Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to jednak rownierz zalezy kto robi moding... sadze ze jezeli to zrobsz W TC np to silnik nie przezyje przy takim wzroscie nawet 30 tys.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 729
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli poważnie myślisz o podniesieniu mocy na grubo ponad 400+ to

I Awron pokazuje temperature oleju i płynu chłodzącego , widzę jakie są różnice jak się ciśnie kilka razy (temperatura płynu ponad 100 C olej ok 100 C)

II Nikt nie pisze ile wytrzymuje silnik (kilka silników juz padło)

III Tylko McGrab powiedział ze zakuł silnik

Jeżeli silnik ma mieć 450 koni i wytrzymać tydzień to spoko ale moim zdaniem idąc z takimi modami musimy liczyć się z tym ze trzeba przerobić kilka rzeczy żeby silnik wytrzymał te 100 tys km .Jeżeli zmniejszymy temperaturę oleju juz o kilka stopni to żywotność wzrasta nawet o30-40%.Jeżeli myślę o mocnym tuningu to musze liczyć się z kosztami związanymi z tuningiem silnika .

 

+1 Na dodatek sensowny olej z wysokim HTHS.

E92 335d Stage H
Opublikowano
to jednak rownierz zalezy kto robi moding... sadze ze jezeli to zrobsz W TC np to silnik nie przezyje przy takim wzroscie nawet 30 tys.

 

To chyba tez kwestia jak kto jezdzi ;) Jesli caly czas jezdzisz binarnie to pewnie tak :lol:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

jak dolozysz 50% mocy do silnika nie zwazajac w ogole jak on sie zachowuje i w jaki sposob doszedles do tej mocy tak jak to robia u nas w lodzi juz nie mowiac o niesbednych modyfikacjach silnka przy takim przyroscie to nie sadze aby mialo duze znaczenie jak jezdzisz czy robisz zatrzymane starty czy nie. Jak ktos robi wynik dla wyniku to skutki dla waszego silnika sa zawsze takie same... zle.

 

Nie moge zrozumiec ze inwestujecie kupe kasy w auta ktore sa zjawiskowe w wielu dziedzinach a nie "stac" was na prawdziwy program autorski ktory zajmje 3 dni ale odzyskujesz samochod ktory bedzie jezdzil i ktorego wykres nie jest przypadkowa tego co udalo sie zrobic w kilka godzin.

 

osobiscie uwarzam ze przy tak niskim poziomie jaki mamy w polsce jak chodzi o programy i "finansowo dostepnych tunerow" to wybor Czerwonego ktory zachowal katy i podniosl moc w sposob racjonalny jest duzo lepszym sposobem. I tak prawdopodobnie 1 na 10 z Was korzysta i umie opanowac taka moc ktora przy seryjnym zawieszeniu E9X jest o dupe potluc bo samochod nie jest wstanie jej wykorzystac (inaczej niz na prostej oczywiscie i lepiej aby bylo sucho).

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No niestety musze sie z Toba zgodzic, tez mi sie wydaje ze zrobienie autorskiego programu w 2-3h to jakas bajka. Pewnie zawsze wlatuje jakis gotowiec + moze lekka modyfikacja i tyle... ale niestety u nas chyba nie ma nikogo kto robiłby to inaczej....

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Jeżeli chodzi o TC to tylko oni notorycznie osiągają wynik 400+, magia .Nie ,po prostu maja wiedzę co trzeba przerobić żeby osiągnąć 430-490 koni .Maja jakieś swoje doświadczenia których inni nie maja (za mało przerobionych aut pod stage 3+). To co mnie martwi to to ze nikt nie pisze jak te silniki się sprawują ,ile wytrzymują i co trzeba wzmocnić i wymienić żeby silnik był żywotny. Już wiem ze nie jeden silnik 335d nie wytrzymał i się poddał .
Opublikowano

tom3k90 zwykle 2-3h a w niektórych firmach to trwa mniej niż godzine i kasowane jest za to 1400zł

nikt nie pisze o tym jak komuś silnik padnie bo nie chce sobie robić antyreklamy w interesie

Opublikowano
No to powiedzcie mi jak to ma się do tego, że w takim TuneForce w Poznaniu, przyjechałem praktycznie o godzinie 7:00 żeby zostawić auto i czekałem żeby odebrać do 18:00, kukając co chwila na wyniki. Jak to ma się do programów "autorskich" szeroko pojętych a tych robionych na kolanie ?
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
tom3k90 zwykle 2-3h a w niektórych firmach to trwa mniej niż godzine i kasowane jest za to 1400zł

nikt nie pisze o tym jak komuś silnik padnie bo nie chce sobie robić antyreklamy w interesie

 

i nikt komu pada silnik nie pisze bo chce auto upchnac.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

czy ma ktoś doświadczenia z powłokami

http://www.hipeco.com/?s=rodzaje_powlok

 

RODZAJE POWŁOKHPT 1 powłoka zmniejszająca tarcie

znajduje zastosowanie wszędzie tam gdzie występuje tarcie w ruchu obrotowym i posuwisto zwrotnym. Szczególnie zalecana do pokrycia ścian bocznych tłoka i panewek wału korbowego.

Ma szczególną zdolność utrzymywania oleju na swojej powierzchni przy obciążeniach sięgających 350 000 psi

zapobiega zatarciu w krytycznych sytuacjach utraty filmu olejowego

zmniejszając tarcie ,obniża temperaturę współpracujących elementów

nie wymaga zmiany wartości luzów montażowych

umożliwia ciaśniejsze pasowanie tłok-cylinder co skutkuje mniejszymi przedmuchami z komory spalania

zwiększa moc silnika

wydłuża żywotność współpracujących elementów

Opublikowano
No moze juz nie kreujmy legend. Nie ma porownania jakosciowego miedzy supersprint a ukladem w MG. nie mowie ze uklad mg jest dwa razy gorszy niz supersprint ale jest gorszy bo jest ukladem ogolnym, wejdzie ci po drobnej przerobce do jakiegokolwiek auta a supersprint jest przemyslany i zaprojektowany pod dana jednostke. MG ma dobra jakosc do ceny ale jakosc jest daleko od odpowiednikow supersprint, eisenmann czy innych premium wylotow. MG to poziom Remusa bez regulacji dzwieku oczywiscie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jeżeli ktoś z forum wie cos na temat powłok na elementy silnika,wiekszą chłodnice płynu do 335d to piszcie

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1428098&stc=1&d=1464026405

czy ma ktoś doświadczenia z powłokami

http://www.hipeco.com/?s=rodzaje_powlok

 

RODZAJE POWŁOKHPT 1 powłoka zmniejszająca tarcie

znajduje zastosowanie wszędzie tam gdzie występuje tarcie w ruchu obrotowym i posuwisto zwrotnym. Szczególnie zalecana do pokrycia ścian bocznych tłoka i panewek wału korbowego.

Ma szczególną zdolność utrzymywania oleju na swojej powierzchni przy obciążeniach sięgających 350 000 psi

zapobiega zatarciu w krytycznych sytuacjach utraty filmu olejowego

zmniejszając tarcie ,obniża temperaturę współpracujących elementów

nie wymaga zmiany wartości luzów montażowych

umożliwia ciaśniejsze pasowanie tłok-cylinder co skutkuje mniejszymi przedmuchami z komory spalania

zwiększa moc silnika

wydłuża żywotność współpracujących elementów

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zastanawiałem się jak to jest z ta mocą , mam kilka wyników z hamowni i ulicy tych samych samochodów BMW 335D

1 MOC hamownia 515 KM/730 NM - POMIAR NA ULICY 438 KM/630 NM

2 MOC hamownia 478 KM -POMIAR NA ULICY 419 KM

Jest kilka informacji na temat przeróbek jakie robią( poza Polską) potrzebnych żeby silnik nie wyskoczył .Jeżeli silnik ma wytrzymać kilkadziesiąt tyś km to trzeba podejść poważnie do tematu TUNINGU SILNIKA a to juz wiąże się z kosztami .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

a co chcesz uzyskac tym olejem ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dla samej ceny warto :D Dodam, że kiedyś testowałem różne oleje i raczej efekt placebo. To trochę jak zalac auto 95 i 98, moze to drugie lepsze, ale to tylko jak naprawdę wykorzystujemy cały potencjał auta. Wole kupić tanszy i wymienić częściej niż kupować ten droższy.

 

P.S

marketing + marketing = zyski :lol:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

chodzi mi o jak najlepszą ochronę mojego silnika ,olej wymieniam co 10 tys ale podnosząc moc powyżej 400 km 720 nm(tyle mam obecnie) muszę zadbać o auto żeby trochę pojeździło z mocą np 450 km

kolejna rzecz to to ze auto ma nowe serce przygotowane pod moce i chciałbym żeby wszystko było ok a nie tylko wiejski tuning

podchodząc do tematu mocy zmieniłem wiele rzeczy,(bezpieczeństwo) hamulce i zawieszenie a dopiero teraz zabieram się za moc

Opublikowano

Rozumiem dlaczego chcesz to zalac i oczywiście nie mówię NIE, a jak już to zrobisz opisz nam wrażenia na forum. Dobrze wiem, ze jadac do garazu i prosząc o zalanie tego oleju i garaż mówi tak masz ten "karbonowy tri-formula hits best" zalany, chodź tak naprawdę zalali olej "x" z np. Lidla napisał bys, ze to najlepszy olej jaki do tej pory miales, wiadomo efekt placebo.

 

Ja osobiście uważam, ze najlepszym rozwiązaniem to wskaźnik temp. oleju, zewnętrzna chłodnica oleju + jakis olej typu Motul Racing czy cokolwiek tam zalewasz. Jak na tor nie latasz to uwazam, ze bezsensu wydawac kase na cos co jest zbyteczne. Dobry soft jest lepszy bezpieczeństwem niz jakis marketingowy olej.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
chodzi mi o jak najlepszą ochronę mojego silnika ,olej wymieniam co 10 tys ale podnosząc moc powyżej 400 km 720 nm(tyle mam obecnie) muszę zadbać o auto żeby trochę pojeździło z mocą np 450 km

kolejna rzecz to to ze auto ma nowe serce przygotowane pod moce i chciałbym żeby wszystko było ok a nie tylko wiejski tuning

podchodząc do tematu mocy zmieniłem wiele rzeczy,(bezpieczeństwo) hamulce i zawieszenie a dopiero teraz zabieram się za moc

 

ok

AR9300 + AR9100 + olej. Ale nie ten olej wedlug mnie ktory pokazujesz tylko Penrite 5W40 albo inny 5W40 LL04 mid saps lub jezeli nie masz juz dpfa/katow to Motul xcess 5W40 LL01. Wymianiaj co 8 tysi.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dla samej ceny warto :D Dodam, że kiedyś testowałem różne oleje i raczej efekt placebo. To trochę jak zalac auto 95 i 98, moze to drugie lepsze, ale to tylko jak naprawdę wykorzystujemy cały potencjał auta. Wole kupić tanszy i wymienić częściej niż kupować ten droższy.

 

P.S

marketing + marketing = zyski :lol:

 

Zarowno 98 jak i 95 jak i 100 oktanow to nie placebo - trzeba tylko rozumiec co dana wartosc daje i cos mojemu autu przyniesie.Jesli chodzi o oleje jest podobnie - musisz wiedziec co konkretne wartosci Ci daja. Pamietam jak w VAGu wszyscy na potege lali oleje na normy 504/507 bo uwazali ze wyzsza / nowsza norma to lepszy olej nie wiedzac ze to norma pod ekologiczne oleje uzywane glownie do oszczedzania katalizatorow i dpf'ow.

 

Generalnie co do oleju to co powiedzial Rivasi. Ja od siebie dodam ze albo cos z norma LL01 albo jak masz dpf LL04 - w obu przypadkach na oleju z baza PAO. Z uwagi na podniesiona moc - polecam kupic olej z wyzszym HTHS.

E92 335d Stage H
Opublikowano (edytowane)

Bmw które posiadam od 3 lat to e91 z 2011r z przebieg 138 tyś km w dniu zakupu auta.

Chwili obecnej 210250 tyś /nowe serce(swap) 45 tyś przy 210650 licznikowe

Przez te 3 lata wymieniłem intercooler na WAGNERA ,

http://i.imgur.com/3AUpl4Q.jpg

wydech supersprint

http://i.imgur.com/38SuTUB.jpghttp://i.imgur.com/d4nO4ya.jpg

Od czasu zakupu auta minęło 18 miesięcy w tym czasie wymieniłem

olej CASTROL LONG LIFE (135 190 ważny do 06.02.20140) moglem jeździć bo auto było kupione w salonie w Niemczech

wymieniłem na CASTROLA 5W30 ( przy 149 554 ważny do 24.10.15)

po rozmowie z forumowiczem gorik79 przeszedłem na olej MOTUL 8100 X 5W30 (przy 161 095 ważny 11.05.15)

wymiana oleju MOTUL X 8100 5W30 (przy 171 310 ważny 27.10.16) patrząc na daty wymian 11.05.15 i 27.10.15 to w 5 miesięcy zrobiłem dystans 10 tys.Przy wymianie oleju 24.10.14 wymieniłem tarcze przód i tył ,klocki ,wahacz i przewód do intercoolera .Wymiany oleju 27.10.2015r przy 171300 następna 20.06.2016r przy 182410 wraz z wymiana 11.05.15 wymieniłem olej w skrzyni i żarówki xenonowe

do auta zostały zakupione 2 komplety nowych opon (zima ,lato) oraz felgi ,dodatkowo kupiłem intercooler WAGNERA , wydech SUPERSPRINT i AWRON

Do dzisiaj nie udało mi się wymienić kolektora, na dzień dzisiejszy nigdzie w Polsce i Niemczech nie można kupić kolektora do mojego modelu BMW. Ponieważ nie wymieniłem kolektora na razie chip nie zostanie zainstalowany w aucie .Przy ostatniej wymianie oleju użyłem płukanki ARCHOIL 2820 i dodatek do oleju ARCHOIL 2300 , dodatek do paliwa ARCHOIL 6400 CR .Została wymieniona odma i przewód + do akumulatora

Podsumowując ,auta nie udało mi się przerobić tak jak chciałem ale myślę ze w przyszłym roku uda mi się wystartować z kilkoma modyfikacjami o których wcześniej nie myślałem .

Wymieniłem zawieszenie na KW V3 , hamulce na BMW PERFORMANCE F30 oraz felgi BBS

http://i.imgur.com/BtPQ0IL.jpg

http://i.imgur.com/BJFDD84.jpg

Zacząłem zbierać graty potrzebne do przerobienia auta na moc powyżej 400 km

http://i.imgur.com/FGZ0gyR.jpg

a tu duza turbina

http://i.imgur.com/42GVWZ6.jpg

i cały zestaw

http://i.imgur.com/S2AFGzO.jpg

prace nad autem

http://i.imgur.com/sPwPn8P.jpg

http://i.imgur.com/RFpyoVP.jpg

http://i.imgur.com/1NpjknP.jpg

http://i.imgur.com/9deaKiv.jpg

http://i.imgur.com/7AnedPU.jpg

http://i.imgur.com/I4ERlu3.jpg

http://i.imgur.com/xXEOV5L.jpg

Jak widać prace trwają

http://i.imgur.com/shalZBZ.jpg

przerobiony dpf

http://i.imgur.com/zzZoQn7.jpg

http://i.imgur.com/Twk5cGk.jpg

http://i.imgur.com/cSQcT5q.jpg

Edytowane przez arek11

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.