Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Planuję kupić BMW3 E90 320i. Znalazłem już kilka ciekawych aut i zauważyłem, że występują dwie różne kierownice. To będzie moje pierwsze BMW, więc nie jestem w temacie. Moglibyście wytłumaczyć mi skąd ta różnica? Czy jest to jakaś część pakietu stylizacyjnego?

 

http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/BMW-3-E90-Wnetrze-8-232975.jpg

http://img837.imageshack.us/img837/5592/imag0290k.jpg

 

Mam jeszcze pytanie co do wersji silnikowej. Kusi mnie opcja 170 KM, ale nie wiem jak jest z jej awaryjnością. Może lepiej wybrać 150KM?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Kierownica z drugiego linku jest standardowa kierownica E90 - z tym ze ta ktora wkleiles jest dodatkowo obszyta perforowana skora wzykla tego nie ma. Wyglada tak http://www.abload.de/img/mitteturm.jpg

 

Ta z pierwszego linku to kierownica sportowa dostepna opcjonalnie (w E92/93 byla w standardzie). Jest jeszcze kierownica od M3.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu, więc pytam tutaj:

czy kierownicę sportową z wersji poliftowej e90, taką jak w tym linku http://allegro.pl/kierownica-skorzana-bmw-e90-i5369741621.html założę bez problemów do BMW e91 preLCI? Czy będzie konieczne jakieś kodowanie itp? Dodam że obecna jak i nowa kierownica ma multifunkcję. I czy taka sportowa kierownica jest "fajniejsza" i lepsza w trzymaniu od tej standardowej?

Opublikowano
Tak będzie pasować. Nie musisz nic kodować, wystarczy zdemontować starą i zamontować nową. Jeżeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to kierownica sportowa jest grubsza i wyprofilowana, więc lepiej leży w dłoniach, wygodniej się jej też używa. Jest też lekko mniejsza od zwykłej, więc ładniej ona wygląda. Nasuwa się jedynie jedno pytanie, czy wszystkie wymienione wyżej atuty sportowej kierownicy warte są wydania tysiąca złotych? Jeśli tak, to na pewno nie będziesz żałował. Ja wymienilem ostatnio u siebie i jestem zadowolony, choc przed wymianą miałem mieszane uczucia.
Opublikowano
Kupiłem kierownicę w super stanie razem z poduszką za 500zł dlatego pytam, czy przy wymianie będą jakieś problemy.

 

Nie powinieneś mieć żadnych problemów, plug & play.

Opublikowano
Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu, więc pytam tutaj:

czy kierownicę sportową z wersji poliftowej e90, taką jak w tym linku http://allegro.pl/kierownica-skorzana-bmw-e90-i5369741621.html założę bez problemów do BMW e91 preLCI? Czy będzie konieczne jakieś kodowanie itp? Dodam że obecna jak i nowa kierownica ma multifunkcję. I czy taka sportowa kierownica jest "fajniejsza" i lepsza w trzymaniu od tej standardowej?

 

Czy ktoś ma na handel taką kierownicę w rozsądnych pieniądzach ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj zamontowałem kierownicę i faktycznie tak jak koledzy mówili wszystko plug&play. Wystarczy odłączyć wcześniej akumulator i żadnego błędu nie ma. Nie trzeba również nic kodować. Co do samej kierownicy to nie jest droga zabawa jeśli ktoś ma już tą owalną poduszkę. Lecz jeśli ktoś ma tą zwykła standardową kierę to konieczność zakupu nowej poduszki znacząco podnosi koszt tej modyfikacji :(
  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.