Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Posiadam F10 ale nie Xenon tradycyjna soczewka. Czy da sie jakos zwiekszyc jasnosc ringow tak aby mozna bylo je uzywac jako dzienne?

Wiem ze mozna zastosowac zarowki Creed czy ktos ma takie rozwiazanie ? czy sa jakies bledy na kompie?

Opublikowano

Czy napewno? mam u siebie na 100% dodam ze probowalem z innymi ustawieniami i nie ma roznicy, podejrzewam ze inaczej jest przy xenonie, z tego co wyczytalem gdzies w necie to xennon ma inne diody niz soczewka. Dlatego chyba pozostaje wymiana zarowek.

Al czekam na kogos kto moze wie wiecej niz ja... :?:

Opublikowano

Dzieki za link. Zadza sie moj ma navi z duzym wysiwetlaczem, brazowa skore podswietlane boczki ale kurcze nie ma xenonow. ktos kto go konfigurowal chyba o nich zapominial... :mad2:

z kolei dolozenie xenonow to troszk zabawy bo trzeba jeszcze czujniki w wahaczach i spryski zamontowac wiec sobie to odpuszcze.

Opublikowano

Też bym nie dokładał, to straszna rzeźba.

Pewnie zapomniał, ja też nie dowierzałem, że f10 może być bez ksenonów, zwłaszcza, że od 3er coupe (aktualnie 4er) są w standardzie.

Opublikowano

No niestety po godzinnej zabawie niestety sie nie udalo, ringi swieca tak jakby na 50% wymienione kodowanie nic nie zmienia, nawet ustawilem na 50% zeby spr czy bedzie "ciemniej' ale bylo tak samo...

niestety chyba nie osigne rezultatu jak w podanym linku. :mad2:

jakies sugestie ?

Opublikowano
Też bym nie dokładał, to straszna rzeźba.

Pewnie zapomniał, ja też nie dowierzałem, że f10 może być bez ksenonów, zwłaszcza, że od 3er coupe (aktualnie 4er) są w standardzie.

 

jaka rzeźba? to jest proste doposażenie :mrgreen:

 

pewnie w 2011 xenony nie były w standardzie...

Opublikowano

zmieniłeś DRL_MODUS? to jest kluczowe przy ustawieniu jasności, inaczej wartość jasności w ogóle nie będzie czytana.

ps

Zderzak+lakier, spryskiwacze, dodatkowa pompka, przewody, czujniki (nie wiem jak z okablowaniem), inny włącznik, oczywiście lampy, kodowanie. Trzeba trafić lampy nieskrętne bo inaczej trzeba więcej czujników, kodowania. Dodatkowo w przypadku aktualizacji softu w aso potrzebne są stare lampy bo w lampach jest vin.

Dla mnie to już rzeźba :)

ps2

może to poprawi widoczność ale nie wiem czy to nie ściema :)

Zestaw żarówek BMW Performance Light H7

https://www.bmwsklep.pl/zestaw_zarowek_bmw_performance_light_h7,0,5022.html

Opublikowano (edytowane)

Przepraszam za off top ale nie mogłem się powstrzymać.

http://www.approved.bmw.co.uk/bmwuk/bmwauc/detailed_search/

Pojawia się 200 aut 5er w zasiegu krajowym, wystarczy zaznaczyć zakładke swiatła xenon, led i sami zobaczcie ile aut pozostanie?

f10 bez ksenonów to biały kruk :)
...ale kurcze nie ma xenonow. ktos kto go konfigurowal chyba o nich zapominial...
Pewnie zapomniał, ja też nie dowierzałem, że f10 może być bez ksenonów, zwłaszcza, że od 3er coupe (aktualnie 4er) są w standardzie.
Edytowane przez Lewonek
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Zderzak+lakier, spryskiwacze, dodatkowa pompka, przewody, czujniki (nie wiem jak z okablowaniem), inny włącznik, oczywiście lampy, kodowanie. Trzeba trafić lampy nieskrętne bo inaczej trzeba więcej czujników, kodowania. Dodatkowo w przypadku aktualizacji softu w aso potrzebne są stare lampy bo w lampach jest vin.

Dla mnie to już rzeźba :)

Nieprawda. Auto doposażone w sposób poprawny pozostaje w pełni programowalne przez ASO. VIN jest oczywiście zapisany w modułach w lampach ale nadpisanie go właściwym numerem nie jest problemem.

 

Retrofit dość prosty a wykonany na OEM elementach, zgodnie z technologią producenta w mojej ocenie nie jest "druciarstwem". :D

 

Co więcej można dokonać wpisu do bazy BMW ISPA, tak aby zapis o doposażeniu pojawiał się w zakładce "Retrofit".

Opublikowano
Oczywiście, że da się to zrobić bez drutu, tylko wymaga to dużo pracy. Cena ori elementów, montaż i honorarium dla was ( :) ) za programowanie bardziej zaawansowane niż esys stawia takie doposażenie pod znakiem zapytania.
Opublikowano
zmieniłeś DRL_MODUS? to jest kluczowe przy ustawieniu jasności, inaczej wartość jasności w ogóle nie będzie czytana.

Tak zmienilem ale nadal nie ma tego efektu jak z linku ktory podales...

Zarowniki H7 kupilem osram h7 night breaker unlimited podobno niezle, zobaczymy jak je zaloze.

 

 

ps. bawic sie w wymiane na xenon nie bede, bo koszt zakupu lamp jest ogromny, za ta kase wole pojechac na wakacje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzieki za link. Zadza sie moj ma navi z duzym wysiwetlaczem, brazowa skore podswietlane boczki ale kurcze nie ma xenonow. ktos kto go konfigurowal chyba o nich zapominial... :mad2:

z kolei dolozenie xenonow to troszk zabawy bo trzeba jeszcze czujniki w wahaczach i spryski zamontowac wiec sobie to odpuszcze.

 

 

Pewnie masz auto z Belgii. Tam wszystkie autostrady są oświetlone więc nie ma potrzeby kupować ksenonów, przez co często nawet w bardzo drogich autach ich nie ma. Belgia to nie Polandia, gdzie auto się kupuje do pokazania się a nie jeżdżenia. ;)

Opublikowano

nie, tak sie sklada ze w UK

dodam ze ma radio DAB co mnie tylko bardziej irytuje...

 

BTW. porownywalem ringi w lampach halogenowych oraz xenon i wychodzi na to sa za takie same, wiec zaczynam myslec ze byc moze sa inne rodzaje zarowek pomiedzy typami lamp.Czy kto moze posiada nr czesci zarowki ringow? chcialbym porownac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ringi są wbudowane w lampę, nie występują osobno, więc nie ma numeru części.
Opublikowano

chyba sie nie zrozumielismy...

mam na mysli zarowke lub led ktory podswietla ring , napisalem wczesniej ze podejrzewam ze sa inne TYLKO ledy (zarowki) podswietlajace ring w swiatlach halogenowych i xenon.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może są, ale powtarzam Ci, że jest to element lampy, nie występujący jako osobna część.
Opublikowano

a wiec obejrzalem wszystko, wykrecilem w lampie modul przykrecony na 2 torxy, wychodzi na to ze sama lampa jest taka sama, jednak roznica moze byc w samym module lub led jest mocniejszy,

teraz sie zastanawiam nad kupnem uszkodzonej lampy tylko po to zeby wydlubac z niej led-a lub modul i zobaczyc co bedzie... ale coraz bardziej mi sie nie chce

tak czy siak dzieki za pomoc.

Opublikowano
Fajnie by było, jakbyś po rozkręceniu wstawił jakieś zdjęcia na których by można zobaczyć jak wyglądają, a właściwie czym różnią się te lampy :wink:
Opublikowano
nie widze problemu, ale najpierw musze kupic jakiegos uszkodzonego xenona. Niestetu modulu o kotrym pisalem nie da sie wyjac poprzez nadkole, jest za szeroki i opiera sie oczesc karoserii, wiec pozostaje wyjecie lampy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj spokój z tym modułem. Jest inny w każdym typie lampy, czyli halogen, ksenon i ksenon skrętny. Przełożenie go z lampy ksenonowej nic Ci nie da bo obsługuje on lampę ksenonową a nie halogenową. Jeżeli byłaby to kwestia sterowania to by się dało to zakodować. Widocznie jest po prostu słabszy LED i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.