Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw e46 318ci z silnikiem m43b19

 

Wczoraj wyciąłem katalizator, odpaliłem silnik bez wydechu odpalił dobrze jak zwykle nie falował normalnie wchodził na obroty, pospawaliśmy rure zastępującą kata, odpalam nie chce odpalić, temperatura od razu wskoczyła na czerwone a silnik zimny stał ok 3-4 godzin. po długim kręceniu odpalił lecz gasł i przebierał, zbierał sie tylko do 3.5tys obrotów. Po odpięciu czujników skazówka nie spadała, katalizator jest z powrotem wspawany i dzieje sie to samo, zrobiłem reset komputera ( całą noc aku odpięte później na ok 20min klemy spięte ze sobą na przekręconym kluczyku. Po tej operacji temperatura nadal jest na max po przekreceniu kluczyka ale silnik odpalił na dotyk, lecz dalej przebiera i kreci sie do 3.5tys, i gasnie... :mad2:

 

Zna ktoś odpowiedz, z góry dziękuje za odpowiedz

 

 

Pozdrawiam Mateusz

Opublikowano

Pierwsze to sprawdzić bezpieczniki a jak to nic nie da to pod kompa.

Jak to spawaliście ? elektrycznie ? i bez wybudowanie spawanych elementów z auta ?

Przy spawaniu elektrycznym są duże prądy błądzące co mogło załatwić elektronikę.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Pierwsze to sprawdzić bezpieczniki a jak to nic nie da to pod kompa.

Jak to spawaliście ? elektrycznie ? i bez wybudowanie spawanych elementów z auta ?

Przy spawaniu elektrycznym są duże prądy błądzące co mogło załatwić elektronikę.[/qguote]

 

 

Twoje wypowiedzi sa bladzace

U siebie tez mam taki problem z ta wskazowka od temp. Z tym ze taz na jakis czas tak sie dzieje. I nie znam przyczyny

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano

A dokładnie które są to bezpieczniki?? sprawdziłem 27,29,20 , bo gdzieś wyczytałem ze to są te

 

Było spawane migomatem, wydech był przy aucie zamontowany ale klemy były odpięte od aku

 

Potrzebuje auta dlatego chce sobie sam z tym poradzić jak nie dam rady do jutra to pojadę go podpiąć

Opublikowano
Czesto jak wskazowka idzie na czerwone, oznacza to problem z ECU. Podpinales sie pod kompa? Mozliwe, ze spawaniem na aucie zrobiles kuku sterownikowi.
Opublikowano

Jaś witaj !

Jak ja bym miał tak jak u Ciebie

U siebie tez mam taki problem z ta wskazowka od temp. Z tym ze taz na jakis czas tak sie dzieje. I nie znam przyczyny

To bym zaczął sprawdzać czy ECU ma dobre zasilanie bo przerwy w zasilaniu mogą dawać takie objawy, ale jak powiadasz moje spostrzeżenia mogą być błądzące bo dopóki się nie przeprowadzi dobrej warsztatowej diagnozy to można tylko gdybać.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
A jak podejdzir to też są takie objawy jak u mnie ?? przebiera i zbiera sie do 3.5tyś??

U mnie to się pojawia sporadycznie. Szczegölnie po przejechaniu krótkiego odcinka(300-400m). Z tym ze diesla o ile to ma jakieś znaczenie. Auto jedzie normalnie. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale jak wymieniałem czujnik tem. Parownika to demotowałem osłonę pod kierownicą i jakiś cymbał pchał tam rączki w instalację. To u mnie w tym tkwi problem. Jak się uporasz z usterka to daj znać. Aaa i u mnie błedów brak.

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano

Witajcie.

Wiec tak przyjechał do mnie kolega, podpięliśmy kompa i wyskoczyło 20 błędów :shock:

Po usunięciu ich zostało 6 których nie można usunąć, błąd przepływki i 5 innych (zwarcie " + " z .... )

Kolega ma komputer z ews i pestką to podjadę dzisiaj do niego i włożę, myślę ze to tylko to ;/

Opublikowano
mi jak gość spawał to odpinał klemy i do tego podpinał uziemienie takie zewnętrzne czy coś takiego. Prawdopodobnie czeka Cię wymiana tych elementów co wypluje komp.
Opublikowano
Dzięki za podanie rozwiązania problemu !

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Wiesz, to nie rozwiazanie, to nauczka, ze wydech najlepiej spawac zdjety, a nie na aucie.

Jak spawasz na aucie to rozepnij klemy (tutaj najwidocznie zdjete jednak nie byly), albo spawaj palnikiem gazowym.

Opublikowano

Na moje i opinie innych to nie była wina spawania, tylko odpięcia aku bo wcześniej od kiedy ja kupiłem aku nie był odpinany, samochód na nowym kompie jedzie o wiele lepiej niż wcześniej, musiało być coś już nie tak wcześniej...

Może tak jest może nie ale jak kolega pisze mam nauczkę żeby ściągać wydech do spawania :)

 

Dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.