Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, jakie powinno być to ciśnienie na progówce, żeby uznać, że nic nie trzeba kombinować?

 

Moja daje 3.6 - 3.8 na jałowym i ok. 3.1 pod obciążeniem. Postanowiłem się pobawić, zacisnąłem wężyk za zaworkiem i na jałowym mam 4.25, pod butem 4.05.Nie zauważyłem, żeby samochód jakoś wyraźnie lepiej szedł, chociaż trochę szybciej się wkręca.

 

Pytanie brzmi, wymieniać ten zaworek, czy dać sobie spokój przy takich wartościach?

 

I drugie pytanie, czy ciśnienie wstępne może mieć wpływ na takie elementy, jak np. korekcje na wtryskach? Sprawdzałem przed zaciśnięciem, trzy wtryski miały pomiędzy + 1.5 a 1.8, natomiast po zaciśnięciu wszystkie były poniżej 1. Silnik raczej miał podobną temperaturę, mało pracował między jednym a drugim sprawdzaniem.

 

Poza tym miałem powracający błąd 2550 Rail pressure control at start, a odkąd zacisnąłem wężyk na razie nie powrócił. Nie chce mi się wierzyć, żeby to wszystko była tylko wina progówki, szczególnie że jej wyniki i tak były chyba niezłe.

Opublikowano

próbowałem ze zwykłym ale to nie ma sensu bo zwykłe zamontowane tak jak powinien być czyli zgodnie z przepływem paliwa nie trzymają wcale a jak założysz odwrotnie to tak jak byś zaślepił całkiem powrót ,

nadal twierdzę że najlepsza opcja to rozebranie starego wyczyszczenie i podłożenie podkładki ze zwykłej śrubki , żeby to zrobić potrzebne będzie :

coś do odgięcia blaszki , mała podkładka , super glue ,imadło i klej dwuskładnikowy ja używałem plastic weld bo z zaginaniem blaszki nie chciało mi się bawić mam tak zregenerowane dwa regulatory jeden ponad rok siedzi w aucie drugi leży na zapasie

Opublikowano

No bo t jest ogranicznik ciśnienia, a nie zaworek zwrotny.

Jak ktoś chce dłużej trzymać samochód to warto kupić nowy w ASO. Ja np. kupiłem w sklepie na Litwie. Swego czasu sprzedawali do wersji angielskiej za połowę ceny.

  • 1 rok później...
Opublikowano
temat jest znany odnosnie zaworka zwrotnego

i nikt nie pisze bo mało kto jest zainteresowany 'druciarstwem'

odkopuję żeby powiadomić ,że moje druciarstwo nadal ma się nieżle zaworek trzyma ciśnienie nic nie cieknie .

Opublikowano
u mnie było 2.5 cisnienie, auto nie wchodziło w obroty, wymieniłem progówkę i 4.05 cisnienie się trzyma :twisted: podziwiam, że Twój zregenerowany ogranicznik działa po dziś dzień, ale mimo to wolałbym wywalić 400 i kupić nówkę :wink: jednak to jest zużyta część, a niech padnie gdzieś daleko od domu i jest problem :mrgreen:
Opublikowano

pomyśl, że 98% ludzi tego nie wymienia i działa. Raczej paść nie padnie chyba, że się zapiecze.

Ja też parę lat temu regenerowałem, rozciągając sprężynkę, ale zaraz i tak kupiłem nowy :)

Opublikowano
wiem,wiem , ale mimo to po prostu dla spokoju kupiłbym nowy, aczkolwiek może nie trzymać ciśnienia na tyle,że nie odpali auto i się dalej nie pojedzie chyba :P
Opublikowano
u mnie było 2.5 cisnienie, auto nie wchodziło w obroty, wymieniłem progówkę i 4.05 cisnienie się trzyma :twisted: podziwiam, że Twój zregenerowany ogranicznik działa po dziś dzień, ale mimo to wolałbym wywalić 400 i kupić nówkę :wink: jednak to jest zużyta część, a niech padnie gdzieś daleko od domu i jest problem :mrgreen:

tam naprawdę nie ma co się zepsuć poza tym ,że sprężynka może z wiekiem znowu stracić sprężystość , po za tym mam jeszcze jeden taki zaworek po przeróbce na zapasie https://goo.gl/photos/p4RF5LyMe51o4ri19

kiedyś po tygodniu rozwaliło mi nowy zawór dv rozkleił się w audi 1.8t ot wada fabryczna słabo zgrzany kupiony z netu nawet mi się nie chciało odsyłać złożyłem do kupy skleiłem wsadziłem w auto nadal jeżdzi , klapki z kolektora ludzie wywalają i nikt nie twierdzi że to druciarstwo .

Opublikowano
zastanawiam mnie dlaczego takie drogie jest to ustrojstwo, nie wiem chyba dlatego, że jest w komplecie z wężykami w sprzedaży :) generalnie jak patrze to ciężko zdjąć tego grzyba metalowego z tego ogranicznika? trzeba odginac
Opublikowano

Rant pierścienia podważasz płaskim śrubokrętem na około i tylko ten pierścień trzyma dwie połówki w kupie ja go wywaliłem z miejsca wkładasz podkładkę pod sprężynkę składasz do kupy ściskając w imadle polewasz brzegi kropelką czekasz aż zastygnie wyjmujesz z imadła oklejasz klejem ja użyłem dwu składnikowego o nazwie plastic weld , poxipol też się sprawdzi .

Swoja drogą jak te zaworki leżą na półce w magazynie ileś tam lat to sprężynka w nich też pewnie już klękła trochę .

Opublikowano
można spróbować kiedyś to "zregenerować" :) zobaczymy, nieużywane leżące na magazynie raczej nie powinny się chyba rozciągać, czy psuć, gdyż zwyczajnie nie są poddane ciśnieniom
Opublikowano
Każda sprężynka w każdym zaworku ma tak zwane napięcie wstępne więc nawet jak leży taki zaworek na półce to sprężyna w nim ciągle wykonuje pracę .
Opublikowano
Niby tak, ale sam widzisz, że bardzo rzadko ktokolwiek pisze o problemie z tym ogranicznikiem, więc jeśli bardzo rzadko się zużywa zamontowane w aucie,pełniąc swoją funkcję, to leżąc w magazynie zapewne tak szybko nie straci swoich właściwości... dobra bo gadamy o głupocie :D faktem jest, że jest drogi jak cholera !! kawałek sprężyny, a tak naprawdę płaci się za te przewody paliwowe
Opublikowano
nie rozumiem co jest takiego cudownego w tych przewodach ja mam wymienione na zwykłe paliwowe ze sklepu cięte na metry bo nie szło starego uszczelnić na wejściu do pompy cr
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.