Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam.

Można prosić o dobór i wycenę:

tarcze + klocki hamulcowe tył

Vin kw88860


pozdrawiam serdecznie

 

Dzień dobry,



nasza oferta na hamulce tylnych kół do Pańskiego BMW:


- tylne tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34216864901


Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie dostępne są:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0320-0204.1

- wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.B338.2X

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3437.52

- nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3437.53


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc oraz Zimmermann Black Z to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc jest ona zwiększona do 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania nacinanych tarcz hamulcowych to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm).


Tarcze hamulcowe polecam: ATE, Brembo oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe ; jeśli preferuje Pan bardzo dynamiczny styl jazdy jako uzupełnienie tego typu tarcz hamulcowych na przedniej osi polecam wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport.


- tylne klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 tylne koła)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34216774692


Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w naszej ofercie dostępne są:

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7217.2

- niskopyłowe klocki hamulcowe Brembo Xtra P 06 038X

- niskopyłowe klocki hamulcowe Meyle PD 025 239 2617/PD

- niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1626DTE

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 23926.970.1


Informacje o ATE Ceramic: https://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o Brembo Xtra: https://www.bremboparts.com/europe/pl/produkty/klocki-hamulcowe/klocki-hamulcowe-brembo-xtra

Informacje o Meyle PD: https://www.meyle.com/en/passenger-cars/brakes/meyle-pd-brake-pads/

Informacje o TRW DTEC COTEC: https://www.trwaftermarket.com/pl/produkty/uklad-hamulca-tarczowego/klocki-hamulcowe---dtec/

Informacje o Zimmermann RD:Z: https://www.otto-zimmermann.de/pl/produkty/rd-z-bremsbelaege-staubreduziert-und-komfortabel/


Klocki hamulcowe polecam: ATE, ATE Ceramic oraz Textar. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE oraz Textar. Uwaga - do tarcz wierconych lub nacinanych nie zaleca się stosowania ceramicznych klocków hamulcowych. Do tego typu tarcz hamulcowych polecam konwencjonalne klocki hamulcowe: ATE oraz Textar.


Wraz z klockami hamulcowymi rekomendowana jest wymiana czujnika zużycia:


- czujnik zużycia tylnych klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34356789445


Czujnik polecam: ATE oraz Textar.


Dodatkowo podczas wymiany klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie:


- sprężyny stabilizujące do tylnych zacisków (dla ATE oraz OE BMW ceny za 1 sztukę ; dla Autofren, Bosch, ERT, Frenkit oraz Textar ceny za 2 sztuki ; komplet na 2 tylne koła to 2 sztuki)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34211157046


Sprężyny polecam: ATE.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Opublikowano

Witam serdecznie,


Uprzejmie proszę o wycenę następujących części do e90 - 2006 - 330d - M-Power zgodne z numerem VIN


Amortyzatory przód x2 sztuki - najlepiej Bilstein albo Sachs


Poduszki do amortyzatorów przód x2 sztuki - jeżeli jest taka możliwość - Lemforder


Korek do oleju silnikowego wraz z uszczelką/podkładką (miska olejowa)


Filtr oleju


Filtr powietrza


WBAVC91020FG68945


Z góry dziękuję

Pozdrawiam serdecznie

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam serdecznie,


Uprzejmie proszę o wycenę następujących części do e90 - 2006 - 330d - M-Power zgodne z numerem VIN


Amortyzatory przód x2 sztuki - najlepiej Bilstein albo Sachs


Poduszki do amortyzatorów przód x2 sztuki - jeżeli jest taka możliwość - Lemforder


Korek do oleju silnikowego wraz z uszczelką/podkładką (miska olejowa)


Filtr oleju


Filtr powietrza


WBAVC91020FG68945


Z góry dziękuję

Pozdrawiam serdecznie

 

Dzień dobry,



nasza oferta na wyszczególnione przez Pana części:


- amortyzatory przednie (m.in. Bilstein oraz Sachs)

lewy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31316786001

prawy https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31316786002


- górne poduszki amortyzatorów przednich Lemforder (cena za 1 sztukę)

https://czescidobmw.pl/mocowanie-amortyzatora-lemforder-27001-01--27001,101,2lmi


Do kompletu polecam zestaw odbojów i osłon Sachs (cena za komplet na 2 amortyzatory):

https://czescidobmw.pl/zestaw-ochrony-przeciwpylowej-amortyzator-sachs-900-132--900,1132,2sac


- śruba spustu oleju

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11137535106


- podkładka uszczelniająca do śruby spustu oleju

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=07119963151


Podkładka uszczelniająca do śruby spustu oleju jest dołączona w komplecie do wszystkich filtrów oleju z poniższego linku:


- filtr oleju

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11427788460


- filtr powietrza

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=13712247444


Na równi z filtrami Oryginalnymi BMW polecam produkty firm: Hengst, Knecht/Mahle oraz Mann-Filter. To trzej najbardziej renomowani producenci filtrów. Firmy Knecht/Mahle oraz Mann-Filter od dziesięcioleci są głównymi partnerami BMW w zakresie dostarczania filtrów na pierwszy montaż, natomiast Hengst jest dostawcą filtrów na pierwszy montaż m.in. do samochodów Mercedes-Benz.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam!

Moje BMW to E46 ,320D, 2.0 diesel ,2004r. ,150KM, końcówka VIN: PP15178. Potrzebuję lewego ,przedniego wachacza. Dziękuję i pozdrawiam.

 

Dzień dobry,



lewy wahacze przedniego zawieszenia do Pańskiego BMW mogę zaoferować w następujących cenach:

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=31122343353


Szczególnie polecam Lemforder oraz Meyle HD. Przewagą wahacza Meyle HD są zmodyfikowane gniazda sworzni dzięki czemu wymiana samych sworzni w wahaczu Meyle HD jest możliwa bez ingerencji w konstrukcję wahacza. Dodatkową zaletą produktów z linii Meyle HD jest 4 letnia gwarancja producenta.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzień dobry.

Prośba o ofertę na uszczelnienie pompy vacum bmw e61 535dA

CR67235

Dziękuję.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Dzień dobry.

Prośba o ofertę na uszczelnienie pompy vacum bmw e61 535dA

CR67235

Dziękuję.

 

Dzień dobry,



do Pańskiego BMW nie mamy dostępnych uszczelek znajdujących się wewnątrz pompy vacuum / zestawów naprawczych do pompy vacuum. Mogę zaproponować kompletną pompę vacuum:

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11667791232


Na równi z Oryginalną BMW polecam pompę Pierburg: https://czescidobmw.pl/pompa-podcisnieniowa-uklad-hamulcowy-pierburg-7-00437-02-0--7,900437,902,90,2pie.


Oddzielnie dostępna jest jedynie uszczelka zewnętrzna umieszczona między pompą a głowicą:

66pHa6.png


- nr 2

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=11667794767



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ok,

dziękuję.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzień Dobry.

Prośba o ofertę na serwo,

dziękuję

VIN:

CR67235

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Dzień Dobry.

Prośba o ofertę na serwo,

dziękuję

VIN:

CR67235

 

Dzień dobry,



polecam serwo TRW:

https://czescidobmw.pl/urzadzenie-wspomagajace-sile-hamowania-trw-psa920--psa920,2luc


To identyczne serwo hamulców ze stosowanym fabrycznie w Pańskim BMW.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Opublikowano

Witam. Auto F10 535ix 2011 Vin:DU54241


Potrzebuje wymienić tarcze przegubową(z przodu i tyłu). Nr. który znalazłem to 26117610061 ale na stronie widze że niby z przodu i z tyłu jest taka sama i tutaj nie jestem pewien czy tak jest. Proszę o doradzenie jaka firme brać(Febi?). Przy okazji chce wymienić podporę wału o nr. 26117589747 lub 26127599802(tutaj tez sa 2 rodzaje z łozyskiem kulkowym i walcowym i nie wiem jakie wybrać.


Wymieniam też poduszki silnika i skrzyni. LEMFORDER bedą ok? Pozdrawiam

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam. Auto F10 535ix 2011 Vin:DU54241


Potrzebuje wymienić tarcze przegubową(z przodu i tyłu). Nr. który znalazłem to 26117610061 ale na stronie widze że niby z przodu i z tyłu jest taka sama i tutaj nie jestem pewien czy tak jest. Proszę o doradzenie jaka firme brać(Febi?). Przy okazji chce wymienić podporę wału o nr. 26117589747 lub 26127599802(tutaj tez sa 2 rodzaje z łozyskiem kulkowym i walcowym i nie wiem jakie wybrać.


Wymieniam też poduszki silnika i skrzyni. LEMFORDER bedą ok? Pozdrawiam

 

Dzień dobry,



nasza oferta na interesujące Pana części w wersji dedykowanej do Pańskiego BMW:


1. Tarcze przegubowe / przeguby elastyczne wału napędowego (ceny za 1 sztukę)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=26117610061


W Pańskim BMW są stosowane 2 takie same przeguby elastyczne wału napędowego.


Przeguby elastyczne Febi polecam na równi z Oryginalnymi BMW, ponieważ to identyczne części ze stosowanymi przez BMW na pierwszy montaż. Febi oferuje pod swoją marką przeguby elastyczne produkowane przez firmę SGF: https://www.sgf.de/en/sgf-sueddeutsche-gelenkscheibenfabrik-english/automotive/products/drive-shaft/drive-shaft-coupling.html, co potwierdza podpis producenta umieszczony na części w opakowaniu Febi. Przeguby elastyczne stosowane fabrycznie przez BMW to również produkty SGF. Przykładowe zdjęcia przegubu elastycznego Febi oraz Oryginalnego BMW:


- Febi

FkHQ8h.jpg


- Oryginalny BMW

LJR4Sq.jpg


Na zdjęciach zaznaczyłem:

- na przegubie elastycznym Febi: oznaczenie SGF, numer katalogowy SGF, ślad po usunięciu logo BMW, ślad po usunięciu numeru katalogowego BMW

- na przegubie elastycznym Oryginalnym BMW: oznaczenie SGF, numer katalogowy SGF, logo BMW, numer katalogowy BMW


2. Podpora wału napędowego z łożyskiem

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=26127599802


Podporę wału polecam Oryginalną BMW.


3. Poduszki silnika


- lewa poduszka silnika

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=22116859845


- prawa poduszka silnika

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=22116859846


Polecam Lemforder.


4. Poduszki skrzyni biegów

Ngy5eU.png


- nr 2

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=22326777390


- nr 11

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=22316799331


Komplet to 1 sztuka nr 2 i 1 sztuka nr 11. Polecam Lemforder.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Opublikowano

Witam


Proszę o ofertę:


1. Wycieraczki przód + tył


2. Cześć lusterka, która według diagramu https://czescidobmw.pl/vin/BMW201910/56262/$*KwFJfWxaVjlQCCo5KD1oXxEFJSI8SE5JSBAdCUtCAx8aDhgYTV5JOwFfGxIeX0UAGQFZVl8PHBMZXRgOAEtYAAIOGQs_WQ5GWUAGAQYECBFLWHAAWAgfH1hHXRcdb0JJTU5ZBwMJR0RZGBYYPABYEBZGDhBBWl9JTUhLTQAAEFkOHl5bQF1daX8GSlgAAAAAAHWeRaE$/485887/szczegoly-unitu/1285366426 to "pierścien mocujący" (część numer 3). Potrzebuje lewe + prawe.


VIN 0N68058


Pozdrawiam

Wojciech Olszewski

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam


Proszę o ofertę:


1. Wycieraczki przód + tył


2. Cześć lusterka, która według diagramu https://czescidobmw.pl/vin/BMW201910/56262/$*KwFJfWxaVjlQCCo5KD1oXxEFJSI8SE5JSBAdCUtCAx8aDhgYTV5JOwFfGxIeX0UAGQFZVl8PHBMZXRgOAEtYAAIOGQs_WQ5GWUAGAQYECBFLWHAAWAgfH1hHXRcdb0JJTU5ZBwMJR0RZGBYYPABYEBZGDhBBWl9JTUhLTQAAEFkOHl5bQF1daX8GSlgAAAAAAHWeRaE$/485887/szczegoly-unitu/1285366426 to "pierścien mocujący" (część numer 3). Potrzebuje lewe + prawe.


VIN 0N68058


Pozdrawiam

Wojciech Olszewski

 

Dzień dobry,



nasza oferta na wyszczególnione przez Pana części:


- komplet wycieraczek przedniej szyby

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=61610039697


- wycieraczka tylnej szyby

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=61627294429


qC5zgC.png

- nr 3 na lewą stronę

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=51167327911


- nr 3 na prawą stronę

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=51167327912



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Opublikowano

Niedawno kupiłem X3 i mam raczej do wymiany przednie tarcze. Hamowanie z prędkości powyżej 120 km/h powoduje drżenie kierownicy. Czy warto pchać się oryginały? Cena zabija. W swoim drugim aucie XC90 założyłem Zimmermanny Sport + klocki Galfer Sport. I powiem szczerze nie ma z nim problemu. Cena takiego zestawu połowę mniejsza jak OEM. Może ma Pan jakiś sprawdzony inny zestaw?

WBAPD91080WG41822

Opublikowano

Witam serdecznie.

Potrzebuję kpl.naprawczy do 6hp19 wraz z olejem.wszystko co potrzebne prócz zaworów. Misa ,śruby, olej,płyta separacyjną, tłoczki, przelotkę, i inne.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam. potrzebuję tarcze przód do e60 numer tarczy 34116864906 jaka cena

 

Dzień dobry,



nasza oferta na tarcze hamulcowe 34116864906:


- Oryginalne BMW (cena za 1 sztukę)

https://czescidobmw.pl/produkt-oe-34116864906--34116864906


- zamienniki (ceny za 1 sztukę)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34116864906


Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie dostępne są:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0330-0173.1

- wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra 09.9172.1X

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3403.52

- nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3403.53


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc oraz Zimmermann Black Z to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania nacinanych tarcz hamulcowych to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych, ale ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm).


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE, Brembo oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe ; jeśli preferuje Pan bardzo dynamiczny styl jazdy do hamulców przednich kół polecam wiercone tarcze hamulcowe Brembo Xtra oraz Zimmermann Sport.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Niedawno kupiłem X3 i mam raczej do wymiany przednie tarcze. Hamowanie z prędkości powyżej 120 km/h powoduje drżenie kierownicy. Czy warto pchać się oryginały? Cena zabija. W swoim drugim aucie XC90 założyłem Zimmermanny Sport + klocki Galfer Sport. I powiem szczerze nie ma z nim problemu. Cena takiego zestawu połowę mniejsza jak OEM. Może ma Pan jakiś sprawdzony inny zestaw?

WBAPD91080WG41822

 

Dzień dobry,



do hamulców przednich kół Pańskiego BMW mogę zaproponować następujące części:


- przednie tarcze hamulcowe (ceny za 1 sztukę)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34113400151


Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie dostępne są:

- nacinane tarcze hamulcowe ATE Power Disc 24.0325-0160.1

- wiercone tarcze hamulcowe Brembo XTRA 09.9581.1X

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3431.52


Korzyści z zastosowania nacinanych tarcz hamulcowych ATE Power Disc to szybsza oraz agresywniejsza reakcja układu hamulcowego (różnica jest odczuwalna szczególnie podczas jazdy w deszczu) oraz ograniczenie zjawiska fadingu hamulców. Dodatkową zaletą ATE Power Disc jest zwiększona o 50% granica dopuszczalnego zużycia tarcz. Dla wszystkich pozostałych tarcz hamulcowych do Pańskiego BMW wynosi ona 1,6 mm ; dla tarcz ATE Power Disc 2,4 mm. Niedogodności występujące podczas użytkowania nacinanych tarcz hamulcowych to charakterystyczne, dość głośne huczenie podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybsze zużywanie klocków hamulcowych.


Korzyści z zastosowania wierconych tarcz hamulcowych (tarcze z otworami) Brembo XTRA oraz Zimmermann Sport są podobne jak przy tarczach nacinanych przy czym ograniczenie zjawiska fadingu hamulców podczas dynamicznej jazdy z częstymi hamowaniami z wyższych prędkości jest wyraźniej odczuwalne niż podczas użytkowania tarcz nacinanych. Dodatkową przewagą tego typu tarcz nad nacinanymi jest brak występowania wad w postaci huczenia podczas hamowania z wysokich prędkości oraz szybszego zużywania klocków hamulcowych. Granica dopuszczalnego zużycia dla tarcz Brembo XTRA oraz Zimmermann Sport jest standardowa (1,6 mm).


Oprócz tarcz hamulcowych Oryginalnych BMW polecam: ATE, Textar oraz Zimmermann. Jeśli zależy Panu na cichej oraz komfortowej pracy układu hamulcowego polecam standardowe, 'gładkie' tarcze hamulcowe ; jeśli preferuje Pan bardzo dynamiczny styl jazdy, polecam wiercone tarcze hamulcowe Brembo XTRA oraz Zimmermann Sport.


- przednie klocki hamulcowe (ceny za komplety na 2 przednie koła)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34113404362


Oprócz konwencjonalnych klocków hamulcowych w naszej ofercie dostępne są:

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic 13.0470-7155.2

- niskopyłowe klocki hamulcowe Brembo XTRA P 06 043X

- niskopyłowe klocki hamulcowe Meyle PD 025 231 8320/PD

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Textar epad 2318381

- niskopyłowe klocki hamulcowe TRW DTEC COTEC GDB1531DTE

- bezpyłowe ceramiczne klocki hamulcowe Zimmermann RD:Z 23183.995.1


Konwencjonalne (pylące) klocki hamulcowe Zimmermann są dostępne w dwóch wersjach:

- w wersji podstawowej 23183.195.1

- w wersji premium 23183.195.9


Informacje o ATE Ceramic: https://www.ate-hamulce.pl/products/disc-brakes/ate-ceramic-brake-pads/

Informacje o Brembo XTRA: https://www.bremboparts.com/europe/pl/produkty/klocki-hamulcowe/klocki-hamulcowe-brembo-xtra

Informacje o Meyle PD: https://www.meyle.com/en/passenger-cars/brakes/meyle-pd-brake-pads/

Informacje o Textar epad: https://textar.com/pl/samochody-osobowe/textar-epad/

Informacje o TRW DTEC COTEC: https://www.trwaftermarket.com/pl/produkty/uklad-hamulca-tarczowego/klocki-hamulcowe---dtec/

Informacje o Zimmermann RD:Z: https://www.otto-zimmermann.de/pl/produkty/rd-z-bremsbelaege-staubreduziert-und-komfortabel/


Klocki hamulcowe szczególnie polecam: ATE, ATE Ceramic, Textar oraz Zimmermann w wersji premium. Jeśli ważne jest dla Pana jak najmniejsze pylenie na felgi oraz wydłużenie okresu eksploatacji tarcz hamulcowych szczególnie polecam ceramiczne klocki hamulcowe ATE Ceramic ; jeśli stopień pylenia na felgi jest dla Pana kwestią drugorzędną polecam konwencjonalne klocki hamulcowe ATE, Textar oraz Zimmermann w wersji premium. Uwaga - do tarcz wierconych lub nacinanych nie zaleca się stosowania ceramicznych klocków hamulcowych: ATE Ceramic, Textar epad oraz Zimmermann RD:Z. Do tego typu tarcz hamulcowych polecam konwencjonalne klocki hamulcowe: ATE, Textar, Zimmermann w wersji premium oraz niskopyłowe klocki hamulcowe Brembo XTRA.


Wraz z klockami hamulcowymi rekomendowana jest wymiana czujnika zużycia:


- czujnik zużycia przednich klocków hamulcowych (ceny za 1 sztukę ; czujnik stosowany jest tylko 1 na oś)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34353411756


Czujnik polecam: ATE oraz Textar.


Podczas wymiany klocków hamulcowych BMW zaleca wymianę sprężyn stabilizujących zaciski hamulcowe jeśli są one starsze niż 4 letnie:


- sprężyny stabilizujące do przednich zacisków hamulcowych (dla ATE oraz OE BMW ceny za 1 sztukę ; dla Autofren oraz Frenkit ceny za 2 sztuki ; komplet na 2 przednie koła to 2 sztuki)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34116750159


Sprężyny polecam: ATE.


Dodatkowo po około 100 000 - 120 000 km rekomenduję wymianę gumowych tulejek prowadnic przednich zacisków hamulcowych:


- tulejki gumowe prowadnic przednich zacisków hamulcowych (ceny za zestawy na 1 zacisk hamulcowy ; komplet na 2 przednie koła to 2 zestawy)

OE BMW https://czescidobmw.pl/produkt-oe-34216869617--34216869617

ATE https://czescidobmw.pl/zestaw-tulei-prowadzacych-zacisk-hamulca-ate-11-0101-5402-2--11,90101,65402,2ate


Tulejki polecam: ATE.


Kluczową kwestią zapewniającą długą i bezproblemową eksploatację tarcz hamulcowych, poza wysoką jakością produktów, jest ich prawidłowy montaż. Zachęcam do obejrzenia filmu instruktażowego Bosch, w którym dokładanie przedstawiona jest procedura wymiany tarcz i klocków hamulcowych (wraz z pomiarem bicia bocznego piast ; uwaga - maksymalne dopuszczalne bicie boczne piast w przypadku BMW wynosi 0,02 mm) w samochodach wyposażonych w zaciski pływające ATE (zaciski hamulcowe tego typu są stosowane w większości modeli BMW, również w Pańskim X3):



Jeśli w wyniku zużycia łożysk bicie boczne piast przekracza wartość 0,02 mm i/lub powierzchnie piast nie zostaną właściwie przygotowane do montażu tarcz i/lub śruby kół nie zostaną przykręcone zgodnie z przewidzianą procedurą (moment dokręcenia 140 Nm +/- 10 Nm ; co druga śruba dokręcana ręcznie w dwóch etapach, nigdy kluczem pneumatycznym), pojawią się następujące problemy:



Bardzo ważne jest dokładne oczyszczenie jarzm zacisków hamulcowych w miejscach, w których montowane są klocki hamulcowe. W przeciwnym razie tarcze hamulcowe będą uszkadzane w przedstawiony poniżej sposób:



Dodatkowo okresowo zalecane jest przeprowadzenie czynności serwisowych zacisków hamulcowych. Informacje ATE na temat czynności serwisowych zacisków hamulcowych:


"Po pewnym czasie eksploatacji zacisku może nastąpić konieczność wymiany (gumowych) tulei prowadnic w zaciskach typu pięść ATE. Gniazda tulei prowadnic są często mniej lub bardziej skorodowane. Korozja ta uciska tuleje, blokując poruszające się w nich sworznie prowadnic. Zacisk taki nie może się swobodnie poruszać, co jest przyczyną dalszych problemów z hamulcem.

Po wymontowaniu starych tulei prowadnic, szlifujemy gniazda tulei w zacisku szczotką do honowania ATE do metalicznej czystości. Używając do tego najlepiej wkrętarko-wiertarki z maksymalnie 500 obrotami na minutę i kręcąc tylko zgodnie z ruchem wskazówek zegara(Prawe obroty).

Po wyczyszczeniu otworów w obudowie zacisku, należy posmarować je cienką warstwą ATE Plastilube, aby w ten sposób zapobiec korozji i ułatwić montaż nowych tulei prowadnic. Uwaga: Nigdy nie smarować sworzni prowadnic lub wewnętrznej części tulei! Te powierzchnie muszą pozostać suche!"


Dodatkowe informacje:

https://www.ate-info.de/pl/details/produkte/honbuerste-ate



Wszystkie opisane powyżej kwestie doskonale podsumowują poniższe filmy:






Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam serdecznie.

Potrzebuję kpl.naprawczy do 6hp19 wraz z olejem.wszystko co potrzebne prócz zaworów. Misa ,śruby, olej,płyta separacyjną, tłoczki, przelotkę, i inne.

 

Dzień dobry,



nasza oferta na części do skrzyni 6hp19:


- zestaw Oryginalny ZF składający się z: 7 litrów oleju, miski olejowej automatycznej skrzyni biegów z filtrem oleju, śrubami i uszczelką oraz tulei uszczelniającej wiązkę sterownika skrzyni (tzw. przelotki mechatroniki)

https://czescidobmw.pl/zestaw-czesci-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow-zf-1071-298-033--1071,9298,9033,2zf


- zestaw Oryginalny ZF składający się z: miski olejowej automatycznej skrzyni biegów z filtrem oleju, śrubami i uszczelką oraz tulei uszczelniającej wiązkę sterownika skrzyni (tzw. przelotki mechatroniki)

https://czescidobmw.pl/zestaw-czesci-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow-zf-1071-298-038--1071,9298,9038,2zf


- olej Oryginalny ZF Lifeguard Fluid 6 oraz jego odpowiedniki

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=83222305396


Do standardowej (tzw. statycznej) wymiany oleju potrzeba około 6 - 7 litrów oleju ; do pełnej (tzw. dynamicznej) wymiany oleju potrzeba około 10 - 12 litrów oleju.


- tulejki uszczelniające

3oq4cx.png


nr 5

2x https://czescidobmw.pl/tulejka-uszczelniajaca-0501319279-zf--0501319279,2zf


nr 6

1x https://czescidobmw.pl/tulejka-uszczelniajaca-0501319280-zf--0501319280,2zf


nr 7

1x https://czescidobmw.pl/tulejka-uszczelniajaca-0501319281-zf--0501319281,2zf


- elementy dodatkowe mechatroniki

AYvz1F.png


nr 1 (część zawarta w zestawach ZF 1071.298.033 oraz 1071.298.038)

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=24347588725


nr 2

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=24347588724


- tłoczki mechatroniki

6x https://czescidobmw.pl/tloczek-1068227039-zf--1068227039,2zf


- płyta separacyjna mechatroniki

https://czescidobmw.pl/plyta-separacyjna-1068227065-zf--1068227065,2zf


Do potwierdzenia prawidłowego doboru płyty separacyjnej mechatroniki poproszę o przesłanie numeru seryjnego z automatycznej skrzyni biegów zamontowanej w Pańskim BMW.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Potrzebuje parę rzeczy i mam problem z dobraniem (335d 02/07 m pakiet, automat):

- osłona silnika

- nadkole lewe przednie

- trójkąt lewy oraz prawy osłony nadkol

- termostat EGR

- mocowanie górne to do zanitowania( tam gdzie wkręca się śrubę) do błotnika prawego

- śruby poduszek m8x80

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Witam

poproszę o cenę tarcze przód

VINBC260076 528i N52

 

Dzień dobry,



nasza oferta na przednie tarcze hamulcowe do Pańskiego BMW (ceny za 1 sztukę):

https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=34116896652


Oprócz standardowych tarcz hamulcowych w naszej ofercie znajdują się:

- wiercone tarcze hamulcowe Zimmermann Sport 150.3482.52

- nacinane tarcze hamulcowe Zimmermann Black Z 150.3482.53


Tarcze hamulcowe polecam: ATE, Brembo, Oryginalne BMW oraz Zimmermann w wersji 150.3482.32. W Pańskim BMW standardowo stosowane są dwuczęściowe tarcze hamulcowe (tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej), które są produkowane dla BMW przez firmę SHW:https://www.shw.de/en/products/brake-discs/#leightweight. Producent ten nie dystrybuuje tarcz hamulcowych na niezależny rynek części zamiennych. Taki sposób dystrybucji sprawia, że tarcze hamulcowe SHW są dostępne wyłącznie jako Oryginalne BMW: https://czescidobmw.pl/produkt-oe-34116896652--34116896652.


Do Pańskiego BMW nie polecam tarcz hamulcowych Zimmermann w wersji standardowej 150.3482.20, w wersji wierconej Sport 150.3482.52 oraz w wersji nacinanej Black Z 150.3482.53, ponieważ są to zwykłe, jednoczęściowe tarcze. Pozostałe tarcze hamulcowe z naszej oferty (w tym Zimmermann w wersji 150.3482.32) są wykonane w takiej same technologii jak tarcze Oryginalne BMW (dwuczęściowe tarcze hamulcowe o konstrukcji lekkiej). Informacje SHW o dwuczęściowych tarczach hamulcowych o konstrukcji lekkiej:


Since 1994 the SHW Group has manufactured composite brake discs in series products. The composite brake discs produced by the SHW Group consist of a friction ring made of iron and aluminium pot. Both components are connected by steel pins, so that the friction ring can expand axially (a so-called floating bearing arrangement). This guarantees that when heated, the friction ring can expand independently of the brake disc's aluminium support. Under high stress, this reduces heat-induced tension on the brake disc and also reduces the risk of cracks forming on the transition between aluminium support and friction ring. The brake disc thus combines extreme durability with the highest safety. Moreover, a composite brake disc weighs less than a conventional one made from iron. The use of aluminium can achieve an overall weight reduction of up to 8 kg per vehicle.


Podkreślane przez SHW przewagi dwuczęściowych tarcz hamulcowych o konstrukcji lekkiej nad zwykłymi, jednoczęściowymi, wskazują jednocześnie na problemy, które mogą wystąpić przy zastosowaniu zwykłych, jednoczęściowych tarcz hamulcowych w Pańskim BMW.



Pozdrawiam

Maciej Ziółkowski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.