Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Wiem,ze bylo pelno watkow na ten temat, jednak malo jest odpowiedzi jak udalo rozwiazac ten problem.

 

A wiec tak:

 

Przyjechalem do pracy ok. godziny 6:00 i nic nie wskazywalo ze bede mial problemy z autem przy kolejnym odpaleniu. Wychodze z pracy o 20:00 chce otworzyc drzwi a tu cisza... Po dostaniu sie do srodka kluczykiem serwisowym naciskam start i nic sie nie dzieje! Zero zasilania! Klemy od razu poruszylem i zaczely mrygac swiatla tylko z tylu auta. Nastepnie podlaczylem auto za pomoca kabli ( ladowanie klema pod maska) i od razu auto ozylo. Myslalem ze juz po wszystkim. Zabieram sie za odpalenie silnikia a tu niespodzianka. Rozrusznik krecil jak zawsze a silnik nie chce zapalic. Czym jest to spowodowane ? Jestem troche zielony w temacie i wiem tylko to co wyczytalem z forum. Rozkodowanie sie EWS ? Dodam ze kupilem aku o tych samych parametrach nastepnego dnia i nic to nie zmianielo. Zaholowalem auto do jakiegos "magika" z neta aby podlaczyl komputer (nazwalem go magikiem bo wydaje mi sie ze mowil wiecej niz potrafil). Udalo mu sie tylko stwierdzic ze mam za male cisnienie na pompie wysokiego cisnienia (30 barow a podobno ma byc 300?). Czytalem ze moze to byc wina immobilizera ? Jakis sterownikow ?

 

Prosze o wypowiedzi jesli komus z Was udalo sie rozwiazac ten problem. Z gory Wielkie Dzieki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej szukałbym przyczyny tak szybkiego rozładowania się akumulatora - rzadko się coś takiego zdarza w takich temperaturach jakie są teraz. Może nastąpiło zwarcie na jakimś układzie i stąd siadł aku. Temat dla elektronika raczej, powinien pewnie zmierzyć jaki jest prąd ciągnięty z akumulatora w spoczynku. Jak za dużo jest ciągnięte to wyjmować poszczególne bezpieczniki (sprawdź je sobie niezależnie).
Opublikowano
Tak, tylko auto stoi z nowym aku i trzyma prad do tej pory. Dodam ze stary aku byl od nowosci czyli mial jakies 7lat.
Opublikowano
Może to być zbieg dwóch różnych spraw: jedna to przyczyna rozładowania, a druga to niskie ciśnienie na listwie. Pytanie lamerskie: ile masz paliwa w zbiorniku? Pompa paliwa w zbiorniku działa?

-------------------

Artur

Opublikowano

1/4 baku. Pompa dziala. Nic nie szarpala ani nie dawala o sobie znac.

 

 

 

Zaprowadzilem moje e91 do poleconego mechanika. Jak bede juz wiedzial o co chcodzi z ta awaria to wszystko opisze.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Sorry ze dopiero teraz odpowiadam... :( Zostawielm pod praca na 15h wlaczony zaplon wiec z tego to rozladowanie akumulatora. Kupilem nowa baterie bo stara byla od nowosci i udalem sie do mojego mechanika. Duzo roboty przy tym nie mial poniwaz po rozladowaniu rozjechaly sie jakies moduly i auto nie dostawalo wystarczajacego cisnienia przy rozruchu (mial 30 bar a powinny chyba byc 300?) A wiec zakodowal nowy akumulator , synchronizowal moduly i po problemie :idea:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.