Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

http://s28.postimg.org/dyfcpptfd/DSC_1179.jpg

http://s28.postimg.org/4f5nw95x5/DSC_1181.jpg

 

Nawinąłem przez urlop jakieś 3,5 tysiąca kilometrów. Średnie spalanie około 8,3 litra na 100 km. Tryb jazdy absolutnie mieszany, raz emerycki a raz po czerwonym :) Czasem równo 100ką a czasem ponad 200. Przy tym silniczku brakuje nieco kopa, chociaż nie można powiedzieć, że auto nie jest zrywne. Zdecydowanie brakuje w nim akurat szóstego biegu w trasie. Twardo i skoczno, że czasem można fiknąć poza auto :) W górskich serpentynach dopiero wychodzą pazury z tej bryki. To nie jest napęd na cztery łapy który myśli i jedzie za ciebie. Deszcz... 2 razy już prawie bokiem poleciałem, dosłownie jak na lodowisku, człowiek pierdnie i przyczepność zrywa. Problemów technicznych żadnych. Oleju coś tam wziął od wymiany generalnie dolałem mu pół litra mniej więcej na 5 tysięcy przejechanych, może ciut więcej. Z lekką górką auto bierze mniej więcej litr oleju na jakieś 8 tysięcy. Nie raz mi się zdarzyło lecieć lewym pasem 180 - 200 a ludziska mi zjeżdżają... Lexusami, BMW 5/7, wielkimi Mercami i naprawdę mocnymi furami, a tutaj już klops pedał w dechę i bida :D Nie mniej jednak jak to auto się pojawia komuś w lusterku to budzi respekt :) Zaczęły mi migać jakiś czas temu na żółto informacja na desce o końcówce hamulców. Dzisiaj lampka zapaliła się już na czerwono i nie znika po restarcie zapłonu. Z krótkiej perspektywy silnik 2.2 to miły kompromis pomiędzy oszczędnością i dynamiką. No i mata siedzenia pasażera jest walnięta, głupieje kontrolka poduszki, albo nie zapięty pas, albo oba na raz :) także będę musiał spruć fotel i zrobić podmiankę. Ludziska mówią, że to kwestia najczęściej naciśnięcia na siedzenie kolanem i ponoć typowa przypadłość dla BMW.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Szanowne Pany, przymierzam się do swapa ale bezinwazyjnego w nadwozie, żeby wstawić tam tradycyjnie m50b25 i porządnie to uturbić. Znajomy zrobił coś takiego w starej e30 ze sprężarką od iveco wtryskami od saaba i wydmuchał tam ponad 500 KM :D Jak się tym przejechałem to się rozchorowałem i też chcę tak mieć :D W projekt chcę wrzucić około 10k natomiast, chcę zrobić tak, żeby bez kłopotu dało się wrócić do fabrycznych ustawień. Macie jakieś doświadczenia w przypadku swapa w z4?
  • 4 lata później...
Opublikowano
No troszkę lat minęło a furka dalej bez dzwona i służy grzecznie w słoneczne dni. Nakręcone na szpuli jakieś 160 tysi. Późną jesień, zimę i początki wiosny od lat spędza w garażu nieruszana. Porobione wszystko na bieżąco natomiast pompa dachu się skończyła i na ten element opuszczę od ewentualnej propozycji która będzie dla mnie ok. Chciałem zapytać czy ktoś nie ma ochoty na ładną niebitą i niegrzebaną sztukę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.