Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W po liftach na 100% da się same kierunki, a w przed nie mam pojęcia jak jest. Prawdopodobnie się da, ale reki uciąć nie dam. Kup sobie kabelek, przyda się nie tylko do kodowania i sprawdź sam czy się da.
Opublikowano

dla potomnych, 10 minut zabawy ncs expert dla czlowieka ktory uzywa tego pierwszy raz ;)

 

jesli chcemy kierunki us w wersji przedliftowej (LSZ CI26-CI29) zmieniamy:

 

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 do PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
z "ECE" na "US"

LAENDERVARIANTE_LSZ
wert_02
SIDEMARKER_US
aktiv

 

do wersji poliftowej (LSZ od CI31)

 

SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02

 

 

u mnie dziala super ;)

Opublikowano
Daj jakiś filmik jak to wygląda...;-)

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano
A mogą zabrać dowód ? Kierunki mają być przystosowane do EU czyli pomarańczowe a że świecą to mogą coś zrobić ? Znajomy ma Audice z stanów i też mu świecą i nie mówił nic żeby miał problemy kiedykolwiek.
Opublikowano

Postojowe nie mogą świecić na pomarańczowo, a ich liczba jest określona ( na 2 z przodu).

Co do tego jak mają pracować kierunkowskazy też są konkretne wytyczne (kiedy się mają zaświecić i z jaką częstotliwością mrugać).

Na obrysówki się nie łapie po są tylko z przodu - choć szczerze nie wiem jak w naszych przepisach wygląda kwestia świateł obrysowych dokładnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam włączone światła dziennie na długich i znajomi pierdzieli że nie można tak jeździć, bo nie ma homologacji i takie tam. W zeszłym miesiącu byłem na stacji diagnostycznej i wypytałem kolesia, czy mogą za to zabrać dowód osobisty i czy lepiej to wyłączyć. Powiedział, że wszystko jest ok i nie ma powodu dla którego mieliby się do tego przyczepić.

Także podejrzewam, że z tymi kierunkami będzie identycznie.

Opublikowano

Z DRL jest trochę inna historia, zobacz chociażby w nowszych BMW - jest tak domyślnie i to jest ok.

A z kierunkami problem jest taki, że nijak się to ma do przepisów niestety.

Opublikowano
Nie boisz się o dowód?

Czy jeździsz z kablem i komputerem? :D

A czego tu sie bac? Przeglad pobierzny po zabraniu dowodu kosztuje ok 20zl (sprawdzaja tylko to, za co byl zabrany) Nie oplaca sie wozic kabla i przed nimi dziadowac :mrgreen:

http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
dla potomnych, 10 minut zabawy ncs expert dla czlowieka ktory uzywa tego pierwszy raz ;)

 

jesli chcemy kierunki us w wersji przedliftowej (LSZ CI26-CI29) zmieniamy:

 

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 do PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13
z "ECE" na "US"

LAENDERVARIANTE_LSZ
wert_02
SIDEMARKER_US
aktiv

 

do wersji poliftowej (LSZ od CI31)

 

SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02

 

 

u mnie dziala super ;)

 

 

Potwierdzam to co napisał kolega ,wszystko smiga że aż miło ,zakodowałem u siebie w polifcie i u paru kolegów w przed liftach hula że aż miło...... :D

 

patrum dzieki za zapodanie tematu.Pzdr

  • 1 rok później...
Opublikowano

a tak logicznie myśląc to ubezpieczalnie są teraz tak cwane że jakbys spowodował wypadek/kolizję i ktoś by się dopatrzył że miałeś kierunki nieprzystosowane do naszych przepisów to by za Ciebie odszkodowania nie wypłacili i jeszcze może płaciłbyś komus rente do aż by usnął;/

Niestety ale takie są polskie realia...fajne te kierunki US ale ja sobie jednak odpuszczę.

Jak się myle to niech mnie ktoś poprawi

Opublikowano

Używam już 3 lata. Przeglądy oraz kontrole policyjne przechodzi. Nikt się nie czepia a wygląda to tak.

http://www.orawa-blach.pl/veron/bmw_forum/WP_20140228_21_37_26_Pro.jpg

Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

 

Powrócę do tematu gdyż trafiło mi się auto z przeprogramowanymi światłami na wersie US i właśnie nie przeszło mi przeglądu.

Może i panowie nie zrobiliby aż takiego problemu z przednimi kierunkowskazami, gdyby nie fakt, że tylne światło przeciwgielne się zwyczajnie nie pali.

Dioda przy przycisku od tego światła się zapala, a żarówka już nie.

 

Ogólnie byłem tym zaskoczony bo przy kupnie auta nie sprawdziłem oświetlenia i na stacji próbowali mi wmówić, że w ogóle mam wersje na Stany bo według nich lewa tylna lampa jest lampą ze światłem wstecznym a nie przeciwgłowym jak to powinno być w europie.

Mam wersje e46 compact. W tym aucie w lampie lewej i prawej jest miejsce na światło białe tak jakby było one światłem wstecznym. Ja myślałem, że właśnie w lewej jest światło przeciwmgłowe. Nigdzie nie mogę znaleźć która żarówka w lampie jest odpowiedzialna za światło przecimgłowe i jak ją programowo włączyć.

Może ktoś mi pomóc?

Jutro się wybieram po przewód do programowania i będę walczył by przejść przegląd.

Opublikowano

Lewa dolna żarówka to przeciwmgielne a prawa dolna to światło cofania. Patrzymy stojąc za autem. Żarówki 21W.

Niżej wykaz pinów modułu LCM (przełącznik świateł):

LCM e46 compact, kość X12, 54 Pin.

Pin 1. Tylny kierunek lewy pin 2 (X319)

Pin 2. Bixenon prawy pin 2 (X10107)

Pin 3. Kierunek przedni boczny prawy pin 2 (X390)

Pin 4. Światło stop Touring pin 4 (X318)

Pin 5. Światło tylne lewe pin 4 lub 6 w coupe/cabrio (X319)

Pin 6. Bezpiecznik nr 106/50A (X3)

Pin 7. Mijania lewe pin 2 (X130) również Xenon

Pin 8. Długie prawe pin 2 (X134)

Pin 9.

Pin 10. Światło tylne prawe pin 4 lub 6 w coupe/cabrio (X318)

Pin 11. Kierunek przedni prawy pin 2 (X137)

Pin 12. Kierunek lewy/prawy do pin 9 (X32) manetka

Pin 13. Długie+mrugnięcie do pin 7 (X32) manetka

Pin 14. Autoustawianie lamp xenon tył do pin 4 (X13251)

Pin 15. Bezpiecznik nr 32/5A (X10016) również xenon

Pin 16. Światło stop centralne, pin 1 (X413)

Pin 17. Oświetlenie tablicy pin 2 (X710)

Pin 18. Kierunek przedni boczny lewy pin 2 (X389)

Pin 19. Autoustawianie lamp xenon przód do pin 1 (X1451)

Pin 20. Tylne światło lewe coupe/cabrio pin 4 (X319)

Pin 21. Licznik pin 14 K-bus (X11175-black)

Pin 22. Autoustawianie lamp xenon przód do pin 4 (X1451)

Pin 23. Autoustawianie lamp xenon przód do pin 5 (X1451)

Pin 24.

Pin 25. Światło stop pin 4 (X78)

Pin 26. Autoustawianie lamp xenon tył do pin 5 (X13251)

Pin 27. Bezpiecznik nr 9/5A (X10016)

Pin 28. Przeciwmgłowe przód pin 8 (X44)

Pin 29. Światło stop prawe pin 3 (X318)

Pin 30. Światło stop lewe pin 3 (X319)

Pin 31. Masa (X217)

Pin 32. Masa (X10012)

Pin 33. Bezpiecznik nr 107/50A (X9)

Pin 34. Mijania prawe pin 2 (X135) również Xenon

Pin 35. Długie lewe pin 2 (X131)

Pin 36. Bixenon lewy pin 2 (X10106)

Pin 37.

Pin 38. Tylne światło prawe coupe/cabrio pin 4 (X318)

Pin 39. Potencjometr pin 4 lewa (X1034)

Pin 40. Potencjometr pin 1 lewa (X1034)

Pin 41. Potencjometr pin 2 lewa (X1034)

Pin 42. Potencjometr pin 3 lewa (X1034)

Pin 43. Tylny kierunek prawy pin 2 (X318)

Pin 44. Postojówka prawa pin 2 (X136)

Pin 45. Postojówka lewa pin 2 (X129)

Pin 46. Autoustawianie lamp xenon tył do pin 1 (X13251)

Pin 47. Oświetlenie wnętrza przód pin 5 (X336)

Pin 48.

Pin 49. Przeciwmgłowe tył pin 5 (X319)

Pin 50. Kierunek przedni lewy pin 2 (X128)

Pin 51. Potencjometr pin 4 prawa (X1035)

Pin 52. Potencjometr pin 1 prawa (X1035)

Pin 53. Potencjometr pin 2 prawa (X1035)

Pin 54. Potencjometr pin 3 prawa (X1035)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.