku - jaki kat masz tam wsadzony? 200 CPSI? Benzyna Euro 4 czy dedykowany pod diesla ;) ?
E92 335d Stage H
Opublikowano

Jakbym kupil tarcze 330x24 to napewno bym nie hamowal jak 335. Poprostu do 330 lci to jakas pomylka, wiec lepiej heble od 335 zapodac albo jak dla mnie nawet m135i.

Widzisz- z radami zawsze jest tak, ze Ty polecasz pluwajace, a gro ludzi nie, bo sie krzywia. Komu wierzyc?

 

Tak Arek- zaciski masz takie same jak m3/m4 tylko m-ki maja tarcze 380. Jednak byly tez tarcze seryjne gladkie 370. Tarcze m-ek sa pewnie bardziej wytrzymale i nawiercane.

 

Masz lci, ale servo chyba takie same jak w pre lci. U mnie w 325 ten sam numer czesci, wiec ja juz nie wiem. Czuje, ze czasem brak hebla, ale to przez pompe abs, ktpra raz lapie raz nie. Musze niestety zregenerowac bydle.

 

Co do dymka to mozna jak widzialem w tej firmie zamowic katy od 100-500cpi wiec bedzie nawet do euro 5, tylko wtedy pewnie tyle mocy nie wykrecisz

Opublikowano

No nie wiem - nie widzialem tony ludzi majacych prawdziwe porzadne plywajace tarcze - gorzej niezbyt widzialem krzywe tarcze. To co normalnie ludzie postrzegaja jako krzywe tarcze to osady z klockow osiadle na tarczach. Sadze ze wiekszosc osob ktore twierdzi iz plywajace tarcze sie gna w drogowych zastosowaniach plywajacych tarcz nie widziala na oczy.

 

Nawiercane tarcze nie sa bardziej wytrzymale od gladkich.

 

Nie bym sie czepial, ale przypomiam dyskusje z stabilizatorami i szpera ;) Chcesz lepiej hamowac -> dobre twarde tarcze, dobrze dobrane klocki do tarcz, przyczepne laczki i szerokie na przedniej osi itd.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Stabilizator to byla inna kwestia, a plywajace tarcze opisywala osoba, ktora przeorala takie tarcze, wiec to nie moj wymysl.

 

Na tym stabilizatorze niektorzy lataja, ale to juz ich wola

 

Jak mi pokazesz tarcze 330x24 do mojej 325d i udowodnisz, ze lepiej hamuja niz 4-ro tloczki brembo to stwaim browara.

Jakie masz tarcze w 335d albo jakie heble? Jakbym mia zaciski od 335 i tarcze z przodu to tez bym hamowal dobrze. Tyl mam taki sam. Ja nie chcialem, aby mi tarcze podczas ostrych hamowan pokrzywilo i dlatego taki zestaw

 

Szukalem roznych tarcz i tylko brembo oro sa wytrzymale, ale kosztuja worek pieniedzy.

Te zaciski zawsze moge sprzedac, a oro nie.

 

Nie doczytales-m4 ma tarcze byc moze bardziej wytrzymale niz performance I NAWIERCANE

 

Wiem, ze nawiercane moga pekac, ale kiedys takie mialem i nawet popekane przelataly ok 30tys km i dopiero poszly na smietnik, mimo ze mechanicy mowili: panie wyrzuc to bo peknie i bedzie masakra.

 

Do obecnych zaciskow tez moge zapodac szersza opone, ale 225 tez nie jest jakies zle. Jednak jakbym mial dac 235, to musze tyl miec chociaz 265, aby nie bylo za duzej roznicy w wysokosci opony, a to bedzie trzec, bo mam dystanse.

Opony mam dobre na kazda okazje, wiec nie narzekam.

Bardziej meczy mnie brak abs-u, ktory bokuje heble niekiedy i to jest najwiekszy problem.

Tarcze od m135i sa dosc twarde, Przekopalem fora odnosnie tarcz i dba,tarox tez nie sa jakies super wytrzymale.

Kluczem do sukcesu w performnce i m tech heblach jest zaciski, ktory utrzymuje tarcze w miare rowno podczas hamowania, a nie jak w jednotoczku moze delikatnie ustawiac sie pod innym kontem i mamy lekkie bicia.

Mialem ostre hamowanie 335d z ponad 200 na ok 120-140 i pozniej powoli tarcze mialy drgania.

Tu na brembo mialem tak kilka razy i nie ma zadnego drgania

Opublikowano

Kiedys pisalem wywod o zaciskach i hamulcach performance i bbk i o tym ze zaciski performance nie maja duzo wspolnego z normalnymi zaciskami brembo poza tym ze brembo jest producentem;) poszukaj poczytaj.

 

Chcesz miec sensowne hamowanie zrob 255 squared.

A jakie to byly tarcze? Bo ja tez mam jakies doswiadczenia z takowymi i jestem bardzo ciekaw ;) Pamietaj ze jak mowie tu o tarczach nie mam na mysli zamiennikow OEM. Osadza sie depozyt dlatego sa drgania. Zmien klocki przetocz tarcze i po drganiach.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Byly rozne zestawy performance i rozne do 135i,m135i itd.

 

Te ktore sa w m3/m4 to to samo, co siwe w np 335i f30, niebieskie m135i, tylko na mniejsza tarcze i wieksze na tarcze 370. Jak podasz roznica miedzy zaciskami to bede wdzieczny, bo te same klocki sa montowane na tarcze 370 gladkie i performance-oczywiscie wymiary.

 

255 na cztery kola? Dzieki postoje. To nie terenowka i bez tego tez mozna hamowac

 

Nie wiem jakie tarcze, tylko czytalem

 

Poza depozytem masz jeszcze bledymontazowe, zle dotarcie tarcz oraz mycie po nagrzaniu lub kaluza

 

Drgania mialem kiedys. Pytanie ile razy mam zmieniac tarcze, klocki jak beda bily co jakis czas.

Opublikowano
Byly rozne zestawy performance i rozne do 135i,m135i itd.

 

Kazde nie sa katalogowymi Brembo, tylko Brembo produkujacymi zestawy do specyfikacji BMW. To znaczy taniej i wszystko to co z soba to niesie pomijajac niestandardowosc.

 

255 na cztery kola? Dzieki postoje. To nie terenowka i bez tego tez mozna hamowac

 

Nie wiem czemu ludzie sadza iz setup staggered jest lepszy. Tak naprawde torowy setup uzywany prawie wszedzie w non-M3 to 255 squared dlatego ze prowadzenie jest najbardziej neutralne. Im wieksza dysproporcja z tylem tym wieksza podsterownosc. Nic tu nie ma do rzeczy 'terenowosc'. Tak naprawde najwieksza bolaczka tych aut jest dosc duza limitacja jesli chodzi o szerokosc opon przedniej osi wzlegem tylu.

 

Poza depozytem masz jeszcze bledymontazowe, zle dotarcie tarcz oraz mycie po nagrzaniu lub kaluza

 

Docierasz klocki nie tarcze - przynajmniej w zastosowaniach strikte cywilnych, a na 99% o takich mowisz. Po wjechaniu w kaluze po prostu tarcze pekna. Bledy montazowe okaza sie katastrofalne raczej dla calosci sprzetu przymocowanego do zwrotnicy.

 

A teraz proponuje nie smiecic Arkowi w temacie i nie offtopowac ;)

E92 335d Stage H
Opublikowano

A teraz proponuje nie smiecic Arkowi w temacie i nie offtopowac ;)

 

powiedzial po 3 stronach off topicu :lol:

Teraz przyznam ze sie was bardzo dobrze czyta.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

co do hamulców to jeszcze brałem pod uwagę ALCONY

http://www.jdl-performance.com/sklep/zestaw-hamulcowy-alcon-superkit-przod-tyl-bmw-e90-e92-335i.html

były do kupienia używane w bardzo dobrej cenie 5 tyś ale

-nowe tarcze 4 tyś czas oczekiwania od 4 tygodni

-klocki 2 opcje ta lepsza to 2 tyś

ponieważ dużo jeżdżę to klocki wymieniam co roku a tarcze co ok 2 lata,na torze nie latam codziennie wiec ALCONY to troszkę za duże koszty

Opublikowano

Ano to jeden z wazniejszych aspektow systemow hamulcowych o ktorym malo kto mysli. A duza paleta dostepnych czesci jest przeciez bardzo wazna.

 

@Rivasi chyba az tyle tego nie bylo;)

E92 335d Stage H
Opublikowano

Ok konczymy jak napisales. Kazdy wybiera, co chce, a ze mam takie heble jak mam to zostaja i tyle w temacie.

 

 

NIe uwazam, ze cos nie z 4x255 tylko e92 to nie X i bedzie to wygladac smiesznie.

 

Sorry za offtop

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.